Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tie, kuriuos dabar perka tikrai ne. Jie skirti priemiesčiui-miestui.
    Kelios nuotraukos iš prezentacijos Minske, tame tarpe ir salono, čia:
    http://www.trainsim.ru/forum/showthr...t=13657&page=7

    Tolimom kelionėm tikrai netinkama sėdynių formulė 2+3, o ir pačios sėdynės, atrodo, pusiau kietos.

    Comment


      AB „Lietuvos geležinkeliai“ užtikrins patogesnį keleivių susisiekimą traukiniais

      Comment


        Šiandien važiavau Marijampolė - Kaunas 17:40val. Gal galima būtų iš "ekspertų" sužinoti, kokio velnio sekmadienio vakare važiuoja motrisė??????? Nuo Kazlų Rūdos žmonės stovėjo, nesvarbu, jog po pusvalandžio dar kitas traukinys Kybartai - Kaunas. Dar vienas bandymas numarinti reisą? - Atsakau - tikrai TAIP. Šįkart LG skundų neišvengs ir ne iš manęs vieno, užversime šiais raštais visas didesnes stotis nuo Kauno iki Marijampolės. Galbūt tada kažkas teiksis bent dėmesį atkreipt.

        Comment


          traukinys Nr 686 Marijampole -Kaunas.
          darbo dienomis is Marijampoles isvyksta 6-10 keleiviai, is ju Kazlu Rudoje islipa 5, o ilipa apie 8 keleivius. Jureje islipa apie 4 ilipa 12 keleiviu. toliau ilipanciu keleiviu nera. i Kauna atvaziuoja apie 20-25 keleivius.
          Savaitgali sio marsrutu keleiviai vaziuoja daugiausia nuo Kazlu Rudos,daug lipa Jureje (sodininkai) .
          Jusu patogumui yra traukinys Nr 698 ( vaziuoja trys vagonai DR) ir 688 isvykstantis is Kazlu Rudos 20:47.

          Siuo metu Kauno dyzeliniu traukiniu parkas yra toks: 3 Pesos , viena atsargine AR2, ir DR 2 vagonu ( 17:50 val) ; ir DR 3 vagonu 15:15 val ),kaip kada reisu Nr 697 vaziuoja tik Pesa , kai DR yra remonte Vilniuje.
          ivertinus pajamas ,keleiviu pasiskirstyma Marsrutui Kaunas Marijample yra paskirtas vieno vagono traukinys, tuo labiau tiek ryte ryte pries 684 yra 692, o vakare 20 min intervalu vaziuoja 686 ir 698. problemos cia tikrai nera.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            traukinys Nr 686 Marijampole -Kaunas.
            darbo dienomis is Marijampoles isvyksta 6-10 keleiviai, is ju Kazlu Rudoje islipa 5, o ilipa apie 8 keleivius. Jureje islipa apie 4 ilipa 12 keleiviu. toliau ilipanciu keleiviu nera. i Kauna atvaziuoja apie 20-25 keleivius.
            Savaitgali sio marsrutu keleiviai vaziuoja daugiausia nuo Kazlu Rudos,daug lipa Jureje (sodininkai) .
            Jusu patogumui yra traukinys Nr 698 ( vaziuoja trys vagonai DR) ir 688 isvykstantis is Kazlu Rudos 20:47.

            Siuo metu Kauno dyzeliniu traukiniu parkas yra toks: 3 Pesos , viena atsargine AR2, ir DR 2 vagonu ( 17:50 val) ; ir DR 3 vagonu 15:15 val ),kaip kada reisu Nr 697 vaziuoja tik Pesa , kai DR yra remonte Vilniuje.
            ivertinus pajamas ,keleiviu pasiskirstyma Marsrutui Kaunas Marijample yra paskirtas vieno vagono traukinys, tuo labiau tiek ryte ryte pries 684 yra 692, o vakare 20 min intervalu vaziuoja 686 ir 698. problemos cia tikrai nera.
            Jums niekad problemu keleiviu vezime nebuna, nes patys ne karta matyt nevaziuojat. O tai, ka pastebi keliaujantys - jums nusispjaut. Galit neabejot, jog artimiausiu metu sis marsrutas tikrai bus uzverstas skundais ir jeigu ne permainu, tai bent jau nervu juos skaitantiems (abejoju tiesa, ar tokie yra) pagadinimu galite buti tikri.

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              Jums niekad problemu keleiviu vezime nebuna, nes patys ne karta matyt nevaziuojat. O tai, ka pastebi keliaujantys - jums nusispjaut. Galit neabejot, jog artimiausiu metu sis marsrutas tikrai bus uzverstas skundais ir jeigu ne permainu, tai bent jau nervu juos skaitantiems (abejoju tiesa, ar tokie yra) pagadinimu galite buti tikri.
              Uzjauciu tuos kas skaitys skundus... Koks skundo pagrindas? Nera vietos sekmadieniais? Nu nebus taip, kad kiekvienam miestui miesteliui bus taip kaip jis nori. Ar negaila sugaisto laiko rasant skundus? Ka tuom pakeisite? Kaip jus nesuprantate, kad traukiniu skaicius yra ribotas ir nera tiek traukiniu, kad visi butu patenkinti... Nuims trivagoni traukini nuo Vilniaus atiduos Kaunui, tada darbo dienom vazines pustustis ir vel bus negerai... Beto pasipils skundai is Vilniaus, kur keleiviu srautai tikrai didesni...

