Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas, o dar Turmanto, Stasylų, Kenos, Trakų traukiniai. Vien Lentvario kryptimi reiktų paleisti papildomai kokius 10 autobusų vienu metu.

    Comment


      transporto politikos nebuvimas sumazino keleiviu skaiciu - kai pradejo traukinius nuiminet, autobusu reisus ir marsrutus naikint, kaimo zmogeliai persedo i lengvuosius automobilius. ne visi, zinoma. didesne dalis liko be susisiekimo su miestais. tai ivyko todel, kad jau nuo pradziu privatus AP vaikesi trumpalaikio pelno. keleivius vezdavo mikriukais, "nugvelbdami" juos didiesiems autobusams ir LG is panoses. atsizvelgdami i tai, pastarieji emesi "optimizuoti" situacija "pagal artexs". dabar gi privatininkai irgi uzmete kaimu marsrutus - prisipirko didesniu autobusu, negi gainiosi tokius del 10 keleiviu? valdzios beda - trumparegyste. del trumpalaikes naudos leido sugriauti visa transporto sistema.
      P.S. paziurekit i rajoniniu autobusu tvarkarascius - dauguma autobusu vaziuoja tik mokslo metu dienomis - nes tik moksleiviu marsrutus dotuoja savivaldybes. jeigu ne moksleiviai, tai ir didesni kaimai liktu be susisiekimo. dar kazkas ( ) kalba apie autobusu pelninguma... pelningi du marsrutai "Vilnius-Kaunas" ir, vasara, "Vilnius-Klaipeda".
      Paskutinis taisė dariuks; 2010.02.05, 08:47.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        O tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas, o dar Turmanto, Stasylų, Kenos, Trakų traukiniai. Vien Lentvario kryptimi reiktų paleisti papildomai kokius 10 autobusų vienu metu.
        Nu va jau sumažėjo nuo 50 iki 10 autobusų Žodžiu traukiniai važinėja pilni ir jokių nuostolių nėra.

        Comment


          Parašė artexs Rodyti pranešimą
          Nu va jau sumažėjo nuo 50 iki 10 autobusų Žodžiu traukiniai važinėja pilni ir jokių nuostolių nėra.
          Tai čia tik Lentvario kryptim 10, o iš Vilniaus yra dar 3 kryptys, aišku jei traukiniai pilni važiuotų visą maršrutą, gal ir nebūtų nuostolio, bet keleiviai turi sąvybę išsibarstyti po tarpinęs stotis. Aš nesakau, kad jeigu nebūtų kamščių tai autobusai nesusitvarkytų pavyzdžiui maršrutu Vilnius-Varėna. Beje iš to sutaupymo uždarius šituos geležinkelio maršrutus, kiek sumos tektų atiduoti vaikų pavežimui į mokyklas, kurie dabar važinėja traukiniu ?

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Beje iš to sutaupymo uždarius šituos geležinkelio maršrutus, kiek sumos tektų atiduoti vaikų pavežimui į mokyklas, kurie dabar važinėja traukiniu ?
            Aš tavęs to paties galėčiau paklaust. Vežiojam vaikus į mokyklą traukiniu, tikrai neblogai Tavęs galėčiau dar paklaust koks procentas vežamų į mokyklą vaikų Lietuvoje yra traukiniu ir koks autobusais?

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              O tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas
              Jeigu traukinys pilnas, tai kodėl jis "nuostolingas"???

