Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Krepšinio čempionatas artėja, jokių kalbų apie žiūrovų vežimus jo metu nesigirdi ne tik iš geležinkelių.

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      Kažkas naujo Kažkaip įtariu, kad susitarimas pasiektas krepšinio lygos, o ne LG iniciatyva )

      http://vilniauskl.lt/?p=1926

      http://vilniauskl.lt/?p=1948

      Būtų keista, jei patys LG pasisiulytų nemokamai vežioti į megėjiško krepšinio varžybas...
      Nelabai supratau prie ko čia Europos čempionatas? Abejoju ar LG imsis nemokamai vežioti žiurovus, juk tai kaip ir kiekvienai keleivių vežimo įmonei didelis šansas gauti papildomų pajamų užpildant esamus reisus.

      Comment


        Ne apie nemokamus vežiojimus eina kalba. Krepšinio čemionatas vyks ne tik Vilniuje ir Kaune, be to atvyks sirgalių iš užsienio. Rungtynės vyks vakarais ir baigsis apie 22-23 val. Tokiu metu joks VT neveža net tarp Vilniaus ir Kauno, jau nekalbant apie kitus miestus.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ne apie nemokamus vežiojimus eina kalba. Krepšinio čemionatas vyks ne tik Vilniuje ir Kaune, be to atvyks sirgalių iš užsienio. Rungtynės vyks vakarais ir baigsis apie 22-23 val. Tokiu metu joks VT neveža net tarp Vilniaus ir Kauno, jau nekalbant apie kitus miestus.
          Būtent, kad neužtenka pasirūpinti tik traukiniu ar autobusu iš stoties. Mano manymu, logiškiausia būtų, kad čempionato organizatoriai nuomotų autobusus, arba skelbtų konkursą, dėl sirgalių paėmimo tiesiogiai nuo arenų.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Niekur tokio masto masiniuose renginiuose nėra organziuojami specialūs maršrutai nuo pat arenų. Galbūt kokiame Alytuje, Panevėžyje ir Šiauliuose tai tiktų, bet tik ne Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje.
            Atkrintamosios varžybos ir kovos dėl medalių vyks Vilniuje ir Kaune. Į jas daugiausiai sirgalių ir atvyks tiek iš Lietuvos, tiek ir iš užsienio. Todėl susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno aktualus. Bet ne ką mažiau aktualus ir susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno bei kitų didmiesčių iš kurių daugiausiai vietinių sirgalių atvyks.
            Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 21:26.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Būtent, kad neužtenka pasirūpinti tik traukiniu ar autobusu iš stoties. Mano manymu, logiškiausia būtų, kad čempionato organizatoriai nuomotų autobusus, arba skelbtų konkursą, dėl sirgalių paėmimo tiesiogiai nuo arenų.
              O kas mokės už paslaugą? Mokesčių mokėtojai? Mano manymu, geriausia Susisiekimo ministerijai inicijuoti papildomų maršrutų sukūrimui, o renginio dalyviai už kelionę susimokėtų patys.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                O kas mokės už paslaugą? Mokesčių mokėtojai? Mano manymu, geriausia Susisiekimo ministerijai inicijuoti papildomų maršrutų sukūrimui, o renginio dalyviai už kelionę susimokėtų patys.
                Turėtų būti nurodoma kilometro kaina ir už kelionę mokėtų keliaujantys.