              Comment


                juo vaziuoju kas savaite is kaimo Kalvarijoje.
                baigsis studentai , srautai sumazes . del vienos dienos tikrai niekas nieko nekeis. nuo Kazlu Rudos ir taip yra pakankamai traukiniu.

                Comment


                  konkreciai kur jus stovejote? koki kelio ruoza? ar tikrai nebuvo kur atsisesti ,ar keleiviu neapmoketi nesuliai(krepsiai) uzeme didele dali salono ir tuo pasakyta ,kad nera sedimu vietu?

                  traukinio konstrukcijoje paminetos ir stovimos vietos. prasom, tilpote? bilieto kaina nesiskiria sedint ar vaziuojant. Nemanau kad butu svovinciu virs 70 ir visa keliones marsruta.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    konkreciai kur jus stovejote? koki kelio ruoza? ar tikrai nebuvo kur atsisesti ,ar keleiviu neapmoketi nesuliai(krepsiai) uzeme didele dali salono ir tuo pasakyta ,kad nera sedimu vietu?

                    traukinio konstrukcijoje paminetos ir stovimos vietos. prasom, tilpote? bilieto kaina nesiskiria sedint ar vaziuojant. Nemanau kad butu svovinciu virs 70 ir visa keliones marsruta.
                    Gal konstrukcijoje ir paminetos, bet man atrodo dar yra ir keleiviu saugos klausimas. O pats saugos skyrius, nera oficialiai patvirtines, jog keleiviai gali stovint vaziuoti, turi buti keleiviu tik tiek kiek yra sedimu vietu, nes gaisro ar kito pavojaus atveju, bus apsunkinti evakuacijos veiksmai. Tik visi nusizengia tokiems reikalavimams...

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      konkreciai kur jus stovejote? koki kelio ruoza? ar tikrai nebuvo kur atsisesti ,ar keleiviu neapmoketi nesuliai(krepsiai) uzeme didele dali salono ir tuo pasakyta ,kad nera sedimu vietu?

                      traukinio konstrukcijoje paminetos ir stovimos vietos. prasom, tilpote? bilieto kaina nesiskiria sedint ar vaziuojant. Nemanau kad butu svovinciu virs 70 ir visa keliones marsruta.
                      Štai dar kartą pamatome, kaip LG rūpi keleivio nuomonė ir patogumas. "Tilpote kad stovėt"? tai ko čia norite...

                      Jūsų žiniai, net kontrolierė užleido savo vietą ir stovėjo pati, kad galėtų susėsti visi kiek tik telpa, deja, tilpo ne visi. O jeigu paklausčiau apie galimybę PESOJE vežti dviratį, ką atsakytumėte, jog man ir mano kolegai nėra vietos tame traukinyje, nes nėra tam pritaikytų laikiklių? Nors ir sumokėjome už dviratį? Va prie to ir privedate, jog keleivis tikrai nestovės kaip silkė statinėje ir kitą kartą rinksis galbūt brangesnį, bet autobusą. O jūs galėsit trinti rankas praradę dar vieną keleivį, o vėliau ir reisą. Šventė - juk atsilaisvins kelias kroviniams gabenti, nes neliks bėgius užimančio ir prekiniam maišančio keleivinuko...

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        konkreciai kur jus stovejote? koki kelio ruoza? ar tikrai nebuvo kur atsisesti ,ar keleiviu neapmoketi nesuliai(krepsiai) uzeme didele dali salono ir tuo pasakyta ,kad nera sedimu vietu?

                        traukinio konstrukcijoje paminetos ir stovimos vietos. prasom, tilpote? bilieto kaina nesiskiria sedint ar vaziuojant. Nemanau kad butu svovinciu virs 70 ir visa keliones marsruta.
                        Vien pats faktas, kad zmones netelpa i traukiny ka reiskia, tokiu dalyku is esmes neturi buti, o cia dar kalba apie stovincius, pastoves, paskui apsikeis su stovinciu vietomis nejuokinkit...., jei as moku pinigus uz bilieta, tai paslauga turi buti suteikiama kokybiskai, o ne kaip pasiseks...
                        Imone ir yra blogai vertinama, ir tiesiog zmonem sakoma nevaziuokit traukiniu, jusu cia nereikia....

                        Comment


                          Tai kad ir Vakarų Europoje peimiestiniais būna, kad keleiviai važiuoja stovėdami. Visgi sutinku, kad PESAS kartais stengiamasi neadekvačiai kišti į pakankamai apkrautus maršrutus.

