Parašė artexs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa bet ar ne LG patys nupjovė tą ruožą?
beja dabar jei pasiskaitytum Druskininkų BP pamatytum, kad jiems geležinkelis tėra kliūtis ir jie jo visiškai nenori.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Oi kiek daug palaikančių bobučių vežiojimą. Ir ypač carniflex "senolis" su savo demagogija apie penkių milijardų atsiradimą iš regionų, jei toliau ten vežiosim orą, pensininkus ir penkis turistus per dieną vidutiniškai. Žmonės, nemanot, kad mažai valstybei tai per didelė prabanga? Aš taip manau. Tikrai rasim kur geriau investuot tuos sutaupytus milijonus. Aš ne prieš geležinkelių transportą. Aš prieš pinigų švaistymą. Gal geriau būtų pagalvoti pvz. uždaryti daugumą maršrutų į kaimus ir už suatupytus pinigus atnaujinti ir pratęsti Marcinkonių liniją į Druskininkus? Aišku tai utopija.
Bet kokiu atveju Lietuvai per brangu apmokėti kaimiečių keliones traukiniu.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąbeja dabar jei pasiskaitytum Druskininkų BP pamatytum, kad jiems geležinkelis tėra kliūtis ir jie jo visiškai nenori.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąBet kokiu atveju Lietuvai per brangu apmokėti kaimiečių keliones traukiniu.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąpradekit nuo to kad pabandykit paskaiciuot kiek mln padides pelnas jei keleivinius uzdaryt. O tada jau spankit kaip geriau tuos pinigus panaudoti
Nereiktų į šiuos paistalus kreipt dėmesio (liežuvis neapsiverčia tai diskusija pavadint). Pilstymas iš tuščio į kiaurą - nei argumentų, nei konkrečių skaičių. Iš konteksto ištraukta kas palanku.
10 kartų tas pats per tą patį vartoma.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.04, 22:04.
Comment
-
Vistiek nerasim vieningos nuomonės, ypač tokia tema tarp geležinkelio mėgėjų. Vienam seniai žinomi faktai apie gel. keleivių vežimo nuostolius - paistalai, kitam Lietuva be kaimiečių ir iškasenų nieko negali pagamint, trečiam vaidenasi milijardai iš Varėnos apylinkų. Nepykit, nieko asmeniško
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąVistiek nerasim vieningos nuomonės, ypač tokia tema tarp geležinkelio mėgėjų. Vienam seniai žinomi faktai apie gel. keleivių vežimo nuostolius - paistalai, kitam Lietuva be kaimiečių ir iškasenų nieko negali pagamint, trečiam vaidenasi milijardai iš Varėnos apylinkų. Nepykit, nieko asmeniško
Pamiršot, kad ir absoliuti dauguma autobusų parkų dirba nuostolingai ir jei ne steigėjai savivaldybės (t. y. mes - mokesčių mokėtojai) seniai būtų išparduoti varžytinėse. Tai pagal Jūsų logiką reiktų ir juos uždaryt?
Ir tokia logika sekant toliau grįžtam prie to pačio, kad Lietuva - kraštas su dideliu kaimu Vilniumi.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.04, 22:15.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai, kad Jūs šnekat "kas būtų jeigu būtų" ir nieko konkretaus - skirtingai nei mes galėtųmėt palaviruot nenuginčijamais faktais - skaičiais. O gal juos paviešinus diskusijos nepavyktų nukreipt norima linkme?
Pamiršot, kad ir absoliuti dauguma autobusų parkų dirba nuostolingai ir jei ne steigėjai savivaldybės (t. y. mes - mokesčių mokėtojai) seniai būtų išparduoti varžytinėse. Tai pagal Jūsų logiką reiktų ir juos uždaryt?
Ir tokia logika sekant toliau grįžtam prie to pačio, kad Lietuva - kraštas su dideliu kaimu Vilniumi.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai, kad Jūs šnekat "kas būtų jeigu būtų" ir nieko konkretaus - skirtingai nei mes galėtųmėt palaviruot nenuginčijamais faktais - skaičiais. Čia ir atsirastų taip siekiama - "vieninga nuomonė". O gal juos paviešinus diskusijos nepavyktų nukreipt norima linkme?
Pamiršot, kad ir absoliuti dauguma autobusų parkų dirba nuostolingai ir jei ne steigėjai savivaldybės (t. y. mes - mokesčių mokėtojai) seniai būtų išparduoti varžytinėse. Tai pagal Jūsų logiką reiktų ir juos uždaryt?
Ir tokia logika sekant toliau grįžtam prie to pačio, kad Lietuva - kraštas su dideliu kaimu Vilniumi.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė SovijusTurėjau omeny miestų (tarp jų ir Vilniaus miesto - 20 ar 30 mln.), absoliučios daugumos rajoninių ir didžiųjų miestų kaip, kad Šiaulių "Busturas" ir "Panevėžio autobusų parkas" prie bankroto ribos. Apie juos ne kartą rašyta spaudoje - siūlau pasinaudoti google paieška, patyrinėti delfi.
