Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl nuotraukos parašyk jiems laišką, o jei nereaguos kreipkis į teismą. Nemokamų teisės konsultacijų biure gali tau patarti.
Comment
-
Is temos apie 2010/2011m traukiniu tvarkarasti (kurios egzistavimo kai kas jau nenori)...
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą...
persedimui i traukini nr 878 Kaunas -Naujoji Vilnia 12 minuciu pakanka, kadangi bilieta visai keleionei galite isigyti bet kurioje Lietuvos glezinkelio stociu kasoje.
o siaip sis traukinys labiau pritaikytas nuo traukinio nr 692 Kybartai -Kaunas.is Kybartu ryte visiskai nera galimybes nuvykti i Vilniu .
I Kauna kybartiniu traukiniu Nr 692 atvykusiems keleiviams turetu buti pritaikytas dabar 8.12 h. isvykstantis dviaukstis greitasis traukinys (dabar jis isvyksta 8 minutemis pries kybartinio atvykima)...
Kaune ish Vilniaus elektrinio i Kybartu ar Marijampoles dyzelini persesti 12 minuciu nepakaktu, nes elektriniai veluoja daznai; kai Kauno stoties svieslente parodo velavima 5 min., traukinys realiai paveluoja 10 minuciu. Bent taip buvo siandien - turejes atvykti 14.59h atvyko 15.09 h.
O dyzeliukas i Kybartus isv. 15.15h.: kada kasoje nusipirkti bilieta?
Comment
-
Arba tiesiog galėtų būti prekybos internetu sistema, ir tada būtų galima visą savo kelionę apsibilietuoti su spausdintuvu ir nesukti smegenų, o neinternetuotiems žmonės užtektų ir bilietų automato ar dviejų perone, kad prabėgdami Kaune galėtų pasirūpinti bilietu.
Žinoma, dar kitas aspektas yra tai, kad jei jau traukiniai yra „sinchronizuoti“, tai ir išvykstantis traukinys turėtų vėluoti pajudėti tiek pat, kiek vėlavo atvykstantis, kad persėdimui būtų 15 minučių nepaisant jokių aplinkybių.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąArba tiesiog galėtų būti prekybos internetu sistema, ir tada būtų galima visą savo kelionę apsibilietuoti su spausdintuvu ir nesukti smegenų, o neinternetuotiems žmonės užtektų ir bilietų automato ar dviejų perone, kad prabėgdami Kaune galėtų pasirūpinti bilietu.
Žinoma, dar kitas aspektas yra tai, kad jei jau traukiniai yra „sinchronizuoti“, tai ir išvykstantis traukinys turėtų vėluoti pajudėti tiek pat, kiek vėlavo atvykstantis, kad persėdimui būtų 15 minučių nepaisant jokių aplinkybių.
Traukinio bilietu pardavimo automatu laikai praejo tada, kai prapuole sovietmeciu iteisintas priemiestinio traukinio bilieto galiojimas vaziuoti "ten" iki 2h nakties...
Manau, kad traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Kybartai nera sinchronizuoti. Sinchronisuoti yra traukiniai Vilnius-Sestokai ir Sestokai-Varsuva.
Ko gero, su traukiniu Vilnius_Kaunas velavimais susije klausimai lieka atviri. Gal geriau vietoje lygiai valandos laiko Vilniaus-Kauno grafike buna kiek ilgesnis, kad pavelavima butu sansu islyginti arba sumazinti?...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKazlu Rudos-Janku arba Pravieniskiu-Gaiziunu miske budamas bet koki interneta pamirsti. Ne is kiekvieno kampelio netgi mobiliaku paskambinsi...
Traukinio bilietu pardavimo automatu laikai praejo tada, kai prapuole sovietmeciu iteisintas priemiestinio traukinio bilieto galiojimas vaziuoti "ten" iki 2h nakties...
Manau, kad traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Kybartai nera sinchronizuoti. Sinchronisuoti yra traukiniai Vilnius-Sestokai ir Sestokai-Varsuva.
Ko gero, su traukiniu Vilnius_Kaunas velavimais susije klausimai lieka atviri. Gal geriau vietoje lygiai valandos laiko Vilniaus-Kauno grafike buna kiek ilgesnis, kad pavelavima butu sansu islyginti arba sumazinti?...