                          Comment


                            Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
                            Vien pats faktas, kad zmones netelpa i traukiny ka reiskia, tokiu dalyku is esmes neturi buti, o cia dar kalba apie stovincius, pastoves, paskui apsikeis su stovinciu vietomis nejuokinkit...., jei as moku pinigus uz bilieta, tai paslauga turi buti suteikiama kokybiskai, o ne kaip pasiseks...
                            Imone ir yra blogai vertinama, ir tiesiog zmonem sakoma nevaziuokit traukiniu, jusu cia nereikia....
                            tai tegu susimoka uz bilieta tiek, kad atsipirktu trivagonis ar dvivagonis traukinys, kuris bus uzpildomas tik savaitgaliais (kogero net ne visais), o kitomis dienomis vaziuotu pustustis.
                            Jus zvelkite siek tiek placiau, o ne tik nuo keleivio puses.
                            Esant dabartinei situacijai, kai keleiviu srautai darbo dienomis ir savaitgaliais skiriasi dvigubai ar net trigubai, tai neimanoma visiem itikti. Juk nebus tiek riedmenu, kad paprastom dienom vazinetu vienvagoniai, o savaitgaliais trivagoniai. Todel vaziuoja tas pats traukinys, tik savaitgaliais jis bus pilnas, o paprastom dienom maziau tuscias. Ir apskirtai, net turtingose valstybese tokio tipo traukiniai buna sausakimsi ir niekam ten nekyla noras skustis, kad netelpa. Manau, daug kas pasikeis, kai atsiras normalus keleiviu vezimo finansavimas, o dabar, kai viskas bendrame katile ir taupoma visur kur tik imanoma, tai tikrai neverta tiketis, kad vazinesime kokybiskai.
                            O del saugos tai keista nuomone, juk gamintojas projektuodamas riedmeni paskaiciuoja kiek gali buti stovimu, kiek sedimu vietu ir t.t., kad visi spetu evakuotis . Ir joks saugos skyrius tikrai nekompetetingas kazka pakeisti.

                            Comment


                              traukinyje 686 Marijampole -Kaunas stovinciuju yra tik sekmadieni, ir tik nuo Kazlu Rudos iki Kauno. ta jau rasiau. dadro dienomis ir sestadieniais traukinyje (vagone) vaziuoja iki 50 keleiviu.30 minuciu galima pastoveti arba rinktis po puses valandos vaziuojanti trivagoni sastata.
                              Ateinanti sekmadieni paziuresiu is esmes kokia situacija ten yra.
                              Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.06.08, 15:37.

                              Comment


                                O jūsų pareigos sudaryti maksimaliai geras sąlygas ir pritraukti keleivius nėra? Apie tokią savo teisę mes ir patys žinome.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  as eilinis keleivis

                                  Comment


                                    Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
                                    Vien pats faktas, kad zmones netelpa i traukiny ka reiskia, tokiu dalyku is esmes neturi buti, o cia dar kalba apie stovincius, pastoves, paskui apsikeis su stovinciu vietomis nejuokinkit...., jei as moku pinigus uz bilieta, tai paslauga turi buti suteikiama kokybiskai, o ne kaip pasiseks...
                                    Imone ir yra blogai vertinama, ir tiesiog zmonem sakoma nevaziuokit traukiniu, jusu cia nereikia....
                                    O tai jeigu troleibuse negausi vietos atsisėst tai irgi imsi skundus rašyt? Juk ten irgi už bilietą sumoki, o važiuoti gali ir ilgiau reikėti nei tą pusvalandį nuo Kazlų Rūdos iki Kauno.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      O tai jeigu troleibuse negausi vietos atsisėst tai irgi imsi skundus rašyt? Juk ten irgi už bilietą sumoki, o važiuoti gali ir ilgiau reikėti nei tą pusvalandį nuo Kazlų Rūdos iki Kauno.
                                      Traukinys, ne autobusas tai pirama. Antra gelezinkelis yra padidinto pavojingumo zona, kur reikia laikytis atsargumo ypatingai, nei keliu transporte. Ir trecia autobuse tu sumoki 2 litus, o cia sumoki 7 lt. ir dar stovi, ko jokie saugumo reikalavimai neleidzia tokiu budu keliauti. Ir dar laaaabai abejoju, ar motrisos techninese charakteristikose yra numatytos stovimos vietos....
                                      Pirmiausia turi buti uztikrintas saugumas keleiviu, keliaujanciu gelezinkeliu transportu.... Ir dar + traukinyje pirktas bilietas kainuoja 5 lt. brangiau, ir del ko, del to jog gelezinkelis nesugeba uztikrinti kokybisku paslaugu, o ne del keleiviu kaltes....

                                      Comment


                                        Saugumo prasme traukinyje yra nepalyginamai saugiau stovėti, nei autobuse, bet nereiškia, kad tai turėtų būti norma.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X