Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Traukinys ir autobusas i Varena vaziuoja visiskai skirtingais keliais. Tik kai kurie (pora) reisai "kertasi" Valkininkuose.
    Skirtingais ar neskirtingais ne taip svarbu, bet ar įsivaizduoji kokia kaina nuvažiuot su traukiniu ir kokia su autobusu? Ir koks nuostolis iš 10 keleivių abiem atvejais.

    Comment


      Parašė Combat Rodyti pranešimą
      Didelis. Jei tu dirbi geležinkeliuose, tada – tragedija, nes nesuvoki ilgalaikių valstybės tikslų. Šiandien nusigriebiam pelną, o toliau, nors ir Argentina.
      Tai paaiškink tuos ilgalaikius valstybės tikslus, nes man atrodo ne aš vienas čia "nesuvokiu".

      Tik prašau trumpai ir be demagogijų, nes, nepyk, bet jau teko matyti tavo pasisakymus, tai tikrai tingisi skaityt demagogijas per visą ekraną.
      Paskutinis taisė artexs; 2010.02.04, 23:38.

      Comment


        Parašė artexs Rodyti pranešimą
        Tai paaiškink tuos ilgalaikius valstybės tikslus, nes man atrodo ne aš vienas čia "nesuvokiu".

        Tik prašau trumpai ir be demagogijų, nes, nepyk, bet jau teko matyti tavo pasisakymus, tai tikrai tingisi skaityt demagogijas per visą ekraną.
        Gerai, labai trumpai: pasieškok delfi ir google.
        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Parašė Combat Rodyti pranešimą
          Gerai, labai trumpai: pasieškok delfi ir google.
          Ačiū, įtikinai. Dabar jau manau, kad sodininkus reikia vežiot dvigubai dažniau, dėl tavo paminėtų valstybės tikslų.

          Comment


            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            Skirtingais ar neskirtingais ne taip svarbu, bet ar įsivaizduoji kokia kaina nuvažiuot su traukiniu ir kokia su autobusu? Ir koks nuostolis iš 10 keleivių abiem atvejais.
            Be tu vaziuojanciu tik i Varena yra ir kitu keleiviu, kuriems reikia nusigauti iki tikslo ir jie turi galimybe: a) vaziuoti tik autobusu; b) vaziuoti tik traukiniu. Nes ten, kur veza autobusas, neveza traukinys, ten, kur veza traukinys, neveza autobusas.

            Anot pries kokius 15 metu girdetais ekspremjero A. Abisalos zodziais, valstybei butu pigiau visiems nupikti po automobili... Deja, ne visi gali ji vairuoti, ne visi turi pinigu jam islaikyti...

            Comment


              Nesivelsiu į beprasmį ginčą, bet nepyk, artexs, - nusišneki.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Nesivelsiu į beprasmį ginčą, bet nepyk, artexs, - nusišneki.
                Nesivelk, nepykstu.

                Comment


                  Tai gerai. Išformuokim kelių priežiūros bendroves, palikim tik vieną respublikinę, kuri prižiūrėtų A kategorijos kelius. Sutaupysime nesveikai didelius pinigus ant kelių priežiūros, kuriais automobilių, autobusų ir sunkvežimių srautas yra mažas. Ir aš turiu omenyje - NESVEIKAI didelius pinigus. Juk tie kaimai nieko nereiškia, svarbu, kad tarpmiestinis susisiekimas geras.

                  "Regiono plėtra ir vystymasis" jums tikriausiai reiškia kaip kiaulei debesys. Viską sugriauti, sunaikinti, suvesti regiono patrauklumą iki minimumo, o tada klausti, kodėl visi užsienio investuotojai renkasi Latviją arba Lenkiją, bet tik ne Lietuvą. O kas investuos į gamyklą Alytuje, jei ten potencialiai tuoj bėgių neliks? Kas investuos į gamyklą Panevėžyje, kai jis atskirtas nuo visos likusios geležinkelio sistemos? O kodėl Orlen turi vežti naftos gaminius per Klaipėdą, jei iki Rygos (buvusiais) bėgiais arčiau?

                  Dvidešimt metų pagriovus, galbūt jau metas Lietuvos Geležinkeliams ir Lietuvai apskritai pradėti kažką iš pagrindų statyti?

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Tai gerai. Išformuokim kelių priežiūros bendroves, palikim tik vieną respublikinę, kuri prižiūrėtų A kategorijos kelius. Sutaupysime nesveikai didelius pinigus ant kelių priežiūros, kuriais automobilių, autobusų ir sunkvežimių srautas yra mažas. Ir aš turiu omenyje - NESVEIKAI didelius pinigus. Juk tie kaimai nieko nereiškia, svarbu, kad tarpmiestinis susisiekimas geras.

