Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Labai progresyvus žingsnis, bet reali nauda mažoka. Ta 2-5 procentų nuolaida manęs nemotyvuoja, nes aš ir taip dažniausiai perku bilietus iš anksto arba su atgaliniu grįžimu, o visos nuolaidos nesumuojamos. Ta proga galėtų sugalvoti papildomų nuolaidų, pvz nemokamas apsilankymas geležinkelio muziejuje ar nuolaidos perkant LG suvenyrus, bėgių žemėlapius.



    Nuo 2011m. vasario 28d. traukinių stočių kasose.
    Paskaičiuokim - 5% į Klaipėdą man sutaupys ...kokius 25 centus... turėkim omenyje, jog kortelė dar kainuoja, nepatogu ją pasiimti, nelanksti panadojimo sistema, o atsipirks ji po 8 kelionių skersai išilgai Lietuvos. Ir vėl - ne keleivių skatinimas, bet atbaidymas..

    Nejaugi labai "nubiednėtų" LG jei tarkim važiuoji 4 kartus - 5 nemokamai. Juk tai sumoje vos 20 % nuolaida, kas yra geriau, nei vežti orą ar 0.20 LT pigiau bilietą nusipirkusį entuziastą. Juokas ir tiek ir vėl nebūtų LG - pro ašaras...

    Comment


      2010 m. lapkričio mėn. LG vietinio susisiekimo traukiniais vežė net 13 proc. daugiau keleivių nei 2009 m. tą patį mėn. Jei gruodžio tendencijos bus tokios pat geros, 2010 m. vežtų keleivių skaičius tikrai nebus mažesnis nei 2009 m. arba galbūt jį ir viršys.

      Comment


        O ar Jūs viską perskaitėte? Su ta kortele, nuo vasario 28 dienos bus taikomi specialūs pasiūlymai. Manau, kad bus kažkas panašaus kaip praėjusiais metais: 50% nuolaida kovo 11dieną. Tik dabar ją duos kortelės turėtojams.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Labai progresyvus žingsnis, bet reali nauda mažoka. Ta 2-5 procentų nuolaida manęs nemotyvuoja, nes aš ir taip dažniausiai perku bilietus iš anksto arba su atgaliniu grįžimu, o visos nuolaidos nesumuojamos. Ta proga galėtų sugalvoti papildomų nuolaidų, pvz nemokamas apsilankymas geležinkelio muziejuje ar nuolaidos perkant LG suvenyrus, bėgių žemėlapius.
          Norėjo kaip geriau, o gavosi kaip visada.

          1) Siūlomi 2 nuolaidos variantai, bet anketos pildymo metu reikia pasirinkti tik 1! Nuolaidomis juk siekiama skatinti pirkimą, suteikti pirkėjui įspūdį kad jis pranašesnis už kitus. O šitas fokusas - tai tas pats, kas parodyti vaikui saldainį, o paskui jo neduoti (t.y. anketos pildymo metu neteisingai įvertinsi savo būsimą kelionių dažnumą - ir gausi mažesnę nuolaidą. Koks tikslas šitaip pykdyti klientus?). O sprendimas juk toks paprastas - iš visų aktualių nuolaidų taikoma didžiausia.

          2) Siūlomos nuolaidos labai jau simboliškos. Ypač palyginus su sudėtinga gavimo procedūra - užpildyti anketą (viena vieta miesta), sumokėti 2 lt ir gauti šaknelę, o jau tada laukti 2 savaites ir vėl vykti į tą vienintelę vietą mieste atsiimti.

          3) Nuolaidos tokios simboliškos, kad netgi pačiame tekste rašoma, kad kortelė žiauriai neapsimoja - "Jeigu keliaujate daugiau nei penkis kartus per mėnesį tuo pačiu maršrutu, siūlome įsigyti nuolatinį kelionės bilietą, kuris leis Jums sutaupyti iki 70 proc".

