Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Elektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kaip sakiau, labai greitas ir labai teorinis skaičiavimas. Dabar kelionė Vilnius-Klaipėda trunka daugiausiai apie 4h30m. Dienos pradžioje turime keturis traukinius Klaipėdoje ir keturis traukinius Vilniuje. Kas valandą išvažiuojant, Klaipėdoje pirmas traukinys atvyks 4h30m po pirmo išvykstančio traukinio, ir turės 30min pasiruošti kelionei į kitą pusę. Lygiai taip pat Vilniuje. Vienas traukinys rezerve, esant reikalui galima padvigubinti vieną iš reisų ar pakeisti vieną iš traukinių.
Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bus bateriniais važiuojama, viešinant interjerą tekste pridėta tokia dėtalė. Ir nelabai ekonomiška dabar būtų elektrifikuoti kai neblogas ~5km gabalas bus dėl RB perkeliamas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
IC bus su akumuliatoriais? Ne, ten atskirai priemiestiniais/regioniniai su akumuliatoriais, tie 6, iš kurių vienas ar du ir važinės iš Kauno į Šiaulius.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na čia nebent science fiction įmanomas variantas. Realaus pasaulio teorijoje turbūt galima galvoti apie maždaug 50% to, geriausiu atveju.
Bet net ir imant blogiausią atvejį, 90min tarpai gana įmanomi, valandos pertraukos su 8 traukiniais.
Comment
-
Reikia turėti omenyje, kad tarp reisų turi būti bent 30 min atstova, o geriau ilgesnė, nes būna vėlavimai. Dėl vieno pavėlavusio traukinio vienkelėje linijoje išsidarko paskui kelių kitų važiavimo laikai... Todėl geriau ilgesnė atstova galinėje stotyje, iki valandos. Dar reikia turėti omenyje, kad traukiniai ekipiruojami (užpildomi kuru, vandeniu, smėliu ir t.t.) tik vienam reisui pirmyn ir atgal. Grįžus į Vilnių, jei traukinys daro antrą reisą, jį reikia vėl užpildyti kuru, vandeniu, išsiurbiami tualetai ir t.t. Todėl tam reikai laiko. O jei vėlgi, vėlavimas. Todėl traukinių reikia daugiau, atstovos turi būti ilgesnės.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.25, 08:49.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, jei aš ar tu projektuotume traukinių grafiką, tai paliktume kokius 10% parko "patvoriniais" sąstatais uždengt gedimams ar paklausos pikams. Ar ne?
Comment
-
Na, sveikas protas kužda, kad bet kokiam planavime paimi turimus resursus ir atidedi kažkokią dalį nenumatytiems atvejams, o likusius paskirstai. Neabejoju, kad ir geležinkelio maršrutų tvarkaraščio sudarytojai numatys rezervą. Jei tai reikš, kad iš Klaipėdos į Vilnių per parą važiuos ne, tarkime, 17 traukinių kas valandą, o 13 kas 1 val 15 min, big deal. Dabar išgyvenam su 6-7 kas dvi su puse valandos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlio, atsibuskite. Vilnius - Kaunas važiuoja vidutiniškai kas valandą, tai atstumas 100 km. O čia 300 km tiesiai ir apie 370 km geležinkeliu. Todėl kas dvi valandas būtų labai gerai.
Comment
-
Na, kad kas valandą net teoriškai nelabai įmanoma, tai kaip ir aišku. Klausimas, ką LTG iš tikrųjų galvoja dėl Vilnius-Klaipėda tvarkaraščių? Kur nors buvo kas nors rašyta apie tai? Tikrai realu tikėtis, kad būtų traukiniai kas dvi valandas? Jei taip, tai čia būtų žiauriai gerai
Žinoma nuo to laiko, kai prieš elektrifikacijos konkursą pasirodė TU, praėjo jau kokie penki metai, bet esminiai dalykai nekinta, su tiek vienkelio dar didinti dažnį reiškia stabdyti ilgam traukinius, čiut ne kas antroje stotyje apsilenkimui, kas IC lygio servisui nėra gerai. Kad nenumatoma dažnio mažinti irgi matosi iš perkamų traukinių kiekio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO gal galima plačiau dėl to kai ko bandymo būti "labai protingais"? Na nebūtinai labai specifiškai, bet apytiksliai, kas per dalykai turėjo dėtis, kad taip apsifakapino LTG su traukinių priežiūra ir chronišku riedmenų trūkumu?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
Comment