              Comment


                O koks kelių ir geležinkelių tinklų tankumo sąntykis lyginant su pervežamų vaikų sąntykiu ? Tiesiog tuos pervežimo kaštus tiesiog reiktų apmokėti iš tų pačiu geležinkelio sutaupytų pinigų.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Jeigu traukinys pilnas, tai kodėl jis "nuostolingas"???
                  Todėl, kad jis pilnas būna nuo Lentvario, puspilnis nuo Rūdiškių, toliau keleivių mažėja. Bet jeigu vietoj traukinio važiuotų bent jau autobusai, tai Vilniaus mieste spūstys būtų dar didesnės. taip pat sėkmingai visus galima būtų susodinti į nuosavus automobilius ir paskaičiuokim kokios papildomos išlaidos dėl spusčių palyginus su šio maršruto nuostoliu.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    O koks kelių ir geležinkelių tinklų tankumo sąntykis lyginant su pervežamų vaikų sąntykiu ? Tiesiog tuos pervežimo kaštus tiesiog reiktų apmokėti iš tų pačiu geležinkelio sutaupytų pinigų.
                    Tai ką? Iš sutaupytų 50mln. apmokėsim 500tūkst. Tragedija.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Todėl, kad jis pilnas būna nuo Lentvario, puspilnis nuo Rūdiškių, toliau keleivių mažėja. Bet jeigu vietoj traukinio važiuotų bent jau autobusai, tai Vilniaus mieste spūstys būtų dar didesnės. taip pat sėkmingai visus galima būtų susodinti į nuosavus automobilius ir paskaičiuokim kokios papildomos išlaidos dėl spusčių palyginus su šio maršruto nuostoliu.
                      Taip taip, mes patiriam vienus nuostolius dėl spūsčių, nes nėra pakankamai geležinkelių. Geriau mokėti Xmln. už geležinkelių išlaikymą, va čia tai problemos sprendimo būdas.

                      Comment


                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Tai ką? Iš sutaupytų 50mln. apmokėsim 500tūkst. Tragedija.
                        Jeigu tau patinka sėdėti spūstyse ir 5 km, važiuoti valandą ar pusantros, tai čia tavo pasirinkimas. Beje autobusai su troleibusais taip pat nuostolingi, tai ir juos panaikinkime ir turėsim situaciją kaip per Vilniaus troleibusų vairuotojų streiką prieš 7 m., bet užtai kiek sutaupysim....

                        Comment


                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                          Jeigu tau patinka sėdėti spūstyse ir 5 km, važiuoti valandą ar pusantros, tai čia tavo pasirinkimas. Beje autobusai su troleibusais taip pat nuostolingi, tai ir juos panaikinkime ir turėsim situaciją kaip per Vilniaus troleibusų vairuotojų streiką prieš 7 m., bet užtai kiek sutaupysim....
                          Vilniaus viešasis transportas šiaip jau nenuostolingas (plačiau temoje Vilniaus VT). Jis tik turi akmenį po kaklu - savivaldybės skolą.

                          Comment


                            Beje, labai simptomatiška citata iš Čepkelių rezervato direkcijos puslapio http://www.cepkeliai.lt/m7_1.php :

                            Patogiausia pas mus atvykti automobiliu.
                            Visas Varėnos rajonas verkia, koks reikalingas geležinkelis Marcikonyse. Ir štai vat jums ir prašom.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Jeigu tau patinka sėdėti spūstyse ir 5 km, važiuoti valandą ar pusantros, tai čia tavo pasirinkimas. Beje autobusai su troleibusais taip pat nuostolingi, tai ir juos panaikinkime ir turėsim situaciją kaip per Vilniaus troleibusų vairuotojų streiką prieš 7 m., bet užtai kiek sutaupysim....
                              Visiška demagogija. Kaip susiję nuostolingi traukiniai ir 5km važiavimas valandą?

                              Comment


                                visdel to pradekim nuo to kad paskaiciuokim keleiviniu nuostolius. 2008 m. veiklos ataskaitoje be parasymo kad tieiog nuostolinga nera nei vieno konkretaus skaiciaus.

                                200mln tiesiog nerealus skaicius ir tiek, nepagristas ir nerealus, jei jis toks ir yra tai gaunamas gudrios apskaitos budu siekiant visus sugraudint kad neatimtu dividendu ir dar duotu virsaus.

