Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.

    Comment


      Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.

      Comment


        Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?

        Click image for larger version  Name:	20240910_182116.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2151186

        Comment


          Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
          Vien tik dėl maitinimo neleis vagonų ir lokomotyvo, jei gali leisti Pesą. Elektriniuose traukiniuose juk numatytas vagonas su baru ar bistro.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
            Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
              Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
                Dabar leis uždirbti vietos viešbučiui.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
                  Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
                    Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
                      Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...
                      Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 18:24.

                      Comment


                        Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                        Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)

                        Comment


                          Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.

                          Comment


                            Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                            Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                            Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
                            Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėti

                            Comment

                            Working...
                            X