Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad uždarbyje problema. Šiaip, LTG Link traukinių palydovai yra gana gerai apmokyti, neblogai moka klientų aptarnavimą, yra tikrai praėję kažkokius gal net ne visai basic apmokymus ir akivaizdu, kad LTG tam skiria dėmesį, kas yra labai gerai. Visgi, taip pat akivaizdu, kad kažkodėl tai neveikia potencialiai konfliktinėse situacijose arba tiesiog situacijose, kur reikia ką nors konfrontuoti, net jeigu nėra konflikto. Pavyzdžiui, UK traukiniuose teko ne kartą matyti tokių situacijų suvaldymą, kai koks nors vaikėzas (ten kitokie nelabai taip ir daro) garsiai klausosi muzikos per telefoną. Traukinio palydovas (dažnai vienas visame traukinyje) prieina ir mnandagiu, bet assertive tonu pasako "Would you switch off your phone loudspeaker please". Kodėl LTG Link darbuotojai negali daryti kažko panašaus?
    Gal todėl, kad stotyse nėra policijos/apsaugos? O specialiai kviestis policiją gal būtų tik papildomo vargo, ypač į kokius Kaišiadoris ar kitą miestelį, tai ir nerizikuoja. Bet čia tik mano spėjimas nežinant situacijos.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Gal todėl, kad stotyse nėra policijos/apsaugos? O specialiai kviestis policiją gal būtų tik papildomo vargo, ypač į kokius Kaišiadoris ar kitą miestelį, tai ir nerizikuoja. Bet čia tik mano spėjimas nežinant situacijos.
      UK stotyse juo labiau nėra policijos, turint omeny, kad ten jų koks tūkstantis vien Londone. O ir publikos būna labai įvairios. Ir nieko, tvarkosi traukinių guard'ai. Elementarus pasisveikinimas ir mandagus paprašymas nedaryti to ar ano beveik visada suveikia.

      Visos mano asmeniškai matytos situacijos LTG traukiniuose toli gražu nebuvo tokios, kurioms galėtų pro kur nors reikti policijos. Man tai panašu į kažkokį kultūrinį barjerą, kai žmonės tiesiog patologiškai ir visiškai nepagrįstai bet kokia kaina vengia absoliučiai bet kokios konfrontacijos ar, neduok dieve, konflikto. Net jei tai turėtų būti jų tiesioginių pareigų dalis. Šitas dalykas man yra biškiuką scary, nes kartais atrodo, kad kažko nesuprantu ar kažką darau ne taip, kai mano iniciatyva vyksta kažkokia konfrontacija dėl kokių nors akivaizdžių dalykų.

      Anekdotinė situacija iš mano asmeninės patirties. Važiuojant kažkuriuo traukiniu su veikiančiais oro kondicionieriais šiltą vasaros dieną, pamačiau, kad atidarytas vienas vagono langas, ko žinoma neturėtų būti dėl akivaizdžių priežasčių. Traukinys pilnas, salone šiltoka (dėl to paties atidaryto lango), visi keleiviai to nepastebi arba apsimeta, kad nepastebi. Pamatęs palydovą, pasisveikinau ir labai mandagiai pasiteiravau, kodėl atidarytas langas, kai veikia kondicionierius ir lauke +30? Žmogus iškart akivaizdžiai sutriko (turbūt nesitikėjo ir akivaizdžiai nebuvo pratęs prie tokių klausimų iš keleivių) ir sulemeno kažką "turbūt keleiviai atidarė". Suprask, ne mano kaltė, ne aš čia, tai iš spręsti problemą reikia ne man. Tada išlaikydamas madagumą, bet įjungęs šiek tiek assertive mode paaiškinau, kad taip būti neturi ir jo darbas yra tokius dalykus sužiūrėti, nes jis yra traukinio šeimininkas šiuo metu. Guess what, nieko neatsakęs nuėjo ir uždarė langą. Keleiviai truputį apsidairė, kai kurie turbūt biškiuką nustebo dėl nelabai įprasto situacijos, bet problema buvo momentaliai išspręsta.

      Žinoma, būna ir pavojingesnių situacijų (tiesa, man tokių per visą savo gyvenimą matyti neteko), bet šita kompulsyvinė fobija su kuo nors konfliktuoti ar konfrontuoti net pačiose paprasčiausiose situacijose atrodo kažkaip keistai.
      Paskutinis taisė John; 2024.08.13, 00:35.

      Comment


        Teorijoje viskas turėtų būti taip, kaip Jonas rašo, bet praktikoje viskas kitaip.

        Praeitą savaitę per LNK žinias rodė reportažą, kaip viename iš traukinių įvyko incidentas su agresyviu klientu, ko pasekoje buvo iškviesta apsauga, panaudotos net ir ašarinės dujos. Situacija nemaloni, įvykio metu nukentėjo ir traukinio palydovė, taip viskas ir pasibaigė, kol nepradėjo domėtis žurnalistai.

        Reportaže užduoti klausimai LTG atstovams, kaip dažnai įmonė susiduria su panašiais atvejais ir kokių priemonių imasi prevenciškai. LTG atsakymas: nuo 2019 metų nefiksuotas nei vienas įvykis su agresyviais klientais, traukinius dažnai lydi apsauga, o darbuotojai yra mokoki, kaip elgtis konfliktinėse siruacijose. Žodžiu, viskas zjbs, išvis ko čia žurnalistai lenda ir klausinėja.