                Taigi, pagal tave autobusai-traukiniai iš stočių turėtų išvažiuoti mistiniu laiku (traukiniams tas neįmanoma), nes niekas nežino kada tiksliai baigiasi varžybos, kokios spūstys susidarys po jų, kad miesto viešasis transportas atvežtų iki stoties ir t.t. Taip pat nemanau, jog būtų daug tokių keliautojų, nes likti naktį mieste, kuriame visi viešbučiai pilni, mažai kas norėtų.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Spūstys? Tai jos gali būti tik dėl buko lietuviško supratimo apie masinių renginių organizavimą. Automobilių eismas turėtų būti uždraustas kilometro spinduliu aplink arenas. Jokio parkavimo kilometro spinduliu. Tiesa, Kaune yra didelė "Maximos" daugiaukštė aikštelė. Bet tik buki organizatoriai gali sugalvoti leisti joje parkuoti tiek automobilių, kiek yra vietų. Turėtų būti patvirtintos iš anksto parkavimo vietos toliau nuo arenų. Iki arenų turėtų vežti nuo tų parkingų specialiai organizuoti autobusai. Vakare VT eismas vis tiek turės būti pratęstas, nes rungtynių stebėti eis ir vietiniai gyventojai, ne tik atvykėliai. Tiek Vilniuje, tiek Kaune ar Klaipėdoje apgalvotai viską organizavus, galima išvengti spūsčių po rungtynių. Galima uždaryti visą Kalvarijų gatvę iki pat Žaliojo tilto. Pylimo g. eismas ir taip ribotas. Taip kad torleibusai ar autobusai atvežtų žiūrovus į stotį. Kaune analogiškai, ten arena dar arčiau stočių... Kaune Karaliaus Mindaugo prospektas platus. Galima laikinai atitverti porą juostų Nemuno krantinės pusėje, kurios būtų skirtos tik VT, greitosios, policijos eismui.
                  Tarpmiestinių autobusų ar traukinių eismas grafikai turi būti iš anksto patvirtinti ir paskelbti. Užsitęsus varžyboms, autobusai ir traukiniai turėtų laukti.
                  Paskutinis taisė Al1; 2011.03.13, 08:57.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Spūstys? Tai jos gali būti tik dėl buko lietuviško supratimo apie masinių renginių organizavimą. Automobilių eismas turėtų būti uždraustas kilometro spinduliu aplink arenas. Jokio parkavimo kilometro spinduliu. Tiesa, Kaune yra didelė "Maximos" daugiaukštė aikštelė. Bet tik buki organizatoriai gali sugalvoti leisti joje parkuoti tiek automobilių, kiek yra vietų. Turėtų būti patvirtintos iš anksto parkavimo vietos toliau nuo arenų. Iki arenų turėtų vežti nuo tų parkingų specialiai organizuoti autobusai. Vakare VT eismas vis tiek turės būti pratęstas, nes rungtynių stebėti eis ir vietiniai gyventojai, ne tik atvykėliai. Tiek Vilniuje, tiek Kaune ar Klaipėdoje apgalvotai viską organizavus, galima išvengti spūsčių po rungtynių. Galima uždaryti visą Kalvarijų gatvę iki pat Žaliojo tilto. Pylimo g. eismas ir taip ribotas. Taip kad torleibusai ar autobusai atvežtų žiūrovus į stotį. Kaune analogiškai, ten arena dar arčiau stočių... Kaune Karaliaus Mindaugo prospektas platus. Galima laikinai atitverti porą juostų Nemuno krantinės pusėje, kurios būtų skirtos tik VT, greitosios, policijos eismui.
                    Tarpmiestinių autobusų ar traukinių eismas grafikai turi būti iš anksto patvirtinti ir paskelbti. Užsitęsus varžyboms, autobusai ir traukiniai turėtų laukti.
                    Toks jausmas, kad i arena atvyks 40 tūkst, žiurovų... Juk jau ne viena ir ne dvi varžybos buvo, kai arena sausakimša. Net nekalbu apie koncertus, kurių metu būdavo trečdaliu daugiau žiūrovu nei bus per čempionato varžybas. Dabar tų kamščių bus dar mažiau, nes dalis žiūrovu (užseniečiai) bus be nuosavų automobilių. Taip pat galvoju, kad dauguma užseniečių tikrai nesinaudos VT, kai yra taksi. Taip pat dalis atvažiuoja su kelionių agentūrų pagalba, kurios pasirūpins privačiais autobusais.

                    Comment


                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Toks jausmas, kad i arena atvyks 40 tūkst, žiurovų... Juk jau ne viena ir ne dvi varžybos buvo, kai arena sausakimša. Net nekalbu apie koncertus, kurių metu būdavo trečdaliu daugiau žiūrovu nei bus per čempionato varžybas. Dabar tų kamščių bus dar mažiau, nes dalis žiūrovu (užseniečiai) bus be nuosavų automobilių. Taip pat galvoju, kad dauguma užseniečių tikrai nesinaudos VT, kai yra taksi. Taip pat dalis atvažiuoja su kelionių agentūrų pagalba, kurios pasirūpins privačiais autobusais.
                      Ir po tokių renginių būdavo spūstys. Reikia nepamiršti, kad varžybos vyks ne vieną dieną, ir spūstys susidarys visomis dienomis. Taip pat ir atvykstant į varžybas. Taksi yra nepakankamas kiekis. Be to niekas netgi taksi iki pat arenos neprileis. Bet kokiu atveju, miesto VT tikrai kursuos ilgiau tomis dienomis, o traukinio maršrutų bent vakare po varžybų Vilniuje ir Kaune tarp šių miestų tikrai reikėtų. Kaip ir papildomo dieninio traukinio iš Vilniaus į Klaipėdą varžybų metu.
                      Paskutinis taisė Al1; 2011.03.14, 13:53.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Gaila, kad istorija nutyli, kokie "ekspertai" tai rekomenduoja... Tada daug kas paaiškėtų. Nenustebčiau, jei pasirodytų, kad "ekspertai" turi kokių nors ryšių su TOKS ar KAUTRA. Šios
                        Tie "ekspertai" - tai Europos Komisija, Europos Sąjungos Taryba (ES šaliųš narių ministrai) ir Europos Parlamentas, priėmę dokumentus, vadinamus "trečiuoju geležinkelių paketu". Gero skaitymo - http://ec.europa.eu/transport/rail/packages/2007_en.htm

