Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
    Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
    Tai automobilis visada bus geriau, o automobilis su asmeniniu vairuotoju dar geriau. Elementarus dalykas reikia nuvykti nuo taško A iki taško B, nesvarbu kur ir kokiu atstumu. Pastatyk automobilį arba pasiūlyk VT, 98% pasirinks automobilį. Važiuodamas traukiniu gauni kai kurių galimų rūpesčių atsikratymą, tokių kaip tau nesvarbu KET, nereiks rūpintis jeigu kas nutiks transporto priemonei ir pan. Aišku tai nedažni nutikimai, bet ir šio rūpesčio nebuvimą sunku įvertinti finansiškai.

    Comment


      Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
      Attached Files

      Comment


        Danų traukinių vloggeris Simon Andersen išbandė renovuotą LTG vagoną. Kas įdomu, ir ko nežinojau, kad Švedijos prieš kelis metus renovuoti X2000 naudoja iš esmės identiškas kėdes ir spalvų gamą. Nusižiūrėjo iš teisingų šaltinių, kaip reikia daryti

        Comment


          Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
            Nėra tokio sąstato. Daugiausiai DR1A turi 10 vietų dviračiams.

            Comment


              DR1A-300, kuri su atskira patalpa dviračiams, talpina 25 berods

              Comment


                Man tik įdomu, ar važiuodamas su dviračiu aš turiu kažkokiu mistiniu būdų sužinoti kiek keleivių irgi važiuos su dviračiais ir tai bus masinis važiavimas?

                Comment


                  Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

                  Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.

                  Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
                  Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

                  Comment


                    Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?

                    Comment


                      Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.

                      Comment


                        Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.

                        Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.

                        Comment


                          Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.

                          Comment


                            Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                            Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

                            Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
                            Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
                              Nelabai taip galėtų būti.

                              Comment


                                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
                                Esmė tame, kad LTG atstovai neturėtų pezėti fantazijų.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas
                                  O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                    Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                      Tai kad kai atvažiuos nauji elektriniai, vieninteliai keleiviniai pagaminti ne Lenkijoje bus Škodos, nes vis dėl to Staddler Polska gamina
                                      Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                        Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...
                                          Patikimumas/nepatikimumas labiau priklauso nuo konkretaus modelio, o ne nuo gamintojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X