                    "Regiono plėtra ir vystymasis" jums tikriausiai reiškia kaip kiaulei debesys. Viską sugriauti, sunaikinti, suvesti regiono patrauklumą iki minimumo, o tada klausti, kodėl visi užsienio investuotojai renkasi Latviją arba Lenkiją, bet tik ne Lietuvą. O kas investuos į gamyklą Alytuje, jei ten potencialiai tuoj bėgių neliks? Kas investuos į gamyklą Panevėžyje, kai jis atskirtas nuo visos likusios geležinkelio sistemos? O kodėl Orlen turi vežti naftos gaminius per Klaipėdą, jei iki Rygos (buvusiais) bėgiais arčiau?

                    Dvidešimt metų pagriovus, galbūt jau metas Lietuvos Geležinkeliams ir Lietuvai apskritai pradėti kažką iš pagrindų statyti?
                    Tu gal Combat brolis? Kokia gamykla neatėjo į Panevėžį ar Alytų, nes nėra bėgių? O gal padarom bėgių tinklą kaip kelių? Gi bus patrauklu investuotojams investuot betkokioj Lietuvos vietoj. Kodėl Orlen turi vežti per Klaipėdą, o ne per Rygą tai tikrai nepradėsiu aiškint, buvo jau diskutuota.

                    Comment


                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                      Tu gal Combat brolis? Kokia gamykla neatėjo į Panevėžį ar Alytų, nes nėra bėgių? O gal padarom bėgių tinklą kaip kelių? Gi bus patrauklu investuotojams investuot betkokioj Lietuvos vietoj. Kodėl Orlen turi vežti per Klaipėdą, o ne per Rygą tai tikrai nepradėsiu aiškint, buvo jau diskutuota.
                      O tu dažnai girdi per žinias pasisakymus "Mes investuotume, bet <...>"? Maža kiek investuotojų nusprendė, kad jiems nereikia Alytaus ar Panevėžio įmonių, jie tikrai nešūkavo ant kiekvieno kampo.

                      O atsakyti apie automobilinių kelių priežiūros nutraukimą kinkos dreba? Nerandi gerų žodžių? Juk tavo paties demagogija pritaikyta tame pačiame transporto sektoriuje, kurgi rasi

                      O ir Orlen neveš per Klaipėdą ilgai. Investuos (pažiūrėk žodyne, tau nežinomas, kaip supratau, žodis) į vamzdžius, kurie eis bet kur, tik ne į Klaipėdą, ir galėsi, artexsai, pats tuos bėgius nuo Kužių iki Bugenių nunešti priduoti iki metalo laužo.

                      Comment


                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        O tu dažnai girdi per žinias pasisakymus "Mes investuotume, bet <...>"? Maža kiek investuotojų nusprendė, kad jiems nereikia Alytaus ar Panevėžio įmonių, jie tikrai nešūkavo ant kiekvieno kampo.

                        O atsakyti apie automobilinių kelių priežiūros nutraukimą kinkos dreba? Nerandi gerų žodžių? Juk tavo paties demagogija pritaikyta tame pačiame transporto sektoriuje, kurgi rasi

                        O ir Orlen neveš per Klaipėdą ilgai. Investuos (pažiūrėk žodyne, tau nežinomas, kaip supratau, žodis) į vamzdžius, kurie eis bet kur, tik ne į Klaipėdą, ir galėsi, artexsai, pats tuos bėgius nuo Kužių iki Bugenių nunešti priduoti iki metalo laužo.
                        Dažnai. Ne per žinias, bet internete komentarų rast galima. Tai gerai, remontuokim visus geležinkelius, prižiūrėkim, nes o gal netyčia sugalvos ateit "investuotojas". Kada nors. Daugiau pasakysiu vieno kolegos žodžiais: nepyk, bet nusišneki.

                        Comment


                          Stenkis, ir ateis. Nedaryk nieko arba užsiimk aktyviu naikinimu - tikrai neateis. Elementaru. Aišku, tau dar neapsivyniojo smegenys apie idėją, kad galima išleisti didelę sumą pinigų tam, kad paskui juos atgautum su dividendais - bet užsienyje taip daroma, tai veikia, ir uždirbamas gražus pinigas, regionai (provincija, tamstos terminais) klesti ir visiems gerai. Bet va ties te vieta, kur reikia dėti pastangas, Lietuvos valdininkai kol kas yra impotentai. Šnekės metų metus, darys visokias niekines analizes, kurios nieko nepasako, pjaus devyni vyrai vieną vištą, kad tik atrodytų, kad darbas verda, o naudos - nulis, progreso - nulis, regionų investicingumas - katastrofinis, ir tamstos plauko destrukcionistai trina rankas ir daro greitą pinigą, kol Lietuva kaip valstybė pamažu grimzta į minusą, nes naikina investicijas skatinančią infrastruktūrą.

                          Tai kaip dėl regioninių ir rajoninių automobilinių kelių neprižiūrėjimo, nes neapsimoka? Ne šiaip sau neapsimoka! Kelių infrastruktūra žymiai plačiau išvystyta, ir asfalto kilometrų paklota keliasdešimt ar net kelis šimtus kartų daugiau nei bėgių, todėl šios infrastruktūros išlaikymo kaštai ne tik kad prilygsta, bet ir smarkiai viršyja aimanuojamuosius geležinkelio kaštus. Bet tyli valstybė, kiša pinigus į šitą „balą“, nes reikia. Smegenų įžvelgti, kad geležinkeliai nemažiau svarbūs - trūksta.

                          Ir šiaip juokas juokais, bet Lietuvai geležinkelių tinklą tankinti (su protu) tikrai nepakenktų. Kodėl Alytus nesujungtas bėgiais tiesiai su Vilniumi? O Panevėžys? Manai, neatsirastų protingų veikėjų, kurie išnaudotų Panevėžio ar Alytaus geografinę padėtį, jei tik būtų tie bėgiai į Vilnių?

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Manai, neatsirastų protingų veikėjų, kurie išnaudotų Panevėžio ar Alytaus geografinę padėtį, jei tik būtų tie bėgiai į Vilnių?
                            Manau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.

                            Comment


                              kas zinot kiek LG zmoniu prie keleiviniu dirba?

                              Comment


                                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                Manau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.
                                Dėkui, mokiausi, ir paskaitų apie ilguosius ir trumpuosius laikotarpius nepraleidau. Ir ne apie rožinius akinius kalba, o apie tai, kad tokiam maumui kaip tamsta dar kyla klausimas „Kur tie investuotojai?“, kai infrastruktūra jiems pritraukti beveik sunaikinta. O tada dar tuo pasiremdamas kiši mums, kad tą infrastruktūrą reikia pabaigti naikinti Nėra sąlygų - nėra investicijų, yra sąlygos - bus ir investicijos. Dabar gi toks „ekonomistas“ kaip tu deda vežimą prieš arklį ir kliedi, kad reikia viską naikinti, nes dabar niekas nenaudoja. Griauk, kad toks gudrus, bet nugriautos infrastruktūros tikrai niekas nepradės naudoti. Taip ir liks Dzūkija, šiaurės Žemaitija, šiaurės Aukštaitija neišvystyta, nes kam kišti pinigus į regionus, kuriuose net bėgių nėra rimtam krovinių pervežimui...

                                Apie tai, kodėl valstybė gali išlaikyti žymiai nuostolingesnę regioninių ir rajoninių autokelių infrastruktūrą, o geležinkeliai kažkodėl turi būti demontuojami, vis dar nepapasakojote. Matyt, nepatogus klausimas, viršijantis jūsų ir taip nedidelį kompetencijos ekonominiais ir valstybės klausimais lygį.

                                Comment


                                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                  Manau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.
                                  Va taip ir atsitinka, kai ekonomiką mokomės iš vadovėlių ir remiamės Laisvos rinkos instituto, kuris akivaizdžiai neturi ką veikti, utopinėmis idėjomis.

                                  O šiaip pagal išdėstytą artexs logiką Lietuvoje reikėtų uždaryti visas (na beveik) mokyklas, ligonines, vaikų namus, bibliotekas, nes jos tiesiog yra nerentabilios ir negali atnešti pelno.
                                  Paskutinis taisė 2Pack; 2010.02.05, 08:15.

