Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
Comment
-
Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai
Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.20, 21:07.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
O dėl Radviliškis-Klaipėda, gal visgi ten paleis dviaukščius? Tik nežinau ar planuoja pritaikyti Radviliškio depą elektriniams traukiniams. Įsivaizduočiau kad ir Vilnius-Šiauliai galėtų dviaukščius leisti.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai
Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
Kelios detalės, kurios gali atrodyti nelabai reikšmingos, bet, imho, yra svarbios ir rodo gerą požiūrį į keleivių komfortą
Dvigubi porankiai net antroje klasėje. Pavyzdžiui, UK (ir kai kur kitur) net ir pirmoje klasėje ne visur būna dvigubi porankiai, nekalbant apie antrą klasę, kur dvigubų porankių nebūna beveik niekur. Renderyje, kaip suprantu, antra klasė
Privatumo sienelės. Tokį sprendimą teko matyti kai kuriuose naujesniuose traukinių modeliuose (ICE3 Neo, RailJet), bet pas mus tokio dalyko dar nelaukiau. Tai už šitą irgi thumbs up. Taipogi tiek pirmoje klasėje, tiek ir antroje
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...
Comment
-
Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą
Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.
Comment
-
Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai..."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
Comment