          4) Visus tris punktus sudėjus kartu, galima spėti, kad LG negali automatiškai užprogramuoti nuolaidos suteikimo, o tai bus įrašyta pačioje kortelėje (nes ji bus išduodama po 2 savaičių nuo prašymo užpildymo, taigi matyt gaminama). Kadangi yra ir standartinis punktas "nuolaidos nesumuojamos", beveik garantuotos situacijos, kai vykstant akcijai, pateikę kortelę keleiviai mokės brangiau. Nebent gera kasininkė pasakys "gal geriau neduokite tos kortelės, be jos bus pigiau" (o tai jau visiška lojalumo programos kompromitacija).

          p.s.: kas yra "komercinė nuolaida" ir kuo ji skiriasi nuo paprastos nuolaidos?

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Paskaičiuokim - 5% į Klaipėdą man sutaupys ...kokius 25 centus...
            nzn kodel tau 25 ct, man tai 2,5 lt

            Comment


              Studentui 1 procentas nuo 25 litų sutaupytų 25 centus.
              N N N

              Comment


                Taigi, augimas pastebimas nuo rugsėjo mėn.
                Būtų įdomu žinot tikslią statistiką kuriuose maršrutuose fiksuotas didžiausias augimas.

                Comment


                  Dabar pasirodė Lietuviškas mentalitetas. LG bent jau kažką padarė. Įsiklausė nors dalinai į žmonių siūlymus, o jiems vis teik negerai. Nuolaidas davė tokias, kokias leido aukščiausia valdžia. Kortelės iniciatoriai būtų padarę didesnes nuolaidas, jei tik kas nors būtų jiems leidę. Manau, kad kortelė bet kokiu atveju geriau, negu visiškai nieko. O visas kortelės organizavimas priklauso nuo grupės žmonių. Jei koks skyriaus vadovas būtų nepritaręs, tai būtų nieko nebuvę. Todėl ir reikia derintis visiems.

                  Taip pat pastebėjimas kortelių platinimo sistemos kritikams. Jei nepatinka kaip platina korteles, jų ir neužsisakinėkite, važinėkite, kaip važinėjote iki šiol. Juk miestu e-bilietų irgi negalima gauti į namus. Juos platina tik tam skirtose vietose, tačiau tai niekam netrukdo. Iš šono stebint kai kurių asmenų pasisakymą susidaro toks vaizdas, kad jiems viskas blogai, ką daro LG.

                  Atsiprašau už šiurkštoką pasisakymą, bet tai yra mano pastebėjimai.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Taip pat pastebėjimas kortelių platinimo sistemos kritikams. Jei nepatinka kaip platina korteles, jų ir neužsisakinėkite, važinėkite, kaip važinėjote iki šiol. Juk miestu e-bilietų irgi negalima gauti į namus. Juos platina tik tam skirtose vietose, tačiau tai niekam netrukdo. Iš šono stebint kai kurių asmenų pasisakymą susidaro toks vaizdas, kad jiems viskas blogai, ką daro LG.
                    Bet per tris miestus (Vilnių, Kauną, Klaipėdą) tokių vietų yra beveik 280, o ne 3. Šioks toks skirtumas.
                    P.

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      Paskaičiuokim - 5% į Klaipėdą man sutaupys ...kokius 25 centus... turėkim omenyje, jog kortelė dar kainuoja, nepatogu ją pasiimti, nelanksti panadojimo sistema, o atsipirks ji po 8 kelionių skersai išilgai Lietuvos. Ir vėl - ne keleivių skatinimas, bet atbaidymas..
                      Gal išduotumėt paslaptį kaip iš Vilniaus į Klaipėdą nusipirkti bilietą už 5 Lt ?

