Berliner, "Šiaip linksma" tema Prospekte yra. 79 litai už kelionę Vilnius - Kaunas ir nuostolių kaip nebūta. Ir sumąstyk tu dar taip Komisijos nustatytas kainų maksimalias ribas interpretuot...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąBerliner, "Šiaip linksma" tema Prospekte yra. 79 litai už kelionę Vilnius - Kaunas ir nuostolių kaip nebūta. Ir sumąstyk tu dar taip Komisijos nustatytas kainų maksimalias ribas interpretuot...
Jei ši bendrovė veiktų rinkos sąlygomis ji iš karto atsisakytų keleivių vežimo, nes, kaip pats pastebėjote, 79 litai už kelionę Vilnius-Kaunas būtų, švelniai tariant, nekonkurencinga.
Tačiau dabar ši veikla yra pripažįstama kaip teikianti naudą visuomenei, todėl tuos milžiniškus nuostolius turime iš esmės padengti mes (jei laikysime, kad LG pelnas iš krovinių vežimo yra visuomenės nuosavybė). Kyla klausimas, ar teisinga vienų mokesčių mokėtojų pinigais remti kitų mokesčių mokėtojų keliones?
Radau įdomios informacijos kainų komisijos pateiktoje 2009 metų veiklos ataskaitoje:
2009 metais geležinkelių transportu vietinio susisiekimo traukiniais pervežta 3,5 mln. keleivių. Palyginti su 2008 metais, keleivių skaičius sumažėjo beveik 14 proc., o keleivių apyvarta – 9 proc. Keleivinių traukinių rida vietiniais maršrutais per tą patį laikotarpį sumažėjo beveik 2 proc. Keleivių vežimo vietinio susisiekimo traukiniais pajamos 2009 metais, palyginti su 2008 metais, sumažėjo 6 proc. ir siekė 25,8 mln. Lt. Pajamų mažėjimui įtakos turėjo sumažėjusi keleivių apyvarta. Vidutinis keleivių vežimo tarifas per tą patį laikotarpį išaugo 3,5 proc. ir 2009 metais buvo 12,1 ct (be PVM) už 1 kel. km. Praėjusiais metais AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo numatyta skirti 5,5 mln. Lt dotacijų už visuomeninių įsipareigojimų vykdymą: buvo skirta 437,9 tūkst. Lt; 2008 metais dotacijų suma siekė 25,9 mln. Lt. Bendrosios keleivių vežimo vietiniais traukiniais sąnaudos išliko beveik nepakitusios, tuo tarpu vieno keleivio kilometro sąnaudos išaugo beveik 11 proc. (50 pav.).
Iš keleivių vežimo vietinio susisiekimo traukiniais gautos pajamos, įskaitant dotacijas, 2009 metais dengė 14,6 proc. šios veiklos išlaidų, o bendras AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo vietiniais traukiniais veiklos rezultatas – 151,3 mln. Lt nuostolis. Komisija 2009 m. birželio mėnesį suderino AB „Lietuvos geležinkeliai“ 65 ct (be PVM) už 1 kel. km maksimalų tarifo dydį. Tačiau įmonės, keleivių vežimo rinkoje konkuruojančios su keleivių vežimu kelių transportu, vidutiniai tarifai, kaip ir ankstesniais metais, išliko mažesni už savikainą.
Kaip matyti iš šio grafiko, vidutinės vieno keleivių kilometro vežimo sąnaudos 2009 m. buvo 0,83 Lt. Netgi ta nustatyta maksimali kaina nepadengtų tokių sąnaudų! Vėlgi, kalbėti apie nepagrįstai užkeltas kainas yra tiesiog absurdiška.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimą... Aš tik replikavau į vieno nario komentarą, kad LG kainos "baisiai iškeltos".
...
Netgi ta nustatyta maksimali kaina nepadengtų tokių sąnaudų! Vėlgi, kalbėti apie nepagrįstai užkeltas kainas yra tiesiog absurdiška.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąBlogai interpretuojate mane pasisakymą. Aš tik replikavau į vieno nario komentarą, kad LG kainos "baisiai iškeltos". Esmė tame, kad LG gaunamos pajamos iš keleivių vežimo (kartu su dotacijomis) padengia tik 14,6% keleivių vežimo išlaidų. Kyla klausimas, kaip bilietų kaina gali būti "baisiai iškelta" jei ji nepadengia net 14,6% sąnaudų? Tai nesąmonė.
Kaip matyti iš šio grafiko, vidutinės vieno keleivių kilometro vežimo sąnaudos 2009 m. buvo 0,83 Lt. Netgi ta nustatyta maksimali kaina nepadengtų tokių sąnaudų! Vėlgi, kalbėti apie nepagrįstai užkeltas kainas yra tiesiog absurdiška.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.25, 22:35.