                                  Comment


                                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                    Stenkis, ir ateis. Nedaryk nieko arba užsiimk aktyviu naikinimu - tikrai neateis. Elementaru. Aišku, tau dar neapsivyniojo smegenys apie idėją, kad galima išleisti didelę sumą pinigų tam, kad paskui juos atgautum su dividendais - bet užsienyje taip daroma, tai veikia, ir uždirbamas gražus pinigas, regionai (provincija, tamstos terminais) klesti ir visiems gerai. Bet va ties te vieta, kur reikia dėti pastangas, Lietuvos valdininkai kol kas yra impotentai. Šnekės metų metus, darys visokias niekines analizes, kurios nieko nepasako, pjaus devyni vyrai vieną vištą, kad tik atrodytų, kad darbas verda, o naudos - nulis, progreso - nulis, regionų investicingumas - katastrofinis, ir tamstos plauko destrukcionistai trina rankas ir daro greitą pinigą, kol Lietuva kaip valstybė pamažu grimzta į minusą, nes naikina investicijas skatinančią infrastruktūrą.
                                    Pardon my French, bet koks ryšys tarp tuščio keleivinio traukinio ir regioninės plėtros?

                                    LG tikrai nereikia kaltinti "pelno vaikymusi" ir "trumpalaikiais interesais". Jie tikrai laikosi "ilgalaikio valstybinio požiūrio" - nuostoliai 200 mln., o ramūs kaip belgai, niekam net mintis nekyla kad kažkas čia negerai su tais nuostoliais.

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Dėkui, mokiausi, ir paskaitų apie ilguosius ir trumpuosius laikotarpius nepraleidau. Ir ne apie rožinius akinius kalba, o apie tai, kad tokiam maumui kaip tamsta dar kyla klausimas „Kur tie investuotojai?“, kai infrastruktūra jiems pritraukti beveik sunaikinta. O tada dar tuo pasiremdamas kiši mums, kad tą infrastruktūrą reikia pabaigti naikinti Nėra sąlygų - nėra investicijų, yra sąlygos - bus ir investicijos. Dabar gi toks „ekonomistas“ kaip tu deda vežimą prieš arklį ir kliedi, kad reikia viską naikinti, nes dabar niekas nenaudoja. Griauk, kad toks gudrus, bet nugriautos infrastruktūros tikrai niekas nepradės naudoti. Taip ir liks Dzūkija, šiaurės Žemaitija, šiaurės Aukštaitija neišvystyta, nes kam kišti pinigus į regionus, kuriuose net bėgių nėra rimtam krovinių pervežimui...

                                      Apie tai, kodėl valstybė gali išlaikyti žymiai nuostolingesnę regioninių ir rajoninių autokelių infrastruktūrą, o geležinkeliai kažkodėl turi būti demontuojami, vis dar nepapasakojote. Matyt, nepatogus klausimas, viršijantis jūsų ir taip nedidelį kompetencijos ekonominiais ir valstybės klausimais lygį.
                                      Nu tu ir nusišneki Pas mus neina investuotojai, nes nėra geležinkelių, jo... Gal "investuotojai" investuos Varėnoj nuvažiavę traukiniu, o Alytuj neinvestuoja, nes nėra traukinio? O dėl kelių, tai ar tu supranti kam jie reikalingi? Gal greitoji į kokį nutolusį kaimą atvažiuos geležinkeliu? Tai jau siūliau, nutiesiam bėgius į kiekvieną kaimą, tai neatsiginsim nuo "investuotojų".

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                        Ar 10 keleivių į Varėna autobusu ar traukiniu, jauti skirtumą?
                                        Beje, kiek kartų važiavai į Varėną traukiniais ir autobusais, o į Turmanto pusę? Jeigu tu manai, kad traukinius pakeisti į autobusus ir piko metu į Vilniaus gatvęs išleisti papildomai dar apie 50 autobusų, kad pervežt visus norinčius uždarytomis geležinkelio kryptimis, stovintys kamščiuose bus patenkinti, juk taip sutaupysim kelis milijonus litų, tai atsakyk ar jauti skirtumą ?

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Beje, kiek kartų važiavai į Varėną traukiniais ir autobusais, o į Turmanto pusę? Jeigu tu manai, kad traukinius pakeisti į autobusus ir piko metu į Vilniaus gatvęs išleisti papildomai dar apie 50 autobusų, kad pervežt visus norinčius uždarytomis geležinkelio kryptimis, stovintys kamščiuose bus patenkinti, juk taip sutaupysim kelis milijonus litų, tai atsakyk ar jauti skirtumą ?
                                          Nebesvaik apie 50 autobusų. Važiavau ir į Varėną ir į Turmantą. Keleivių kiekis įspūdžio, patikėk, nepaliko. 50 autobusų tai apie 2500 vietų. Kur čia, gal į Turmantą piko metu tiek važiuoja? Kokio ilgio sąstatas būna?
                                          Jei tiek keleivių geležinkeliais važinėtų, niekas nekalbėtų apie jų uždarymą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X