Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkurencijos tarnyba tegul pasidomi "Kautra". Ar tik greitai nepradės užimti dominuojančios padėties tarpmiesčio pervežimuose?

    Comment


      Labai prastas rašinys. Bent jau kažką iš LG gerbiamas Gabartas būtų, o dabar - kur koja, kur ranka. Net nelabai supratau, kokia pagrindinė straipsnio mintis. Užsakytas straipsnis ir tiek. Įdomu tai, akd jis pasirodė tada, kai LG vežamų keleivių skaičius stabilizavosi, o tarptautiniuose maršrutuose netgi didėja...

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Prieš tvirtinant naują biudžetą valstybės TOKS ir KAUTRA sukruto - nori pašalinti iš rinkos LG, likti pagrindiniais keleivių vežėjais. O konkurencija tikrai nemenka - Vilnius-Kaunas, Šiauliai-Klaipėda, atkurtas Šiauliai-Kaunas (sekmadieniais autobusai būdavo perkimšti) maršrutai.
        Pašalinimo niekas nesitiki, nori, kad bent kainos taip smarkiai nesiskirtų. Kautra čia nelabai prie ko, bet pavyzdžiui didžioji dalis TOKS'o maršrutų dubliuoja LG ir trauktis jie nelabai turi kur.

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Konkurencijos tarnyba tegul pasidomi "Kautra". Ar tik greitai nepradės užimti dominuojančios padėties tarpmiesčio pervežimuose?
        Kol kas tikrai ne, galbūt nusipirkę TOKS ir viršytų 40 proc.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          TOKS'o maršrutai ne ką daugiau dubliuojasi su LG nei "Kautros". Dubliavimasis praktiškai yra tik Vilniaus - Kauno ruože ir tik tarp šių miestų. Į Šiaulius autobusai važiuoja kitais keliais. Kaip ir į Klaipėdą. Tarp Klaipėdos ir Šiaulių "Kautra" visiškai nevažinėja. TOKS'as Pabradės, Švenčionių, Ignalinos, Visagino link irgi nevažinėja. TOKS'as Varėnon nevažiuoja. TOKS taip pat. Kaip ir Šalčininkų link. "Kautrai" labai kenkia LG traukiniai į Marijampolę (3 per dieną) ir Vilkaviškį, Kybartus. Ypač į Vilkaviškį. Traukinys juk važiuoja greičiau ir veža pigiau. Bet pamirštama, kad į miestą nusigauti reikia važiuoti miesto VT, o jo dar reikia ir palaukti, jis kainuoja. Taip kad traukinio privalumai nunyksta.

          Comment


            Parašė John
            Kai kuriuose maršrutuose (pvz. Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai, Kaunas-Šiauliai) reiktų padaryti, kaip buvo padarę vokiečiai - išvis uždrausti keleivių vežimą tarpmiestiniais autobusais. Autobusų transportas liktų tik ten, iki kur neprivažiuoja traukiniai.
            Liberalizmui "klestint" Lietuvoje tai neįmanoma.

            Comment


              Arba žurnalistas žioplas, arba nupirktas. Labiausiai išryškintas maršrutas Vilnius-Kaunas, neva LG veža gerokai pigiau negu autobusai. Kažkodėl pamirštama, kad šiuo maršrutu važiuoja elektriniai traukiniai. Jau seniai žinoma, kad elektra varomas transportas (troleibusai, el. traukiniai, metro) perveža pigiau nei naftos produktais varomos TP, tačiau infrastruktūros įrengimas ir priežiūra beveik atsveria šį skirtumą. Dar, traukiniai važiuoja bėgiais, todėl mažesnė trintis nei padangos į asfaltą, ir tai taip pat sutaupo iki 20% kuro (lyginant TP svorius).
              Yra kitų smulkmenų, kodėl traukinys yra patraukliau už autobusą: platesnė salono erdvė, mažiau siūbavimo, didesnis greitis, galimybė vežtis dviratį, pagaliau romantika. Žinoma, bilieto kaina taip pat ne paskutinėje vietoje.
              O kas dėl nuostolių/valstybės dempingo, tai priežasčių ieškoma ne ten, kur jos yra.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                Kaunas 1995 m.
                Kokia keista dažymo sistema, ypač M62
                Atvaizdas
                Traukinys Vilnius-Mažeikiai.

                Comment


                  Pro Kauną

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    Pro Kauną
                    Kaip ir buvusioji 'Naktinė Klaipėda'
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      O kaži dar bus tokių maršrutų Vilnius-Klaipėda pro Kauną? Nereikėtų specialiai važiuoti į Vilnių..

                      Comment




                        Galatų daug gerų maršrutų galėtų būti, bet, deja, daugelis jų naikinami, nes nuostolingi.

                        Comment


                          O nuostolingi todėl kad jie naikinami, retinami, ir žmonės nekeliauja, nes nepatogiu laiku ir t.t.

                          Comment


                            Dar šiek tiek mazuto į liepsnas (liet. fleimą):

                            Pustuščių traukinių maršrutams – po 100 mln. Lt per metus

                            Klausimas, kaip vadinasi reiškinys, kiekvienais metais generuojantis po 100–150 mln. litų „minuso“, galėtų būti užduodamas bet kurios viktorinos superfinale.

