Šiandien per LRT kalbėjo LG atstovas dėl keleivių vežimo švenčių metu. Tai sakė, kad šiandien bus paleistas maksimalus traukinio Vilnius-Klaipėda sąstatas - 14 vagonų (820 keleivių).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiandien per LRT kalbėjo LG atstovas dėl keleivių vežimo švenčių metu. Tai sakė, kad šiandien bus paleistas maksimalus traukinio Vilnius-Klaipėda sąstatas - 14 vagonų (820 keleivių).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLG altruizmas, ar rasta lėšų nusipirkti/išsinuomoti vagonų?
Comment
-
Na va šiandien plačiau Lietuvos ryte:
http://www.lrytas.lt/-12930948911291...a-reklamos.htm
Traukinys negali būti begalinis
Tiek Valstybinio turizmo departamento direktorė, tiek E.Šiškauskienė tikina, kad turistų srautus padidintų ilgesni traukiniai, mat visiems norintiems atvykti į Lietuvą pritrūksta bilietų. Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė skaičiuoja, kad patenkinus poreikį – sudarius sąlygas pas mus atvažiuoti visiems norintiems - atvykstančių turistų skaičių padidintume penktadaliu.
Tačiau „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalius Žebrauskas sako, kad atvykti į Lietuvą galimybės yra visiems, tik reikėtų paderinti laiką.
„Nuo gruodžio 27-osios iki sausio 10-osios sąstatuose būna apie 40 proc. laisvų vietų. Iš šio laikotarpio tik viena dvi dienos būna tokios, kai keliauti nori visi, todėl jie ir nesutelpa, - aiškina D.Žebrauskas. - Pirmiausia taip yra dėl to, kad traukinys turi fizinius apribojimus – jis negali būti begalinis. Antra, šiais metais vagonų skaičius parke mažesnis. Sumažėjus važiuojančiųjų traukiniais, dalies vagonų, kuriems atėjo metas atlikti techninę apžiūrą, nebetvarkome, nes jų tiesiog nereikia“.
Pašnekovas skaičiuoja, kad išlaikyti tiek vagonų, kiek reikia piko dienomis keleiviams pervežti, „Lietuvos geležinkeliams“ per brangu, nes ne vienas jų, išskyrus minėtas dvi dienas, likusį laiką per metus stovi tuščias.
Comment
-
Kūčių staigmena gyventojams – nuo pat ryto vėluojantys traukiniai
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ign=draugas_lt
Comment
-
Ar atkreipėte dėmesį, kurioje vietoje nuotrauka daryti? Pagal mane tai buvusi Subačiaus bazė... Dar vienas straipsnis Delfyje šiandien ir dar vienas akmenėlis į LG Keleivių vežimo daržą...
Kūčios geležinkelio stotyje
Kūčių vakarą ne visiems su šeima pavyks susėsti prie bendro stalo. Bilietų nėra - iš kasininkės išgirdo šventinę nuotaiką iš sostinės link pajūrio ir žemaitijos pasiryžę vežti keliauninkai. Kėdainiai, Šiauliai, Telšiai, Klaipėda traukiniu nepasiekiami... Nors iki traukinio išvykimo 9val. 48min. dar likę daugiau nei dvidešimt minučių, kasininkė nustebusiems keliauninkams vis kartoja - bilietų nėra...
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/k....d?id=40048351
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKūčios geležinkelio stotyje
Kūčių vakarą ne visiems su šeima pavyks susėsti prie bendro stalo. Bilietų nėra - iš kasininkės išgirdo šventinę nuotaiką iš sostinės link pajūrio ir žemaitijos pasiryžę vežti keliauninkai. Kėdainiai, Šiauliai, Telšiai, Klaipėda traukiniu nepasiekiami... Nors iki traukinio išvykimo 9val. 48min. dar likę daugiau nei dvidešimt minučių, kasininkė nustebusiems keliauninkams vis kartoja - bilietų nėra...
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/k....d?id=40048351
Vakar į Klaipėdą traukiniu nr. 19 važiavo 11 vagonų. Galima suprasti ir LG, kada jiems kitą dieną ar porą dienų atgal reikės tampyti tuos pačius vagonus tuščius atgal į Vilnių (abejoju, ar juos ten paliks Klaipėdoje nakvoti kas nors 3 dienoms). Tuo labiau, kad didžiausias keleivių srautas - iki Šiaulių.
Keleiviai irgi galėtų jau anksčiau planuoti savo kelionę, o bilietą į šį traukinį galėjo nusipirkti dieną prieš, savaitę prieš. Jie gi neapsisprendė prieš valandą, kad važiuos šitu traukiniu (na tarkime, buvo tokių vienas kitas).