Nori pasakyti kad šituose kraštuose nėra interneto, ir kad net neprisiskambintai mobiliuoju telefonu?Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
atsakymas i p Vito pastabas.
kadangi Lietuvos gelezinkeliu darbuotojams nemokamo vaziavimo 2 kalses traukiniais nera , todel ,kad nebutu piktnaudziajama vazineti nemokamai elektrinis traukinys padarytas pries atvykstant traukiniui is Kybartu 8.12 val.
daznai is Kybartu atvykstantys LG darbuotojai vyksta i Palemona,Pravieniskes ,Kaisiadoris.
Vincuose bilietu kasa panaikinta 2008 metais, ryto metu pageidaujanciu vaziuoti i Vilniu nesutikta. Traukiniu Nr 684 is Vincu stoteleje ilipa 60 keleiviu , is ju apie 15 vaziuoja i Kauna.
Is Mauruciu norintiems vaziuoti i Vilniu priderintas traukinys yra 692 Kybartai - Kaunas.
Bilietus i traukiniu galite pirkti tiek bilietu kasose ,tiek traukinyje pas konduktoriu.
o Jei labai veluosite ir zut but noresite isvykti ,prieikite prei traukinio konduktoriaus ,kuris susisieks su Kauno stoties bilietu kasa ir bilieta jums atnes prie traukinio Kaunas -Vilnius.
primename ,kad gruodzio 25,26 ,sausio 1,2 dienomis navaziuos sie traukiniai : 683-684 . 690 , 691-694
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl geležinkeliečiai negali į darbą išimties tvarka važiuoti dviaukščiu, jei tuo metu jokio kito traukinio nėra? Išteps sėdynes?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
2 klase
yra pakankamai trecios klases vagonu,kag musu darbuotojai galetu vykti i darba. yra traukiniai is Kauno 874 -5.39 val. , gelezinkelyje darbo pamaina prasideda 7.00 ,arba nesant galimybes atvykti traukiniu ,yra reikia vaziuoti nuosavu automobiliu.
nenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąyra pakankamai trecios klases vagonu,kag musu darbuotojai galetu vykti i darba. yra traukiniai is Kauno 874 -5.39 val. , gelezinkelyje darbo pamaina prasideda 7.00 ,arba nesant galimybes atvykti traukiniu ,yra reikia vaziuoti nuosavu automobiliu.
nenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnemokamus vaziavimus atitinkamai pagal jusu buvusias uzimamas pareigas skiria LG generalinis direktorius.
Paradoksas, bet tos 'dovanos' saviems pensininkams gali duoti net naudos keleivių pervežimams. Šiems pensininkams traukinys yra jokia ne egzotika (juk daug metų dirbo LG), todėl ir tapę pensininkais jie teiks prioritetą keliauti traukiniu, kartu su savimi pasiims sutuoktinę/-į, pasivadins vaikus ir anūkus, kurie turės pirkti bilietą (nebent anūkui dar nėra 7 metų). Neretai keliaujama ir su draugais/draugėmis, jeigu jie dar gyvi ir gali/nori keliauti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnemokamus vaziavimus atitinkamai pagal jusu buvusias uzimamas pareigas skiria LG generalinis direktorius.
nemokamu vaziavimu is vis neturetu buti. Jei yra darbuotojai,kuriu darbo specifika to reikalauja-vadinasi jiems turi buti padidinti atlyginimai,kad jie galetu nusipirkti bilietus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnemokamu vaziavimu is vis neturetu buti. Jei yra darbuotojai,kuriu darbo specifika to reikalauja-vadinasi jiems turi buti padidinti atlyginimai,kad jie galetu nusipirkti bilietus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia ta pati situacija, kai mobilaus ryšio operatorių darbuotojai nemokamai kalba telefonu. Šiaip manau čia įmonės vidaus reikalas. Tik tiek, kad LG yra valstybės kapitalo įmonė, todėl tokie klausimai jautriau priimami visuomenėje.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąmobiliu operatoriai yra privati imone ir jie ten gali daryti ka nori. O LG ra valstybine imone ir ten jokiu privilegiju neturetu buti. Nori vaziuoti-mokek. O paskui darbdavys tegul padengia tas islaidas. Zmogus tuomet gales spresti ar jam patogiau vaziuoti su LG ar gavus tas kompensacijas naudotis savo transportu.
Comment
Comment