Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimądabar (tiksliau jau gal kokius 2 metus) vadinasi Keleiviu vezimo direkcija, o p.Burkovskio pareigos pilnai vadinasi : AB Lietuvos gelezinkeliai generalinio direktoriaus pavaduotojas - Keleiviu vezimo direkcijos direktorius.
Comment
-
Tikrai taip nėra. Keleivių vežimui geležinkeliu priskiriama tik nedidelė infrastruktūros priežiūros sąnaudų dalis. O ji paskaičiuojama labai paprastai ir logiškai. Atliktas darbas geležinkelyje skaičiuojamas dauginant riedmens su kroviniu svorį iš nuvažiuoto atstumo (tkm). Per tam tikrą laikotarpį įvertinus kiekvienos rūšies traukinių atliktą darbą ir infrastruktūros priežiūros kaštus, jie padalijami lygiomis dalimis, priklausomai nuo atlikto darbo apimčių.Paskutinis taisė specialistas; 2010.01.23, 18:36.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąChebra , kandangi jau 2010 metai, tai siūlau temą pervadinti 2010 - 2011 metų traukinių grafikas. O VLRD-1 norėčiau priminti, kad iki 1940 metų buvo derinami ne tik plačiųjų keleivinių traukinių grafikai, bet ir siaurųjų geležinkelių grafikai prie plačiųjų. Taigi, viskas buvo daroma vardan keleivių. Na bet ką aš čia fantazuoju... Gi net dabar keleiviniai traukiniai nepasiekia Lietuvos geležinkeliuose tokių greičių, kokiais važinėjo prieš II pasaulinį karą...
Taipogi VLRD-1 norėčiau priminti kad Nepriklausomos Lietuvos laikais keleivių vežimas duodavo pelną. Nesuprantu , kas šiais laikais atsitiko...
Comment
-
Na bet ir nervina tie žmonės, kurie nežino savo įstaigos istorijos:
1937 metais iš Kauno į Virbalį traukinys ėjo 1 val 14 min
iš Šiaulių į Kauną - 2 val 19 min
iš Radviliškio į Obelius - 3 val 8 min.
Kroviniai iš Kauno į Klaipėdą galutiniam vartojui perduodami ne ilgiau kaip per 12 val.
Šaltinis - Nepriklausomos Lietuvos transportas ir ryšiaiPaskutinis taisė udrius; 2010.01.23, 19:00.
Comment
-
Tą amžinąjį ginčą gal išspręstų LG liberalizacija ir "Keleivinių traukinių" atskyrimas nuo LG - panašiai kaip Latvijoje ir Estijoje. Rezultatai jų geresni kažkuria prasme nei mūsų.
Steigėjas taptų SM ir tuomet Valstybė galėtų rūpintis nuostoliais, tačiau ir naujoji vadovybė turėtų pasukt galvą, kad kuo mažiau nuostolių būtų.
Kita vertus, reikėtų pradėti nuo visos Lietuvos VT reformos - betvarkė kaip ir kitose srityse.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 19:28.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGeri laikai buvo. Tik tuo metu alternatyva traukiniui galėjo būti tik arklių kinkinys, na dar "polutarkė". Kaip ten bebuvo, bet ir tada keleivių vežimas geležinkeliu buvo nuostolingas ir tikrai nevažinėjo greičiau nei dabar.
Bet esate neteisus dėl alternatyvų nebuvimo - tarpukariu gana tankiai pradėjo kursuoti ir autobusai, ne tik arkliukai. Ką turite omeny "polutarkės" - kiek žiūrėjau senąsias foto autobusiukai visai padorūs.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 19:14.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTą amžinąjį ginčą išspręstų "Keleivinių traukinių" atskyrimas nuo LG - panašiai kaip Latvijoje ir Estijoje. Rezultatai jų geresni nei mūsų.
Steigėjas taptų SM ir tuomet valstybė galėtų rūpintis nuostoliais, tačiau ir naujoji vadovybė turėtų pasukt galvą, kad kuo mažiau nuostolių būtų.
Garantuoju, kad šiuo atveju vyriausybės politika būtų nukreipta į kitas (mažiau nuostolingas) transporto rūšis gyventojų poreikiams užtikrinti.
O pas kaimynus latvius ir estus taip pat nėra viskas gerai, ir rūpesčių su keleivių vežimu begalę turi. Prieš kiek laiko atskyrę keleivių vežimą vėl jį palaipsniui grąžina į valstybės rankas.