                        Comment


                          Jokio infrastruktūros ir vežėjo atskyrimo tie aktai nereikalauja.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jokio infrastruktūros ir vežėjo atskyrimo tie aktai nereikalauja.
                            Tai tik parodo, kad kiekvienas teisės aktus interpretuoja, kaip jam patogiau. Tai ypatingai matosi ten, kur "sukasi" dideli pinigai.

                            Comment


                              Gerbiamieji, gal kas žinote koks likimas konvojaus vagono, riedėdavusio su naktiniu Klaipėda-Vilnius?

                              Comment


                                Seniai stovi, gal būt ir metalo lauže. kai tik atšaukė naktinius traukinius, taip ir vagonai nustojo riedėti...

                                Comment


                                  kas yra konvojaus vagonas?

                                  Comment


                                    Kur nusikaltėlius vežiodavo iš vieno kalėjimo į kitą ir sustodavo pravieniškėse, kad juos paimti išleisti...

                                    Comment


                                      Kai budavo prikabinamas konvojaus vagonas, daznai naktinis traukinys veluodavo. Karta Siauliuose pabego vienas is pervezamu nusikalteliu, tai beveik dvi valandas "Klaipeda-Vilnius" stovejo ir lauke, kol pagaus. Nezinau, ka butu dare, jei butu ilgiau nepagave...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Nutraukiamos keleivių vežimo paslaugos maršrutuose Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda


                                        AB „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad nuo 2011 metų gegužės 29 d., įsigaliojus naujam keleivinių traukinių eismo tvarkaraščiui, planuojama atsisakyti keleivių vežimo maršrutais Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda bei įvesti naują traukinių maršrutą Šiauliai–Panevėžys–Šiauliai.

                                        Minėtieji sprendimai priimti atsižvelgus į bendrovei keliamus tikslus gerinti savo finansinius- ekonominius rodiklius ir mažinti keleivių vežimo veiklos sąnaudas. Taip pat dėl valstybės nepajėgumo šiuo metu kompensuoti patiriamus keleivių vežimo nuostolius. Nuolat mažėjant keleivių nutraukiamuose maršrutuose, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kreipėsi į jais aptarnaujamų rajonų savivaldybes siūlydama iš dalies kompensuoti patiriamus nuostolius bei suderinti autobusų ir geležinkelių eismo grafikus, tačiau norimi rezultatai nebuvo pasiekti.

                                        Keleivių vežimo veiklos nuostolius bendrovė priversta kompensuoti iš kitų vykdomų veiklų pajamų. Tokia situacija blogina AB „Lietuvos geležinkeliai“ konkurencingumą lyginant su kitų šalių geležinkeliais, kur keleivių vežimo nuostolius kompensuoja valstybė, stabdo tolesnę plėtrą.

                                        AB „Lietuvos geležinkeliai“ tiki, kad, nepaisant keleivių vežimo geležinkeliais veiklos nuostolingumo, ateityje bus laikomasi nuostatos, kad geležinkelis yra perspektyvi ir skatintina transporto rūšis keleivių vežimo srityje bei yra patraukli ekologiniu, saugumo užtikrinimo, eismo grūsčių sprendimo galimybių ir kitais požiūriais.

                                        Pasikeitus ekonominei-socialinei situacijai šalyje bei atsiradus poreikiui plėsti keleivių vežimo paslaugas geležinkelių transportu, bendrovė pasiruošusi atnaujinti keleivių vežimą minėtais maršrutais.



                                        Keleivių vežimo direkcijos informacija

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          Kai budavo prikabinamas konvojaus vagonas, daznai naktinis traukinys veluodavo. Karta Siauliuose pabego vienas is pervezamu nusikalteliu, tai beveik dvi valandas "Klaipeda-Vilnius" stovejo ir lauke, kol pagaus. Nezinau, ka butu dare, jei butu ilgiau nepagave...
                                          Reikėjo tą asmenį, kuris laikė traukinį dėl pabėgusio sulaikytojo į tą vagoną pasodinti.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X