Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Kalbate apie nesulyginamus dalykus, kolega... RŽD bent jau rūpi jų keleivis, LG - visiškai ne... Tai ir norime pabrėžti
    Kuom tas rūpestis pasireiškia? Pilnom persenusiom latviškom električkom su krūva nelegalių prekeivių, apšiurusiom stotim su nuliu informacijos ar piktom tarybinio auklėjimo kasininkėm?

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Įdomus požiūris į kliento nusiskundimus dėl gautos paslaugos (visai nepriklausomai nuo to, ar nusiskundimas pagrįstas, ar ne)...

    O paskui verkiama, kad klientai persėdo į automobilius ar autobusus, liko vien lengvatininkai.
    Man tas verkiantis jaunuolis ne klientas, taip kad nesu suvaržytas išreikšt savo nuomonę apie tokį lepūnėlį, kuris patiria moralinę traumą pastovėjęs pusę valandos.
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      Parašė Salvijus
      Paantrinsiu vienam forumiečiui "turi lojalumo kortelę - turi ir vargo", papildysiu - "dar turi ir nuostolių".
      Manau, kad 30 proc. nuolaida tikrai daug žmonių privers įsigyti tą lojalumo kortelę. Nejaugi ir tada išliks tokios pačios problemos...
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Susidaro įspūdis, kad su jom daugiau vargo ir darbuotojams - turi skambinėt telefonu į centrą, kad rezervuotų vietas į greituosius traukinius.

        Comment


          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
          ...
          Man tas verkiantis jaunuolis ne klientas, taip kad nesu suvaržytas išreikšt savo nuomonę apie tokį lepūnėlį, kuris patiria moralinę traumą pastovėjęs pusę valandos.
          Visumoje toks kaip klijentas labiau vertinamas už vyresnius: nuo birželio 1 iki rugpjūčio 31 d. tokiems dargi 30 proc. nuolaidą gauna ...
          O vyresni, jei neturi 70 metų, invalidumo ar kitokios teisės į nuolaidą, už bilietą moka pilną kainą.

          Comment


            Baik aimanuot. Ir taip gal 2/3 keleivių yra "nuolaidiniai". Tai gal išvis sumažinkim 30 poc. visų bilietų kainas ir nereikės jokių papildomų nuolaidų.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Baik aimanuot. Ir taip gal 2/3 keleivių yra "nuolaidiniai". Tai gal išvis sumažinkim 30 poc. visų bilietų kainas ir nereikės jokių papildomų nuolaidų.
              Taigi, panašia linkme buvo ir mano žinutė. O kai bet kokia kaina reikia tendencingai apkaltinti mane, tai išeina nežinia kas...
              Iki galo išsiaiškinkime, kas čia iš tikrųjų aimanuoja. Aš neaimanuoju iš Kazlų Rūdos į Kauną nuėjęs pėsčias...
              O kasoje bilietą perkant iš tikrųjų turiu pabrėžti, kad perku pilna kaina (nes kasininkės ir traukinių konduktoriai jau perprato prie lengvatininkų).
              Ankstesnėje sav o žinutėje jos autoriui (išsidavusiam LG darbuotoju), neužkenčiančiam ir jaunuolį ne klijentu pavadinusiam priminiau jo kolegų ne pirmus metus jo kolegų teikiamą eilinę vasarinę lengvatą. Jokių aimanų nerodau.

              Comment


                Aš tai nesuprantu daugelio va tokio tipo kaip tu žmoniu. Pastovėjo puse valandos traukinį ir daro iš to tragedija jau visą savaitę. Man tavo kalbos panašios į turgaus bobučių kalbas, kurioms gal ir gali kojos pavargt stovėt traukinį ir kurios kiekvienoj sferoi ieško kaip gaut nuolaidą.

