Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesiog Talinas-Tartu nėra automagistralės, tuo tarpu automagistralė yra link Narvos ir ten iš karto keleivių kritimas Estijoje jaučiamas, o dėl Viljandi, tai ten panaši situacija kaip tap Vilnius-Turmantas.

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      Tiesiog Talinas-Tartu nėra automagistralės, tuo tarpu automagistralė yra link Narvos ir ten iš karto keleivių kritimas Estijoje jaučiamas, o dėl Viljandi, tai ten panaši situacija kaip tap Vilnius-Turmantas.
      Kokia tem magistralė iki Narvos? Lygiai tokia pat keliasdešimt km kaip ir iki Piarnu, Hapslau krypties.
      Ir vėlgi lyginti Narvą su Tartu nevienareikšmiai dalykai. Tartu juk universitetinis miestas, o Narva - bedarbių.

      Comment


        Is Talino i Tartu virs 40 autobusu reisu kasdien.
        Neoficialus puslapis
        http://www.jartour.ru/info/tallinn_tartu_bus.html

        Estijoje ne miesto autobusu lengvatiniai bilietai yra tik su 30 proc. nuolaida tiek pensininkams, tiek ir moksleiviams, studentams bei jaunimui iki 26 metu. Iki 10 kronu bilietams lengvatos negalioja.
        Be to lengvata taikoma tik atmetus 10 kronu. Ir kaina apvalinama iki pilnos kronos. T.y., pavyzdziui, jei bilietas kainuoja 100 kronu, tai 30 proc. lengvata taikoma tik 90 kronu, suapvalinus ir pridejus 10 kronu be lengvatos, bilietas kainuoja 79 kronas.
        Tiksliai neissiaiskinau, bet Estijoje invalidams nera tokiu lengvatu kaip pas mus vaziuojant autobusu. Tik pacios sunkiausios invalidumo grupes (pagal Estijos istatymus) yra nemokamas vaziavimas traukiniais, galbut ir autobusais. 50 proc. (atmetus 10 kronu) nuolaida taikoma vienam lydinciam asmeniui, taip pat 50 proc. nuolaida taikoma lydint aklaji su pripazinta sunkia invalidumo grupe. Nemokamai vaziuoja vaikai ikimokyklinio amziaus ir vaikai invalidai iki 16 metu, bei su 50 proc. nuolaida vaika-invalida lydintis asmuo.
        Taip pat yra (lyg ir is dalies) kompensuojamas pravaziavimas nukentejusiems nuo okupaciju. Taciau tik po keliones pateikus bilieta atitinkamose socialinio aprupinimo istaigose...


        Beje, Estijoje lengvatiniai bilietai miesto transporte galioja tik miesto gyventojams. Kitu miestu gyventojai neturi teises naudotis lengvatomis kito miesto transporte.
        Taline vienkartinis miesto VT bilietas siuo metu kainuoja 15 kronu. T.y. apie 3.30 Lt!
        Paskutinis taisė Al1; 2010.01.27, 19:32.

        Comment


          Truputį pataisysiu Talinę 1 valandos bilietas kainuoja 15 kronų, 2 valandų 20 kronų.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kad dusmanai turi stogus, tai aisku, nes jau seniai butu buve sutvarkyti.
            Dušmanų egzistavimas paneigia keletą populiarių mitų apie viešąjį transportą.

            1 mitas - "VT visur ir visada nuostolingas". Gi dušmanai veikia pelningai (nebūtų pelno, nebūtų ir dušmanų, jie juk valdiškų subsidijų negauna). Tiesa, jie nemoka ir mokesčių. Bet, iš kitos pusės, jeigu dušmanai turi stogą - vadinasi, turi iš ko tam stogui mokėti...

            2 mitas - "VT niekam nereikalingas, tai tik socialinė paslauga, labdara bėdžiams". Pas dušmanus jokių lengvatų nėra, visiems pilna kaina. Ir su jais važinėja tie, kas tą pilną kainą moka - gi valstybiam VT dažnai važiuoja vien "lengvatininkai".

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Dušmanų egzistavimas paneigia keletą populiarių mitų apie viešąjį transportą.

              1 mitas - "VT visur ir visada nuostolingas". Gi dušmanai veikia pelningai (nebūtų pelno, nebūtų ir dušmanų, jie juk valdiškų subsidijų negauna). Tiesa, jie nemoka ir mokesčių. Bet, iš kitos pusės, jeigu dušmanai turi stogą - vadinasi, turi iš ko tam stogui mokėti...

