Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaipgi. Juk iš Vinčų jai teko kažkaip grįžti. Bet pati kalta.

    Comment


      Iš kur girdėjai tokius nesamoniškus, nelogiškus gandus.
      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

      Comment


        Kažka jau blogai išgirdai
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          Tai tuomet ir viešajį transporta naikinam, nes tai nuostolinga
          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

          Comment


            Juk kalbėjo apie krovinių ir keleivių atskyrimo galimybę. Juk aiškiau negu aiškiai buvo pasakyta
            N N N

            Comment


              O atskyrus ir nebeatsirandant pinigų dotacijoms bei sėdint valstybei skolose, dalies maršrutų uždarymas pilnai įmanomas.

              Comment


                Parašė IGST Rodyti pranešimą
                Girdėjau gandus, kad nori panaikinti keleivių vežimą traukiniais ... Gal galit mane apšviest?
                Tu ne taip supratai greičiausiai. Kalbėjo, kad ekspertai rekomenduoja atskirti keleivių ir krovinių vežimą, taip panaikinti nuostolingus maršrutus (visi, išskyrus Vilnius - Klaipėda). Tai gal koks pašnekovas paminėjo, kad tokiu atveju nebeliktų keleivinių traukinių. Bet manau, kad LG tam aktyviai priešinsis, nes nusipirko nemažai PESA 620M. O, kad nenuostolingas tik Vilnius - Klaipėda maršrutas, per kažkokią laidą seniau minėjo vienas iš vadovų.

                Comment


                  Tie ekspertai tai visokie LLRI propagandistai... Jei tokių ekspertų patarimų būtų laikomasi, tai seniai viskas būtų išsraskyta, uždaryta, prichvatizuota... Tiesą sakant, daug kas jau ir "suliberalizuota"...

                  Comment


                    Gaila, kad istorija nutyli, kokie "ekspertai" tai rekomenduoja... Tada daug kas paaiškėtų. Nenustebčiau, jei pasirodytų, kad "ekspertai" turi kokių nors ryšių su TOKS ar KAUTRA. Šios dvi įmonės labai skundžia LG keleivių vežimą, nes atima nemažą dalį keleivių iš maršrutų Vilnius/Kaunas - Klaipėda ir Vilnius - Kaunas.

                    Comment


                      Ir tikrai autobusus reikia panaikinti maršrute Vilnius-Kaunas, jau nekalbant apie mikroautobusus. Palikti kažkiek stojančius visose stotelėse ir Elektrėnams. Ir taip visoje šalyje.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Praktiškai tik tarp Vilniaus ir Kauno reikia iš esmės pertvarkyti autobusų eismą. Pakaktų kas 30 min. važiuojančių normalių (40-50 vietų) autobusų, įskaitant ir stojančius visose stotelėse bei pravažiuojančius pro Kauną.
                        Kitų maršrutų, kad ir jungiančių tuos pačius miestus, tarp kurių važiuoja autobusai ir traukiniai, nėra daug ir dauguma jų važiuoja gerokai kitokia trasa. Arba nors traukiniai ir važiuoja, bet vos kelis kartus per dieną, kas nėra pakankama. Tačiau paderinti maršrutus, o atskirus autobusų reisus, kurių važiavimo laikai sutampa su traukinių reisais, reikia naikinti. Tas pasakytina apie Vilnius - Visaginas, Klaipėda - Kretinga, Šiauliai - Radviliškis, Vilnius - Švenčionys ruože Vilnius - Pabradė, Vilnius - Kena, Vilnius - Valčiūnai.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.01.26, 10:20.

                        Comment


                          Keleivių 2010 m. gruodžio mėn. vidaus vežimais pervežta 8 proc. daugiau nei tą patį mėn. 2009 m., tarptautiniais - 7,5 proc.

                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...WU0E0SDI4TzM!/

                          Comment


                            AB „Lietuvos geležinkeliai“, aktyviai bendradarbiaudama su Baltarusijos geležinkelių kolegomis, jau nuo 2011 metų birželio numato keleivinių traukinių, kursuojančių tarp dviejų sostinių, važiavimo laiką sutrumpinti nuo esamų 3 val. 51 min. iki 3 val. Šiam tikslui pasiekti bus trumpinamos keleivių kontrolės procedūros Gudagojaus (Baltarusija) ir Kenos geležinkelio stotyse ir mažinamas sustojimų skaičius bei trumpinamas jų laikas Baltarusijos teritorijoje.
                            šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/104337...10-12-28_12-43
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Pagaliau ir aš gavau savo kortelę. Galvojau bus kokiam LG voke, o čia tik paprastas vokelis, su atprintintu vienu lapu, prie jo stapleriu prisegtu lapuku su laikinu slaptažodžiu, ir kortele. Gaila, kad lojalumo kortelės puslapis (vis dar) neveikia.
                              O kad nebūt vien negatyvas: visai patiko kortelės dizainas. Abstraktu, akies nerėžia, informacijos užtenka. Ir nuotrauka lietuviška panaudota- ten kampe "ežio" reklaminis stendas matos. :]

                              Comment


                                Aš jau laukiu kortelės 2sav, o sakė kad pagaminti užtruks mažiau nei savaitė.
                                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                Comment


                                  Man per dvi savaites, tiksliau- per 10 darbo d., pagamino. Prieš kelias dienas buvau gavęs priminimą el. paštu nuo kada ir kur atsiimti.

                                  Comment


                                    Šią sav. buvau maloniai nustebinti Vilniaus GS Pardavimų agentūroje.
                                    Malonus aptarnavimas (ir net su šypsena) ir moterėlės netgi kalba angliškai (kiek jau ten tiek, bet matosi, kad tiek, kiek moka, užtenka. Su užsieniečius susikalbėjo).

                                    Comment


                                      Pro LTV šiuo metu rodo įdomu dokumentinį filmą apie Suomijos geležinkelius. Kaip tik aptariama keleivių vežimo problema, bilietų kainodara, intensyvumas ir pan.
                                      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                      Comment


                                        http://www.kaunozurnalistai.lt/12642/

                                        Nezinau, kokio senumo straipsnis, bet ponia marsrutu naikintoja Onikiene kalba apie eksperimentini marsruta Kaunas-Klaipeda...

                                        Idomu tik, jog eilini karta ginamasi, jog skundu del Dotnuvoje nestojanciu traukiniu LG valdzia buktais negirdi...

                                        Comment


                                          Kažkas naujo Kažkaip įtariu, kad susitarimas pasiektas krepšinio lygos, o ne LG iniciatyva )

                                          http://vilniauskl.lt/?p=1926

                                          http://vilniauskl.lt/?p=1948

                                          Comment

                                          Working...
                                          X