Jau metalo lauže šie D1 - 675, 735, 661... Ir gegužės mėn. baigiasi TEP60 eksploatavimas... Fotografuokite, kol galite... Net nežinau, su kuo keleivinius traukinius tampys LG...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąJau metalo lauže šie D1 - 675, 735, 661... Ir gegužės mėn. baigiasi TEP60 eksploatavimas... Fotografuokite, kol galite... Net nežinau, su kuo keleivinius traukinius tampys LG...
Iki gegužės nebent BČ TEP60 galėtų dar važinėti.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNet nežinau, su kuo keleivinius traukinius tampys LG...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąJau metalo lauže šie D1 - 675, 735, 661... Ir gegužės mėn. baigiasi TEP60 eksploatavimas... Fotografuokite, kol galite... Net nežinau, su kuo keleivinius traukinius tampys LG...
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąIki gegužės nebent BČ TEP60 galėtų dar važinėti.
Vitebsko depe keleivinių šilumvežių yra vien tik TEP60, kurių jie turi 11 vnt dirbančių. Vitebsko mašinos atvažiuoja su traukiniu Sankt Peterburgas - Kaliningradas, kol kas nelyginėmis dienomis garantija, jog tikrai pamatysime TEP60.
Minsko depe yra 29 dirbantys TEP60, tačiau paskutiniu metu į Vilnių atvažiuoja TEP70BS, kurių Minske yra 19 arba TEP70(K), kurių yra 7.
Comment
-
Ir vėl... tik dabar nebe Kautra, o TOKS...
Viena didžiausių Lietuvoje tolimojo susisiekimo autobusais bendrovių Tolimojo keleivinio transporto kompanija (“Toks”) kaltina “Lietuvos geležinkelius” per daug mažomis keleivių vežimo kainomis.
“Skundžiasi dėl “Lietuvos geležinkelių” veiksmų – dėl galimai žemų keleivių vežimo vietiniais maršrutais kainų”, – sakė Konkurencijos tarybos atstovė Palmira Kvietkauskienė.
Konkurencijos taryba, pasak jos, birželį nusprendė pradėti tyrimą, ar “Lietuvos geležinkeliai” pažeidžia Konkurencijos įstatymo 9 straipsnį, draudžiantį piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi.
“Lietuvos geležinkeliai” Konkurencijos tarybos sprendimą pradėti tyrimą apskundė teismui.
“Lietuvos geležinkeliai” mano, kad “grobuoniškų” veiksmų atlikimu ir Konkurencijos įstatymo pažeidimu jie apkaltinti visiškai nepagrįstai, kartu su skundu nebuvo pateikti jokie objektyvūs įrodymai dėl Konkurencijos įstatymo pažeidimo”, – sakė Vilniaus apygardos administracinio teismo atstovė Sigita Jacinevičienė-Baltaduonė.
Pasak jos, “Lietuvos geležinkeliai” mano, jog taryba tyrimą pradėjo, neturėdama nei teisinio, nei faktinio pagrindo.
Sprendimą, ar bus patenkintas “Lietuvos geležinkelių” skundas, teismas skelbs kitą ketvirtadienį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Realiai nemanau, kad TOKS ką nors peš. Visų pirma neaišku, kaip buvo suformuluotas skundas. Jei ten skundžiamasi dominuojančia padėtimi, tai toks skundas absurdiškas. Nes geležinkelis yra geležinkelis, autobusai yra autobusai. Skirtingi transporto segkmentai. Beveik visi maršrutai nesutampa, išsskyrus Vilniaus - Kauno (tai matyt labiausiai ir žeidžia TOKS'ą). Gal dar dujininkai ims skųstis, jog Lietuvoje malkų ir akmens anglių prekeiviai dempinguoja dujas ir naudojasi dominuojančia padėtimi individualių namų kuro segmente?
