Tu painioji tuos, kurie uzsiima vezimu pagal uzsakymus ne nuo autobusu stoties iki autobusu stoties. Tokie vezejai nekonkuruoja su reguliariu marsrutiniu transportu. Jie veza is anksto sudarytas keleviu grupes ju pasirinktu marsrutu ir laiku. Grupes dazniausiai yra organizuojamos ne vezeju, o paciu keleviu, pavyzdziui, kokios nors imones darbuotoju ar mokyklos - moksleiviu ekskursijai... Taip pat keliones buna organizuojamos ir paciu vezeju, taciau tai buna turistines keliones. Beje, tokia aktyvia kelioniu organizacija uzsiima ir kai kurie autobusu parkai, kad ir "Busturas" ar kt.
O priestociu vezejai yra dusmanai. Nes jie, nors ir dauguma turedami legalia imone, uzsiima keleviu vezimu nesilaikant istatymu ir nesaziningai konkuruojant su vezejais autobusais.
Apie kaina nera ko ir kalbeti - ji tokia kaip ir autobusu, na, kartais jie ir nuleidzia kaina, jei nesurenka grupes, o vaziuoti reikia. Bet taip dazniausiai pasiseka paskutiniams keleiviams, kuriu truksta iki uzpildant mikorautobusa.
Pacios transporto priemones tikrai kazin ar yra apdraustos, neskaitant civilines atsakomybes draudimo. Nebent minimalios trukmes draudimas buna isigijamas tik pries pratesiant ar igijant licencija. Taip pat ir technine apziura visoms kelevinems transporto priemonems, kurios yra naudojamos keleiviu vezimui turi buti atliekama kas puse metu, iskaitant ir lengvuosius automobilius. Vat to tai jau tikrai niekas nedaro.
Dusmanai rizikuoja keleiviu gyvybe, nes veza pazeisdami KET - virsydami greiti.
Pagauti vezejai renkantys keleivius prie stociu turetu buti grieztai baudziami. Dabartines baudos per menkos. Bauda turetu buti licencijos uzsiimti keleiviu vezimu nereguliariais marsrutais atemimas.
Ir siaip as tai manau, kad reiketu naikinti tokia veikla kaip vezimas uzsakomaisiais reisais.
Juk tai dubliuoja taksi veikla - vezimas lengvaisiais autombiliais ir minivenais.
O nereguliarus vezimas mikroautobusais ir autobusais turetu buti tik kaip isvyku organizavimo veikla, taip pat autobusu nuoma su vairuotoju...
O priestociu vezejai yra dusmanai. Nes jie, nors ir dauguma turedami legalia imone, uzsiima keleviu vezimu nesilaikant istatymu ir nesaziningai konkuruojant su vezejais autobusais.
Apie kaina nera ko ir kalbeti - ji tokia kaip ir autobusu, na, kartais jie ir nuleidzia kaina, jei nesurenka grupes, o vaziuoti reikia. Bet taip dazniausiai pasiseka paskutiniams keleiviams, kuriu truksta iki uzpildant mikorautobusa.
Pacios transporto priemones tikrai kazin ar yra apdraustos, neskaitant civilines atsakomybes draudimo. Nebent minimalios trukmes draudimas buna isigijamas tik pries pratesiant ar igijant licencija. Taip pat ir technine apziura visoms kelevinems transporto priemonems, kurios yra naudojamos keleiviu vezimui turi buti atliekama kas puse metu, iskaitant ir lengvuosius automobilius. Vat to tai jau tikrai niekas nedaro.
Dusmanai rizikuoja keleiviu gyvybe, nes veza pazeisdami KET - virsydami greiti.
Pagauti vezejai renkantys keleivius prie stociu turetu buti grieztai baudziami. Dabartines baudos per menkos. Bauda turetu buti licencijos uzsiimti keleiviu vezimu nereguliariais marsrutais atemimas.
Ir siaip as tai manau, kad reiketu naikinti tokia veikla kaip vezimas uzsakomaisiais reisais.
Juk tai dubliuoja taksi veikla - vezimas lengvaisiais autombiliais ir minivenais.
O nereguliarus vezimas mikroautobusais ir autobusais turetu buti tik kaip isvyku organizavimo veikla, taip pat autobusu nuoma su vairuotoju...
Comment