Taip pat, siūlau kritiškiau vertinti oficialių šaltinių informaciją, kadangi joje atsispindi tai, ką nori matyti pats jos teikėjas ir dažniausiai čia galioja "pakazuhos" principas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSovijau, jeigu tai įvyktų, tai manau net diskutuoti nebūtų apie ką. Keleivių vežimą geležinkeliu ištiktų panašus likimas kaip IAE. Išliktų gal tik maršrutai į Sankt Peterburgą ir Maskvą, na dar gal į Kauną ir tai labai abejoju. Kadangi būtų pasiūlyta alternatyva vykti RZD traukiniais ir kt.
Garantuoju, kad šiuo atveju vyriausybės politika būtų nukreipta į kitas (mažiau nuostolingas) transporto rūšis gyventojų poreikiams užtikrinti.
O pas kaimynus latvius ir estus taip pat nėra viskas gerai, ir rūpesčių su keleivių vežimu begalę turi. Prieš kiek laiko atskyrę keleivių vežimą vėl jį palaipsniui grąžina į valstybės rankas.
Taip pat, siūlau kritiškiau vertinti oficialių šaltinių informaciją, kadangi joje atsispindi tai, ką nori matyti pats jos teikėjas ir dažniausiai čia galioja "pakazuhos" principas.
Nebus taip blogai - Latvijoje ir Estijoje taip neatsitiko. Kaip nebūtų keista. Ir pas mus po liberalizacijos blogiau nei dabar tikrai nebus.
Jų pateikta info gali būti ir "pakazucha". Aš ne tik skaitau (dar karts nuo karto informacija pasidalinu forume), bet ir patikrinu - keliauju.
Latviai mus stipriai lenkia keleivių pervežimais skaičiumi. Primenu, kad Latvijoje keleivių pervežimo įmonės niekada nebuvo privatizuotos. Iš kur tokie duomenis apie jų grąžinimą valstybei? Skirdavosi tik steigėjas - LDZ ir SM, bet tai juk ta pati valstybė.
Estų rodikliai irgi neprasti - vien dyzeliniais pervežė virš 1,7 mln. (reikia turėti omeny, kad pas juos gyventojų mažiau ir miestai mažesni). Jų greitieji DR1A renovuoti 1 ir 2 klasės vagonai visai gerai atrodo. Artimiausiu metu planuoju ten šiek tiek pasivažinėti - matysim kaip ten viskas atrodo.
Tiesa, pas mus riedmenys geresni (nors tiesa pasakius man DR1A labiau patinka nei mūsiškiai RA2 - kietoki, triukšmingi ir t. t.). Mūsų stotys, peronai sutvarkyti - skirtingai nei pas kaimynus latvius. Kita vertus už ES lėšas savo riedmenų parką ketina artimiausiu metu atnaujinti tiek estai, tiek latviai.
O jūsų minimas Vilnius-S. Peterburgas irgi nuostolingas - keleivių gausa nepasižymi. Nežinau kaip su Maskva?
Tiesa viena - yra nenormalu, kad Lietuvoje traukiniais 1000-čiui gyventojų pervežama keleivių bene mažiausiai ES.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 20:20.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąSovijau, nežinau kaip Estijoje, ten nebuvau nuo 1994-ųjų, bet Latvijoje su keleiviniais traukiniais vaizdas tikrai baisesnis negu pas mus Lietuvoje.
Ir tiesa pasakius, jų elektriniai traukiniai po renovacijos visai padorūs. Dyzeliukus dar reikėtų gerokai renovuoti, kaip ir keleivinius.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 20:18.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKaip bebūtų, dabar Kautros kainos pigesnės nei LG. Tai neaišku kas čia taiko dempingą. Gal ir pati Kautra, nes kai atidarė tunelį iškilo realus pavojus prarasti keleivius. Kaunas-1 nebuvo konkurentas ir monopolį laikė Kautra.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąAtsiprašau, Sovijau, kad taip ilgai nepakomentavau, bet turiu pasakyti, kad pvz. prancūzai, rekonstravę geležinkelio ruožą Paryžius-Lionas (TGV) uždraudė bet kokią konkureciją, iš Paryžiaus į Lioną nenuvažiuosite nei autobusu, nei nuskrisite lėktuvu, tiesiog jeigu valstybė padarė investiciją, tai prašom naudotis. Ar neperdaug to liberalizmo pas mus ? Pezam: "Kautra", "TOKS", "Revis" - prašom - važinėkit ten, kur traukiniai nevažiuoja, ar ne ?