                Comment


                  Tokyo Train Station

                  http://www.youtube.com/watch?v=N-X6dC2yrUc

                  Comment


                    Kažkaip sunkiai susiejami tokie dalykai, kad nėra keleivių, mažai kas važiuoja traukiniais ir stovėjimas visą kelia važiuojant. O toks dalykas kaip "reikia susitaikyti su situacija" čia nelabai tinkamas, nes būtent todėl ir reikia susitaikyti, kad keleivių nėra daug. Kuo ilgiau bus taikstomasi, tuo paslaugos kokybė prastės ir galiausiai visai taps nepatraukli. Paskaičius kai kuriuos pranešimus kur jaunuolis ne klientas (gal jaunas žmogus apskritai ne žmogus?) ir panašius, susidaro įspūdis, kad reikia vos ne klauptis ant kelių, dėkoti už tokią galimybę, garbę bei palaimą pavažiuoti traukiniu.

                    Tame filmuke iš Tokijo bent matosi, kad keleivių be galo daug ir jiems tikrai tenka pakovoti už galimybę važiuoti bei susitaikyti su nepatogumais. Tačiau bandyti imituoti tokias situacijas, kai važiuojančius galima ant kelių rankų pirštų suskaičiuoti - keistoka.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Kažkaip sunkiai susiejami tokie dalykai, kad nėra keleivių, mažai kas važiuoja traukiniais ir stovėjimas visą kelia važiuojant. O toks dalykas kaip "reikia susitaikyti su situacija" čia nelabai tinkamas, nes būtent todėl ir reikia susitaikyti, kad keleivių nėra daug. Kuo ilgiau bus taikstomasi, tuo paslaugos kokybė prastės ir galiausiai visai taps nepatraukli. Paskaičius kai kuriuos pranešimus kur jaunuolis ne klientas (gal jaunas žmogus apskritai ne žmogus?) ir panašius, susidaro įspūdis, kad reikia vos ne klauptis ant kelių, dėkoti už tokią galimybę, garbę bei palaimą pavažiuoti traukiniu.
                      Prie ko čia dabar? Šitas veikėjas man ne klientas. LG keleivių vežimo direkcijai jis klientas, tegul jie ir galvoja kaip čia jam mandagiai atsakius, kad gink Dieve jo jautrios dūšios neįžeist ir į trapią dvasinę pusiausvyrą nepasikėsint. Aš gi galiu žodžių į vatą pernelyg nevyniot, o tokių perdėm susireikšminusių personalijų, kurios galvoja, kad visas pasaulis sukasi aplink juos ne itin mėgstu. Ir ypač man nepatinka, kai tokie žmonės savo susigalvotom problemom ima kvaršinti galvas kitiems.

                      Šiaip ar taip, grįžtant prie temos, be to, kad stovintys keleiviai yra pavieniai atvejai, o ne LG kasdienybė, reikia pažymėti, kad po pusvalandžio nuo mūsų aptariamo traukinio iš Kazlų Rūdos į Kauną išvažiuoja dar vienas dyzelinis traukinys. Aišku, sekmadienio vakarą pusvalandžio tarpas tarp traukinių yra nedovanotinas LG aplaidumas ar galbūt sąmoningas noras numarinti maršrutą, vertas dar kokių 50 skundų, tačiau visgi galimybė nuvažiuoti padėjus užpakalį ant sėdynės yra.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        Prie ko čia dabar? Šitas veikėjas man ne klientas. LG keleivių vežimo direkcijai jis klientas, tegul jie ir galvoja kaip čia jam mandagiai atsakius, kad gink Dieve jo jautrios dūšios neįžeist ir į trapią dvasinę pusiausvyrą nepasikėsint. Aš gi galiu žodžių į vatą pernelyg nevyniot, o tokių perdėm susireikšminusių personalijų, kurios galvoja, kad visas pasaulis sukasi aplink juos ne itin mėgstu. Ir ypač man nepatinka, kai tokie žmonės savo susigalvotom problemom ima kvaršinti galvas kitiems.
                        Tiesiog kadangi buvo paminėtas žodis "klientas", kilo tokia mintis, kad tamsta kažkuom susijęs su keleivių vežimu geležinkeliais.

                        Comment


                          Tęsinys iš serijos "neturi problemų - įsigyk lojalumo kortelę". Jei anksčiau: 1) su ja nepritaikydavo 15 proc. nuolaidos atgaliniam bilietui, o tik 2 proc.; 2) vietoj vieno bilieto Kaunas-Šiauliai atspausdindavo 2 - Kaunas-Jonava ir Jonava-Šiauliai (gaunasi brangiau nei autobusu, palyginimui autobusu Kaunas-Jonava kainuoja 8 LTL, o traukiniu - 8,9).
                          Tai šį kartą buvo dar geriau maršrutu Vilnius-Šiauliai vietoj 29,58 LTL (su 15 proc. nuolaida atgaliniam) nuo mokėjimo kortelės nuskaitė 59,16 LTL (dvigubai).
                          Tokiu būdu, kaip buvo rašyta spaudoje, LG gerina savo ambicingus siekius - pagerinti pajamų rodiklius.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.23, 16:58.

                          Comment



                            Viskas būtų labai puiku, jei ne

                            Išskirtinių akcijų dienomis bus taikomos tik papildomos komercinės nuolaidos ir skaičiuojamas kelionių skaičius. Papildomos komercinės nuolaidos su Kintama nuolaida ar Fiksuota nuolaida nesumuojamos.
                            Taigi, vietoj 30 proc. nuolaidos per Jonines liks tik 20 proc. Žinoma, nesiskundžiu, nes ir tokia nuolaida yra nemaža ir traukiniu važiuoti tikrai labai pigu, lyginant su alternatyvia kelione autobusu ar automobiliu.

                            Kalbant apie lojalumo kortelę, tai kol kas didesnių problemų nebuvo kilę išskyrus tai, kad ant jos neteisingai parašyta mano pavardė... Daugelyje traukinių stočių ją nesunkiai nuskaitė, kai kur kasininkė kortelės numerį suvedinėjo ranka, bet tai ilgai neužtrukdavo.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Kažkaip įtariu, kad mano kortelė prakeikta - arba pas kleboną reikės nešt šventint arba keist.

                              Comment


                                Aš irgi beveik pusę metų su kortele jokių problemų neturiu.

                                Comment


                                  Gal kiek paaikšės, iš kur tie keleivių vežimo nuostoliai.
                                  Keleivių vežimo direkcijos šių metų planuojamų viešųjų prikimų sąrašas:
                                  http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...as%20%28PDF%29

                                  Kai kurios sumos įtartinos...
                                  Iš viso pirkimų už 5,92 mln. Lt.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Gal kiek paaikšės, iš kur tie keleivių vežimo nuostoliai.
                                    Keleivių vežimo direkcijos šių metų planuojamų viešųjų prikimų sąrašas:
                                    http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...as%20%28PDF%29

                                    Kai kurios sumos įtartinos...
                                    Iš viso pirkimų už 5,92 mln. Lt.
                                    Kelios eilutės:

                                    Fotoaparatas - 5000 Lt
                                    Automobolinis DVD grotuvas - 1500 Lt
                                    Lipdukų pirkimas - 15000 Lt
                                    Namų kinas (tarnybiniam vagonui) - 1000 Lt
                                    DVD grotuvai - 1400 Lt

                                    Aišku, čia mažai ką sako, ir tos kainos tikriausiai nurodo viršutinę leistiną ribą, o perkamas bus pigiausias (geriausias?) daiktas. Bet pažiūrėti vis tiek įdomu
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      Man tai juoką sukėlė:

                                      Renault automobilių remontas: 80000
                                      Kelių vinjetės: 2000



                                      Tai kam jie tu RĖNIŲ prisipirko, kad po to remontuot reikia... O kelių vinjetė tokiam kaip jų RENO metams vienam automobiliui kainuoja min 900 lt. Tai kiek jie tų rėnių turi? Niekaip nesueina galai. Dar kur plius sunkioji technika, zilai, gazelkos.

                                      Comment


                                        Negi neaišku, kad po tuo slepiasi viršininkų asmeninių automobilių remontas...

                                        Comment


                                          Aplamai, šitam sąraše visi tie grotuvai, leistuvai, dvd eis pas kažką į namus gražioj formoj. Kainos kosminės, pusė dalykų tikrai nereikia. Čia akių dūmimas viešu būdu, nesąmonė. KUR PO GALAIS ŽIŪRI MASIULIS????? Ar jis toks BUKAS? Negi niekam neužkliūna šitos machinacijos ir proto pi**mas???????

                                          Comment

                                          Working...
                                          X