Parašė Carnifex
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNei kiek nenustebčiau, jei vidutinis metinis užpildymas nepopuliariuose maršrutuose neviršytų 20% (atmetus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda).
O kokios išlaidos? D1 sunaudoja 250L/100km dyzelio. Tai 900Lt vien kuras tarkim iki Varėnos. Kiek žmonių reikia vežti, kad atsipirktų tik kuras? O kur traukinio ir kelio eksplotacija, darbuotojų atlyginimai? Kuras gaunasi mažoji dalis bendroje kainoje.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąPonas demagoge, atsigaukit nuo pigių narkotikų. Tikrai, aš nieko nenutuokiu, o tamsta nutuokiat viską. Tikrai rimti tamstos "argumentai" apie 80-90 metų įdėjas. Kodėl ne 65-75?
Ir šypsenėlių daug, ir apie transportą kažką nutuoki.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
O čia šiek tiek įdomiau -
LNK eteryje - nauja humoro laida
Ketvirtadieniais per LNK pradedama rodyti smagi nauja laida „Čiuku čiuku traukinuku“, kuri pasirodys po ankstyvųjų LNK žinių, 19.09 val. Pirmoji laida buvo nufilmuota savaitės pradžioje. Keleiviai, važiuojantys traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir atgal į sostinę, kelionės pabaigoje iš vieno vagono lipo smagiai juokdamiesi bei aptarinėdami neseniai patirtus įspūdžius. O viso to „kaltininkai“ – LNK televizijos kūrybinė grupė su aktore Kristina Kazlauskaite priešakyje, kurią daugelis žino kaip „panelę mokytoją Leokadiją“ ar „ponią Larisą“ iš „Dviračio šou“.
http://whatson.delfi.lt/news/enterta....d?id=28616565
Comment
-
Ministerijos planuose – ir privatūs keleivių vežėjai geležinkeliais
Artimiausiais metais Lietuvoje keleivius ir krovinius geležinkeliais turėtų gabenti ne tik valstybės įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, bet ir privatūs vežėjai. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis sako, kad keleivių vežimo paslaugoms teikti bus skelbiami konkursai, kuriuose galės dalyvauti ir „Lietuvos geležinkeliai“. Jei pakeitimus numatantiems teisės aktams pritars Seimas, naujoji praktika gali būti pradėta taikyti 2011 m.
Comment
-
Parašė groundzerMinisterijos planuose – ir privatūs keleivių vežėjai geležinkeliais
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=28788255
Labai geras postūmis. Gal kaip nors pajudėtų nuostolių kompensavimo sistema? Gal galėtų dalyvauti ir kitų valstybių vežėjai - pvz. "Pasažieru vilciens".Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.09, 19:29.
Comment
-
Iš delfi straipsnio:
Šiuo metu keleivius veža „Lietuvos geležinkeliai“, kurie nuostolius, patiriamus dėl keleivių vežimo, dengia pelningu krovinių vežimu.
Tačiau gruodžio 3 d. įsigaliojo europinis reglamentas, draudžiantis tokį subsidijavimą.
Jau anksčiau skelbta, kad 2008 m. „Lietuvos geležinkeliai“ dėl keleivių vežimo patyrė 122,6 mln. Lt nuostolių. Preliminariais duomenimis, 2009 m. šie nuostoliai buvo per 200 mln. Lt.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąŠiuo metu keleivius veža „Lietuvos geležinkeliai“, kurie nuostolius, patiriamus dėl keleivių vežimo, dengia pelningu krovinių vežimu.
Tačiau gruodžio 3 d. įsigaliojo europinis reglamentas, draudžiantis tokį subsidijavimą.
Comment
-
O kam tie latviai? Kodel valstybe iki sio negali sumoketi visu priklausanciu kompensaciju uz lengvatininku vezima? Gal tada ir nuostoliai butu mazesni? Kodel valstybe turi dotacijas dalinti kitu valstybiu ar privatiems vezejams. Galejo jau seniai sau paciai priklausancius gelezinkelius normaliai finasuoti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalejo jau seniai sau paciai priklausancius gelezinkelius normaliai finasuoti.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąis kokiu pinigu? tavo mociutes pensijos?
Comment
-
na, visų pirma, matosi, kad dar net projekto nėra. o kuo jis pavirs Seime, nieks nežino.
"gali atsirasti privačių vežėjų. Jie turėtų savo vagonus, vilkikus, o už važiavimą bėgiais ir sustojimą stotyse mokėtų infrastruktūros mokestį Lietuvai. Šį mokestį turėtų mokėti ir „Lietuvos geležinkeliai“ – visiems sąlygos turi būti vienodos“
taigi, valstybė pasilieka kelius, stotis ir t.t., o už naudojimąsi jais moka vežėjai. t.y., viena įmonė, LG, išskirstoma į dvi, bet išlaidos infrastruktūrai tai lieka. o kur sutaupymas?.. tie mistiniai privatūs vežėjai sukraus milijonus?
