Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą
Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.
Comment
-
Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai..."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.Gerai, jei vizualizacija maždaug atitinka tai, kas gavosi pe metų darbo. Ir ji geros kokybės. Bet jei jau visai kirvinga, ieškau tinkamo rakurso 3D modelyje. Kas yra pliusas, nes modelyje yra akuali geometrija. Ir minusas, nes spalvos ir aplinka - pritrenkianti.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.22, 20:04.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?
Comment
-
Nes buvo mažai keleivių. Norint, kad Vilniuje veiktų miesto geležinkelis, reikia jį integruoti į miesto VT sistemą ir bilieto sistemą. O čia iškyla rimtos problemos - miestas nenori mokėti geležinkeliui, nes yra miesto autobusai ir troleibusai, geležinkelis nenori vežti nuostolingai... Kad būtų daugia keleivių, reikia papildomų stotelių miesto ribose ir artimame priemiestyje. Jų geležinkelis tai tikrai nenori įrenginėti... Valstybei irgi nusispjaut ant VT. Kai pasižiūti į Lenkiją, tai net pyktis ima, koks pas mus atsilikimas ir degradacija...
- 2 patinka
Comment
-
Bet tie traukiniai taip ar taip važiuoja tuo maršrutu, tik dabar be papildomų pajamų.
Čia nekalba apie miesto maršrutą kuris turėtų būti bent jau Lentvaris-N.Vilnia-ETD ir net kai kurie reisai į Keną (į kitą pusę dalį pratesiant iki Trakų). Bei dažnumas bent kas 20 min. Nežinau kaip dabar į Oro uostą grafikas, bet ir šis maršrutas turėtų būti integruotas į VT ir važiuti iki Jašiūnų su čia ne kartą minėtu sustojimu Salininkuose. Be integracijos dar reiktų įvesti ir zoninę sistemą. O dažnesni sustojimai tai nebent buvusį Vilniaus prekių stoties sustojimą įrengti, daugiau kokie? Bendrajame plane planuojamas prie Trakų Vokės? Riovonyse? Markučiuose?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPriežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gremlinas Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.23, 19:27.
Comment
-
Dirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????
Comment
-
Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGrįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.08.24, 04:30.
- 1 patinka
Comment
Comment