Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
O jeigu įvyktų kokia Crowdstrike ar WannaCry tipo katastrofa ir reiktų kokią savaitę ar mėnesį pagyvent be prieigos prie e-atsiskaitymo ir e-bankininkystės?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia spręsti vien pagal savo patirtis ir pomėgius. Ketvirtadalis žmonių iki šiol pirko bilietus kasose.Taip turbūt jiems patogiau.
Bilietomatai irgi turi trūkumų - pavyzdžiui, jei nori nusipirkti 7 bilietus ir dar su lengvata.
Vieniems labiau patinka kokio Lidlio savitarnos kasos, kitiems (ypač perkantiems.daug) tai yra žmonių kankinimas ir diskriminacija.
Na, bet jei iš Maximus kilusi "LTG-link Perlo" vadovė nutarė "pažangą" kišti per kitą galą nepalikdama alternatyvų, tai čia jos pasirinkimas, kuris daliai keleivių bus nepriimtinas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia spręsti vien pagal savo patirtis ir pomėgius. Ketvirtadalis žmonių iki šiol pirko bilietus kasose.Taip turbūt jiems patogiau.
Bilietomatai irgi turi trūkumų - pavyzdžiui, jei nori nusipirkti 7 bilietus ir dar su lengvata.
Vieniems labiau patinka kokio Lidlio savitarnos kasos, kitiems (ypač perkantiems.daug) tai yra žmonių kankinimas ir diskriminacija.
Na, bet jei iš Maximus kilusi "LTG-link Perlo" vadovė nutarė "pažangą" kišti per kitą galą nepalikdama alternatyvų, tai čia jos pasirinkimas, kuris daliai keleivių bus nepriimtinas.
- 3 patinka
Comment
-
Efektyvūs manageriai daro viską, kad tik mažiau žmonių keliautų. Tai leidžia mažos talpos traukinius į maršrutą, kur bilietų neįmanoma nuspirkti jau prieš kelias dienas iki išvykimo, tai dabar kasas naikina... Ten tą visą keleivių vežimo vadovų komandą reikėtų susodinti į kalėjimą... Autobuse bilietą galima bus nusipirkti ir kasoje, ir pas vairuotoją... Deja, autobusai irgi tampa retenybe kai kuriose kryptyse...
Efektyvūs manageriams nereikia, kad LTG vežtų kuo daugiau keleivių ir jie atsiskaitytų už kelionę.. Štai pavyzdžiai.
Marcinkonyse nėra kasos ir bilietus parduoda konduktoriai. Bet jie dažniausiai pradeda vaikštioti tik nuo Zervynų ir parduoda bilietus nuo Zervynų, o ne Marcinkonių... Kas perka internetu, tas papuola į statistiką. O kas perka traukinyje, daro statistiką Zervynos, o paskui LTG bonzai gali aiškinti, kad maršrutas nuostolingas, keleivių tik vienetai...
Tokia pati situacija buvo su elektriniais traukiniais iš N. Vilnios į Vilnių, įskaitant Pavilnį. Konduktoriai net nevaikščiodavo po traukinį... Elektrinių traukinių iki N. Vilnios jau seniai nėra, neskaitant Kenos maršruto... O traukiniai vis tiek į depą ir atgal varinėjami be keleivių...
Paneriuose kasa panaikinta jau gal prieš 10 ar daugiau metų... Nors tai viena iš stočių, kur keleivių įlipa ir išlipa nemažai... Deja, konduktoriai Vilniaus kryptimi važiuojančiuose traukiniuose dažniausiai net nesivargina praeiti pro traukinį ar tiesiog nespėja praeiti ir dalis keleivių, įlipusių Paneriuose, iki Vilniaus važiuoja nemokamai... Ir nepapuola į statistiką, kas vėl paskui LTG leidžina naglu snukiu teigti, kad keleivių nėra ir netgi nestoti tose stotyse ar stotelėse, net jei traukinių ir nenaikina...
Vieną kartą teko važiuoti iš Kaišiadorių į Kauną be bilieto. Nes kasai buvo pertrauka, o traukinyje konduktorius taip ir nepasirode...
Kas svarbiausia, kad bilietų automatai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje autobusų stotyse jau yra ne pirmi metai, juose bilietus perka itin mažai žmonių. Kasos parduota turbūt 98-99 proc. bilietų, perkamų ne internetu... LTG daro viską priešingai... O juk didžiulė dalis keleivių iš viso nedraugauja nei su internetu, nei pirkti savitarnos kasose jiems yra patogu, nei turi bako korteles...
Kažko panašaus ir tikėjausi, kad kasas naikins, kai įveis automatus... Nu bet ne didžiuosiuose miestuose... O kaip mėnesiniai bilietai? Šiaip tai nesąmonė yra bilietų prekyba per Maximas ar perlo terminaluose... Čia nebent tik tiems, kas planuoja kelionę labai iš anksto. Bet Lietuvoje iš viso traukiniai su numeruotomis vietomis, kur jų ne visada prie išvykimą galima nusipirkti, tai tik Vilniaus - Klaipėdos maršrutuose. Nu dar į Rygą ir Lenkiją... Visur kitur žmonės perka prieš kelionę, o ne gerokai iš anksto kažkur Maximoje...