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąČia kažkam vis reikėjo duomenų apie nuostolius:Jau anksčiau skelbta, kad 2008 m. „Lietuvos geležinkeliai“ dėl keleivių vežimo patyrė 122,6 mln. Lt nuostolių. Preliminariais duomenimis, 2009 m. šie nuostoliai buvo per 200 mln. Lt.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBeveik garantuoju, kad privati kompanija tuos "nuostolius" sumažintų perpus, o gal net panaikintų. Bent jau nebeliktų tokių bajerių, kad kelis metus kavos aparatas dviaukščiuose traukiniuose "sugedęs", trivagonyje dirba du konduktoriai, kurie atkarpoje Varėna-Marcinkonys "perveža du keleivius". Pagaliau privačiai kompanijai bus daug lengviau išsireikalauti jai teisėtai priklausančių dotacijų už lengvatas.
Jei ministerija pasiulys geras dotacijas ir konkurso salygos bus nediskriminuojancios LG ir ne specialiai suskurtos KITAM vezejui, visu marsrutu konkursus laimes LG.
Pirma, kitu galimu vezeju Lietuvoje nera. T.y. nera nei vienos firmos, turincios dyzeliniu ar elektriniu traukiniu, keleviniu vagonu ar keleiviniu silumveziu. Ir tikrai tokiu neatsiras, nes niekas nepirks riedmenu del miglotos konkurso baigties. Nuomotis riedmenis vargu ar butu is kur - 1520 mm riedmenys yra didele problema. Nei latviai, nei estai neturi atliekamu riedmenu, geriausiu atveju jie pasiulytu bendrai vos kelis dyz. traukinius. Gal keleta keleiviniu vagonu. LG nenuomotu tikrai, nebent konkurse dalyvautu speciali "savu zmoniu" firmele. Is NVS isisnuomoti - menki tikimybe.
Antra, nei viena Lietuvos imone neturi keleiviu vezimo gelezinkeliais patirties. To tikrai buna reikalaujama konkurse. Nebent, kaip minejau, konkursas butu sukurtas specialiai kokiai nors "savu zmoniu" privaciai firmai.
Todel belieka uzsienio kompanijos. Saliu su 1435 mm veze kompanijos neturi keleviniu riedmenu, skirtu rusiskai vezei. Issinuomoti gali, bet nelabai yra is kur. Latviai galbut viena kita dyzelini traukini ir isnuomotu. Galbut estai. Del nuomos is NVS - nera sansu. Su elektriniais traukiniais dar didesne problema - Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa. Is baltarusiu - menki sansai.
Del keleiviu vezimo lokomotyvu traukiamais vagonais (Vilnius - Klaipeda). Cia galimybiu daugiau - galima butu sugraibyti kad ir Lenkijoje RIC tipo vagonu su rusiskos vezes vezimeliais. Arba Latvijoje ar Estijoje. Silumveziu - galbut tik Latvijoje. Estai neturi. Todel menkai tiketina, kad kokia nors Vakaru kompanija ateitu tokiomis aplinkybemis.
Belieka Latvijos "PV" ir Estijos "GoRail" bei "Edelaraudtee". Taciau velgi latviai kazin ar sugebetu paimti daugiau kaip viena dyzeliniu marsrutu paketa - del riedmenu trukumo. Nebent isisnuomotu is estu. Estu "Edelaraudtee" - analogiska situacija latviu "PV". "GoRail" vagonu vienam - dviem traukiniam Vilnius-Klaipeda gal ir sukrapstytu, bet atliekamu lokomotyvu jie neturi. "Latvijas Ekspresis" - vagonu turi kokiems vienam - dviem traukiniams, lokomotyvu neturi.
Comment
-
Schema labai paprasta, bet gera, jei norima nustekenti valstybinius gelezinkelius. O po to viska galtutinai privaztizuoti. Infrastrukturos mokesciai sumazinami iki tokiu dydziu, kad vos padengtu ar net nepadengtu eksploatacijos islaidu. Tada privacios kroviniu gabenimo firmos veza krovinius, veza ir LG.
Ikuriamos savos firmeles, kurios nuomosis is LG kelevinius traukinius ir laimejusios konkursus ims dotacijas ir valstybes. Galbut keli nuostolingi marsrutai liks ir LG. Snekos apie paketus - tuscios kalbos. Apie tai autobusu pervezimu srityje jau seniai snekama. Realiai privatininkai paima tik pelningiausius marsrutus, o savivaldybiu AP paliekami mazai pelningi ir nuostolingi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer daug didelis optimistas. Vat mano kontrargumentai:
Jei ministerija pasiulys geras dotacijas ir konkurso salygos bus nediskriminuojancios LG ir ne specialiai suskurtos KITAM vezejui, visu marsrutu konkursus laimes LG.
