Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar pridėsiu, kad va Konkurencijos įstatyme, kuris jau į temą būtų, apie kainų santykį su savikaina nieko nėra.
    kaip?

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Dar pridėsiu, kad va Konkurencijos įstatyme, kuris jau į temą būtų, apie kainų santykį su savikaina nieko nėra.
      Čia būtų labiau ne "dempingas", o neteisėta "valstybės pagalba" (LG juk priklauso valstybei) ir "kryžminis subsidijavimas".

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Čia būtų labiau ne "dempingas", o neteisėta "valstybės pagalba" (LG juk priklauso valstybei) ir "kryžminis subsidijavimas".
        O jei ne abstrakčiais žodžiais, o konkrečiais įstatymais?
        kaip?

        Comment


          Šiuo atveju dempingas labai neaiški ("plaukiojanti") sąvoka. Miesto viešasis transportas taip pat yra nuostolingas ir nuostoliai dengiami iš savivaldybės biudžeto - kitaip bilietai Vilniuje turėtų kainuoti ne 2 ir 2,5 LTL (taigi bilietai parduodami pigiau nei ganaumos pajamos), o 4 ir 5 LTL. Kaip ir rajoniniai autobusų parkai yra subsidijuojami iš rajono savivaldybės biudžeto.
          Šiuo atveju jei maršrute Vilnius-Kaunas LG padarytų "akciją" - niekas neįrodytų, kad tai dempingas. Kita vertus, padidėjus keleivių srautui - toji "akcija" išlygintų sumažejusias pajamas. Vežimo sąnaudos nepadidėja ar vietoj 30 keleivių vagone veži 80.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.14, 12:06.

          Comment


            O žodžiai tai turbūt vieno, kad ir privataus VT kautra išstūmimas iš šio maršruto mušant kainas geležinkelio pelningu turbūt nepadarytų ir greitai vėl įvyktų kainų pakėlimas.

            Comment


              Kaip bebūtų, dabar Kautros kainos pigesnės nei LG. Tai neaišku kas čia taiko dempingą. Gal ir pati Kautra, nes kai atidarė tunelį iškilo realus pavojus prarasti keleivius. Kaunas-1 nebuvo konkurentas ir monopolį laikė Kautra.

              Comment


                Taigi ne tik Kautra veza, bet ir TOKS. Abi bendroves susitare del kai kuriu reisu kainu sumazinimo iki 16 Lt. Beje, nelabai "populiariu" reisu.

                Comment


                  Papildysiu, jog į Vilnių veža ir Transrevis, kuris už vienos pusės bilietą ima 20 Lt. Kol kas, panašu, jie labiausiai nukenčia dėl tokių didžiųjų vežėjų akcijų. Taigi, monopolis šiame maršrute ir remontuojant tunelį nepriklausė niekam.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Transrevis nera toks jau mazas zaidejas. 16 reisu kiekviena diena. TOKS irgi apie 18-20 reisu daro, iskaitanti ir pravaziuojancius pro Kauna. Kautra irgi apie 18 reisu, iskaitant ir pravaziuoancius per Kauna. Rinka pasidalinta mazdaug po lygiai. Like reisai (apie 15) - keliu rajoniniu autobusu parku.

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      O jei ne abstrakčiais žodžiais, o konkrečiais įstatymais?
                      Steigimo Sutarties (po Lisabonos) 106 bei 107 straipsniai.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        „Lietuvos geležinkeliai“ keleivius vilios lojalumo kortelėmis
                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27899795

                        Comment


                          Na, jau šis tas, jau šis tas, sveikintina iniciatyva

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Na, jau šis tas, jau šis tas, sveikintina iniciatyva
                            negi ir keleiviu vezimo sekcijoje pagaliau bus kazkoks teigiamas poslinkis? Nepatikesiu, kol nepamatysiu...

                            Comment


                              Pradėti reikia, deja, nuo tvarkaraščių korekcijų...

                              Comment


                                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                „Lietuvos geležinkeliai“ keleivius vilios lojalumo kortelėmis
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27899795
                                Oho, kitų šalių patirtis pasiekė ir Lietuvą !

                                į traukinius žada vilioti lojalumo kortelėmis, patogesnėmis kelionėmis su dviračiais, nuolaidomis jaunimui. Sausį taip pat žadama akcija, kurios metu darbo dienomis su traukinio bilietu Lietuvos žiemos sporto centro Ignalinoje paslaugoms bus taikoma nuolaida.
                                Tas pats galėtų būti padaryta ir su muziejais ir kitais traukos objektais..

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tas pats galėtų būti padaryta ir su muziejais ir kitais traukos objektais..
                                  Kalbi apie Aukštaitijos siauruką ir siaurojo geležinkelio muziejų Anykščiuose?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Kalbi apie Aukštaitijos siauruką ir siaurojo geležinkelio muziejų Anykščiuose?
                                    Ne tik. "Važiuok į Klaipėdą traukiniu ir gauk bilietą į Jūrų muziejų pigiau", arba "Važiuok į Šiaulius traukiniu ir nemokamai patek į katinų muziejų", ir taip toliau ir panašiai.

                                    Comment


                                      Ogi pasirodo, kad naujasis (sąlyginai) LG Keleivių vežimo valdybos direktorius yra TS-Krikščionių demokratų partijos narys (NE SOCDEMAS) http://www.vrk.lt/rinkimai/400_lt/Ka...684Anketa.html

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Ogi pasirodo, kad naujasis (sąlyginai) LG Keleivių vežimo valdybos direktorius yra TS-Krikščionių demokratų partijos narys (NE SOCDEMAS) http://www.vrk.lt/rinkimai/400_lt/Ka...684Anketa.html
                                        Cha, geras pastebėjimas
                                        Jei neklystu, jis yra pats jauniausias iš LG vadovybės narių (ta prasme nėra jaunesnio žmogaus, užimančio tokio paties lygio ar aukštesnes pareigas). Man tai atrodo kaip LG tradicijų laužymas
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Ogi pasirodo, kad naujasis (sąlyginai) LG Keleivių vežimo valdybos direktorius yra TS-Krikščionių demokratų partijos narys (NE SOCDEMAS) http://www.vrk.lt/rinkimai/400_lt/Ka...684Anketa.html
                                          dabar (tiksliau jau gal kokius 2 metus) vadinasi Keleiviu vezimo direkcija, o p.Burkovskio pareigos pilnai vadinasi : AB Lietuvos gelezinkeliai generalinio direktoriaus pavaduotojas - Keleiviu vezimo direkcijos direktorius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X