Aplamai, šitam sąraše visi tie grotuvai, leistuvai, dvd eis pas kažką į namus gražioj formoj. Kainos kosminės, pusė dalykų tikrai nereikia. Čia akių dūmimas viešu būdu, nesąmonė. KUR PO GALAIS ŽIŪRI MASIULIS????? Ar jis toks BUKAS? Negi niekam neužkliūna šitos machinacijos ir proto pi**mas???????
jeigu tau iš tokio sandorio į kišenę nubyra "kuklūs 15 %" - gali nematyt ir po akim padėto š*** gabalo O mes Lietuvoje visa dar taip ir gyvename, ir dar ilgai gyvensime - sovietinis palikimas...
Aplamai, šitam sąraše visi tie grotuvai, leistuvai, dvd eis pas kažką į namus gražioj formoj. Kainos kosminės, pusė dalykų tikrai nereikia. Čia akių dūmimas viešu būdu, nesąmonė. KUR PO GALAIS ŽIŪRI MASIULIS????? Ar jis toks BUKAS? Negi niekam neužkliūna šitos machinacijos ir proto pi**mas???????
Neatsitiktinai kai kurie LG veikėjai kiek įmanydami stengiasi nutildyti mus, rašančius forume (nespėję įsigilinti į žinutės turinį, dviejuose asmenyse įžiūrintys vieną ir kt.):
Aš tai nesuprantu daugelio va tokio tipo kaip tu žmoniu. Pastovėjo puse valandos traukinį ir daro iš to tragedija jau visą savaitę. Man tavo kalbos panašios į turgaus bobučių kalbas, kurioms gal ir gali kojos pavargt stovėt traukinį ir kurios kiekvienoj sferoi ieško kaip gaut nuolaidą.
Gal būt, ne čia, o tiesiai ponui E. Masiuliui rašyti daugiau reikėtų?
Vakar Klaipėdos stoty radau nemokamą "2011-2012 metų vietinio susisiekimo keleivinių traukinių eismo tvarkaraštį" tokio gan įdomaus, tik kažin ar labai praktiško, lankstinuko pavidalu. Beje viduj yra tas kodas, kur išmaniuoju galima nuskenuoti, ten nuoroda į ką (mano dumbafonas nemoka tokių triukų)?
LG keleivių vežimo direkcijos užklausiau ar jie neplanuoja ateityje prailginti maršruto Vilnius - Turmantas iki Daugpilio. Po 3 savaičių gavau atsakymą:
Laba diena,
dėkojame, kad domitės AB „Lietuvos geležinkeliai“ paslaugomis ir teikiate siūlymus dėl keleivinių traukinių maršrutų. Sudarant traukinių maršrutų tinklą, būtina įvertinti įvairias aplinkybes, bendrą Lietuvos Respublikos ekonominį lygį, bendrovės galimybes ir dabartinę keleivinio geležinkelių transporto būklę. Be to, norime Jus informuoti kad susisiekimas geležinkelių transportu tarp Vilniaus ir Daugpilio yra – kiekvieną dieną šiuo maršrutu kursuoja traukinys Nr. 92/91 Vilnius–Sankt Peterburgas–Vilnius, tačiau juo vidutiniškai pasinaudoja vos 20–30 keleivių per mėnesį, tai yra apie 10–15 keleivių išvyksta iš Lietuvos į Daugpilį ir maždaug tiek pat sugrįžta atgal. Todėl atsižvelgdami į statistinius duomenis ir bendrovės ekonominę situaciją, kol kas kurti naują keleivinių traukinių maršrutą Vilnius–Daugpilis–Vilnius neplanuojame.
Tikimės Jūsų supratingumo ir linkime malonių kelionių AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniais!
AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija
LG keleivių vežimo direkcijos užklausiau ar jie neplanuoja ateityje prailginti maršruto Vilnius - Turmantas iki Daugpilio. Po 3 savaičių gavau atsakymą:
Ir kas gi gali važiuoti? Užsieniečiai arba kuriems labai labai reikia būti Daugpilyje vakare arba anksti ryte Vilniuje. Pigiausias variantas važiuoti iki Turmanto ir po to už latą autobusu nuo Zemgalės, iki jos paėjus 1,5 km.
absurdas... Vilnius - Turmantas 21LT, tada pėškom palei bėgius iki Zemgale (LV) 2.5 km ir iš ten autobusas (beje, latvių priderintas, kad pėstieji per sieną suspėtų į / iš mūsų traukinio) už 2 LV iki Daugavpils...
o likę 25km nuo Turmanto iki Daugavpils mūsų "dyzeliukams" matyt yra neįmanomas atstumas...
Gerai, tarkime pratesia marsruta iki Daugpilio. Na ir kokiu keleiviu srautu jus tikites?
Kokiu srautu? ogi tokiu, kuriais galetu keleiviai persest vykstant i populiaria Rezekne, pakeist marsruta vykstant i Rusija. Manai butu mazesni srautai nei dabar i Turmanta ? tikrai ne, o dar ir didesni
Gerai, tarkime pratesia marsruta iki Daugpilio. Na ir kokiu keleiviu srautu jus tikites?
Kaip LG darbuotojui ir keleivių vežimo specialistui (tokiu išsiduodate) žinotina, kad Daugplis yra Latvijos didmiestis, Turmantas (gal būt ir Visaginas) beveik prilygsta jo priemiesčiui. Kitaip tariant, panaši situacija kaip tarp Vilniaus ir Lentvario bei Vievio, Kauno ir Kazlų Rūdos ir pan. LT-LV siena beveik neegzistuoja. Kol pasienio kontrolė buvo, žmonės nuo kelionių į Latviją neatprato, nes vizų nereikėjo. Žinoma, keleiviiai traukinį pripažins, jei jo kainos nebus "'kosminės", kaip yra Vilnius-Sankt.Peterburgas.
Kokiu srautu? ogi tokiu, kuriais galetu keleiviai persest vykstant i populiaria Rezekne, pakeist marsruta vykstant i Rusija. Manai butu mazesni srautai nei dabar i Turmanta ? tikrai ne, o dar ir didesni
Tai nenaudinga būtų LG - nukristų keleivių srautai Maskvos kryptimi, nes per Latviją nereikia tranzitinių Baltarusijos visų.
Nemažai keleivių iš Šiaurės Lietuvos (pradedant nuo Mažeikių) į Maskvą važiuoja per Rygą ir bilietus sėkmingai perka internetu.
Šiandien važiuojant į Turmantą 8:36 val. Pabradėje prasilenkėme su Turmantas-Vilnius maršrutu vykusia motrise... Ji buvo ne tas žodis, jog pilna, o PERPILDYTA jau Pabradėje. Pusė PESOS stovėjo, langai net užrasoję. Nejaugi LG nesugeba dasiprotėti, jog laikas, kuomet žmonės važiuoja į darbą arba į miestą su reikalais (poliklinika, kiti dieną tvarkomi klausimai) tikrai turi būti ne PESOS darbo valandos...
O gal norite ir pelningą (tuo net neabejoju) atšaką į Ignalinos pusę numarinti???
Comment