Pirma, kitu galimu vezeju Lietuvoje nera. T.y. nera nei vienos firmos, turincios dyzeliniu ar elektriniu traukiniu, keleviniu vagonu ar keleiviniu silumveziu. Ir tikrai tokiu neatsiras, nes niekas nepirks riedmenu del miglotos konkurso baigties. Nuomotis riedmenis vargu ar butu is kur - 1520 mm riedmenys yra didele problema. Nei latviai, nei estai neturi atliekamu riedmenu, geriausiu atveju jie pasiulytu bendrai vos kelis dyz. traukinius. Gal keleta keleiviniu vagonu. LG nenuomotu tikrai, nebent konkurse dalyvautu speciali "savu zmoniu" firmele. Is NVS isisnuomoti - menki tikimybe.
Antra, nei viena Lietuvos imone neturi keleiviu vezimo gelezinkeliais patirties. To tikrai buna reikalaujama konkurse. Nebent, kaip minejau, konkursas butu sukurtas specialiai kokiai nors "savu zmoniu" privaciai firmai.
Todel belieka uzsienio kompanijos. Saliu su 1435 mm veze kompanijos neturi keleviniu riedmenu, skirtu rusiskai vezei. Issinuomoti gali, bet nelabai yra is kur. Latviai galbut viena kita dyzelini traukini ir isnuomotu. Galbut estai. Del nuomos is NVS - nera sansu. Su elektriniais traukiniais dar didesne problema - Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa. Is baltarusiu - menki sansai.
Del keleiviu vezimo lokomotyvu traukiamais vagonais (Vilnius - Klaipeda). Cia galimybiu daugiau - galima butu sugraibyti kad ir Lenkijoje RIC tipo vagonu su rusiskos vezes vezimeliais. Arba Latvijoje ar Estijoje. Silumveziu - galbut tik Latvijoje. Estai neturi. Todel menkai tiketina, kad kokia nors Vakaru kompanija ateitu tokiomis aplinkybemis.
Belieka Latvijos "PV" ir Estijos "GoRail" bei "Edelaraudtee". Taciau velgi latviai kazin ar sugebetu paimti daugiau kaip viena dyzeliniu marsrutu paketa - del riedmenu trukumo. Nebent isisnuomotu is estu. Estu "Edelaraudtee" - analogiska situacija latviu "PV". "GoRail" vagonu vienam - dviem traukiniam Vilnius-Klaipeda gal ir sukrapstytu, bet atliekamu lokomotyvu jie neturi. "Latvijas Ekspresis" - vagonu turi kokiems vienam - dviem traukiniams, lokomotyvu neturi.
Tai žinoma nereiškia, kad latviai turi ateit.
Yra ir kita galimybė - baltarusiai - jie gali pasiimt zoną apie Vilnių.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąIš kur duomenys, kad latviai neturi riedmenų? TEP-70 turi 13 - vienu daugiau nei mes (kažkur forume buvo rašyta - tą mes išsiaiškinome, reiktų paieškoti). Keleivinių vagonų pakankamai (3 traukiniai ne sezonu ilzisi Ryga-Maskva, Ryga-Simferopolis ir Ryga-Truskavecas). Dyzelinių irgi turės pakankamai - juk uždaro eilę maršrutų pas save (Rengę, Venstpilį, Liepoja ir Gulbenė lieka tik 2 kartus).
Tai žinoma nereiškia, kad latviai turi ateit.
Yra ir kita galimybė - baltarusiai - jie gali pasiimt zoną apie Vilnių.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąIš kur duomenys, kad latviai neturi riedmenų? TEP-70 turi 13 - vienu daugiau nei mes (kažkur forume buvo rašyta - tą mes išsiaiškinome, reiktų paieškoti). Keleivinių vagonų pakankamai (3 traukiniai ne sezonu ilzisi Ryga-Maskva, Ryga-Simferopolis ir Ryga-Truskavecas). Dyzelinių irgi turės pakankamai - juk uždaro eilę maršrutų pas save (Rengę, Venstpilį, Liepoja ir Gulbenė lieka tik 2 kartus).
Tai žinoma nereiškia, kad latviai turi ateit.
Yra ir kita galimybė - baltarusiai - jie gali pasiimt zoną apie Vilnių.
Latviai dyzeliniu atliekamu nelabai ir turi, taip kad daug marsrutu neapziotu. O is vieno is pelningiausiu marsrutu Vilnius - Klaipeda atidavimo latviams nieko gero nematau. Kitu marsrutu lokomotyvu traukiamais vagonais Lietuvoje nera.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.09, 21:26.
Comment
Comment