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  200mln tiesiog nerealus skaicius ir tiek, nepagristas ir nerealus, jei jis toks ir yra tai gaunamas gudrios apskaitos budu siekiant visus sugraudint kad neatimtu dividendu ir dar duotu virsaus.
                                  Matai, tu iš anksto su išankstiniu nusistatymu - jei taip yra tai melas O jeigu taip yra iš tikrųjų?

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    Matai, tu iš anksto su išankstiniu nusistatymu - jei taip yra tai melas O jeigu taip yra iš tikrųjų?
                                    jeigu preliminarius skaiciavimus galima vadinti isankstiniu nusistatymu tada jo as is anksto nusistates.

                                    Kad ir toks paprastas skaiciavimas:
                                    pajamos is keleiviu vezimo ~30mln, nuostolis 200 mln, tai yra pajamos turetu buti 230 mln kad eit ant nulio. Jei imt prielaida, kad gelezinkelis butu nenuostolingas su 100% uzpildymu tai ka dabar uzpildymas siekia 13%?
                                    Pvz avialinijom kad dirbt ant nulio reikia mazdaug 65% uzpildymo, jei ta pritaikyt gelezinkeliui gaunasi kad dabar pas mus uzpildymas siekia apie 8,5%? ar dar reikia gilesniu skaiciavimu?

                                    Comment


                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      jeigu preliminarius skaiciavimus galima vadinti isankstiniu nusistatymu tada jo as is anksto nusistates.

                                      Kad ir toks paprastas skaiciavimas:
                                      pajamos is keleiviu vezimo ~30mln, nuostolis 200 mln, tai yra pajamos turetu buti 230 mln kad eit ant nulio. Jei imt prielaida, kad gelezinkelis butu nenuostolingas su 100% uzpildymu tai ka dabar uzpildymas siekia 13%?
                                      Pvz avialinijom kad dirbt ant nulio reikia mazdaug 65% uzpildymo, jei ta pritaikyt gelezinkeliui gaunasi kad dabar pas mus uzpildymas siekia apie 8,5%? ar dar reikia gilesniu skaiciavimu?
                                      Nei kiek nenustebčiau, jei vidutinis metinis užpildymas nepopuliariuose maršrutuose neviršytų 20% (atmetus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda).
                                      O kokios išlaidos? D1 sunaudoja 250L/100km dyzelio. Tai 900Lt vien kuras tarkim iki Varėnos. Kiek žmonių reikia vežti, kad atsipirktų tik kuras? O kur traukinio ir kelio eksplotacija, darbuotojų atlyginimai? Kuras gaunasi mažoji dalis bendroje kainoje.

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                        Nei kiek nenustebčiau, jei vidutinis metinis užpildymas nepopuliariuose maršrutuose neviršytų 20% (atmetus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda).
                                        O kokios išlaidos? D1 sunaudoja 250L/100km dyzelio. Tai 900Lt vien kuras tarkim iki Varėnos. Kiek žmonių reikia vežti, kad atsipirktų tik kuras? O kur traukinio ir kelio eksplotacija, darbuotojų atlyginimai? Kuras gaunasi mažoji dalis bendroje kainoje.
                                        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2806
                                        Šiame pranešime pacituotame LG savigyros straipsnyje sakoma:

                                        "D1 tipo pasenęs dyzelinis traukinys 100 km sunaudoja 250 litrų degalų, o motrisė - 55 litrus"

                                        Comment




                                          Viskas su juo aišku. Neturi nė menkiausio suvokimo apie transportą ar apie ilgesnį nei vienų metų laikotarpį. Varto 80-90 metų senumo laisvosios rinkos idėjas, kad viską reikia daryti tik šiandienai, nes po jo nors ir tvanas, neturi nė menkiausios ateities vizijos, neskaitant Rusijos tranzito į Kaliningrado sritį ir eksporto per Klaipėdos uostą. Su tokiu mąstymu akivaizdu, kad po dešimt metų liks dvi geležinkelio linijos, kurios jungs mus su Rusija ir su Baltarusija.

                                          Tai gal, sakau, iš karto parduokim LG rusams, nes tik jiems jo ir tereikia. Už brangiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X