Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinau, kad čia tik smulkmena, bet norėčiau pateikti pavyzdį iš asmeninės patirties. Po Kalėdų važiavome dviaukščiu iš Kauno į Vilnių. Vos pravažiavus tunelį pasigirdo pranešimas, kad antrame vagone yra kavos aparatas. Susiradau. Prieš mane kavos laukė vaikinukas. Po jo pats pirkau 3 puodelius įvairių gėrimų (sau, žmonai ir sūnui). Po manęs atbėgo porelė. Vadinasi, netrukus po pranešimo (kuris praktiškai nieko nekainuoja) buvo nupirkti kaip minimum 6 puodeliai karštų gėrimų. Todėl keistai skamba, kad kavos aparatu pasinaudoja tik 1-2 keleiviai. Tikriausiai, tik tiek keleivių apskritai žino apie tokį aparatą dviaukščiame traukinyje. Dar dalis netiki, kad jis „vėl veikia, sutaisytas“.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO ten dar kavos aparatas yra ? Pirma kart girdziu Kazkaip kaip vaikstinejau akis net neuzkliuvo.
Kavos aparatą galima rasti dviaukščio traukinio viduriniame vagone, pereinant iš/į pirmąjį vagoną (pirmasis vagonas tas, kuris turi pantografą, arba kuriame buvo/yra I-a klasė). Kavos gėrimų kainos tos pačios, kaip ir visuose aparatuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas. Vertinant Lietuvos demografinę padėtį - "per akis" užtenka "mikruškių". Valstybei, kaip LG valdytojai visiškai nusispjauti į keleivių vežimą geležinkeliu ir tai parodo įvairių "premjero patarėjų" reikalavimai dėl tam tikrų sumų pervedimo į valstybės biudžetą.
Gal iš tų minimų sumų Vyriausybė ketina dotuoti (būna ir tokių stebuklų) nuostolingą keleivių vežimą kaip tai yra daroma Latvijoje ir Estijoje?
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNe viską suversčiau demografinei padėčiai. Žinoma, ji turi didelės įtakos kaip ir gyventojų tankumas, tačiau jei lyginsime su Suomija ar Švedija (kur gyventojų tankumas gerokai mažesnis nei Lietuvoje ir palyginkime kokia ten vykdoma geležinkelių plėtra) šiuo atveju didesnės įtakos turi valstybės ekonominė padėtis - t. y. gyventojų perkamoji galia.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąKiek pastaruoju metu lankiausi Lietuvoje, tiek kartų pastebėdavau, jog šalis dar 'neišaugusi' iš kavos aparatų eros.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąReikėtų kavos aparato Vilnius-Šeštokai juk ilgas maršrutas, ir nebloga mintis būtų apie užkandžių aparata, nekarta esu vėlavęs į traukinį, ir nieko neturiu nei užkasti, nei atsigerti, ir tokių žmonių būna nemažai kad nepasiruošia kelionei.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.01.04, 23:41.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKą geresnio siūlai?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSpecialiste, rašai lyg valstybinės įmonės buhalteris, kuriam nuolaidos = "nedagautos" pajamos.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
P.S. Šiandien bilietų kasos jau gavo anketas, kurias reikia pildyti užsisakant kortelę. Nežinau kaip kituose miestuose, bet Šiauliuose anketą reikia užpildyti prie informacijos langelio.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKiekvienas ekonomiką studijuojantis studentas pasakys, kad nuolaidų kortelių pagrindinė padėtis ištirti rinką. Jos reikalingos tam, kad pardavėjai galėtų stebėti pirkėjų pirkimo įpročius. O, kad žmonės naudotųsi kortelėmis, duoda nuolaidas.
Panašu, kad taip turėtų būti ir su LG nuolaidų kortele. Esmė būtu ne skatinimas naudotį pačia kortelę, o skatinimas keliauti geležinkelių transportu (nors pagal siūlomas nuolaidas neaišku ko jie siekia).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPanašu, kad taip turėtų būti ir su LG nuolaidų kortele. Esmė būtu ne skatinimas naudotį pačia kortelę, o skatinimas keliauti geležinkelių transportu (nors pagal siūlomas nuolaidas neaišku ko jie siekia).
Tos kelių procentų nuolaidos tinka Maximoj, Norfoj, Neste ar UK Tesco ir Shell'e, be batono ir benzino sunkiai išgyvensi. Bet geležinkeliuos prasmė, nu negi priskatinsi "minus 5 procentais" žmogų važinėt traukiniais jei jam nereikia niekur važiuotYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Įtariu, kad didžiausios nuolaidos bus per tam tikras akcijas - tam tikromis dienomis, valandomis, tačiau nepastovios - tarkim gali apie trai pranešti SMS kaip, kad dažnai gauname pranešimus į Omni ID kortelę). Panašiai kaip minėtoje MAXIMOJE - pastovi nuolaida 1 proc., o kai kada kai kurioms prekėms būna ir daugiau.
Be to, kortelės savotiškai "pririša" klientus.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.01.07, 08:26.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSpecialiste, rašai lyg valstybinės įmonės buhalteris, kuriam nuolaidos = "nedagautos" pajamos.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
Jeigu Lietuvoje gyventų ne 2, o 10 mln. žmonių, tada manau tai būtų aktualu.
Comment
-
Su tokiu požiūriu galima tiesiai judėt link keleivinių uždarymo. Tačiau jei jau taip viskas nuostolinga kodėl gi ne.
Kita vertus, nereikia nė 10 mln. gyventojų turėt - Latvijoj ir Estijoj, kur yra mažiau gyventojų geležinkeliais pervežama daugiau keleivių nei Lietuvoj.
Niekaip nesuprantu, kodėl taip priešiškai sutinkamos inovacijos (kad ir nedidelės iš pirmo požiūrio).
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu galima tiesiai judėt link keleivinių uždarymo. Tačiau jei jau taip viskas nuostolinga kodėl gi ne.
Kita vertus, nereikia nė 10 mln. gyventojų turėt - Latvijoj ir Estijoj, kur yra mažiau gyventojų geležinkeliais pervežama daugiau keleivių nei Lietuvoj.
Niekaip nesuprantu, kodėl taip priešiškai sutinkamos inovacijos (kad ir nedidelės iš pirmo požiūrio).
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLG didelį keleivių vežimo nuostolingumą lemia ne tai, kad perveža per mažai keleivių, o tai, kad į šią veiklą investuoja milijonus, perka ir modernizuoja traukinius, remontuoja geležinkelio stotis ir t.t. Visa tai yra sąnaudos. Nei latviai, nei estai dar iki šiol nesugebėjo pasinaudoti net ES struktūriniais fondais keleivių vežimo srityje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment