Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
      Galima apriboti galiojimo laiką, pvz. 4 valandomis, kaip berods yra Italijoje. Bet tuomet reikia komposterių.

      Comment


        Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.

        Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
        Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.

        PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybą Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.

        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-03-31 at 08.24.07.png Views:	0 Size:	165,3 kB ID:	2191300

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
          Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
          Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
            Problemą visiškai išsprendžia bilieto nuskanavimas aka šiuolaikinės bilietų ir IT technologijos.

            Comment


              dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai

              Comment


                Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
                Iki gegužės pabaigos laiko dar yra.

                Comment


                  Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                  Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...

                  Click image for larger version

Name:	20250329.jpg
Views:	1107
Size:	42,2 kB
ID:	2191085


                  Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
                  o stovėt negalima tame traukinyje? jeigu pirkt bilietą pačiam traukiny..

                  Comment


                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.
                      Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
                      Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
                        Ruožą aptarnauja dyzeliniai traukiniai kurie bėgėjasi lėčiau nei elektriniai. Stojant tik miestuose susidaro 8 sustojimai, o prie kiekvieno stulpo - 18.
                        D915 prieš kelis metus iš Ignalinos į Vilnių nuveždavo per 1:13h. Reisai, stojantys visur, nuveža per ~1:45. Pusės valandos skirtumas tokioje kelionėje yra tikrai daug, ir gali būti esminis skirtumas, persėdant iš automobilio į traukinį. Kas geriau - kartą į mėnesį važiuojantis žygeivis ar penkias dienas per savaitę Vilniuje dirbantis keleivis?

                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
                        Jie ir dabar pilni. Tik tiek, kad pilni šeštadieniais į vieną pusę ir sekmadieniais atgal į Vilnių. Likusias šešias dienas tie patys traukiniai stoja visiškai be reikalo, prailgindami kelionės trukmę keliaujantiems tarp miestų.

                        Faktas, kad savaitgaliams galima (ir reikia) paleisti papildomus reisus. Bet lygiai taip pat būtina mažinti sustojimų kiekį kasdieniniuose reisuose.

                        Comment


                          O kaip čia taip LTG gaus 2026 vidury, o ne 2025 gale?

                          Comment


                            Gavus vyks testavimai.

                            Comment


                              Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                              dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
                              Kaip parašyta Gorod.lv (Daugpilio žinios) portale dabar vyksta ekonominė analizė.
                              Kaip Daugpilis, taip ir Visaginas labai laukia to traukinio. Daugpilio meras tikisi traukinį sulaukti iki miesto gimtadienio.

                              Comment


                                Dar penkiuose traukinių maršrutuose keleiviai galės įsigyti pigesnius bilietus
                                Šiandien LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pradeda elektroninę prekybą bilietais kelionėms, vyksiančioms nuo gegužės 14 d., su naujai taikoma dinamine kainodara dar 4 maršrutuose. Tai reiškia, kad nuo gegužės 14 d. keliaujantys maršrutais Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius ir bilietus nusipirkę anksčiau, už juos mokės iki 40 proc. mažiau, nei reguliari kaina. O bilietų su dinamine kainodara prekyba keliaujantiems tarptautiniu maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius startuoja rytoj – balandžio 15 d., rašoma bendrovės pranešime.<...>

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                  o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - Panevezys visai realus variantas, du kart per diena
                                  O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?
                                    ideja , kazin LG skaito?

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                      ideja , kazin LG skaito?
                                      Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
                                        Per Radviliškį yra.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Per Radviliškį yra.
                                          Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X