Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl idiotiškas atsakymas - mažesnė kaina - daugiau keleivių - daugiau pajamų.

    Comment


      Mazesne kaina siuo atveju keleiviu skaiciaus nepadidins, o pajamos sumazes. Tik du KLAP'o autobusai nera rimta konkurencija, o be to traukiniu greiciau. Vasarai tik rimtesnes akcijos duotu naudos, o ne 3-4 Lt sumazinta bilieto kaina. Idomu, ar Busturas pasieke kokiu nors rezultatu dar pernai sumazines kaina i Vilniu? Gal vel grizo prie ankstesnes kainos?

      Comment


        Mažesnė kaina šiuo atveju žmonių skaičių padidins, nes tada ji konkuruos su autobusais. Kaip žinia vasarą maršrutas Vilnius - Klaipėda yra populiariausias. Jei bus gera kaina, kad tik netektų papildomų traukinių leisti.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Mažesnė kaina šiuo atveju žmonių skaičių padidins, nes tada ji konkuruos su autobusais.
          Mažesnė kaina - ne vienintelis konkuravimo būdas. Netgi ne svarbiausias.

          Tik vat ar LG turi sugebėjimų konkuruoti kuo nors kitu?

          Comment


            Šiaip tai girdėjqai atsakymą - keleivių mažėja, kam tos investicijos?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai tuo labiau gelezinkeliams neverta mazinti kainu, nes ateis vasara, keleiviu padauges, o autobusu dar labiau sumazes.
              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Vėl idiotiškas atsakymas - mažesnė kaina - daugiau keleivių - daugiau pajamų.
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Mazesne kaina siuo atveju keleiviu skaiciaus nepadidins, o pajamos sumazes. Tik du KLAP'o autobusai nera rimta konkurencija, o be to traukiniu greiciau. Vasarai tik rimtesnes akcijos duotu naudos, o ne 3-4 Lt sumazinta bilieto kaina. Idomu, ar Busturas pasieke kokiu nors rezultatu dar pernai sumazines kaina i Vilniu? Gal vel grizo prie ankstesnes kainos?
              Deja, keleivių padaugės. Tik nežinia kiek konkrečiai, reikėtų išsamesnių tyrimų. Problema ta, kad autobusai taiko nuolaidas/lengvatas visiems moksleiviams, o traukiniai — tik iki 10 metų amžiaus, vėliau tik studentams. Prieš ~10 metų kai kurios autobusų kompanijos net taikė nuolaidas vakarinio ir neakivaizdinio skyriaus studentams. O dabar pagalvokite: 4 asmenų (2 vaikai ir 2 suaugę) šeima išsiruošė iš Šiaulių į pajūrį (tarkim Klaipėdą ar Girulius). Jie skaičiuoja: suaugusiems bilieto kaina skiriasi nedaug, o štai vaikams autobusu beveik perpus pigiau. Tai spėkit iš trijų kartų — kuo jie važiuos, jeigu neturi asmeninio automobilio?

              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Mažesnė kaina - ne vienintelis konkuravimo būdas. Netgi ne svarbiausias.
              Tik vat ar LG turi sugebėjimų konkuruoti kuo nors kitu?
              Pati kaina gali duoti tik labai simbolinį efektą, jeigu visa ši "akcija" bus viso labo tik eilinis kainos sumažinimas.
              Reklama. Efektyvi reklama.
              Potencialūs keleiviai turi sužinoti ir net įsiminti, kad traukiniu važiuoti kainuoja pigiau ir kiek pigiau, kiek laiko važiuoja traukinys, kuo važiuoti traukiniu yra geriau negu autobusu (pvz daugiau vietos, yra vagonas-restoranas, etc.) ir koks maždaug yra traukinio tvarkaraštis. Ar nors kartą matėte LG reklamą tarkim Šiaulių ar Klaipėdos regioninėje spaudoje/televizijoje? Man kažkaip dar nepavyko jų pastebėti...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Tai as ir sakiau, kad vasara keleviu padauges ir LG turi siulyti rimtas akcijas potencialiems keleiviams pritraukti, ypac seimoms, grupems, jaunimui.