Trūksta vagonų? Reikia vis dėlto sutikti ir faktu, kad išlaikyti keliolika papildomų vagonų, kada jie per metus važiuoja 1-2 kartus yra tikrai didelė prabanga. Paprastom dienom į Klaipėdą važiuoja 3-4 vagonai ir tie būna nuo/ iki Šiaulių (iš Klaipėdos) pustuščiai.Paskutinis taisė 2Pack; 2010.12.25, 11:16.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBet turėčiau mesti akmenį ir į keleivių daržą...Reikia vis dėlto sutikti ir faktu, kad išlaikyti keliolika papildomų vagonų, kada jie per metus važiuoja 1-2 kartus yra tikrai didelė prabanga. Paprastom dienom į Klaipėdą važiuoja 3-4 vagonai ir tie būna nuo/ iki Šiaulių (iš Klaipėdos) pustuščiai.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO dar kažkas stebisi, kodėl daugeliui besinaudojančių viešuoju transportu kelionė traukiniu nėra patraukli. Prieš dieną ar dvi papildomai trenktis į traukinių stotį bilieto, o to nepadarius, kelias valandas traukinyje stovėti...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO dar kažkas stebisi, kodėl daugeliui besinaudojančių viešuoju transportu kelionė traukiniu nėra patraukli. Prieš dieną ar dvi papildomai trenktis į traukinių stotį bilieto, o to nepadarius, kelias valandas traukinyje stovėti...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuvažiuokit į Lenkiją ar Vokietiją šventinių laikotarpiu ir pamatykit, kad ten kartais ne tik atsistoti, bet ir įlipti į vagoną sunku buna.
Comment
-
Parašė Nas Rodyti pranešimąNemanau, kad sunku rasti pusvalandį laisvo laiko po darbo ar kitokių užsiėmimų, nuvykti iki stoties ir nusipirkti iš anksto biletus. Pats visada taip darau ir neburnoju. Geriau sugaišiu pusvalandį vykdamas iki stoties, negu autobusu keliausiu vos ne dvigubai ilgiau. Be to traukiny dar galima atsigerti visai skanios kavos.
Kažkodėl autobusų kompanijoms ir oro linijoms problemų dėl prekybos internetu nekyla, o LG tai išlieka nepasiekiama ateitis. Įdomu, kokią teisę jie turi verkti dėl prastų keleivių vežimo rezultatų jei nesugeba net patenkinti rinkoje esančių poreikių. Suprantu, kad nėra prasmės pirkti naujų vagonų, kurie nebūtų naudojami dažnai, tačiau taip padidėjant paklausai būtų kvaila nepakelti kainų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuvažiuokit į Lenkiją ar Vokietiją šventinių laikotarpiu ir pamatykit, kad ten kartais ne tik atsistoti, bet ir įlipti į vagoną sunku buna.
Parašė Nas Rodyti pranešimąNemanau, kad sunku rasti pusvalandį laisvo laiko po darbo ar kitokių užsiėmimų, nuvykti iki stoties ir nusipirkti iš anksto biletus.
negu autobusu keliausiu vos ne dvigubai ilgiau.
Be to traukiny dar galima atsigerti visai skanios kavos.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąO tokios kompanijos kaip LG turėtų pradėti galvoti apie tai, kaip geriau patenkinti keleivių poreikius. Ar šios problemos bent jau dalinai neišpręstų bilietų prekyba internetu?
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO jei man nepatogu iš darbo užsukti į stotį, jei naudojuosi tik miesto vt, jei išvis gyvenu priemiestyje?
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNejaugi?
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKaune prie tarptautinių autobusų aikštelės taip pat labai skanią pardavinėja (tikriausiai pigiau), Kryžkalnyje ar Klaipėdoje manau irgi rastum kuo atsigaivinti
Comment
-
Tikrai nesuprantama, kad dar nėra bilietų pardavimo internetu.
Vagonai paliekami Klaipėdoje iki sekmadienio ar pirmadienio ir kelioms dienoms jei reikia, nebetampo tuščių.
Vagonų pilnas Vilniaus keleivinės stoties patvorys. Tai gal nereikėjo jų visų eksploatuoti iki paskutinės dienos, nuo kurios reikia kokio einamojo ar kapitalinio remonto, o palikti atsargai ridos, tokiems šventiniams atvejams. Žiūrėk ir neliktų tos problemos kokiam penkmečiui. Ar pagal laiką, o ne ridą skaičiuojamas tarpremontinis laikas?
Ir ketvirta. Tikrai pasiteisintų Al1 pasiūlyti papildomi traukiniai bent iki Šiaulių (iki kurių ir paprastai didžiausias keleivių srautas).
Comment
Comment