Comment
-
Tai gerai. Kauno - Vilniaus autobusus reikia likviduoti, paliekant tik per Kauną važiuojančius autobusus ir vieną kitą stojantį visose automagistralės stotelėse kaimiečių pavežimui. Vilnius - Visaginas 2/3 autobusų užraukti, paleisti visus traukinius iki Turmanto. Likviduoti dalį priemiestinių autobusus į Keną. Ir traukinių maršrutau bus beveik auksiniai. Latvijoje taip ir padaryta, o pas mus žaidžiama laisva rinka.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąBlogai interpretuojate mane pasisakymą. Aš tik replikavau į vieno nario komentarą, kad LG kainos "baisiai iškeltos". Esmė tame, kad LG gaunamos pajamos iš keleivių vežimo (kartu su dotacijomis) padengia tik 14,6% keleivių vežimo išlaidų. Kyla klausimas, kaip bilietų kaina gali būti "baisiai iškelta" jei ji nepadengia net 14,6% sąnaudų? Tai nesąmonė.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąVistiek traukinių bilietai, palyginti su autobusu, dažniausiai pigesni.
Autobusu: Panevėžys - Šiauliai = 17-19 LT
Kupiškis - Panevėžys = 11,5 LT
Traukiniu: Panevėžys - Šiauliai = 13 LT
Kupiškis - Panevėžys = 9 LT
Kaunas-Palemonas
39 maršruto miestinu autobusu 1 Lt 80 ct
traukiniu 3 klasė 2 Lt 40 ct
mikriuku(maršrutiniu taksi) 2 Lt 50 ct
traukiniu 2 klasė (dviaukščiu) 2 Lt 70 ct
Marijampolė-Kazlų Rūda
autobusu 8:10; 10:00;19:40h 5,-Lt (iš K.Rūdos-7:00;9:00;19:30h)
traukiniu 5 Lt 40 ct
Taip pat autobusu pigiau kainuoja iš Kauno į Jonavą.
O aukštas traukinio bilietų kainas (kurios dar kartą pabrėžiu - aukštos santykinai, tiek kad keleivius verčia susilaikyti nuo nebūtiniausių kelionių) realiomis vadina turintys LG pažymėjimus, kurie galioja vietoje traukinio bilieto (taigi, važinėjantys nemokamai).Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.26, 16:41.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąRadau įdomios informacijos kainų komisijos pateiktoje 2009 metų veiklos ataskaitoje:
Atvaizdas
Kaip matyti iš šio grafiko, vidutinės vieno keleivių kilometro vežimo sąnaudos 2009 m. buvo 0,83 Lt. Netgi ta nustatyta maksimali kaina nepadengtų tokių sąnaudų! Vėlgi, kalbėti apie nepagrįstai užkeltas kainas yra tiesiog absurdiška.
Didelę dalį tų "sąnaudų" sudaro fiksuotos išlaidos, kurios nepriklauso nuo keleivių skaičiaus. Sumažinkite reisų skaičių dvigubai, ir "sąnaudos" irgi padidės beveik dvigubai. Pabėgiai pūna nepriklausomai nuo to, ar keleivių 10, ar milijonas. Tuščias traukinys naudoja kuro ne ką mažiau, nei toks pat pilnas traukinys.
Tos "vidutinės sąnaudos" rodo tik vieną dalyką - neefektyvią veiklą.
Ir galiausiai (jau ne kartą sakyta, bet gal nepakenks pasikartot), mes nežinome, kaip tos "keleivių vežimo sąnaudos" yra apskaičiuojamos, t.y. kokios išlaidos čia yra priskirtos.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNe visur.
Kaunas-Palemonas
39 maršruto meistinu autobusu 1 Lt 80 ct
traukiniu 3 klasė 2 Lt 40 ct
mikriuku(maršrutiniu taksi) 2 Lt 50 ct
traukiniu 2 klasė (dviaukščiu) 2 Lt 70 ct
Marijampolė-Kazlų Rūda
autobusu 8:10; 10:00;19:40h 5,-Lt (iš K.Rūdos-7:00;9:00;19:30h)
traukiniu 5 Lt 40 ct
Taip pat autobusu pigiau kainuoja iš Kauno į Jonavą.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąManau, kad neverta lyginti traukinio kainų su miesto transportu, kuriame kaina nepriklauso nuo važiuojamo atstumo. Todėl tavo parašymas beveik ne į temą. Tikrai yra ruožų, kuriuose pigiau keliauti autobusu. Bet tai daugiau išimtys, o ne taisyklė.
Traukinio bilieto kaina tarp mieste esančių stočių ir stotelių į miesto autobuso bilietų kainą orientuotis turėtų. Ir čia būtų labai įdomūs palyginimai iš Rygos, nes ten elektrinių traukinių stotelių yra daug. Vilniuje mažiau, bet yra: Naujoji Vilnia-Pavilnys-Vilnius-Paneriai, Kaune Kaunas-Amaliai-Palemonas.
P.S.: nuo temos "keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliai" nukrypimą padaręs nesijaučiu, ir nedidelis nukrypimas vardan įdomumo kartais tinka, bent jau tragedijos nepadaro; bet jei kam nepatinka - nerašinėti galėčiau...
Mintis tęsiu pasinaudodamas forumo funkcija "Taisyti".
O autobusų (nesvarbu - miesto, priemiesčio ar tarpmiestinių) ir traukinių kainas temoje "keleivių vežimas" lyginti niekas nedraudžia.
Kaunas-Mauručiai 102 maršruto mikriuku 3 Lt 50 ct, traukiniu 4 Lt 30 ct
Kaunas-Jonava tarpmiestiniu autobusu 7 litai, traukiniu 8 Lt 90 ct .
Vienodos bilietų kainos būdingos ne tik miesto autobusuose. Iš sovietmečio paveldėtas zoninis tarifas (kada traukinio bilieto kaina kartais būdavo vienoda net į tris stotis ar stoteles) ilgokai laikėsi geležinkeliu iš Kauno į Jūrę ir Kazlų Rūdą. Kelis kartus ją skirtingą padaryti privertė Jūrės sodininkų laiškai su reikalavimais "neimti mokesčio už tarpstotį Jūrė-Kazlų Rūda, kurio jie nenuvažiuoja".
Miesto autobuso maršruto išėjimas į užmiestį - ne naujiena bet kuriame Lietuvos mieste. Kaune nuostabos nekelia 18 maršrutas iki LŽŪU, 23 Domeikava-Rokai. Įdomiau gana toli už miesto ribų išeinantys autobusų maršrutai Nr 6 (iki Garliavos pabaigos), atskiri 18 maršruto reisai iki Tabariškių (Ringaudų pabaiga), 29 iki Karmėlavos oro uosto, 46 iki Žiegždrių arba Šlienavos. Toli nuo Kauno jie nuveža už miestietišką kainą 1 Lt 80 ct.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gerai. Kauno - Vilniaus autobusus reikia likviduoti, paliekant tik per Kauną važiuojančius autobusus ir vieną kitą stojantį visose automagistralės stotelėse kaimiečių pavežimui. Vilnius - Visaginas 2/3 autobusų užraukti, paleisti visus traukinius iki Turmanto. Likviduoti dalį priemiestinių autobusus į Keną. Ir traukinių maršrutau bus beveik auksiniai. Latvijoje taip ir padaryta, o pas mus žaidžiama laisva rinka.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąLabai nebloga idėja, bet manau šiai idėjai nėra lemta išsipildyti, nes tai yra naudinga LG, ir atimamas kąsnis iš vežėjų, kurie savo klientus veža autobusais.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTikrai niekas šio įstatymo nepažeidinėja Minėtoje sistemoje išlieka tik socialiai remtino piliečio pažymėjimo numeris. Tam, kad galėtumei sužinoti tapatybę, būtina dar kreiptis į Sodrą ar mokymo įstaigą Šia galimybe dažniausiai naudojasi tik policija, atlikdama ikiteisminius tyrimus.
Ši sistema turi sąsajas su finansų apskaitos sistema, taip vadinamu SAP-u. Kadangi soc. remtiniems piliečiams nuolaidas suteikia ne LG, o valstybė, važiavimo traukiniais apskaita turi būti labai tiksli, kad valstybės institucijos suteiktų malonę ir kompensuotų minėtiems piliečiams suteiktas nuolaidas.
Comment
-
Ogi štai kokią įdomią informaciją aptikau https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Yapč pasinagrinėkite prisegtą dokumentą. Oj kaip įdomu, kuri PR'o ir reklamos įmonė laimės viešinimo konkursą...
Bet dabar galvoju, kas sudarinėjo konkurso reikalavimus, ypač spaudos reklamai:
- spaudos reklama (dienraščiai, savaitraščiai, žurnalai ir kita, kur bus platinama reklama, turi apimti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių regionus, t.y.vieno pavadinimo leidinys turi būti platinamas visuose regionuose).
Nu kas iš to - pagal tai spaudos reklamos nebus studentiškuose laikraščiuose, vietos spaudoje (o pagrindiniai keleiviai ir yra studentai bei vyresnio amžiaus žmonės). Mažesniuose miestuose mažai kas skaito tą Lietuvos rytą (išskyrus šeštadienio nr.).
Bet kam aš čia pilstau šitus pasamprotavimusPaskutinis taisė 2Pack; 2010.11.05, 22:47.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValstybė apmoka nepasiimdama dividentų.
Comment
-
kažkaip nepastebėjau, kad būtų kas apie šitą LG reklamą užsiminęs:
http://www.alfa.lt/video/?agid=2&aci...&showID=217151
Comment
-
Parašė sig Rodyti pranešimąkažkaip nepastebėjau, kad būtų kas apie šitą LG reklamą užsiminęs:
http://www.alfa.lt/video/?agid=2&aci...&showID=217151
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrasino pasiimti. Bet lyg ir nepasiėmė, kaip eilę metų iki tol.
Comment
Comment