                            Visos pretendentų spėlionės, kad tai stogus draskantis uraganas, pavasarinis ledonešis ar netramdomas gaisras nacionaliniame parke, – neteisingos. Palyginti su tokiu fenomenu, kaip viešoji paslauga „keleivių vežimas geležinkeliu“, visų gamtos stichijų padariniai yra beveik vaikiški praradimai.
                            ...
                            Tačiau viskam yra ribos. „Lietuvos geležinkeliai“ jas akivaizdžiai peržengia, nes metai iš metų jų nuostoliai pervežant keleivius vietinio susisiekimo maršrutais yra didesni negu visų Lietuvos autobusų parkų pajamos (pernai jos siekė maždaug 100 mln. litų) kartu paėmus. Logikos čia nerasite nė su žiburiu“, – tikino „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

                            Comment



                              Uždarom traukinius, už tuos pinigus keleivius autobusais vežame nemokamai
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                Dar šiek tiek mazuto į liepsnas (liet. fleimą):

                                Pustuščių traukinių maršrutams – po 100 mln. Lt per metus
                                Tik dabar pamačiau, kad jau yra pranešimas apie tai. Bet, manau, vistiek šitas skyrelis gal labiau tinka pagal temą.

                                Comment


                                  Nors esu už traukinius ir pats visada renkuosi traukinį vietoj autobuso, nelabai suprantu, kodėl taip visi sukritikavo tą straipsnį. Taip, jis šališkas, tačiau ten yra tiesos.

                                  Pažiūrėkim į viską taip: autobusų kompanijos moka mokesčius, o valstybė už tuos pinigus dotuoja Lietuvos Geležinkelius, kurie ir yra pagrindiniai autobusų kompanijų konkurentai. Ar čia yra kokia nors ekonominė logika? Ne! Taip tik iškreipiama rinka ir nėra skatinamas efektyvumas. O kad LG, bent jau keleivių pervežime yra neefektyvūs, manau, visi sutiks.

                                  Mano nuomone, visai neblogai būtų krovinių ir keleivių vežimą atskirti. Keleivių vežimo kompanija, kaip ir dabar, gautų valstybės dotacijas (apskritai turbūt neįmanoma įsivaizduoti šios srities be dotacijų), tačiau pirmas ir svarbiausias jos tikslas būtų pajamų didinimas ir veiklos sąnaudų mažinimas. Būtų daugiau skaidrumo ir aiškumo, nebebūtų situacijos, kad "mes lyg ir pelningi, bet nevisai".
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                    Pažiūrėkim į viską taip: autobusų kompanijos moka mokesčius, o valstybė už tuos pinigus dotuoja Lietuvos Geležinkelius, kurie ir yra pagrindiniai autobusų kompanijų konkurentai. Ar čia yra kokia nors ekonominė logika? Ne! Taip tik iškreipiama rinka ir nėra skatinamas efektyvumas. O kad LG, bent jau keleivių pervežime yra neefektyvūs, manau, visi sutiks.
                                    LG moka akcizo mokestį už kurį remontuojami keliai, o ne geležinkeliai (bent iki šiol).

                                    Mano nuomone, visai neblogai būtų krovinių ir keleivių vežimą atskirti. Keleivių vežimo kompanija, kaip ir dabar, gautų valstybės dotacijas (apskritai turbūt neįmanoma įsivaizduoti šios srities be dotacijų), tačiau pirmas ir svarbiausias jos tikslas būtų pajamų didinimas ir veiklos sąnaudų mažinimas. Būtų daugiau skaidrumo ir aiškumo, nebebūtų situacijos, kad "mes lyg ir pelningi, bet nevisai".
                                    Atskyrus keleivių vežimą nuo krovinių, keleivių vežimo padalinys negautų neleistinų pinigų iš krovinių vežimo pelno, todėl natūralu, jog jie to labai nenori ir tai nepadėtų išspręsti keleivių vežimo problemos.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Nieko naujo neopsakysiu, bet...
                                      Valstybė keleivių traukiniais pervežimui skiria tik 5 mln. dotaciją - tokia LG versija.
                                      Visi pamiršta, kad savivaldybių autobusų parkų kaip ir miestinių nuostolių dengia savivaldybės, o ten sumos susidaro nemenkos.
                                      Didžiąją nuostolių darį sudaro minėti infrastruktūros mokesčiai. 1 metams 125 km ruožas 2 reisams į priekį ir atgal kainuoja apie 0,5 mln. (oficialus atsakymas iš LG ir SM). Paskaičiuokiet kiek susidaro per metus. Uždarius keleivinius LG pajamos nepadidėtų, nes infrastruktūros mokesčiai dengiami iš vidinių įmonės rezervų.
                                      LG vienintelė transporto įmonė rūpinasi infrastruktūra pati. Negana akcizai už kurą nukeliauja į autokelių fondą. Autobusų parkai kelių netiesia ir neremontuoja, o kelių mokesčio arba nėra arba jis minimalus (tiksliai nepamenu). Jei autobusų parkai mokėtų realius infrastruktūros mokesčius turbūt aišku ir taip kas būtų.
                                      Vienu žodžiu betvarkė su mūsų VT ir kol tai tęsis tos problemos ir toliau sėkmingai bus "sprendžiamos". Lietuva tuom ir unikali...

                                      Comment


                                        Dėmesio! Nuo 2010 m. rugsėjo 24 d. bilieto kaina įmonės „TOKS" autobuso maršrute Vilnius - Klaipėda kainuoja tik 45 litus.
                                        Manau kad LG tai gali skaudžiai atsiliept...

                                        Nepykit, jei nevisai čia parašiau tai

                                        Ir nuvažiuoja greičiau autobusas, nei traukinys...
                                        Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.10.05, 21:30.

                                        Comment


                                          Traukiniu Vilnius-Klaipėda apie 52 lt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X