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Gal išduotumėt paslaptį kaip iš Vilniaus į Klaipėdą nusipirkti bilietą už 5 Lt ?
                        Susitarti su konduktoriumi
                        O dar pigiau, jeigu pats įsidarbinsi LG konduktoriumi — darbo metu važiuosi nemokamai
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Kortelės iniciatoriai būtų padarę didesnes nuolaidas, jei tik kas nors būtų jiems leidę. Manau, kad kortelė bet kokiu atveju geriau, negu visiškai nieko. O visas kortelės organizavimas priklauso nuo grupės žmonių. Jei koks skyriaus vadovas būtų nepritaręs, tai būtų nieko nebuvę. Todėl ir reikia derintis visiems.
                          Tikėtina, kad taip ir buvo, kaip rašai. Nes rezultatas būtent taip ir atrodo - kaip valdininkų komisijos pagimdytas sprendimas. T.y. kai kiekvienas dalyvis žiūri tik iš savo taško (pvz. finansų direktorius galėtų mūru stot prieš didesnes nuolaidas ir nederinti sprendimo, nes buhalteriškai skaičiuojant sumažės pajamos), bet nėra vadovo, kuris turėtų aiškią viziją ir tikslą, kam viso to reikia.

                          Comment


                            Vienas iš vadovų turi aiškią viziją ir daug idėjų. Bet kaip jis pats sakė: „Vienas lauke ne karys“. Kaltas LG vadovybės sovietinis mastymas. Tą žmogų gerai pažįstu. Ir jis tikrai turi daug idėjų dėl LG darbo ir keleivių vežimo. Tik kai jis vienintelis dirbantis šeimoje, tai negali per daug „šakotis“, kad išsaugotų darbo vietą. Manau, kad reikia LG vadovybeje daugiau jauno kraujo, arba vadovo, kuris suprastų, kad LG užsiima net tik krovinių, bet ir keleivių vežimu.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Vienas iš vadovų turi aiškią viziją ir daug idėjų. Bet kaip jis pats sakė: „Vienas lauke ne karys“. Kaltas LG vadovybės sovietinis mastymas. Tą žmogų gerai pažįstu. Ir jis tikrai turi daug idėjų dėl LG darbo ir keleivių vežimo.
                              Kalbėdamas apie "vadovą", turėjau omeny tą, kuris priima sprendimus. Tavo minimas "žmogus su idėjomis", matyt, tokiu nėra...

                              Comment


                                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                Dabar pasirodė Lietuviškas mentalitetas. LG bent jau kažką padarė. Įsiklausė nors dalinai į žmonių siūlymus, o jiems vis teik negerai. Nuolaidas davė tokias, kokias leido aukščiausia valdžia. Kortelės iniciatoriai būtų padarę didesnes nuolaidas, jei tik kas nors būtų jiems leidę. Manau, kad kortelė bet kokiu atveju geriau, negu visiškai nieko. O visas kortelės organizavimas priklauso nuo grupės žmonių. Jei koks skyriaus vadovas būtų nepritaręs, tai būtų nieko nebuvę. Todėl ir reikia derintis visiems.

                                Taip pat pastebėjimas kortelių platinimo sistemos kritikams. Jei nepatinka kaip platina korteles, jų ir neužsisakinėkite, važinėkite, kaip važinėjote iki šiol. Juk miestu e-bilietų irgi negalima gauti į namus. Juos platina tik tam skirtose vietose, tačiau tai niekam netrukdo. Iš šono stebint kai kurių asmenų pasisakymą susidaro toks vaizdas, kad jiems viskas blogai, ką daro LG.

