O tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas, o dar Turmanto, Stasylų, Kenos, Trakų traukiniai. Vien Lentvario kryptimi reiktų paleisti papildomai kokius 10 autobusų vienu metu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
transporto politikos nebuvimas sumazino keleiviu skaiciu - kai pradejo traukinius nuiminet, autobusu reisus ir marsrutus naikint, kaimo zmogeliai persedo i lengvuosius automobilius. ne visi, zinoma. didesne dalis liko be susisiekimo su miestais. tai ivyko todel, kad jau nuo pradziu privatus AP vaikesi trumpalaikio pelno. keleivius vezdavo mikriukais, "nugvelbdami" juos didiesiems autobusams ir LG is panoses. atsizvelgdami i tai, pastarieji emesi "optimizuoti" situacija "pagal artexs". dabar gi privatininkai irgi uzmete kaimu marsrutus - prisipirko didesniu autobusu, negi gainiosi tokius del 10 keleiviu? valdzios beda - trumparegyste. del trumpalaikes naudos leido sugriauti visa transporto sistema.
P.S. paziurekit i rajoniniu autobusu tvarkarascius - dauguma autobusu vaziuoja tik mokslo metu dienomis - nes tik moksleiviu marsrutus dotuoja savivaldybes. jeigu ne moksleiviai, tai ir didesni kaimai liktu be susisiekimo. dar kazkas ( ) kalba apie autobusu pelninguma... pelningi du marsrutai "Vilnius-Kaunas" ir, vasara, "Vilnius-Klaipeda".Paskutinis taisė dariuks; 2010.02.05, 09:47.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas, o dar Turmanto, Stasylų, Kenos, Trakų traukiniai. Vien Lentvario kryptimi reiktų paleisti papildomai kokius 10 autobusų vienu metu.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNu va jau sumažėjo nuo 50 iki 10 autobusų Žodžiu traukiniai važinėja pilni ir jokių nuostolių nėra.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBeje iš to sutaupymo uždarius šituos geležinkelio maršrutus, kiek sumos tektų atiduoti vaikų pavežimui į mokyklas, kurie dabar važinėja traukiniu ?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO tu paskaičiuok kai rytinis traukinys į Vilnių vien iš varėnos atvažiuoja pilnas
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu traukinys pilnas, tai kodėl jis "nuostolingas"???
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO koks kelių ir geležinkelių tinklų tankumo sąntykis lyginant su pervežamų vaikų sąntykiu ? Tiesiog tuos pervežimo kaštus tiesiog reiktų apmokėti iš tų pačiu geležinkelio sutaupytų pinigų.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTodėl, kad jis pilnas būna nuo Lentvario, puspilnis nuo Rūdiškių, toliau keleivių mažėja. Bet jeigu vietoj traukinio važiuotų bent jau autobusai, tai Vilniaus mieste spūstys būtų dar didesnės. taip pat sėkmingai visus galima būtų susodinti į nuosavus automobilius ir paskaičiuokim kokios papildomos išlaidos dėl spusčių palyginus su šio maršruto nuostoliu.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąTai ką? Iš sutaupytų 50mln. apmokėsim 500tūkst. Tragedija.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąJeigu tau patinka sėdėti spūstyse ir 5 km, važiuoti valandą ar pusantros, tai čia tavo pasirinkimas. Beje autobusai su troleibusais taip pat nuostolingi, tai ir juos panaikinkime ir turėsim situaciją kaip per Vilniaus troleibusų vairuotojų streiką prieš 7 m., bet užtai kiek sutaupysim....
Comment
-
Beje, labai simptomatiška citata iš Čepkelių rezervato direkcijos puslapio http://www.cepkeliai.lt/m7_1.php :
Patogiausia pas mus atvykti automobiliu.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąJeigu tau patinka sėdėti spūstyse ir 5 km, važiuoti valandą ar pusantros, tai čia tavo pasirinkimas. Beje autobusai su troleibusais taip pat nuostolingi, tai ir juos panaikinkime ir turėsim situaciją kaip per Vilniaus troleibusų vairuotojų streiką prieš 7 m., bet užtai kiek sutaupysim....
