Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino atsakymą, kodėl elektrifikuojant Vilnius - Klaipėda, traukiniai tiesiog dauguma reisų trumpinami iki Šiaulių, o ne leidžiami aplink per Šilalę.
    Šiauliuose dar ir apsisukti reiktų.

    Comment


      O koks tikslas pro Šilutę leisti, jei kelionė truks 5-6 valandas? Kiek žmonių tiek laiko važiuos? Ypač kai yra alternatyva - autobusai.

      Comment


        Parašė dtb Rodyti pranešimą
        O koks tikslas pro Šilutę leisti, jei kelionė truks 5-6 valandas?
        Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių

        Ypač kai yra alternatyva - autobusai.
        Autobusai kurių vežėjai nėra „Kautra“ arba „TOKS“ neturi veikiančių tualetų (tai labiau svarbu Šilutė-Vilnius kelionėms)

        Comment


          Ar entuziastų yra po 200 per dieną? Stipriai abejočiau

          Comment


            Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
            Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių
            Už jūsų pinigus patenkinsime bet kokį jūsų kaprizą.

            Comment


              Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
              Užsieniečio apžvalga.

              Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
                Bet ir kaina 3 klasė labai patraukli. Dauguma ją perkančių juk savo noru nusprendžia, kad ji jiems geriau apsimoka nei 2 klasė. Tad kam skubėti savo asmeninį potyrį primesti kitiems ir atimti iš jų tą klasę?

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                  Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
                  Nieko blogo, kad yra toks biudžetinis variantas. Juk ir Vokietijoje yra Flixtrain su senais vagonais, ispanų ir prancūzų valstybinės kompanijos taip pat sukūrė atskirą produktą. Kuo platesnis paslaugų spektras, tuo daugiau pasirinkimų keleiviams ir tuo daugiau pajamų geležinkeliams.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti negu paprastą 2 klasės.
                    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:32.

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                      O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti netu paprastą 2 klasės.
                      Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.

                      Comment


                        Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
                        Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:33.

                        Comment


                          Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                          Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
                          Dabartiniai kupe niekaip netempia iki 2 klasės. O perdarinėt vagonus dėl likusių metų-dviejų nėra prasmės.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.
                            Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).
                              Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
                              Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
                              Paskutinis taisė Gator; 2025.02.24, 01:41.

                              Comment


                                Bet vistiek tie sovietiniai vagonai nenormaliai aukšti, o mūsų platformos žemos. Lipti nesąmonė, tiek su bagažu, tiek su dviračiu ir neduok die su judėjimo negalia ar sunkiau judantiems. Be to, jie visai geri siūbuoja. Taižo į šonus, kad net vandens buteliukas krenta nuo staliuko.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
                                  Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
                                  Labai jau nerealistiška ta sąlyga. Yra toks geras angliškas posakis You can't have your cake and eat it. Manau savaime suprantama, kad jei kalba eina apie dinaminę kainodarą, tai maksimali kaina būtų pritaikyta prie paklausos, o ne prie tokios, kokios tu ar aš norėtume

                                  Aišku, tokii sistemai veikti efektyviai ir sėkmingai reiktų gerokai dažnesnių reisų, nei yra dabar, kad būtų galima realiai rinktis nesukeliant ypač didelių nepatogumų kelionės laiko požiūriu. Su dviem Kaunas-Šiauliai traukiniais per dieną, tai neveiks.

                                  Comment


                                    Iš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.

                                    Iš LTG emailo:

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Iš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.

                                      Iš LTG emailo:
                                      Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...

                                      Comment


                                        Parašė TomasK Rodyti pranešimą

                                        Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...
                                        Be abejo, kad 10 km atkarpa iš esmės nieko nekeičia. Visgi varnelė būtų uždėta. Pliusgal būtų bent jau nustatytas tam tikras benchmark, kurio reiktų siekti ir kitur. Esamų geležinkelių kreivės, šiaip jau, labai daug kur leidžia 160 km/h. Dar reiktų pamatuoti radiusus iš žemėlapio, bet gali būti, kad 160 km/h galėtų būti praktiškai visur išskyrus vieną kitą stotį ar sankirtą.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X