                Comment


                  Jau iki šių metų pabaigos planuojama sukurti kelionės geležinkelio transportu paslaugą, kuri suteiks galimybę elektroninėje erdvėje užsisakyti bilietą, sumokėti už jį, pagaliau vienu bilietu bus galima naudotis ir kitų rūšių transporto priemonėse.
                  plačiau čia: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=30784947

                  Comment


                    Jog keleivių vežimas LG kaip šuniui penkta koja, pasakęs matyt nieko nenustebinsiu. Dar kartą tuo įsitikinau vakar (balandžio 25d.). Išsiruošiau su dviračiu į kaimą, kuris yra 22km nuo Šeštokų. Nuo jų gražų vakarą smagu būna tą kelią įveikti dviračiu. Tuo labiau - pagalvojau, bus proga prasivažiuoti nuo gegužės 30d. naikinamame maršrute Kaunas - Šeštokai (18:50h.). Tad taip ir nusprendžiau. Dauguma traukinių šiuo metu tarpstotyje Vievis - Žasliai dėl remonto darbų vėluoja, tačiau 17:25h. (18:30 Kaune) vėluoti neturi pagal tvarkaraštį. Tą užtikrino ir kasininkė, kai nusipirkau bilietus ( studentiškas Vilnius-Kaunas 8.50 ir dviračiui.. 11 LT (?!?!?!?!? visiškas absurdas), pasakiusi, jog: "šitas tikrai nevėluoja per remontą, tad nepirkit tiesioginio bilieto, nes laisvai spėsit dar Kaune išlipti ir bilietą iki Šeštokų nusipirkti kasoje". Ir ką jūs galvojat... Pradedant Vieviu traukinys tiesiog šliaužte šliaužė, tačiau ne nuo Vievio iki Žaslių (kas dar galėtų būt suprantama), tačiau iki pat Kauno... To pasekoje Kaune buvome 18:51 (t.y. 21 min. vėliau, nei turėjom). Tik išlipus per duris pasimatė "įspūdingas" vaizdelis: gražiai per tiltą Šeštokų link nurūkstantis dyzeliukas...
                    Visame normaliame pasaulyje vėluojant vienam traukiniui kitas laukia jo - t.y. kad keleiviai persėstų. tačiau tas pasaulis ne Lietuva... Kasoje pabandžiau išsireikalauti kompensacijos, tačiau man buvo atsakyta, jog: "kelionė tikslą - Kauną pasiekėte, todėl kompensacijos nebus. Reikėjo pirkti tiesioginį bilietą". Peršasi 128 kartą ta pati nuomonė - net ir kasininkės Vilniuje sėdi matyt ne savo vietoje... Suprantu, jog ji negali nuspėti vėlavimo. Kitas dalykas, kai yra vienintelis traukinys vakare su persėdimu, galėtų 2 (?!?!?!?!) minutes išvykstantis iš Kauno ir pavėluoti, kad persėstų keleiviai... Taip ar taip atstume iki Kazlų Rūdos (dvieigis kelias) tvarkaraštį jis pasivytų N kartų.
                    Teko pirkti bilietą atgal ta pačia kaina ir grįžti Į Vilnių...

                    Išvada: dar vienas įrodymas, kad keleiviai LG nė motais. Pats praradau 40 LT, tebūnie... Bet juos prarado Šeštokų traukinys, kuris yra uždaromas. Sakysit - kas tie 40 LT traukiniui??? Galbūt - bet 40 + 40 jau = 80 LT... O po to - nevažiuoja, uždarom. Kas važiuos, kai yra taip elgiamasi... Dar vienas nusivylimas bei garantuota kelionė autobusu šiandien, nors iki kaulų smegenų esu prisiekęs geležinkelių fanas, į kaimą vietoj tiesioginės 120km kelionės autobusu besirenkantis aplinkelį (198 km) traukiniu bei dar mynimą 22km dviračiu. Tiesiog, suveikė elementarus principas....
                    Paskutinis taisė statyba; 2010.04.26, 09:48.

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      Jog keleivių vežimas LG kaip šuniui penkta koja, pasakęs matyt nieko nenustebinsiu. Dar kartą tuo įsitikinau vakar (balandžio 25d.). Išsiruošiau su dviračiu į kaimą, kuris yra 22km nuo Šeštokų. Nuo jų gražų vakarą smagu būna tą kelią įveikti dviračiu. Tuo labiau - pagalvojau, bus proga prasivažiuoti nuo gegužės 30d. naikinamame maršrute Kaunas - Šeštokai (18:50h.). Tad taip ir nusprendžiau. Dauguma traukinių šiuo metu tarpstotyje Vievis - Žasliai dėl remonto darbų vėluoja, tačiau 17:25h. (18:30 Kaune) vėluoti neturi pagal tvarkaraštį. Tą užtikrino ir kasininkė, kai nusipirkau bilietus ( studentiškas Vilnius-Kaunas 8.50 ir dviračiui.. 11 LT (?!?!?!?!? visiškas absurdas), pasakiusi, jog: "šitas tikrai nevėluoja per remontą, tad nepirkit tiesioginio bilieto, nes laisvai spėsit dar Kaune išlipti ir bilietą iki Šeštokų nusipirkti kasoje". Ir ką jūs galvojat... Pradedant Vieviu traukinys tiesiog šliaužte šliaužė, tačiau ne nuo Vievio iki Žaslių (kas dar galėtų būt suprantama), tačiau iki pat Kauno... To pasekoje Kaune buvome 18:51 (t.y. 21 min. vėliau, nei turėjom). Tik išlipus per duris pasimatė "įspūdingas" vaizdelis: gražiai per tiltą Šeštokų link nurūkstantis dyzeliukas...
                      Visame normaliame pasaulyje vėluojant vienam traukiniui kitas laukia jo - t.y. kad keleiviai persėstų. tačiau tas pasaulis ne Lietuva... Kasoje pabandžiau išsireikalauti kompensacijos, tačiau man buvo atsakyta, jog: "kelionė tikslą - Kauną pasiekėte, todėl kompensacijos nebus. Reikėjo pirkti tiesioginį bilietą". Peršasi 128 kartą ta pati nuomonė - net ir kasininkės Vilniuje sėdi matyt ne savo vietoje... Suprantu, jog ji negali nuspėti vėlavimo. Kitas dalykas, kai yra vienintelis traukinys vakare su persėdimu, galėtų 2 (?!?!?!?!) minutes išvykstantis iš Kauno ir pavėluoti, kad persėstų keleiviai... Taip ar taip atstume iki Kazlų Rūdos (dvieigis kelias) tvarkaraštį jis pasivytų N kartų.
                      Teko pirkti bilietą atgal ta pačia kaina ir grįžti Į Vilnių...

                      Išvada: dar vienas įrodymas, kad keleiviai LG nė motais. Pats praradau 40 LT, tebūnie... Bet juos prarado Šeštokų traukinys, kuris yra uždaromas. Sakysit - kas tie 40 LT traukiniui??? Galbūt - bet 40 + 40 jau = 80 LT... O po to - nevažiuoja, uždarom. Kas važiuos, kai yra taip elgiamasi... Dar vienas nusivylimas bei garantuota kelionė autobusu šiandien, nors iki kaulų smegenų esu prisiekęs geležinkelių fanas, į kaimą vietoj tiesioginės 120km kelionės autobusu besirenkantis aplinkelį (198 km) traukiniu bei dar mynimą 22km dviračiu. Tiesiog, suveikė elementarus principas....
                      LG su tokiais keleiviniu traukiniu eismo organizavimo metodais keleiviu praras daug
                      Balandzio 23 d.(penktadieni) Kauno gelezinkelio stotyje pats maciau, kaip 15:15h. i Kybartus isvykstantis DR1A nesulauke 5+ minutes velavusio dviaukscio greitojo elektrinio is Vilniaus (isvaziavo, kai tas jau lindo is tunelio).Kelias minutes palaukti galejo.Bet tai ne tragedija. Blogiau forumiecio vardu STATYBA aprasytu atveju, kai vakare is Vilniaus veluojancio traukinio nesulaukiantis yra i kai kurias stotis (kaip i Marijampole-Kalvarija-Sestokus) paskutinis.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Jog keleivių vežimas LG kaip šuniui penkta koja, pasakęs matyt nieko nenustebinsiu. Dar kartą tuo įsitikinau vakar (balandžio 25d.). Išsiruošiau su dviračiu į kaimą, kuris yra 22km nuo Šeštokų. Nuo jų gražų vakarą smagu būna tą kelią įveikti dviračiu. Tuo labiau - pagalvojau, bus proga prasivažiuoti nuo gegužės 30d. naikinamame maršrute Kaunas - Šeštokai (18:50h.). Tad taip ir nusprendžiau. Dauguma traukinių šiuo metu tarpstotyje Vievis - Žasliai dėl remonto darbų vėluoja, tačiau 17:25h. (18:30 Kaune) vėluoti neturi pagal tvarkaraštį. Tą užtikrino ir kasininkė, kai nusipirkau bilietus ( studentiškas Vilnius-Kaunas 8.50 ir dviračiui.. 11 LT (?!?!?!?!? visiškas absurdas), pasakiusi, jog: "šitas tikrai nevėluoja per remontą, tad nepirkit tiesioginio bilieto, nes laisvai spėsit dar Kaune išlipti ir bilietą iki Šeštokų nusipirkti kasoje". Ir ką jūs galvojat... Pradedant Vieviu traukinys tiesiog šliaužte šliaužė, tačiau ne nuo Vievio iki Žaslių (kas dar galėtų būt suprantama), tačiau iki pat Kauno... To pasekoje Kaune buvome 18:51 (t.y. 21 min. vėliau, nei turėjom). Tik išlipus per duris pasimatė "įspūdingas" vaizdelis: gražiai per tiltą Šeštokų link nurūkstantis dyzeliukas...
                        Visame normaliame pasaulyje vėluojant vienam traukiniui kitas laukia jo - t.y. kad keleiviai persėstų. tačiau tas pasaulis ne Lietuva... Kasoje pabandžiau išsireikalauti kompensacijos, tačiau man buvo atsakyta, jog: "kelionė tikslą - Kauną pasiekėte, todėl kompensacijos nebus. Reikėjo pirkti tiesioginį bilietą". Peršasi 128 kartą ta pati nuomonė - net ir kasininkės Vilniuje sėdi matyt ne savo vietoje... Suprantu, jog ji negali nuspėti vėlavimo. Kitas dalykas, kai yra vienintelis traukinys vakare su persėdimu, galėtų 2 (?!?!?!?!) minutes išvykstantis iš Kauno ir pavėluoti, kad persėstų keleiviai... Taip ar taip atstume iki Kazlų Rūdos (dvieigis kelias) tvarkaraštį jis pasivytų N kartų.
                        Teko pirkti bilietą atgal ta pačia kaina ir grįžti Į Vilnių...

                        Išvada: dar vienas įrodymas, kad keleiviai LG nė motais. Pats praradau 40 LT, tebūnie... Bet juos prarado Šeštokų traukinys, kuris yra uždaromas. Sakysit - kas tie 40 LT traukiniui??? Galbūt - bet 40 + 40 jau = 80 LT... O po to - nevažiuoja, uždarom. Kas važiuos, kai yra taip elgiamasi... Dar vienas nusivylimas bei garantuota kelionė autobusu šiandien, nors iki kaulų smegenų esu prisiekęs geležinkelių fanas, į kaimą vietoj tiesioginės 120km kelionės autobusu besirenkantis aplinkelį (198 km) traukiniu bei dar mynimą 22km dviračiu. Tiesiog, suveikė elementarus principas....
                        Taip, labai nemalonu. Noriu paklaust, ar parašysi šį skundą el. paštu ir paprastuoju registruotu laišku į LG vadovybę?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Taip, labai nemalonu. Noriu paklaust, ar parašysi šį skundą el. paštu ir paprastuoju registruotu laišku į LG vadovybę?
                          Manau, kad pagal tvarką
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...GTjBINTE4TjU!/

                          rašyti reikėtų. Nes kitaip aprašyti "nuotykiai" kartosis.

