O tai kuom blogai tie seni riedmenys? Geriau jau specialiste imtim ir paskaitytum krūva forumo dalyvių pastabų, kaip padaryti keliones traukiniais patrauklesnes, nes bent jau 50 proc. jų nereikalauja visiškai jokių investicijų... Na bet aišku, kam to daryti, taigi keleivių vežimas labdara ir neverta vargti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNa Sovijau, nebūk naivuolis. Realybė pas brolius latvius ir estus yra žymiai blogesnė. Latviai galbūt vietiniais traukiniais ir perveža daugiau keleivių, tačiau tai tik nuo sovietų laikų likusios išplėtotos geležinkelio infrastruktūros ir likusių riedmenų dėka. LG didelį keleivių vežimo nuostolingumą lemia ne tai, kad perveža per mažai keleivių, o tai, kad į šią veiklą investuoja milijonus, perka ir modernizuoja traukinius, remontuoja geležinkelio stotis ir t.t. Visa tai yra sąnaudos. Nei latviai, nei estai dar iki šiol nesugebėjo pasinaudoti net ES struktūriniais fondais keleivių vežimo srityje.
Dėl Latvijos ir Estijos švelniai pamelavote. Latvijos elektriniai traukiniai renovuoti už ES lėšas, vyksta konkursas dėl naujų traukinių pirkimo/gaminimo. Estijoje jau įvyko, peronai ir stotys kai kuriuose ruožuose kapitaliai atnaujinti. Apie visa tai informuoja prikabinti stendai ir kortelės. Neabejoju, kad estai ir čia mus netrukus aplenks.
Kaip ir melas dėl infrastruktūros - visą infrastruktūra Latvijoje yra paveldėta iš ankstesnio laikotarpio (jei turėjote omeny stotis ir stoteles). Netgi anaiptol sovietmiečiu nemaža jų dalis buvo uždaryta.
Kas pas mus padaryta už ES lėšas? Nemačiau dar nė vienos kortelės prikabintos prie LG traukinio, kad pirkta už ES lėšas. Kokie mūsų "pirkiniai" (tarkim RA2) matome. Ir vėl sau prieštaraujate jei riedmenis, kaip teigiate, perkame už ES lėšas tai kur gi slypi nuostoliai keleivių pervežime? Kita vertus, daugiau keleivių - daugiau pajamų - geriau nei vežti orą.
Kodėl dažnai savo nesėkmėm "užmaskuoti" pasitelkiam kitų blogus pavyzdžius. Ar nereikėtų lygiuotis tik į gerus pavyzdžius, ne vien į blogus.
Vis ta pati demagogija...Paskutinis taisė Salvijus; 2011.01.08, 19:36.
Comment
-
Aš irgi taip dabar pagalvojau - oi čia mes kokie kieti, techniką perkame, bet su kuo važinėsite po metų? Po antrų ? Keleivinių lokomotyvų jau beveik nerasta (likę po 4 TEP70 ir TEP70BS, kurie pastoviai genda), jų neužtenka, dyzelinių traukinių irgi nerasta beveik (D1 visi metalo lauže). Vagonų keleivinių trūksta, nuomuojamės iš RŽD. Geriau jau specialiste slėpkis po lapais...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAš irgi taip dabar pagalvojau - oi čia mes kokie kieti, techniką perkame, bet su kuo važinėsite po metų? Po antrų ? Keleivinių lokomotyvų jau beveik nerasta (likę po 4 TEP70 ir TEP70BS, kurie pastoviai genda), jų neužtenka, dyzelinių traukinių irgi nerasta beveik (D1 visi metalo lauže). Vagonų keleivinių trūksta, nuomuojamės iš RŽD. Geriau jau specialiste slėpkis po lapais...
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąGalbūt su siemensais, kurių reduktorius pritaikytas traukti keleivinius sąstatus?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kam tada permokėjo už šešias ašis? Keleiviniams ir keturių ašių ER20 užtektų.
Comment
-
Apklausa
[APKLAUSA]
Ar važiuotumėte traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilniaus g. st. jei galiotų tie patys vienkartiniai ir mėnesiniai bilietai kaip ir autobusuose, o 14 ir 67 autobusų grafikai būtų suderinti su traukinių grafiku?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Jau pasiėmiau nuolaidų kortelę. Ja gavau voke su pakartota informaciją, kuri skelbiama interneto svetainėje. Tik kasininkė iš karto perspėjo, kad kortelės nenaudoti du kartus tam pačiam maršrute. Taip pat nepirkti bilietų į skirtingus maršrutus, jei akivaizdžiai matosi, kad vienam asmeniui suspėti neįmanoma. Kaip kasininkė pajuokavo, tai Vilniuje du žmonės, kurie daugiausiai turėdavo laisvo laiko, stebės kortelės naudojimą. Manau, kad jie pagal kortelių panaudojimą sudarinės naują tvarkaraštį. Gal galų suderins kai kurių traukinių tvarkaraščius, kad persėdimo nebereikėtų laukti porą valandų.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPrisipažinkite geruoju , kas iš forumo skaitytojų vagia idėjas ? Tokia idėja aptarta metro forume, apie nuolaidų korteles irgi šnekėta, iš anksto nuomuotis grūdovežius, irgi čia aptarta Man atrodo teks Mažeikių naftai nuleisti info, kad Mažeikių - Rengės ruožui visiškai nereikėjo remonto ...
http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=11---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąKokie traukinių maršrutai turėtų būti įvesti?
Trūksta maršruto Naujoji Vilnia — Vilnius — Oro uostas — SalininkaiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJau pasiėmiau nuolaidų kortelę. Ja gavau voke su pakartota informaciją, kuri skelbiama interneto svetainėje. Tik kasininkė iš karto perspėjo, kad kortelės nenaudoti du kartus tam pačiam maršrute. Taip pat nepirkti bilietų į skirtingus maršrutus, jei akivaizdžiai matosi, kad vienam asmeniui suspėti neįmanoma. Kaip kasininkė pajuokavo, tai Vilniuje du žmonės, kurie daugiausiai turėdavo laisvo laiko, stebės kortelės naudojimą. Manau, kad jie pagal kortelių panaudojimą sudarinės naują tvarkaraštį. Gal galų suderins kai kurių traukinių tvarkaraščius, kad persėdimo nebereikėtų laukti porą valandų.
Kodėl negalima naudoti 2 kartus tame pačiame maršrute. Kur negali suspėti vienas asmuo? Daugiau gali?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTrūksta maršruto Naujoji Vilnia — Vilnius — Oro uostas — Salininkai
Bet ideja lb gera.
Tikrai nereikeikia visu tu marsrutu, cia ir taip aisku.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJau pasiėmiau nuolaidų kortelę. Ja gavau voke su pakartota informaciją, kuri skelbiama interneto svetainėje. Tik kasininkė iš karto perspėjo, kad kortelės nenaudoti du kartus tam pačiam maršrute. Taip pat nepirkti bilietų į skirtingus maršrutus, jei akivaizdžiai matosi, kad vienam asmeniui suspėti neįmanoma. Kaip kasininkė pajuokavo, tai Vilniuje du žmonės, kurie daugiausiai turėdavo laisvo laiko, stebės kortelės naudojimą. Manau, kad jie pagal kortelių panaudojimą sudarinės naują tvarkaraštį. Gal galų suderins kai kurių traukinių tvarkaraščius, kad persėdimo nebereikėtų laukti porą valandų.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitaip tariant, su kortele galima pirkti tik 1 bilietą sau, bet negalima nupirkti bilieto draugui?
Comment
Comment