Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Trukdo tai kad gamintojas šiuo metu daro planinį tvarkymą po milijono kilometrųParašė John Rodyti pranešimą
O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
Kadangi kol tvarko, važiuoti negali, ir tvarko atskirais vagonais, dėl to ir daromi trumpinimai ir hibridai.
- 3 patinka
Comment
-
Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.Parašė Magician Rodyti pranešimą“Naujieji traukiniai nuo 2026 metų kursuos populiariais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Varėna–Marcinkonys ir Kaunas–Šiauliai maršrutais.”
Šitom kryptim bus skirti 9 traukiniai. Dabartiniais grafikais Vln-Klp pakanka kažkur keturių traukinių (bet galima susisukti ir su trim), o kitom dviem kryptim naudoja po vieną. Tai pagal logiką, traukiniai galbūt dalintųsi 5-2-2, ir turėtume maždaug kas valandą vykstančius išvykimus? Kaip ir neblogai.
Įdomu, ar kai kurie dabartiniai šitų reisų traukiniai bus perkelti dažninti Vilnius-Kaunas maršrutą.
- 1 patinka
Comment
-
Ko gero tai tik reiškia, kad neteisingai laiko telefoną. Kai jis ilgesnis, garsiakalbis patenka už ausies kriauklės ribų ir visiškai nieko per jį nesigirdi. Čia su sąlyga, kad jis veikia ir nenutildytas.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNereikia absoliutinti - mano mama visada kalba telefonu per loudspykerį. Nes paprasčiausiai neprigirdi.
- 1 patinka
Comment
-
Nepamirškit, kad tikrai bus poreikis leisti sudvejintus sąstatus. Tad nuo dabartinių 7 (ant popieriaus, faktiškai vos ne dvigubai mažiau) Pesų nelabai jausis skirtumas.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
Comment
-
Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
Nuvilsiu. Traukinyje Vilnius - Klaipėda reikia maitinimo.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai
Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.20, 21:07.
- 1 patinka
Comment
-
Sujungus Vilnius-Kena ir Vilnius-Trakai maršrutus į vieną gal ir pateisintų bent jau dvivagoniai dviaukščiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
O dėl Radviliškis-Klaipėda, gal visgi ten paleis dviaukščius? Tik nežinau ar planuoja pritaikyti Radviliškio depą elektriniams traukiniams. Įsivaizduočiau kad ir Vilnius-Šiauliai galėtų dviaukščius leisti.
Comment
-
Kokia tikimybė, kad pasibaigus riedmenų trūkumuiTM, prasidės koks mašinistų trūkumas?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
- 2 patinka
Comment
-
Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai
Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
Kelios detalės, kurios gali atrodyti nelabai reikšmingos, bet, imho, yra svarbios ir rodo gerą požiūrį į keleivių komfortą
Dvigubi porankiai net antroje klasėje. Pavyzdžiui, UK (ir kai kur kitur) net ir pirmoje klasėje ne visur būna dvigubi porankiai, nekalbant apie antrą klasę, kur dvigubų porankių nebūna beveik niekur. Renderyje, kaip suprantu, antra klasė

Privatumo sienelės. Tokį sprendimą teko matyti kai kuriuose naujesniuose traukinių modeliuose (ICE3 Neo, RailJet), bet pas mus tokio dalyko dar nelaukiau. Tai už šitą irgi thumbs up. Taipogi tiek pirmoje klasėje, tiek ir antroje

- 6 patinka
Comment
-
Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.Parašė John Rodyti pranešimą
Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
Comment
-
Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.
Comment
-
EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį. Be to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575
Comment
-
Kaip neužteks, kai viso turima 13 traukinių?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį.
Veikiausiai bus kaip būdavo su dyzeliukais - atvažinės iki tol, kol sueis remonto laikas ir tuomet pervarys į Vilnių bei Radviliškiui duos kitus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...
Comment
-
Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...
- 1 patinka
Comment
-
Goooglęje šiek tiek matosi. Kol kas priėmimo keliai, kalnelis ir formavimo keliai - be KT atramų. Vakarinėje pusėje, kur depai - lyg ir daugiau KT atramų, bet depų kelių jos lyg ir nedengia. Iš kitos pusės, depui KT nebūtinas: pantrografą galima išbandyti tam skirtoje zonoje, o trauką organizuoti atskiru reidmeniu - dyzeliniu, dujiniu ar elektriniu. Jei gali toks dirbti uoste, kodėl negali depo kelyne?Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?
Comment
-
Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.Parašė John Rodyti pranešimą
O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
- 1 patinka
Comment
Comment