              2 mitas - "VT niekam nereikalingas, tai tik socialinė paslauga, labdara bėdžiams". Pas dušmanus jokių lengvatų nėra, visiems pilna kaina. Ir su jais važinėja tie, kas tą pilną kainą moka - gi valstybiam VT dažnai važiuoja vien "lengvatininkai".
              Kadangi tema apie keleivių pervežimą geležinkeliu, tai vežti nemokant mokesčių mikroautobusu ar keleiviniu traukiniu didelis skirtumas sąnaudose. Beje dėl pelningumo galiu pateikti pavyzdį Varėna-Vilnius, AP autobusai yra pelningi, o LG traukiniai nuostolingi. Be to dušmanai važiuoja tik tais maršrutais kurie pelningi ir autobusų parkams, o va pavyzdžiui, niekad nemačiau, kad dušmanas vežtų į kokią gyvenvietę, pagrindiniai jų maršrutai į didmiesčius. Dėl 2 punkto sutinku, bet VT viena iš pagrindinių funkcijų visdėlto yra socealinė, pavyzdžiui kaimo vaikų vežimas į mokyklas, o ši funkcija pagrinde ir neša nuostolius.

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Beje dėl pelningumo galiu pateikti pavyzdį Varėna-Vilnius, AP autobusai yra pelningi, o LG traukiniai nuostolingi.
                Šiaip Varėnos AP į Vilnių važiuoja tik 2 kartus per dieną (anksti ryte ir 15 val.). Neskaitau dar dviejų reisų (vienas iš jų važiuoja tik P.S.) per Eišiškes, kur autobusas iki Vilniaus trenkiasi 2,5 val.

                Ir to vieno iš dviejų autobusų (tiesioginių) rytinis reisas jau kuris laikas nevažinėja sekmadieniais. Varėnos AP skendi didelėse skolose. Autobusai į kai kuriuos kaimus užsuka kartą per mėnesį, savaitgaliais važiuojančių autobusų skaičių pakaktų suskaičiuoti dviejų rankų pirštų. Moksleivių atostogų metu 90 proc. visų reisų važiuoja kartą arba du per savaitę.

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                  Šiaip Varėnos AP į Vilnių važiuoja tik 2 kartus per dieną (anksti ryte ir 15 val.). Neskaitau dar dviejų reisų (vienas iš jų važiuoja tik P.S.) per Eišiškes, kur autobusas iki Vilniaus trenkiasi 2,5 val.

                  Ir to vieno iš dviejų autobusų (tiesioginių) rytinis reisas jau kuris laikas nevažinėja sekmadieniais. Varėnos AP skendi didelėse skolose. Autobusai į kai kuriuos kaimus užsuka kartą per mėnesį, savaitgaliais važiuojančių autobusų skaičių pakaktų suskaičiuoti dviejų rankų pirštų. Moksleivių atostogų metu 90 proc. visų reisų važiuoja kartą arba du per savaitę.
                  Ziuriu dauguma VT imoniu skendi skolose. Reikalinga VT reforma visos Lietuvos mastu. Daugumos autobusu grafikai nera keisti nuo gudaus sovietmecio, skirtingai nei traukiniu. O tai reiketu perziureti.

                  Comment


                    /\ Staiga pagalvojau: ar yra toks įstatymas, įpareigojantis vežėją (pvz LG) taikyti 50proc. lengvatas moksleiviams, studentams ir pensininkams? Kas būtų, jeigu paskelbdama naują tvarkaraštį LG imtų taikyti pvz 33proc. nuolaidas?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      TRANSPORTO LENGVATŲ ĮSTATYMAS

                      http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpai..._query=&p_tr2=

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        /\ Staiga pagalvojau: ar yra toks įstatymas, įpareigojantis vežėją (pvz LG) taikyti 50proc. lengvatas moksleiviams, studentams ir pensininkams? Kas būtų, jeigu paskelbdama naują tvarkaraštį LG imtų taikyti pvz 33proc. nuolaidas?
                        Sumazinti lengvatininkams savo saskaita gali, niekas nedraudzia. Bet kas is to? Keleiviu nepadauges. Estijoje lengvatas gaunanciu maziau ir lengvatu dydis mazesnis, bet keleiviu gelezinkeliais pervezama daugiau.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Ziuriu dauguma VT imoniu skendi skolose. Reikalinga VT reforma visos Lietuvos mastu. Daugumos autobusu grafikai nera keisti nuo gudaus sovietmecio, skirtingai nei traukiniu. O tai reiketu perziureti.
                          Deja, neatrodo, kad kas ja darytu. Pasikliaunama tik laisvos rinkos galia. Deja, ji suzlugusios VT sistemos jau nebeisgelbes. Galbut ji butu padejusi tuomet, kai dar buvo keleiviu. Dabar gi joks verslininkas nelis i neperspektyvia veikla. Taip kad VT ir toliau degraduos, gyventoju kaimuose ir toliau mazes, marsrutai bus uzdaromi. Isliks tik nedaugelis marsrutu tarp gretimu rajonu centru ir i didmiescius...

                          Comment


                            Gal kas turite duomenų apie keleivių pervežimus geležinkeliais per pastarąsias dienas? Ar pagausėjo keleivių (šiuo atveju geležinkelis turi didesnį privalumą nei autokelių transportas užpustytais keliais).