Comment
-
9 straipsnis. Draudimas piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi
Draudžiama piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi atitinkamoje rinkoje atliekant visokius veiksmus, kurie riboja ar gali riboti konkurenciją, nepagrįstai varžo kitų ūkio subjektų galimybes veikti rinkoje arba pažeidžia vartotojų interesus, įskaitant:
1) tiesioginį ar netiesioginį nesąžiningų kainų arba kitų pirkimo ar pardavimo sąlygų primetimą;
Comment
-
Žiūrint kaip kas supranta rinką. Geležinkelių rinka yra viena, o autobusų - kita. Geležinkeliai veža priemiesčio maršrutais (išskyrus traukinius Vilnius - Klaipėda), o autobusai - tarpmiesčio. Geležinkeliai yra monopolininkai geležinkelio segmente, o autobusų segmente monopolijos nėra. Net ir būdama monopolininke geležinkelio transporte, LG perveža viso labo vos kelis procentus keleivių žvelgiant į Lietuvos keleivinio reguliaraus transporto rinką. Ir kas jau kas, bet TOKS tikriausiai per metus perveža daugiau keleivių nei LG. Tai kur čia ta dominuojanti padėtis?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaigi klausimas - ar keleivių vežimo kaina gali būti sąžininga, kada nuolat patiriami nuostoliai keleivių vežimo sektoriuje, tačiau bilietų kainos yra gerokai mažesnės už kitų vidaus rinkos dalyvių siūlomas kainas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
LG naudodamasi dominuojančia padėtimi geležinkelių rinkoje primeta nesąžiningas kainas keleivių vežimo rinkoje... Natūralu, kad Konkurencijos tarybos išvados bus palankios LG, nes niekas nepjaus šakos, ant kurios sėdi. Visgi teigiamai vertinčiau šią TOKS'o iniciatyvą - galbūt kažkas rimčiau susidomės keleivių vežimo kainomis ir patiriamais LG nuostoliais.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaip lyginant, sviesto gamintojai turėtų piktintis, kad margarinas yra pigesnis negu sviestas. Arba kodėl mobilaus ryšio operatoriai nesipiktina, kad TEO interneto tiekimo paslauga yra pigesnė negu jų?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO ar margarino gamintojai patiria nuostolius, kuriuos netiesiogiai dengia ir sviesto gamintojai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąLabai sena istorija, bene 2006-2007 "TOKS" kreipėsi dėl kainų dempingo, o kažkokio atsakymo sulaukė tik dabar... Kautra tik viešai apie tai kalbėjo, bet nieko nedarė.
O jie dar mano nuotrauką be leidimo naudojawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIrgi sunku lyginti, nes niekas sviesto ar margarino tam tikroms socialinėms grupėms nepardavinėja pigiau vien dėl to, kad tų socialinių grupių narių yra mažos pajamos. Bet jeigu vis dėlto taip būtų — arba produkcijos tiesiog nebeliktų, arba ji pabrangtų ~1,5 karto, todėl sumažėtų jos vartotojų ir dėl to labai paaištrėtų konkurencija rinkoje, kas galimai iššauktų panašias neva antidempingines reakcijas.
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl nuotraukos parašyk jiems laišką, o jei nereaguos kreipkis į teismą. Nemokamų teisės konsultacijų biure gali tau patarti.Paskutinis taisė Raikkonen; 2010.11.30, 19:22.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKainos neturėtų būti nerealios, jei toms socialinėms grupėms nuolaidas taikytų visi maisto gamintojai, kaip keleivių vežime, kuriame netaikantiems nuolaidų sukuriama alternatyva (daugeliu atvejų).
Alternatyva paslaugai (sviestas-margarinas) yra autobusai-traukiniai, simboliškai dar lėktuvai. Alternatyva įmonei (250g 82% sviesto pakelis - 500g 68% pakelis) priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutuose yra TOKS, KAUTRA, KlAP, BUSTURAS, Panevėžio AP, Transrevis ir kitos autobusų bei tarpmiestienių mikroautobusų įmonės.
Ar teisingai aš Tamstą supratau?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNelabai supratau, alternatyvą supranti paslaugai ar įmonei?
Alternatyva paslaugai (sviestas-margarinas) yra autobusai-traukiniai, simboliškai dar lėktuvai. Alternatyva įmonei (250g 82% sviesto pakelis - 500g 68% pakelis) priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutuose yra TOKS, KAUTRA, KlAP, BUSTURAS, Panevėžio AP, Transrevis ir kitos autobusų bei tarpmiestienių mikroautobusų įmonės.
Ar teisingai aš Tamstą supratau?
Kalbant tik apie nuolaidų taikymą, alternatyva nuolaidų netaikantiems taksi automobiliams būtų nuolaidą taikantys maršrutiniai autobusai (ir nemokamos kojos).
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBuvo kalbama, kad sviesto/margarino lyginimą su viešuoju transportu. Kadangi praktiškai visame viešajame transporte taikomos nuolaidos tam tikroms socialinėms grupėms, reiktų jas taikyti ne vien svieste/margarine, o visuose maisto produktuose ir nebūtų kažkokio labai didelio efekto vartotojams ir gamintojams.
Kalbant tik apie nuolaidų taikymą, alternatyva nuolaidų netaikantiems taksi automobiliams būtų nuolaidą taikantys maršrutiniai autobusai (ir nemokamos kojos).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment