Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Buvo kalbama, kad sviesto/margarino lyginimą su viešuoju transportu. Kadangi praktiškai visame viešajame transporte taikomos nuolaidos tam tikroms socialinėms grupėms, reiktų jas taikyti ne vien svieste/margarine, o visuose maisto produktuose ir nebūtų kažkokio labai didelio efekto vartotojams ir gamintojams.

    Kalbant tik apie nuolaidų taikymą, alternatyva nuolaidų netaikantiems taksi automobiliams būtų nuolaidą taikantys maršrutiniai autobusai (ir nemokamos kojos).
    Taigi geležinkeliuose galioja tos pačios socialinės lengvatos. Prieš 8 metus traukiniuose buvo daugiau lengvatų, bet autobusų įmonių ir "Linavos" dėka lengvatos buvo suvienodintos. Kas kita - trumpalaikės nuolaidos, ar akcijos. Tai jau rinkodara. Ir niekas nedraudžia nors ir savaitę vienu maršrutu vežti už 1 ct.

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Dėl nuotraukos parašyk jiems laišką, o jei nereaguos kreipkis į teismą. Nemokamų teisės konsultacijų biure gali tau patarti.
      Ar jau ne perdaug visur piktnaudžiaujama teismu? Vos kažkas nepatiko - jau į teismą. Teismas kai kuriais atvejais tampa cenzūros prototipu, turiu omenyje Stankero atvejį bei kitus. Nežinau, ar čia ES taip kai kieno smegenis paveikė, ar kas?

      Comment


        Is temos apie 2010/2011m traukiniu tvarkarasti (kurios egzistavimo kai kas jau nenori)...
        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        ...

        persedimui i traukini nr 878 Kaunas -Naujoji Vilnia 12 minuciu pakanka, kadangi bilieta visai keleionei galite isigyti bet kurioje Lietuvos glezinkelio stociu kasoje.
        o siaip sis traukinys labiau pritaikytas nuo traukinio nr 692 Kybartai -Kaunas.is Kybartu ryte visiskai nera galimybes nuvykti i Vilniu .
        Betgi ne visosose stotyse yra bilietu kasos (bent Vinchuose ir Mauruciuose nera), nera ne vienoje stoteleje, o pas Marijampole-Kaunas traukinio konduktoriu bilieta traukiniui Kaunas-Vilnius nenusipirksi...
        I Kauna kybartiniu traukiniu Nr 692 atvykusiems keleiviams turetu buti pritaikytas dabar 8.12 h. isvykstantis dviaukstis greitasis traukinys (dabar jis isvyksta 8 minutemis pries kybartinio atvykima)...
        Kaune ish Vilniaus elektrinio i Kybartu ar Marijampoles dyzelini persesti 12 minuciu nepakaktu, nes elektriniai veluoja daznai; kai Kauno stoties svieslente parodo velavima 5 min., traukinys realiai paveluoja 10 minuciu. Bent taip buvo siandien - turejes atvykti 14.59h atvyko 15.09 h.
        O dyzeliukas i Kybartus isv. 15.15h.: kada kasoje nusipirkti bilieta?

        Comment


          Arba turėtų konduktorės pardavinėti bilietus iki galinio taško su persėdimu, jei keleivis įlipa stotelėje ar stotyje be kasos.

          Comment


            Arba tiesiog galėtų būti prekybos internetu sistema, ir tada būtų galima visą savo kelionę apsibilietuoti su spausdintuvu ir nesukti smegenų, o neinternetuotiems žmonės užtektų ir bilietų automato ar dviejų perone, kad prabėgdami Kaune galėtų pasirūpinti bilietu.

            Žinoma, dar kitas aspektas yra tai, kad jei jau traukiniai yra „sinchronizuoti“, tai ir išvykstantis traukinys turėtų vėluoti pajudėti tiek pat, kiek vėlavo atvykstantis, kad persėdimui būtų 15 minučių nepaisant jokių aplinkybių.

            Comment


              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              Arba tiesiog galėtų būti prekybos internetu sistema, ir tada būtų galima visą savo kelionę apsibilietuoti su spausdintuvu ir nesukti smegenų, o neinternetuotiems žmonės užtektų ir bilietų automato ar dviejų perone, kad prabėgdami Kaune galėtų pasirūpinti bilietu.