                            Comment


                              R.Kuodis: mes svajojame apie aukštąsias technologijas ir kosmosą, o ne tradicinių sektorių efektyvinimą
                              „Mes galvojame, kaip pagaminti naują produktą, tačiau pamirštame pagalvoti, kaip esamus produktus pagaminti efektyviau. Aš siūlyčiau atkreipti dėmesį į šitą mūsų ekonomikos efektyvinimo kelią. Pavyzdžiui, „Lietuvos geležinkeliais“ vežiodami keleivius kasmet supleškiname beveik 200 mln. Lt. Kitaip tariant, socialinė nauda, kurią duoda ši paslauga, yra gerokai mažesnė nei reikia lėšų ją teikti. Panaikinkime grybautojų ir turistautojų vežiojimą traukiniais ir „Lietuvos geležinkeliai“ stebuklingai taps aukštos pridėtinės vertės įmone“, – pavyzdį pateikė analitikas.
                              Galima sakyt pritariu šitai nuomonei. Gal tik reiktų palikt Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, kur mažiausi nuostoliai.

                              Comment


                                vel tas pats. nebus net trecdalio to finansinio efekto apie kuri cia spangsta uzdarius keleivinius.

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  vel tas pats. nebus net trecdalio to finansinio efekto apie kuri cia spangsta uzdarius keleivinius.
                                  Gal ir perdėjo su tais 200mln, bet atsisakyti nuostolingos veiklos yra vienintelis kelias stipriai padidinti įmonės efektyvumą.

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    Gal ir perdėjo su tais 200mln, bet atsisakyti nuostolingos veiklos yra vienintelis kelias stipriai padidinti įmonės efektyvumą.
                                    nieko ten stipriai nepadidinsi, padides pelnas kokiu 10 limonu, ir tai tik po keliu metu kai iseitines baigs moket, o tai efektyvumo suolis ane

                                    Comment


                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      nieko ten stipriai nepadidinsi, padides pelnas kokiu 10 limonu, ir tai tik po keliu metu kai iseitines baigs moket, o tai efektyvumo suolis ane
                                      Na, aš manau, kad tikrai daugiau kaip 10 limonų ir ankščiau nei po kelių metų, bet čia neesmė, tingiu ginčytis. Esmė, kad tai yra nuostoliai, kuriuos Lietuva, t.y. mes, apmoka.

                                      Comment


                                        Gal ir sukurs didesnę pridėtinę vertę, o gal ir ne?
                                        Paskaičiuokime kiek bedarbių (konduktorių, kasininkų, mašinistų, depo darbuotojai, remontininkai ir t.t.) bus paleista į gatvę ir reikės mokėti bedarbių pašalpų? Kiek valstybė neteks pajamų už sunaudojamą kurą, įmokų į SODRĄ ir VMI?
                                        Ką dar pamiršau paminėt?
                                        Įdomu kiek išviso LG gauna už keleivių vežimą ir kiek sudaro bendros išlaidos.
                                        Ir svarbiausia - visus "sutaupytus pinigėlius" LG turės atiduot pagrindiniam akcininkui valstybei. Ypač to nepamiršta akcentuoti LG kaip neva juos nusunkė valstybė paimdama jai priklausančius dividentus.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.05, 07:33.

                                        Comment


                                          atrexs - iš gerbiamojo skaitytų atsiliepimų galima susidaryti įspūdį, kad tamsta universitete buvote tik paskaitoje apie trumpojo laikotarpio naudą, o apie ilgąjį laikotarpį neturi nė menkiausio suvokimo. Esate panašus į restorano vadovą, kuris, matydamas, jog pas jį eina daug žmonių, pradeda vietoj prabangaus vyno pilti pigų birzgalą, lašišą pakeičia kupre, ir ploja katučių, kaip jis juos šauniai apgavo ir daug užsidirbo. Ir jums visiškai nesvarbu, kad netrukus pasklis gandai apie tamstos produkcijos kokybę ir žmonių liks apvalus nulis, o kartu ir dings visi pelnai. Blogai, kad jūsų mentalitetas giliai įkirstas ir platesniuose žmonių sluoksniuose.

                                          Būtų galima nemažai išsiplėsti ir papasakoti, kodėl jūsų verslo (o tiksliau, spekuliacijos) planas yra blogas, bet gal apsiribosiu tuo, kad neinvestuojant į periferinį transportą, pagrindinės transporto linijos labai greitai patirs tokį keleivių srauto nuosmūkį, kad beliks uždaryti ir jas. Jei tamstai tai atrodo gerai, jei tamstai provincijos izoliavimas nuo pasaulio atrodo gerai, ir vardan trumpalaikio pelno jūs esate pasiryžęs prarasti potencialias ilgalaikes pajamas - atsiprašau, bet jūsų mąstymas yra mažumėlę pasenęs, maždaug 80-90 metų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X