Keleivinių traukinių neturėtų dubliuoti autobusai - jie turėtų važiuoti ten kur nėra geležinkelio. Juk plentus tiesė ne auto kompanijos, bet iš visų mūsų mokesčių mokėtojų pinigų. Jų tiesimas ir išlaikymas žymiai brangesnis nei geležinkelio. Maršrutiniai autobusai papildomo infrastruktūros mokesčio juk nemoka. Papildomai (kuro akcizą) į auto kelių fondą sumoka net LG. Uždarysi autobusų linijas - prie SM ateis piketuoti bedarbiais likę vairuotojai. Taip ir tampo tą antkoldę kiekvienas į save. Protu tai suvokti sunku, bet kai žinai, kad čia Lietuva - tuomet viskas atsistoja į savo vietas.
O visi - TOKS, Kautra, Busturas ištiesę rankeles reikalauja išmokų iš valstybės ir kompensacijų už lengvatininkų pervežimus.
Įdomu, ar LG atgauna konpensacijas už lengvatininkus? Įtariu, kad ne.
Latvijos SM karts nuo karto pravalo dubliuojančius autobusų maršrutus - ir teisingai daro. Tikriausiai todėl, kad pati SM yra "Pasažieru vilciens" steigėjas - jei ir taip nuostolinga, tai kam didinti valstybės nuostolius tose pačiose linijose paleidžiant dar ir autobusus.
Įtariu, kad toks valstybinis reguliavimo mechanizmas veikia ir Estijoje - kitaip jie neturėtų palyginus gerų rodiklių.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 20:43.
Comment
-
Šiandien traukiniu Nr. 623 Radviliškis - Klaipėda važiavau į uostamiestį. Jei ne šalia sėdėjusi draugė ir šilti rūbai, tai neįsivaizduoju kaip reiktu pernešt toki šaltį. Kokių tik replikų negirdėjau iš žmonių konduktorės adresu (kodėl mes turim mokėt už toki šaltį, kodėl nekūrenat, daugiau nebevažiuosim ir t.t) nors ji mažiausiai kalta. Suprantu, kad spaudžia šaltukas, bet nejau neįmanoma prieš kelionę ankščiau pašildyt tą varganą dyzeliuką... Nes tokios kelionės ir aš pakartot nebenorėčiau.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąŠiandien traukiniu Nr. 623 Radviliškis - Klaipėda važiavau į uostamiestį. Jei ne šalia sėdėjusi draugė ir šilti rūbai, tai neįsivaizduoju kaip reiktu pernešt toki šaltį. Kokių tik replikų negirdėjau iš žmonių konduktorės adresu (kodėl mes turim mokėt už toki šaltį, kodėl nekūrenat, daugiau nebevažiuosim ir t.t) nors ji mažiausiai kalta. Suprantu, kad spaudžia šaltukas, bet nejau neįmanoma prieš kelionę ankščiau pašildyt tą varganą dyzeliuką... Nes tokios kelionės ir aš pakartot nebenorėčiau.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąAtsiprašau, Sovijau, kad taip ilgai nepakomentavau, bet turiu pasakyti, kad pvz. prancūzai, rekonstravę geležinkelio ruožą Paryžius-Lionas (TGV) uždraudė bet kokią konkureciją, iš Paryžiaus į Lioną nenuvažiuosite nei autobusu, nei nuskrisite lėktuvu, tiesiog jeigu valstybė padarė investiciją, tai prašom naudotis. Ar neperdaug to liberalizmo pas mus ? Pezam: "Kautra", "TOKS", "Revis" - prašom - važinėkit ten, kur traukiniai nevažiuoja, ar ne ?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąpatariu vazineti motoriniame vagone, ten tiesiai nuo kaloriferiu siluma eina i salona... o prikabinamuosiuose vagonuose buna kad tarpvagoniai ortakiai arba uzkimsti kazkuo arba tiesiog blogai sujungti ir siluma iseina i aplinka... pries reisa depe butina patikrinti ju sujungimo bukle
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąGerbiamas VLRD-1, aš puikiai žinau, kad motoriniame būna šilčiau, ten beje ir sėdėjau Iki Klaipėdos vagonas įšilo nebent nuo "prikvėpuoto oro". Grįžtant iš Klaipėdos tuo pačiu traukiniu jau buvo šilta. Tai ar tai buvo koks gedimas, neleidęs įšilti vagonams prieš kelionę ar tiesiog važiavimas vos užkūrus, aš nežinau.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimątiesiog jeigu valstybė padarė investiciją, tai prašom naudotis. Ar neperdaug to liberalizmo pas mus ? Pezam: "Kautra", "TOKS", "Revis" - prašom - važinėkit ten, kur traukiniai nevažiuoja, ar ne ?
Ar lengviausias kelias — visada teisingiausias???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment