Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LTG atnaujino 1-os klasės vagoną, važiuojantį Klaipėda-Vilnius maršrutu. Sakyčiau visai neblogai - https://ltg.lt/naujienos/2024/vilniu...no-privalumus/

    Click image for larger version

Name:	458406114_929539785884467_2272563964808441643_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=PKrShtjr-f4Q7kNvgEIfr8Y&_nc_ht=scontent.fplq1-2.fna&oh=00_AYBl3SK9Gj-drS3MDsB2YKcinlcZ0Td2_y2GT6S2PT9KXQ&oe=66DCFFD8.jpg
Views:	451
Size:	404,4 kB
ID:	2149673

    Comment


      Didelis, ir geras, netikėtumas. Gal tikrai LTG kažkas ėmė judėti teigiama linkme tiek dėl traukinių priežiūros, tiek serviso gerinimo? Artimiausiu metu stengsiuosi išbandyti, bet šiaip atrodo žiauriai gerai nuotraukose.

      Comment


        Beje, šita pirma klasė labai primena neseniai paviešintas Stadler interjero vizualizacijas. Gal čia naujo interjero stiliaus pilotinis projektas?

        Comment


          Na panašu tiesiog bandoma daryti vieningą spalvinės ir medžiagų tematikos interjerų stilių, kas, aišku, yra sveikintina.

          Comment


            Kaip tik šiandien teko važiuoti nauju vagonu. Tai įspūdžiai teigiami. Keli niuansai:
            • Didelis TV su kelionės informacija (greičiu, vieta, stotelėmis). Jei jau Pesose niekaip nesugeba turėt veikiančios sistemos, bent jau čia ji veikia;
            • Garso izoliacija tarp Bistro zonos ir pirmos klasės gan prasta, galima girdėti ten besikalbančius žmones;
            • Sėdynės patogios ir lankstosi;
            • Langai turi dvejas žaliuzes - pritemdančias ir visiškai šviesą blokuojančias;
            • Konferenciju kupė (ar kaip ji besivadintu) dar nėra staliukų. Džiugu, kad paleido vagoną, o ne laikė jį dėl tokio mažo trūkumo.
            Paskutinis taisė Ignalina; 2024.09.04, 12:58.

            Comment


              O kvapas iš bistro neina? Ar ten tik kava su arbata ir sausainiukai, ar dar kokius dešrainius šildo?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O kvapas iš bistro neina? Ar ten tik kava su arbata ir sausainiukai, ar dar kokius dešrainius šildo?
                Ten tik vendingo ir kavos aparatai pastatyti bei vietos pasėdėt ir pavalgyt įrengtos. Karštą maistą ruošia palydovai, šiuo atveju kitame vagono gale. Jokių problemų dėl kvapo, nors ten net ir durų nėra

                Comment


                  O kokie traukiniai dabar kursuoja tarp Vilniaus ir Klaipėdos? Ar teisingai suprantu, kad kai kuriais reisais kursuoja Pesos, o kai kuriais - sukabinti vagonai, traukiami šilumvežio? Pasižiūrėjau bilietų pardavimo sistemą - rytoj, pavyzdžiui, bilietų rasti sudėtinga. Ar kursuoja ilgi traukiniai, sukabintos Pesos, ar to nepavyksta padaryti dėl traukinių trūkumo?

                  Atleiskite už basic klausimus, dabar neturiu galimybės keliauti šiuo maršrutu, bet įdomu kokia situacija šiais laikais.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                    O kokie traukiniai dabar kursuoja tarp Vilniaus ir Klaipėdos? Ar teisingai suprantu, kad kai kuriais reisais kursuoja Pesos, o kai kuriais - sukabinti vagonai, traukiami šilumvežio? Pasižiūrėjau bilietų pardavimo sistemą - rytoj, pavyzdžiui, bilietų rasti sudėtinga. Ar kursuoja ilgi traukiniai, sukabintos Pesos, ar to nepavyksta padaryti dėl traukinių trūkumo?

                    Atleiskite už basic klausimus, dabar neturiu galimybės keliauti šiuo maršrutu, bet įdomu kokia situacija šiais laikais.
                    Teisingai, keliauja Pesos (730M) arba ER20 tempiami klasikiniai traukiniai iš sukabintų vagonų. Kodėl traukiniai nėra ilgesni arba kodėl nesukabinamos kelios Pesos, galima spėti: trūksta riedmenų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Teisingai, keliauja Pesos (730M) arba ER20 tempiami klasikiniai traukiniai iš sukabintų vagonų. Kodėl traukiniai nėra ilgesni arba kodėl nesukabinamos kelios Pesos, galima spėti: trūksta riedmenų.
                      Vienintelis logiškas paaiškinimas, nes šiaip jau pinigai kabo ant medžio - paleisk daugiau bilietų penktadieniais/sekmadieniais ir tuos išpirks.

                      Comment


                        Taigi baigėsi vasara ir vėl prasideda ribojimai dėl elektrifikacijos. Todėl traukinių į Klaipėdą mažai, išskyrus savaitgalius. Dalis reisų sutrumpinta iki Šiaulių.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          O kokie traukiniai dabar kursuoja tarp Vilniaus ir Klaipėdos?
                          Daugmaž ekspresai, kurie stoja Šiauliuose ir Telšiuose, yra Pesos, o regionaliniai, kurie stoja dar 7 miestuose, yra klasikiniai vagonai. Bet yra ir išimčių, Pesos ir su sustojimais kartais važiuoja. LTG Link bilietų paieškoj galima numanyti pagal pritailkymo neįgaliesiems nebuvimą, trečios klasės buvimą traukinyje. Na, ir dabar yra žalia žymė "Keleiviniai vagonai".

                          Comment


                            Ačiū alga ir John. Kitas klausimas - ar teisingai suprantu, kad daugumoje kitų dyzelinų maršrutų kursuoja naujosios Pesos ir tik kartais traukiniai iš skirtingų vagonų? Kaip suprantu, kai kuriais maršrutais, tokiais kaip Panevėžys-Mažeikiai, dar kursuoja senesnės Pesos automotrisės? Senųjų dyzeliukų DR1A turbūt jau nebepamatysi?

                            Comment


                              DR1A pagrinde dirba Vilniuje ir važinėja į Varėną ir Turmantą.

                              Comment


                                Ekspresai tai dvi poros kasdien. O visi kiti - greitieji traukiniai. Ekspresai - tik Pesos. Visais kitais reisais važiuoja Pesos, tik penktadieniais, šeštadienisi ir sekmadieniais gali būti paleisti ir vagonai su šilumvežiu. Vasarą jie važinėjo kasdien. Koks traukinys važiuos konkrečią dieną galima pamatyti perkant bilietą, kai renkamasi vietas...

                                Comment


                                  Nedidelė, bet labai džiugi ir maloniai nustebinusi naujiena. Suremontuotoje atkarpoje tarp Livintų ir Jonavos, traukinys įsibėgėja iki 140km/h. Nežinau, ar visi traukiniai, ir ar į abi puses, bet faktas, kad tas, kuriame važiavau (Pesa 10:44 Vilnius-Klaipėda) tą kartą padavė gazo iki 140km/h. Didžiausias greitis, kokiu yra tekę važiuoti traukiniu Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Man tai teko važiuoti 160 km/h (be kelių km/h) Vilnius - Kaunas. Kažkur prieš 7-8 metus, kai buvo paskelbta, kad keliuose ruožuose greitį padidino. Bet dabar kažkaip nesijaučia, kad spaustų net ir 140 tarp Vilniaus ir Kauno net ir viename ruože...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Man tai teko važiuoti 160 km/h (be kelių km/h) Vilnius - Kaunas. Kažkur prieš 7-8 metus, kai buvo paskelbta, kad keliuose ruožuose greitį padidino. Bet dabar kažkaip nesijaučia, kad spaustų net ir 140 tarp Vilniaus ir Kauno net ir viename ruože...
                                      Vilnius-Kaunas niekur 120km/h neviršija. Jausti nereikia, užtenka išmatuoti su GPS. Tame 140km/h ruože, beje, visai nesijautė, kad greit važiuoja, nes bėgiai labai lygūs. Visai netyčia užmečiau akį į appsą, o ten 140km/h rodo.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Vilnius-Kaunas niekur 120km/h neviršija. Jausti nereikia, užtenka išmatuoti su GPS. Tame 140km/h ruože, beje, visai nesijautė, kad greit važiuoja, nes bėgiai labai lygūs. Visai netyčia užmečiau akį į appsą, o ten 140km/h rodo.
                                        Gal ir riedmenys po remonto? Berods 120 kmh yra ribinis reikalavimų griežtėjimo greitis.

                                        PS: koks apps'as?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Nedidelė, bet labai džiugi ir maloniai nustebinusi naujiena. Suremontuotoje atkarpoje tarp Livintų ir Jonavos, traukinys įsibėgėja iki 140km/h. Nežinau, ar visi traukiniai, ir ar į abi puses, bet faktas, kad tas, kuriame važiavau (Pesa 10:44 Vilnius-Klaipėda) tą kartą padavė gazo iki 140km/h. Didžiausias greitis, kokiu yra tekę važiuoti traukiniu Lietuvoje.
                                          na labai paprasta buvo vienkelis nuo Livintu iki Jonavos, pastate dvikeli (vaziavo naujai pastatyta saka) bei baigia elektrifikacija? idomu koks max greitis nauju begiu? nes elektriniai traukiniai gali 160 vaziuot.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X