Kaipgi. Juk iš Vinčų jai teko kažkaip grįžti. Bet pati kalta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė IGST Rodyti pranešimąGirdėjau gandus, kad nori panaikinti keleivių vežimą traukiniais ... Gal galit mane apšviest?
Comment
-
Gaila, kad istorija nutyli, kokie "ekspertai" tai rekomenduoja... Tada daug kas paaiškėtų. Nenustebčiau, jei pasirodytų, kad "ekspertai" turi kokių nors ryšių su TOKS ar KAUTRA. Šios dvi įmonės labai skundžia LG keleivių vežimą, nes atima nemažą dalį keleivių iš maršrutų Vilnius/Kaunas - Klaipėda ir Vilnius - Kaunas.
Comment
-
Praktiškai tik tarp Vilniaus ir Kauno reikia iš esmės pertvarkyti autobusų eismą. Pakaktų kas 30 min. važiuojančių normalių (40-50 vietų) autobusų, įskaitant ir stojančius visose stotelėse bei pravažiuojančius pro Kauną.
Kitų maršrutų, kad ir jungiančių tuos pačius miestus, tarp kurių važiuoja autobusai ir traukiniai, nėra daug ir dauguma jų važiuoja gerokai kitokia trasa. Arba nors traukiniai ir važiuoja, bet vos kelis kartus per dieną, kas nėra pakankama. Tačiau paderinti maršrutus, o atskirus autobusų reisus, kurių važiavimo laikai sutampa su traukinių reisais, reikia naikinti. Tas pasakytina apie Vilnius - Visaginas, Klaipėda - Kretinga, Šiauliai - Radviliškis, Vilnius - Švenčionys ruože Vilnius - Pabradė, Vilnius - Kena, Vilnius - Valčiūnai.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.26, 10:20.
Comment
-
Keleivių 2010 m. gruodžio mėn. vidaus vežimais pervežta 8 proc. daugiau nei tą patį mėn. 2009 m., tarptautiniais - 7,5 proc.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...WU0E0SDI4TzM!/
Comment
-
AB „Lietuvos geležinkeliai“, aktyviai bendradarbiaudama su Baltarusijos geležinkelių kolegomis, jau nuo 2011 metų birželio numato keleivinių traukinių, kursuojančių tarp dviejų sostinių, važiavimo laiką sutrumpinti nuo esamų 3 val. 51 min. iki 3 val. Šiam tikslui pasiekti bus trumpinamos keleivių kontrolės procedūros Gudagojaus (Baltarusija) ir Kenos geležinkelio stotyse ir mažinamas sustojimų skaičius bei trumpinamas jų laikas Baltarusijos teritorijoje.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Pagaliau ir aš gavau savo kortelę. Galvojau bus kokiam LG voke, o čia tik paprastas vokelis, su atprintintu vienu lapu, prie jo stapleriu prisegtu lapuku su laikinu slaptažodžiu, ir kortele. Gaila, kad lojalumo kortelės puslapis (vis dar) neveikia.
O kad nebūt vien negatyvas: visai patiko kortelės dizainas. Abstraktu, akies nerėžia, informacijos užtenka. Ir nuotrauka lietuviška panaudota- ten kampe "ežio" reklaminis stendas matos. :]
Comment
-
Pro LTV šiuo metu rodo įdomu dokumentinį filmą apie Suomijos geležinkelius. Kaip tik aptariama keleivių vežimo problema, bilietų kainodara, intensyvumas ir pan.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
http://www.kaunozurnalistai.lt/12642/
Nezinau, kokio senumo straipsnis, bet ponia marsrutu naikintoja Onikiene kalba apie eksperimentini marsruta Kaunas-Klaipeda...
Idomu tik, jog eilini karta ginamasi, jog skundu del Dotnuvoje nestojanciu traukiniu LG valdzia buktais negirdi...
Comment
-
Kažkas naujo Kažkaip įtariu, kad susitarimas pasiektas krepšinio lygos, o ne LG iniciatyva )
http://vilniauskl.lt/?p=1926
http://vilniauskl.lt/?p=1948
Comment
Comment