Parašė John Rodyti pranešimąIš kur tas keistas kai kurių žmonių fetišas "atsaiskaitymams grynaisiais"? Dar pradėkit reikalauti atsiskaitymo kokiais nors akmenais ar šakaliais. Nebe 20 amžius jau, buvo laiko išmokti/prisitaikyti gyventi be bakterijas ir ligas nešiojančių popiergalių ir geležių.
Efektyvūs manageriai jau kai kur ir kavos aparatuose tyčia nebeparduoda kavos už grynuosius... Nors monetas priima, bet neparduoda, rašo, tipo atsiskaiktymas negalimas ir grąžina atgal. Siunčiu nachren tokius debiliškus automatų savininkus ir neperku su kortele. Tegul patys laka...Paskutinis taisė Al1; Vakar, 20:42.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Alio, o kaip karas? Va, pažiūrėk, kaip Ukrainoje be grynųjų išsiversi? Bus tas pats ir pas mus, juk rengiamasi. O čia valdiškoje įmonėje įsisukusios globalizmo išgamos naikina atsiskaitymo galimybę grynaisiais... Jau tai, kad per koroną buvo nutraukta bilietų prekyba traukiniusoe už grynuosius, turėjo lėkti visos LTG galvos... Nes grynieji yra legali atsiskaitymo priemonė ir privalo būti priimami visur. Ne grynieji turi būti alternatyva, o atsiskaitymas internetu ar kortele...
Efektyvūs manageriai jau kai kur ir kavos aparatuose tyčia nebeparduoda kavos už grynuosius... Nors monetas priima, bet neparduoda, rašo, tipo atsiskaiktymas negalimas ir grąžina atgal. Siunčiu nachren tokius debiliškus automatų savininkus ir neperku su kortele. Tegul patys laka...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą2) Nelieka nuolaidos perkant bilietą atgalios( mergina, kuri šalia stovėjo ir “mokino” bandančius pirkti pirmą kartą, pirmąkart apie tai išgirdo
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAtgalinės nuolaidos nėra jau kuris laikas visuose pardavimų kanaluose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIš kur tas keistas kai kurių žmonių fetišas "atsaiskaitymams grynaisiais"? Dar pradėkit reikalauti atsiskaitymo kokiais nors akmenais ar šakaliais. Nebe 20 amžius jau, buvo laiko išmokti/prisitaikyti gyventi be bakterijas ir ligas nešiojančių popiergalių ir geležių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąiš viso nedraugauja nei su internetu, nei pirkti savitarnos kasose jiems yra patogu, nei turi bako korteles...
patiko ši dalis, dar kartą patvirtinanti kad normaliems žmonėms VT ir ypač traukiniai nėra reikalingi.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
patiko ši dalis, dar kartą patvirtinanti kad normaliems žmonėms VT ir ypač traukiniai nėra reikalingi.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ukrainoje ir prieš karą be grynųjų neišsivertė. Prie ko čia karas? Visgi ir Ukraina, tvarkantis su korupcija ir šešėliu, grynųjų naudoja vis mažiau. Popieriai ir geležiai yra atgyvena, kuri neišvengiamai išnyks. Koks tikslas tampyti tą lavoną už kojos ir verkti, kad anas nebesikelia?
Karo, suiručių atveju vertę turi ne banko sąskaitoje esantys pinigai, ir net ne grynieji, nes jie greitai nuvertėja, nebent tai būtų stipri valiuta kaip doleris ar euras, o šiaip jau auksas, deimantai ir realios materialinės vertybės - maistas, o geriausia ginklas ir šoviniai. Tada viso kito galima įsigyti...
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kokia bus komisija perlo terminale? Įtariu dabar dauguma pirks tiesiog traukinyje iš konduktoriaus.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
patiko ši dalis, dar kartą patvirtinanti kad normaliems žmonėms VT ir ypač traukiniai nėra reikalingi.
Vien ko vertas totalus traukinių atšaukimas dėl elektrifikacijos tarp Šiaulių ir Klaipėdos... Kodėl nebuvo pakaitinių autobusų. Ar žinote, kad po pernai įvyktdyto autobusų pogromo, tarp Šiaulių ir Klaipėdos kursuoja tik vienas autobusas per dieną - Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda ir atgal...
Vilniaus stotyje tik 4 automatai... Tik 4! Sostinėje, mieste su daugiau nei puse milijono gyventojų! Tai rodo, kad VT naudojasi mažai žmonių ir geležinkelių vadovai bei valdžia daro viską, kad VT naudotųsi dar mažiau...Paskutinis taisė Al1; Šiandien, 17:48.
Comment
Comment