Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomukas Rodyti pranešimą

    Pvz. Vardas, pavarde (jei to nezinote tai aprasykite isvaizda), nepatiko todel kad... arba patiko todel kad...
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kaip tu drįsti prašyti, kad čia žmonės rašytų to konduktoriaus vardą ir pavardę? Ar nežinai, kad už asmens duomenų perdavimą (o tam priskiriama ir vardas bei pavardė) tretiesiems asmenims, be pastarojo leidimo, yra įstatymo pažeidimas?
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kas toks būsi, kad turi teisę kitų prašyti pateikti svetimus duomenis, dar kartą klausiu?
    amiko prasom nuoroda i draudima platint asmens varda ir pavarde. Aciu

    Comment


      Parašė JlL Rodyti pranešimą
      amiko prasom nuoroda i draudima platint asmens varda ir pavarde. Aciu
      Jau tikrai, čia amiko nusvaigo iš lempos ištraukęs koncepciją kaip reikalas.

      Tačiau dėl to, kad pletkint apie konduktorius čia ne visai vieta, tai sutinku, turint noro dalintis info apie juos, vertėtų tai daryt su atsakingais asmenimis, kurie galbūt išgirs ir bus rezultatas.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        jei kartais kas nors atsakingas čia retsykiais užsuka, tai turiu pasiūlymą...

        gal nebeverta jau kelintą mėnesį V-K maršrute kartoti, kad tunelio atidarymo proga bilietai pigesni, apskritai - pasakoti apie tą maršrutą, kuriuo žmonės ir važiuoja. daug logiškesnė būtų reklama kitų maršrutų (ypač, kai atšils orai). pvz., bėganti eilutė, ką įdomaus galima aplankyti, naudojantis LG paslaugomis.

        variantai:

        "Mūsų traukiniais galite aplankyti Aukštaitijos nacionalinį parką (Ignalinos kryptis), Dzūkijos nacionalinį parką (Marcinkonių kryptis), Trakų istorinį nacionalinį parką (Trakų kryptis)."

        arba, susitarus, o gal ir nesusitarus su viešų renginių organizatoriais, jei aišku, kad mieste x vyks tarkim, oro balionų šventė, - "Liepos x dieną kviečiame vykti x traukiniais į x šventę. Moksleivių grupėms taikoma nuolaida", - na, čia tiesiog įsiprašė, bet tai juk nebūtina. arba informuoti apie dviračių pažintinius takus, kuriuos galima pasiekti traukiniais. argi ne pravartu būtų?

        Comment


          Iš tiesų, apie reklamos pozicionavimą LG dar turėtų išmokti. Kad ir tie patys skelbimai apie 15-17 litų bilietus iš Kauno į Vilnių turėtų kabėti... autobusų stotyje! Tie, kas atėjo ar atvažiavo iki geležinkelio stoties, ar taip, ar kitaip jau sės į traukinį. Tas pats ir dėl aukščiau minimos reklamos. Jei aš jau sėdžiu greitajame traukinyje į Vilnių, tai geriau man papasakokit, kad štai Lentvaryje patogiai persėdęs galiu nesunkiai pasiekti Trakus, o Vilniuje - Ignaliną. Akciją dėl kovo 11-osios nuolaidų irgi reikėjo skelbti per visur, ne tik geležinkelio stotyse...

          Na, kita vertus, reikia pasidžiaugti, kad apskritai kažkas daroma su reklamomis, nes anksčiau apskritai tuo nebuvo užsiimama.

          Comment


            /\ Abejoju, ar autobusų stotis sutiktų įsileisti tokias reklamas. Tačiau niekas nedraudžia susiderėti su JCDecaux ar kita lauko reklamos firma ir iškabinti reklaminius plakatus stoties prieigose, t.p. oro uoste (ypač šalia Oro uosto stotelės, motrisės viduje, t.p. pačio oro uosto švieslentėse). Taip pat didesnės kompanijos nevengia reklamuotis (užsako PR straipsnius) leidiniuose, kurie platinami tik lėktuvuose (aviakompanijų žurnalai keleiviams). Keleivis, kuris skrenda į Vilnių/Kauną, dar ore paskaitęs tokį žurnalą jau žinotų kaip pasiekti geležinkelio stotį ir kiek kainuoja važiuoti traukiniu. Dar geriau, jeigu būtų kainų palyginimas važiuojant traukiniu, autobusu ir taxi
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Autobusų stotis nededa informacijos apie vietinio susisiekimo (priemiestinius) autobusus, kurių maršrutai prasideda ne autobusų stotyje. Pvz., iš Vilniaus kai kurie prasideda prie "Siemens" arenos, Spaudos rūmų, Antakalnyje, iš Kauno - Kauno pilies aikštyne, prie PC "Kalniečiai", bet autobusų stotyje apie tokius nė žodžio. Tai traukinių tvarkaraščio nebus tikrai. O šiaip informacijai apie keliones traukiniais vietos ieškoti reiktų...
              Kol kas verta pagirti Lietuvos futbolo federacijos sumanumą kartu su LG organizuojant papildomą DR1A iš Vilniaus į rungtynes Marijampolėje ir po jų naktį atgal.
              Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.15, 09:48.

              Comment


                Kas del traukiniu ir autobusu tvarkarasciu skelbimo konkuruojanciu transporto rusiu stotyse.

                Reiketu iteisinti istatymiskai, kad tiek autobusu tvarkarasciai privaletu kabeti gelezinkelio stotyse, tiek autobusu stotyse turetu buti traukiniu tvarkarasciai. Vieni salia kitu, o ne kur nos prie tualeto...
                Tvarkarasciu kabinimu, atitinkamai, rupintusi patys LG ir pacios autobusu stotys (ar autobusu parkai, jei stotis neturi atskiro juridinio asmens).
                Beje, pries kelis metus Vilniaus autobusu stoties peronuose buvo skelbiami priemiestiniu, isvykstanciu ne is stoties, tvarkarasciai.

                Comment


                  "50 procentų nuolaida grąžino traukiniams keleivius"

                  Lietuvos geležinkelių“ iniciatyva kovo 11-ąją vežti keleivius perpus pigiau sulaukė didelio susidomėjimo. Kai kurie žmonės į traukinius lipo po dešimtmečių pertraukos.

                  Straipsnis http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...leivius-267282

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    "50 procentų nuolaida grąžino traukiniams keleivius"

                    Lietuvos geležinkelių“ iniciatyva kovo 11-ąją vežti keleivius perpus pigiau sulaukė didelio susidomėjimo. Kai kurie žmonės į traukinius lipo po dešimtmečių pertraukos.

                    Straipsnis http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...leivius-267282
                    Straipsnis parašytas tokia džiugia gaida (didelis susidomėjimas, gerokai daugiau žmonių, kai kurie po dešimtmečių pertraukos), kad peršasi išvada - gal gi ši nuolaida nebuvo "nuostolinga"?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dviauksciai skirti butent dabartinio aukscio peronams. Padidinus peronu auksti iki 550 mm, butu problemu su ilaipinimu. Ir labai dideliu. Perdaryti traukiniu beveik neimanoma.
                      Automotrises, RA-2, ER9M, DR1A gali buti pritaikytos ir darbui su aukstesniais peronais. D1 vis tiek laikas jau suskaiciuotas. Taip pat su 550 mm peronais gali lengvai "saveikauti" ir tolimojo susisiekimo vagonai. Bet ar to reikia? Kam investuoti milijonines lesas, jei keleiviu ir taip mazeja, marsrutai uzdaromi?
                      Kam investuoti milijonines lesas? Nes keleiviu ir taip mazeja, marsrutai uzdaromi.

                      Tai tik žodžių žaismas, žinutės autorius puikiai supranta kad yra pigesnių priemonių padidinti keleivių srautą

                      Comment


                        Man taip pat tas sakinukas šiurpiai nuskambėjo. Gerai kad ne tiesioginę prasmę juo buvo norėta pasakyti...

                        Comment


                          Parašė LinS Rodyti pranešimą
                          Man taip pat tas sakinukas šiurpiai nuskambėjo. Gerai kad ne tiesioginę prasmę juo buvo norėta pasakyti...
                          Keleivių pritraukimui į traukinius primiausia ne peronų aukščiu reikia rūpintis.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Keleivių pritraukimui į traukinius primiausia ne peronų aukščiu reikia rūpintis.
                            Tokie populiarūs mūsuose viešieji pirkimai konsultavimo paslaugom galėtų būt padaryti ir čia. Idėjų kaip mat atsirastų, jei jiems dar trūksta.
                            O šiaip tai ministras pašūkaut bent galėtų, kad va "geležinkeliai, imkitės darbo su keleiviais, jau nusibodo žmones pykdyt". Vis šiokia tokia nauda galima.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Perskaičiau šitą pasisakymą ir esu šiek tiek šoke:

                              "Citata:
                              Parašė Al1
                              Dviauksciai skirti butent dabartinio aukscio peronams. Padidinus peronu auksti iki 550 mm, butu problemu su ilaipinimu. Ir labai dideliu. Perdaryti traukiniu beveik neimanoma.
                              Automotrises, RA-2, ER9M, DR1A gali buti pritaikytos ir darbui su aukstesniais peronais. D1 vis tiek laikas jau suskaiciuotas. Taip pat su 550 mm peronais gali lengvai "saveikauti" ir tolimojo susisiekimo vagonai. Bet ar to reikia? Kam investuoti milijonines lesas, jei keleiviu ir taip mazeja, marsrutai uzdaromi? "

                              Ir prisiminiau 2006 metų foto -



                              Keleiviniai traukiniai nevažinėjo, tačiau būtent 2007 metais visi peronai šiame ruože buvo perkloti ir perdaryti naujomi trinkelėmis . Tai pala pala , jei keleiviniai traukiniai nevažinėja, tai kam tada tvarkyti peroną? Ir kaži kuom tai kvepia? Ar ne pinigų plovimu? Ant ko "kabinami" stočių remontai? Ar ne dėl to keleivių vežimas nuostolingas ? O jei jis yra nuostolingas, remiantis šita logika, kam pirkti naujus traukinius ir daryti milijonines investicijas?

                              Comment


                                Tuo sakiniu, kad keleiviu mazeja ir marsrutai uzdaromi, as tik konstatavau fakta. Keleivius skaiciaus didinimui peronu aukstis itaka turi tik n-tojoje vietoje. Vat riedmenys tai turi itaka, keliones greitis, protingai sudaryti tvarkarasciai ir reisu skaicius taip pat...

                                Dabar pro Kursenus kursuoja. Reikia tiketis, kad pavasari del "nuolat patiramu dideliu nuostoliu" neuzdarytu ir marsruto i Mazeikius. Siaip tai aisku, kad pinigu svaistymas remontuoti stotis ir jas uzdaryti.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.03.31, 19:50.

                                Comment


                                  Perono remontas buvo atliktas, tada kada niekas net nesvajojo apie traukinį Šiauliai - Mažeikiai. Ir dar būtų norim paieškoti krūva stočių, kur atlikti tikrai beprasmiai kapitailiniai remontai...

                                  Comment


                                    Ruože Klaipėda-Šiauliai Klaipėdos autobusų parkas numušo kainas. Dabar iki Šiaulių kainuoja 25 LTL ir tai yra pigiau nei greituoju traukiniu (28,4), Klaipėda-Telšiai - 16 LTL (traukiniu - 18,7), Klaipėda-Plungė - 13 LTL (14,4).
                                    Prasidėjo kainų karas panašiai kaip ruože Vilnius-Kaunas.
                                    Taigi, reiktų pagalvoti apie kainas.

                                    http://www.klap.lt/
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.31, 21:12.

                                    Comment


                                      Neverta. Nes KLAP'o autobusai tik du per diena (iš 6). Likę - Panevėžio, Šiaulių ir Zarasų. Be to ir kelionė ilgesnė. O trys litai su ct vargu ar suvilios. Nuo birželio 1 d. iki rugsejo 1 d. abu jie nekursuos.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.03.31, 21:16.

                                      Comment


                                        Tai, kad Šiaulių "Busturas" nebeatlaikė - dėl nuostolių uždarė daug maršrutų, o likęs važiuoja visai kitu maršrutu ir tik savaitgaliais.
                                        Šiame ruože nuo seno buvo populiarus geležinkelis.

                                        Comment


                                          Tai tuo labiau gelezinkeliams neverta mazinti kainu, nes ateis vasara, keleiviu padauges, o autobusu dar labiau sumazes.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X