Geležinkeliai nėra miesto transportas. Tai lygindami kalbėkim apie tarpmiestinius autobusus.
Panevėžio autobusų parko ir Busturo tarpmiestiniai tikrai neneša didelių nuostolių. Jei ne pelną neša.Paskutinis taisė artexs; 2010.02.04, 22:24.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąGeležinkeliai nėra miesto transportas. Tai lygindami kalbėkim apie tarpmiestinius autobusus.
Panevėžio autobusų parko ir Busturo tarpmiestiniai tikrai neneša didelių nuostolių. Jei ne pelną neša.
Toliau. Ar tikrai maksimaliai išnaudojamos reklamos galimybės (traukinio viduje, išorėje, ant bilietų)? Pvz Klaipėda-Vilnius traukinyje, jau išvažiavus iš Kaišiadorių stoties, pasigirsta garsinis įrašas: "Vilniaus GS jųs galite... tą ir tą... bei pavalgyti "Gusto" blyninėje, kuri dirba nuo...iki.... Šiandien blyneliai su mėsa tik 2,99Lt", arba "Maxima kviečia nepamiršti Jums brangių žmonių ir pasveikinti juos su Valentino diena. Iki vasario 14d. pirkite pliušinę širdelę tik už 9,99Lt ir dalyvaukite loterijoje, kurios laimėtojams padovanosite šaldytuvą "Snaigė" pilną šampano "Romeo". Maxima - apie viską pagalvota. Artimiausią PC Maxima rasite Vilniaus GS" ir pan. (atsiprašau, jeigu kažką reklamuoju, bet už tai tikrai negaunu jokios komercinės naudos ).
Toliau. Leidimo realizavimas prekiauti silpnais alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais tikrai atneš papildomų pajamų.
Įvairios PR akcijos-nuolaidos, kurios realių nuostolių neatneša, tačiau duoda gerą savireklamą, pvz visi traukinio Klaipėda-Vilnius bei atvykę traukinių į Vilnių iš Kauno, Pravieniškių, Kaišiadorių, Žaslių ir Vievio, maršrutu Vilniaus GS-Oro uostas važiuoja tik už 0,01Lt. Pastaba: nuolaida galioja tik tada, kai atvykimo į Vilniaus GS ir išvykimo į Oro uostą data sutampa. Arba pvz keleiviai (ir jų bagažas), atvykę traukiniu Vilnius-Klaipėda į Kretingą, į Palangą vežami už 0,01Lt, o įsigiję atgalinį traukinio bilietą, iš Palangos į Kretingą taip pat vežami už 0,01LtI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė SovijusO kas čia? Tai vadinasi pelninga?
http://www.balsas.lt/naujiena/322666...rsto-ar-isliks
"Kalbamės su Mokesčių inspekcija, kad atidėtų „Busturui“ PVM mokėjimą, ten susikaupė apie 6 mln. Lt."
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24418836
http://www.15min.lt/naujiena/miestas...eciau-43-81212
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąVistiek nerasim vieningos nuomonės, ypač tokia tema tarp geležinkelio mėgėjų.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNepanašu, kad artexs būtumei profesionalus geležinkelininkas, net jeigu tu ten atsitiktinai dirbi pagal partinę liniją ar pažintis..
Comment
-
Koks tau skirtumas, ar tarpmiestiniai, ar priemiestiniai, ar miesto? VT yra sistema. Tarpmiestiniai ir priemiestiniai irgi pustusciai vazineja. Ar manai, kad 10 keleiviu vezimas is Siauliu i Vilniu padengia islaidas? Ar 10 keleiviu i kaima padengia islaidas? Is tu desimties keleiviu bent puse yra lengvatininkai, o kompensacijoms valdzia neturi pinigu. Tokia tai situacija. Daugiau naudokis VT, stebek, apsilankyk stotyje, paziurek, kiek keleiviu vaziuoja, o tada kalbek.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks tau skirtumas, ar tarpmiestiniai, ar priemiestiniai, ar miesto? VT yra sistema. Tarpmiestiniai ir priemiestiniai irgi pustusciai vazineja. Ar manai, kad 10 keleiviu vezimas is Siauliu i Vilniu padengia islaidas? Ar 10 keleiviu i kaima padengia islaidas? Is tu desimties keleiviu bent puse yra lengvatininkai, o kompensacijoms valdzia neturi pinigu. Tokia tai situacija. Daugiau naudokis VT, stebek, apsilankyk stotyje, paziurek, kiek keleiviu vaziuoja, o tada kalbek.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąIr ką? Koks skirtumas ar aš geležinkelininkas ar ne?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
Comment