Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sukontroliuoti labai paprasta. Po tam tikro laiko duomenys apie bilietu pirkimą bus perduodami į serverį, kad galėtų nustatyti kintamos nuolaidos dydį. Taip pat duomenis ir ims iš serverio. Tai užteks, kad sutikrinti pirkimus. Kortelė yra vardinė, nors vardas užrašytas markeriu.

    Man kortelę užsisakius Šiauliuose, ja pasiėmiau po dešimt dienų Panevėžyje.

    P.S. LG pakilo mano akyse. Paskambinau telefono numeriu, nurodytų prie kortelės aprašymo, pasiklausti kodėl man jos net nepriėmė Vilniuje ir kodėl ji neveikė vakare Panevėžyje. Tai pasiklausė mano numerio. Už kelių min perskambino technikas, kuris maloniai paaiškino, kad vakar nuo 12 iki 19 valandos buvo problemų su serveriu. O kai pasakiau, kad Vilniaus kasose kortelės net nebandė nuskaityti ir pareiškė, jog kasos neprijungtos prie sistemos, tai paklausė, kurioje kasoje tai buvo ir atsiprašė už kasininkės nekompetenciją. Tikrai buvo malonus pokalbis. Dar jis paklausė kortelės numerio, kad galėtų priskaičiuoti vakarykštes keliones.
    Paskutinis taisė sknts; 2011.01.19, 15:22.

    Comment


      Na ne LG, bet...
      Beveik švieži įspūdžiai iš kelionės traukiniu Vilnius - Mogiliovas (Магілёў).
      http://forum.railwayclub.info/index....5373;topicseen

      Comment


        Galiu pasidžiaugti, kad LG reklama apie lojalumo korteles kabo ne tik geležinkelio stotyse, bet ir kitur Kauno mieste. Tiesa, mačiau tik vieną drėgmės paveiktą plakatą ant stulpo, bet jau šioks toks progresas.

        Comment


          Buvo norėta tą lojalumo kortelę kažkaip derinti su Kauno miesto elektroniniu bilietu, bet, panašu, dėl nesusikalbėjimo, iš to nieko neišeis.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Buvo norėta tą lojalumo kortelę kažkaip derinti su Kauno miesto elektroniniu bilietu, bet, panašu, dėl nesusikalbėjimo, iš to nieko neišeis.
            Kodėl neišeis? Argi gali būti jau per vėlu? Ar turi minty ta pati kortelė ir LG nuolaidoms, ir miesto VT bilietams?
            Beje, kodėl tik su Kaunu? E-bilietas jau veikia (ar turėtų veikti) ir Vilniuje bei Klaipėdoje. Į visus šiuos tris didmiesčius važiuoja keleiviniai traukiniai.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              O kaip tai sukontroliuos? Juk Maximoje nekontroliuoja ar prekes perka AČIŪ kortelės savininkas.
              Minėtos Ačiū kortelės nėra asmeninės ir jas galima naudoti bet kam. Todėl to ir nereikia kontroliuoti.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Minėtos Ačiū kortelės nėra asmeninės ir jas galima naudoti bet kam. Todėl to ir nereikia kontroliuoti.
                Bet "Ačiū" kortelėje užpildome lygiai tokius pat asmeninius duomenis kaip ir LG lojalumo kortelėse...

                Comment


                  Pagal užpildytus duomenis jie stebi jus. Taip daro statistika, iš kokio miesto, kokio amžiaus ir kokios lyties yra tam tikrų prekių pirkėjai. LG irgi stebės keliavimo ypatumus. Tarkim kokiuose ruožuose reikia derinti persėdimų laiką. Arba kaip keliauja keleiviai iš tų miestu, kuriuose nėra geležinkelio (pvz. Kelmės gyventojai važiuoja autobusu iki Šiaulių ir į Vilnių važiuoja traukiniu).

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Kodėl neišeis? Argi gali būti jau per vėlu? Ar turi minty ta pati kortelė ir LG nuolaidoms, ir miesto VT bilietams?
                    Beje, kodėl tik su Kaunu? E-bilietas jau veikia (ar turėtų veikti) ir Vilniuje bei Klaipėdoje. Į visus šiuos tris didmiesčius važiuoja keleiviniai traukiniai.
                    Na, nesu garantuotas, kad neišeis, bet man toks įspūdis susidarė. Tikriausiai buvo kreiptasi ir į Vilnių, bet aš konkrečiai žinau tik apie norą derintis su Kauno e-bilietu.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Sukontroliuoti labai paprasta. Po tam tikro laiko duomenys apie bilietu pirkimą bus perduodami į serverį, kad galėtų nustatyti kintamos nuolaidos dydį. Taip pat duomenis ir ims iš serverio. Tai užteks, kad sutikrinti pirkimus. Kortelė yra vardinė, nors vardas užrašytas markeriu.
                      O tai kaip sukontroliuos, kad važiavo būtent tas, kiek vardu kortelė? Bus įvesta kontrolė kaip lėktuvuose - vardiniai bilietai ir dokumentų kontrolė įlipant?

                      Ir kokia nauda iš tokio apribojimo LG (neskaitant nedagautų 2 litų už papildomą kortelę)?