              Žinoma, dar kitas aspektas yra tai, kad jei jau traukiniai yra „sinchronizuoti“, tai ir išvykstantis traukinys turėtų vėluoti pajudėti tiek pat, kiek vėlavo atvykstantis, kad persėdimui būtų 15 minučių nepaisant jokių aplinkybių.
              Kazlu Rudos-Janku arba Pravieniskiu-Gaiziunu miske budamas bet koki interneta pamirsti. Ne is kiekvieno kampelio netgi mobiliaku paskambinsi...
              Traukinio bilietu pardavimo automatu laikai praejo tada, kai prapuole sovietmeciu iteisintas priemiestinio traukinio bilieto galiojimas vaziuoti "ten" iki 2h nakties...
              Manau, kad traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Kybartai nera sinchronizuoti. Sinchronisuoti yra traukiniai Vilnius-Sestokai ir Sestokai-Varsuva.
              Ko gero, su traukiniu Vilnius_Kaunas velavimais susije klausimai lieka atviri. Gal geriau vietoje lygiai valandos laiko Vilniaus-Kauno grafike buna kiek ilgesnis, kad pavelavima butu sansu islyginti arba sumazinti?...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Kazlu Rudos-Janku arba Pravieniskiu-Gaiziunu miske budamas bet koki interneta pamirsti. Ne is kiekvieno kampelio netgi mobiliaku paskambinsi...
                Traukinio bilietu pardavimo automatu laikai praejo tada, kai prapuole sovietmeciu iteisintas priemiestinio traukinio bilieto galiojimas vaziuoti "ten" iki 2h nakties...
                Manau, kad traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Kybartai nera sinchronizuoti. Sinchronisuoti yra traukiniai Vilnius-Sestokai ir Sestokai-Varsuva.
                Ko gero, su traukiniu Vilnius_Kaunas velavimais susije klausimai lieka atviri. Gal geriau vietoje lygiai valandos laiko Vilniaus-Kauno grafike buna kiek ilgesnis, kad pavelavima butu sansu islyginti arba sumazinti?...

                Nori pasakyti kad šituose kraštuose nėra interneto, ir kad net neprisiskambintai mobiliuoju telefonu?
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  atsakymas i p Vito pastabas.

                  kadangi Lietuvos gelezinkeliu darbuotojams nemokamo vaziavimo 2 kalses traukiniais nera , todel ,kad nebutu piktnaudziajama vazineti nemokamai elektrinis traukinys padarytas pries atvykstant traukiniui is Kybartu 8.12 val.
                  daznai is Kybartu atvykstantys LG darbuotojai vyksta i Palemona,Pravieniskes ,Kaisiadoris.
                  Vincuose bilietu kasa panaikinta 2008 metais, ryto metu pageidaujanciu vaziuoti i Vilniu nesutikta. Traukiniu Nr 684 is Vincu stoteleje ilipa 60 keleiviu , is ju apie 15 vaziuoja i Kauna.
                  Is Mauruciu norintiems vaziuoti i Vilniu priderintas traukinys yra 692 Kybartai - Kaunas.
                  Bilietus i traukiniu galite pirkti tiek bilietu kasose ,tiek traukinyje pas konduktoriu.
                  o Jei labai veluosite ir zut but noresite isvykti ,prieikite prei traukinio konduktoriaus ,kuris susisieks su Kauno stoties bilietu kasa ir bilieta jums atnes prie traukinio Kaunas -Vilnius.
                  primename ,kad gruodzio 25,26 ,sausio 1,2 dienomis navaziuos sie traukiniai : 683-684 . 690 , 691-694

                  Comment


                    Absurdas. Tik tam, kad geležinkeliečiai nevažinėtų, nukenčia keleiviai. Kodėl geležinkeliečiai negali į darbą išimties tvarka važiuoti dviaukščiu, jei tuo metu jokio kito traukinio nėra? Išteps sėdynes?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kodėl geležinkeliečiai negali į darbą išimties tvarka važiuoti dviaukščiu, jei tuo metu jokio kito traukinio nėra? Išteps sėdynes?
                      Geras pastebėjimas. Manau, šioje situacijoje būtų paprasčiau nurodyti konkrečią vietą (pvz pirmojo vagono pirmame aukšte, „po pirma klase“), kur galėtų važiuoti geležinkeliečiai (nebent įsigijo bilietą už visą kainą). Tada visos pusės (LG, geležinkeliečiai, keleiviai) būtų maksimaliai patenkintos.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Pavyzdžiui Lenkijoje, geležinkeliečiai pensininkai gali nemokamai važiuoti PKP ir jos dukterinių kompanijų traukiniais 2 ir 3 klase. O kaip Lietuvoje?

                        Comment


                          2 klase

                          yra pakankamai trecios klases vagonu,kag musu darbuotojai galetu vykti i darba. yra traukiniai is Kauno 874 -5.39 val. , gelezinkelyje darbo pamaina prasideda 7.00 ,arba nesant galimybes atvykti traukiniu ,yra reikia vaziuoti nuosavu automobiliu.
                          nenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.

                          Comment


                            vaziavimas.

                            nemokamus vaziavimus atitinkamai pagal jusu buvusias uzimamas pareigas skiria LG generalinis direktorius.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              yra pakankamai trecios klases vagonu,kag musu darbuotojai galetu vykti i darba. yra traukiniai is Kauno 874 -5.39 val. , gelezinkelyje darbo pamaina prasideda 7.00 ,arba nesant galimybes atvykti traukiniu ,yra reikia vaziuoti nuosavu automobiliu.
                              nenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.
                              Niekas į darbą nevažiuos prieš daugiau nei valandą, jei kelionė trunka tik apie 10 min. Negi ryšininkai ir kt. važiuoja su darbiniais drabužiais iš namų?

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                nenorime ,kad kelio ,rysiu, automatikos ir kt darbuotojai gadintu 2 klases traukinio ivaizdi.
                                Ir kuo jie taip gadina tą įvaizdį? Girtuokliauja, triukšmauja, važiuoja purvinais-tepančiais drabužiais ar dar rimčiau?

                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                nemokamus vaziavimus atitinkamai pagal jusu buvusias uzimamas pareigas skiria LG generalinis direktorius.
                                Ar pats nemanai, kad tokioje situacijoje yra užprogramuotas šešėlis — korupcija, simpatijos ir antipatijos? Kodėl negalima sugalvoti ir pasitvirtinti sistemos, pagal kurią n metų LG išdirbęs darbuotojas, neatlikęs x pobūdžio prasižengimų ir/ar nusikaltimo prieš LG, išeidamas į pensiją automatiškai gauna teisę į nemokamą važiavimą LG vietinio susisiekimo keleiviniais traukiniais. Gal net 50% nuolaidą važiavimui LG formavimo traptautiniais traukiniais.
                                Paradoksas, bet tos 'dovanos' saviems pensininkams gali duoti net naudos keleivių pervežimams. Šiems pensininkams traukinys yra jokia ne egzotika (juk daug metų dirbo LG), todėl ir tapę pensininkais jie teiks prioritetą keliauti traukiniu, kartu su savimi pasiims sutuoktinę/-į, pasivadins vaikus ir anūkus, kurie turės pirkti bilietą (nebent anūkui dar nėra 7 metų). Neretai keliaujama ir su draugais/draugėmis, jeigu jie dar gyvi ir gali/nori keliauti.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Gal nustatyta tvarka ir yra. Bet galutinį sprendima priima generalinis.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    nemokamus vaziavimus atitinkamai pagal jusu buvusias uzimamas pareigas skiria LG generalinis direktorius.

                                    nemokamu vaziavimu is vis neturetu buti. Jei yra darbuotojai,kuriu darbo specifika to reikalauja-vadinasi jiems turi buti padidinti atlyginimai,kad jie galetu nusipirkti bilietus.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      nemokamu vaziavimu is vis neturetu buti. Jei yra darbuotojai,kuriu darbo specifika to reikalauja-vadinasi jiems turi buti padidinti atlyginimai,kad jie galetu nusipirkti bilietus.
                                      Čia ta pati situacija, kai mobilaus ryšio operatorių darbuotojai nemokamai kalba telefonu. Šiaip manau čia įmonės vidaus reikalas. Tik tiek, kad LG yra valstybės kapitalo įmonė, todėl tokie klausimai jautriau priimami visuomenėje.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Čia ta pati situacija, kai mobilaus ryšio operatorių darbuotojai nemokamai kalba telefonu. Šiaip manau čia įmonės vidaus reikalas. Tik tiek, kad LG yra valstybės kapitalo įmonė, todėl tokie klausimai jautriau priimami visuomenėje.
                                        mobiliu operatoriai yra privati imone ir jie ten gali daryti ka nori. O LG ra valstybine imone ir ten jokiu privilegiju neturetu buti. Nori vaziuoti-mokek. O paskui darbdavys tegul padengia tas islaidas. Zmogus tuomet gales spresti ar jam patogiau vaziuoti su LG ar gavus tas kompensacijas naudotis savo transportu.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          mobiliu operatoriai yra privati imone ir jie ten gali daryti ka nori. O LG ra valstybine imone ir ten jokiu privilegiju neturetu buti. Nori vaziuoti-mokek. O paskui darbdavys tegul padengia tas islaidas. Zmogus tuomet gales spresti ar jam patogiau vaziuoti su LG ar gavus tas kompensacijas naudotis savo transportu.
                                          Bet jei kalba eina apie pinigus, tai gal geriau iš LG pozicijos nemokėt to priedo, o leist nemokamai važiuot traukiniu, kuris vis tiek važiuoja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X