Comment
-
visdel to pradekim nuo to kad paskaiciuokim keleiviniu nuostolius. 2008 m. veiklos ataskaitoje be parasymo kad tieiog nuostolinga nera nei vieno konkretaus skaiciaus.
200mln tiesiog nerealus skaicius ir tiek, nepagristas ir nerealus, jei jis toks ir yra tai gaunamas gudrios apskaitos budu siekiant visus sugraudint kad neatimtu dividendu ir dar duotu virsaus.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimą200mln tiesiog nerealus skaicius ir tiek, nepagristas ir nerealus, jei jis toks ir yra tai gaunamas gudrios apskaitos budu siekiant visus sugraudint kad neatimtu dividendu ir dar duotu virsaus.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąMatai, tu iš anksto su išankstiniu nusistatymu - jei taip yra tai melas O jeigu taip yra iš tikrųjų?
Kad ir toks paprastas skaiciavimas:
pajamos is keleiviu vezimo ~30mln, nuostolis 200 mln, tai yra pajamos turetu buti 230 mln kad eit ant nulio. Jei imt prielaida, kad gelezinkelis butu nenuostolingas su 100% uzpildymu tai ka dabar uzpildymas siekia 13%?
Pvz avialinijom kad dirbt ant nulio reikia mazdaug 65% uzpildymo, jei ta pritaikyt gelezinkeliui gaunasi kad dabar pas mus uzpildymas siekia apie 8,5%? ar dar reikia gilesniu skaiciavimu?
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąjeigu preliminarius skaiciavimus galima vadinti isankstiniu nusistatymu tada jo as is anksto nusistates.
Kad ir toks paprastas skaiciavimas:
pajamos is keleiviu vezimo ~30mln, nuostolis 200 mln, tai yra pajamos turetu buti 230 mln kad eit ant nulio. Jei imt prielaida, kad gelezinkelis butu nenuostolingas su 100% uzpildymu tai ka dabar uzpildymas siekia 13%?
Pvz avialinijom kad dirbt ant nulio reikia mazdaug 65% uzpildymo, jei ta pritaikyt gelezinkeliui gaunasi kad dabar pas mus uzpildymas siekia apie 8,5%? ar dar reikia gilesniu skaiciavimu?
O kokios išlaidos? D1 sunaudoja 250L/100km dyzelio. Tai 900Lt vien kuras tarkim iki Varėnos. Kiek žmonių reikia vežti, kad atsipirktų tik kuras? O kur traukinio ir kelio eksplotacija, darbuotojų atlyginimai? Kuras gaunasi mažoji dalis bendroje kainoje.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNei kiek nenustebčiau, jei vidutinis metinis užpildymas nepopuliariuose maršrutuose neviršytų 20% (atmetus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda).
O kokios išlaidos? D1 sunaudoja 250L/100km dyzelio. Tai 900Lt vien kuras tarkim iki Varėnos. Kiek žmonių reikia vežti, kad atsipirktų tik kuras? O kur traukinio ir kelio eksplotacija, darbuotojų atlyginimai? Kuras gaunasi mažoji dalis bendroje kainoje.
Šiame pranešime pacituotame LG savigyros straipsnyje sakoma:
"D1 tipo pasenęs dyzelinis traukinys 100 km sunaudoja 250 litrų degalų, o motrisė - 55 litrus"
Comment
-
Viskas su juo aišku. Neturi nė menkiausio suvokimo apie transportą ar apie ilgesnį nei vienų metų laikotarpį. Varto 80-90 metų senumo laisvosios rinkos idėjas, kad viską reikia daryti tik šiandienai, nes po jo nors ir tvanas, neturi nė menkiausios ateities vizijos, neskaitant Rusijos tranzito į Kaliningrado sritį ir eksporto per Klaipėdos uostą. Su tokiu mąstymu akivaizdu, kad po dešimt metų liks dvi geležinkelio linijos, kurios jungs mus su Rusija ir su Baltarusija.
Tai gal, sakau, iš karto parduokim LG rusams, nes tik jiems jo ir tereikia. Už brangiai.
Comment
Comment