                      Comment


                        Na kaip perki bilietą su studento pažymėjimu, tai įlipant į greitąjį traukinį reikia parodyti ir bilietą ir studento pažymėjimą ir dar į akis pasižiūri.

                        Comment


                          Tai ir LG manau, kad prašys parodyti kokį nors asmens dokumentą, kai bus naudojamasi kokia komercine nuolaida (pvz.: 40% nuolaida kovo 11d.). O važiavimą dviems maršrutais sukontroliuos paprastai: jei su mano kortele pirktas bilietas iš Šiaulių į Klaipėda traukiniui išvykstančiam 15:30, tai logiška, jog aš negalėjau tuo pačiu metu būti 16:20 traukinyje Šiauliai - Rokiškis. Jei atvirai, tai manau, kad nėra jokio skirtumo, kodėl LG nustatė būtent tokias taisykles. Mes pasiimdami kortelę pasirašome, kad sutinkame su jų taisyklėmis. Preliminari data, nuo kada paleis internetinę svetainę, yra 2011-02-01. Galiu tik pagirti rinkodaros skyrių, nes į klausimą, užduotą elektroniniu paštu, atsakė per 1 valandą.

                          Comment


                            Parašė copper Rodyti pranešimą
                            Na kaip perki bilietą su studento pažymėjimu, tai įlipant į greitąjį traukinį reikia parodyti ir bilietą ir studento pažymėjimą ir dar į akis pasižiūri.
                            Be to, ant bilieto yra nurodytas LSP numeris, taigi studentų keliones LG tikrai gali sekti.

                            Comment


                              Labai įdomus straipsnis šiandien Lietuvos ryte, net nesitikėjau ....

                              Kodėl lietuviškas futbolas panašus į Lietuvos geležinkelius?

                              http://www.lrytas.lt/-12955854951293...BEinkelius.htm

                              Comment


                                Nuo šių metų sausio 31 d. traukinys Nr. 666/667 Vilnius–Dūkštas–Vilnius važiuos iki Turmanto geležinkelio stoties.

                                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nuo šių metų sausio 31 d. traukinys Nr. 666/667 Vilnius–Dūkštas–Vilnius važiuos iki Turmanto geležinkelio stoties.

                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
                                  pagaliau dasiprotejo, kad marsruto trumpinimas buvo klaida ir negaledavai latvisku autobusu apie 14:30h. atvaziaves iki Zemgale bei perejes siena (kas tera apie 2 nepilnus km palei gelezinkeli) persesti i Turmantas - Vilnius.

                                  Tikekimes, bus ir daugiau tokiu "proto prasviesejimu"

                                  Comment


                                    o is naujo vasarinio tvarkarasti visi traukinis bus iki turmanto su visus sustojimais

                                    Comment


                                      Sausio 23 d. Marijampolės geležinkelio stotyje buvau tuomet, kai atvažiavo keleivinis traukinys Šeštokai-Vilnius. Stoties budėtoja, per stoties radijo mazgą pranešdaam apie traukinio atvykimą į antrą kelią, dar pridėjo stebinančią informaciją:
                                      "palydintiems į traukinį lipti griežtai draudžiama".

                                      Būtų kažkiek įdomu iš geriau žinančių sužinoti, iš kur atsirado tas "griežtumas".

                                      Žinoma, išvažiuojančius keleivius palydintiems asmenims į traukinį lipti nereikėtų: ne kartą matęs, kaip studentui ar studentei lagaminą įnešti padėti bandžiusiam ir tambūre dar "atsilabinančiam" tėvui (ar mamai) užsidarydavo traukinio durys... Nuotykių pasitaikydavo visokių: vieni spausdavo stop-kraną, dėl kitų pasistengdavo ir mašinistui signalizuodavo perone likę kompanijonai, treti apsiramindavo ir važiuodavo iki artimiausios stotelės...
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2011.01.25, 17:15.

                                      Comment


                                        Marijampolėje 2009-2010 metų žiemą moteris būtent išleidinėjo dukrą studentę į Vilnių, lipo į traukinį įkelti lagamino, ir, aišku, nespėjo išlipti. Ją spustelėjo durys, bet ji nepasidavė - vistiek išsispraudė pro duris. Nukritusi ant perono paslydo ir susižalojo ranką. Pati tame daugiausiai įžvelgė geležinkeliečių kaltės: "durys per staigiai užsidaro, traukinys per trumpai stovi stotyje, peronas netinkamai nuvalytas" ir pan. Bandė reikalauti žalos atlyginimo. Aišku, nieko nepešė, bet vistiek gal dėl to dabar Marijampolės stoties administracija stengiasi išvengti tokių įvykių.

                                        Comment


                                          atsakymas

                                          laba diena. sausio 2 aja deina sekmadieni is Marijampoles i Vilniu vaziavo studente ,kuria i pat traukinii lydejo motina. Motina ikele jai krepsius i salona. keleiviai sulipo ,traukinys nuvaziavo,o motina liko traukinyje.
                                          Motina priversta buvo vaziuoti i Vincu, ir parase nusiskundima.
                                          pagal grafikas pravaziuojantis traukinys stotyje stovi 1-2 min. Motina matomai galvojo,jog traukinys stoves ilgai
                                          ta diena i 394 traukini buvo parduoti 86 bilietai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X