                          Dar vienas dalykas: kai traukinys vėluoja, ir jau yra grėsmė nespėti persėsti į kitą, reikėtų kreiptis į traukinio konduktorių, kad jis su mašinisto pagalba pasirūpintų dėl kito traukinio sulaikymo.

                          Comment


                            Tokiu atveju reikia ieškoti traukinio viršininko ar kažko atsakingo ir prašyti, kad susiskambintų su atitinkama GS ir užlaikytų traukinį. Patikėkit padeda.
                            Tačiau reikėtų turėt ir tiesioginį bilietą kaip įrodymą.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.26, 20:11.

                            Comment


                              Vakar teko lėkti popietiniu traukiniu Rokiškis - Šiauliai, važiavo PESA. Na ir ką Jūs manot, pamačiau tokį reginį, kokio niekad nesu matęs Jau Kupiškyje traukinys buvo pilnas, atvažiavus i Subačiaus GS ilipo dar nemažai keleivių, jie pamatę kad yra laisvų sėdimų vietų prie kondukterės, priėjo ir sėdosi, bet besėdant zmonėms Kondukterė garsiai pasakė, kad čia konduktoriaus vieta ir prašom čia nesėsti.
                              Beja važiavo 2 kondukterės. Viena sedėjo Konduktoriams skirtoje vietoje(kurių yra 3), o kita kondukterė sedėjo keleiviams skirtoje vietoje (kurių yra 6). Tiems įlipusiems keleiviams nieko daugiau neliko daryti, kaip stovėti iki Panevėžio, o viena iš Konduktorių kaip didelė ponia sedėjo per 6 vietas. Vat kokia paslaugi kondukterė

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Tokiu atveju reikia ieškoti traukinio viršininko ar kažko atsakingo ir prašyti, kad susiskambintų su atitinkama GS ir užlaikytų. Patikėkit padeda.
                                Tačiau reikėtų turėt ir tiesioginį bilietą kaip įrodymą.
                                Įrodymą, kad turi teisinį pagrindą trukdyti LG pareigūną savo prašymais?

                                Šiaip jau, jeigu nupirktas tiesioginis bilietas, visa tai (pasirūpinimas persėdimu) turėtų vykti automatiškai...

                                Comment


                                  manau kad nusiųsiu kažkokiu formatu, nors nė karto nesu gavęs atsakymo išskyrus tą atvejį, kai buvo skelbtas konkursas dviaukščių traukinių pavadinimams: "ačiū kad dalyvavote, nugalėtojo neišrinkome" )

                                  Comment


                                    LG muša kainas dviračiams. Neblogai...

                                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      superines nuolaidos, po 1 lt, dabar tiesiog pasipils mases dviratininku) Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...

                                      Comment


                                        matyt jie žiūri į maršruto populiarumą
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          superines nuolaidos, po 1 lt, dabar tiesiog pasipils mases dviratininku) Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...
                                          Mano kuklia nuomone bent jau vasaros sezonui LG galėtų paskelbti savotišką akciją, kad dviračio vežimas visais maršrutais nepriklausomai nuo atstumo kainuoja 1Lt. Juk vienas dviratis niekur nevažiuoja — vis tiek reikalingas žmogus, kuris tuo pačiu yra traukinio keleivis, perkantis bilietą. Nes dabar kai kuriais atvejais gaunasi kuriozas, kad pensininkui ar studentui keliauti kainuoja pigiau, negu vežtis dviratį. Esu matęs, kaip dviratininkai važiuoja autobusu (dviratis vežamas autobuso bagažinėje), ir jeigu sukalbamas vairuotojas, nereikia už tai mokėti.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X