Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPalydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
Comment
-
Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
„Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Comment
-
Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.
Comment
-
Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.
Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąViktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąEsmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas PesasPaskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...
Comment
-
Keleiviai džiaugiasi traukiniais į Latviją ir Lenkiją, tačiau maršrutai liko nuostolingi
Traukinių maršrutas į Lenkiją atidarytas beveik prieš dvejus metus, maršrutas į Latviją – beveik prieš metus. Bet ir vienas, ir kitas tebėra nepelningi. „Lietuvos geležinkeliai“ sako darantys viską, kad maršrutai atsipirktų. Iki šiol traukiniais į Latviją ir Lenkiją jau pervežta apie 81 tūkst. keleivių.
...
Įmonė teigia, kad vietiniai ir tarptautiniai maršrutai nėra pelningi, todėl juos remia valstybė. Per pusantrų metų vien tik vietiniams maršrutams iš biudžeto skirta beveik 53 mln. eurų subsidijų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.
Comment
Comment