                                Atsiprašau už šiurkštoką pasisakymą, bet tai yra mano pastebėjimai.
                                Faktas tas, kad padaryta blogai, nes 2 procentų nuolaida yra aiškiai per maža. O kuris LG skyrius dėl to kaltas vargiai kliento rūpestis. O pasiteisinimai "bent kažkas gi padaryta, mes stengėmės" labiau tinka vidurinei mokyklai, o ne vienai didžiausių Lietuvos bendrovių.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Faktas tas, kad padaryta blogai, nes 2 procentų nuolaida yra aiškiai per maža. O kuris LG skyrius dėl to kaltas vargiai kliento rūpestis. O pasiteisinimai "bent kažkas gi padaryta, mes stengėmės" labiau tinka vidurinei mokyklai, o ne vienai didžiausių Lietuvos bendrovių.
                                  Gerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas. Vertinant Lietuvos demografinę padėtį - "per akis" užtenka "mikruškių". Valstybei, kaip LG valdytojai visiškai nusispjauti į keleivių vežimą geležinkeliu ir tai parodo įvairių "premjero patarėjų" reikalavimai dėl tam tikrų sumų pervedimo į valstybės biudžetą.

                                  Comment


                                    O kada LG turės tokias korteles?

                                    (c) sj.se


                                    (c) sj.se


                                    (c) sj.se

                                    Comment


                                      Parašė vap Rodyti pranešimą
                                      Bet per tris miestus (Vilnių, Kauną, Klaipėdą) tokių vietų yra beveik 280, o ne 3. Šioks toks skirtumas.
                                      O aš manau, kad kortelių platinimo vietų pakanka. Koks tikslas platinti korteles kokioje Pilaitėje, jei ten nevažiuoja traukiniai? Važinėjantiems traukiniais nekils papildomų problemų užsisakyti kortelę. Juk prieš važiuojant traukiniu bilietus vistiek perka stoties kasoje. O kiek studijavau platinimo vietų sąrašą, jų bus galima užsisakyti visose bilietų platinimo kasose. Juk e-bilietus irgi perkate tik ten, kur galima nusipirkti vienkartinių bilietų miesto transportui. Dėl nuolaidos dydžio galiu pasakyti, kad beveik visi turi maximos „Ačiū“ korteles, nors ji suteikia tik 1% nuolaidą. Bet kažkodėl niekam tai neužkliūna. Nepatinka nuolaidos dydis, nesinaudokite LG paslaugomis ir važinėkite autobusais.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Gerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas. Vertinant Lietuvos demografinę padėtį - "per akis" užtenka "mikruškių". Valstybei, kaip LG valdytojai visiškai nusispjauti į keleivių vežimą geležinkeliu ir tai parodo įvairių "premjero patarėjų" reikalavimai dėl tam tikrų sumų pervedimo į valstybės biudžetą.
                                        Tai kad iki šiol ne per daug pastangų buvo dedama tuos nuostolius nors kažkiek sumažinti bei pritraukti dar daugiau keleivių į traukinius. Štai po 2 metų pertraukos LG pagaliau „sutaisė“ kavos aparatą dviaukščiuose traukiniuose. Pagaliau didesnis keleivių srautas reiškia didesnes pajamas iš reklamos traukiniuose ir stotyse bei iš patalpų nuomos geležinkelių stotyse. Štai visai neseniai pastebėjau, kad pagaliau „dašuto“ spausdinti komercines reklamas ant bilietų antrosios pusės. Dažnai neoperatyviai padidinamas vagonų skaičius traukiniuose, vežančiuose į masinius renginius (pvz.: Jūros šventė Klaipėdoje, grybų šventė Varėnoje/Marcinkonyse, įvairios šventės Trakuose, Ignalinoje). Savo laiku modernizuotų ER9M paleidimas vietoje dviaukščių be išankstinio perspėjimo taip pat nubaidė keletą keleivių.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Tai aišku neblogai, tačiau tai tik labdara, kadangi iš to ženklių pajamų neišspausi. Kavos aparatai - tai tik mažai kam reikalingas "navorotas", kadangi reiso metu juo gal pasinaudoja 1-2 keleiviai. Masiniai renginiai taip pat yra tik vienkartiniai ir jiems parengti vagonus (traukinius) kartais daugiau kainuoja, nei gaunama iš to pajamų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X