        Praktikoje viskas kitaip, asmeniškai pažįstu ne vieną ir ne du traukinio palydovus. Konfliktinės situacijos su agresyviais, neblaiviais, viešąją tvarką pažeidžiančiais keleiviais yra labai dažnos (ypač maršrutuose link Varėnos ir Turmanto), mokymų darbuotojai turi daug, tačiau konkrečių, skirtų valdyti konfliktines situacijas, nėra, taip pat ir su apsaugos palyda manipuliuojama: apsauga skiriama tik tais atvejais, kai iš Kauno vyksta papildomi traukianiai į Vilnių po krepšinio varžybų ar didesnių renginių.

        Atsižvelgiant į tai, tampa suprantama, kodėl dažnu atveju traukinio palydovas nieko nedaro panašiais atvejais. Jeigu skundai vadovams ignoruojami, nesiimama konkrečių priemonių apsaugoti darbuotojus, dėl to ir vengiama konfliktinių situacijų.

        Comment


          Ir vis dėl to, jeigu skaitei mano ankstesnį pranešimą, pateikiau pavyzdį (galiu pateikti ir daugiau) kai LTG darbuotojų saugumas nu tiesiog niekaip negalėjo būti pastatytas į pavojų ir problemą jie išsprendė paraginti vieno iš keleivių (t.y. manęs). Ir šitą pastebiu ne vien LTG, o gal net kaip visą tautos bruožą. Daug kas panašiai vengia kviesti policiją, nes "juk nieko nedarys" ar susigalvoję kokią nors kitą iš šiknos ištrauktą atmazą. Tiesiog kažkokia sunkiai apibūdinama baimė, kai neaišku, ko bijoma ar kai net teoriškai nėra ko bijoti.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            UK stotyse juo labiau nėra policijos, turint omeny, kad ten jų koks tūkstantis vien Londone. O ir publikos būna labai įvairios. Ir nieko, tvarkosi traukinių guard'ai. Elementarus pasisveikinimas ir mandagus paprašymas nedaryti to ar ano beveik visada suveikia.
            Japonijoje traukinio palydovas ofenderį ko gero sumuštų lazda.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Japonijoje traukinio palydovas ofenderį ko gero sumuštų lazda.
              Japonijoje neteko matyti ne tik triukšmaujančių traukiniuose, bet išvis neteko matyti/girdėti kieno nors telefono su įjungtu garsu nei lauke, nei transporte, nei pastatų viduje. Ir aišku neteko matyti Lietuvoje kai kurių mėgstamo kalbėjimo telefonu įjungus loudspeakerį.

              Nu bet jeigu visgi būna ofenderių, tai spėju, kad traukinio palydovas ar šiaip apsauginis priverčia ofenderį pasidaryti Harakirį. Bent jau aš girdėjau tokią informaciją

              Comment


                Ar harakiri daro tiesiog traukinyje? Kardas turbūt visada kur nors vagone yra tam atvejui?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Japonijoje neteko matyti ne tik triukšmaujančių traukiniuose, bet išvis neteko matyti/girdėti kieno nors telefono su įjungtu garsu nei lauke, nei transporte, nei pastatų viduje. Ir aišku neteko matyti Lietuvoje kai kurių mėgstamo kalbėjimo telefonu įjungus loudspeakerį.
                  Kalbėjimas per laudspykerį man rodos labiau paplitęs tarp rusakalbių. T.y. Lietuvoje man beveik netenka susidurti, o va Latvijoje labai dažnai.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Kalbėjimas per laudspykerį man rodos labiau paplitęs tarp rusakalbių. T.y. Lietuvoje man beveik netenka susidurti, o va Latvijoje labai dažnai.
                    Nes jie prisiklausė rusiškų sąmokslo teorijų, kad telefono negalima dėti prie galvos.

                    Comment


                      Nereikia absoliutinti - mano mama visada kalba telefonu per loudspykerį. Nes paprasčiausiai neprigirdi.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Kalbėjimas per laudspykerį man rodos labiau paplitęs tarp rusakalbių. T.y. Lietuvoje man beveik netenka susidurti, o va Latvijoje labai dažnai.
                        Kas be ko, Rusijoje ir tarp rusakalbių tikrai paplitęs, bet paplitęs ir tarp lietuvių, ypač šiek tiek vyresnio amžiaus.

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                          Nereikia absoliutinti - mano mama visada kalba telefonu per loudspykerį. Nes paprasčiausiai neprigirdi.
                          Paprastai telefone galima pasididinti garsą iki tiek, kad pridėjus prie ausies bus ne mažiau garsu nei per garsiakalbį laikant ne prie ausies.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Paprastai telefone galima pasididinti garsą iki tiek, kad pridėjus prie ausies bus ne mažiau garsu nei per garsiakalbį laikant ne prie ausies.
                            Oi ne, per telefoną prastai sako girdi. Net ant maksimalaus garso.

                            Comment


                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai

                              Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.

                              Comment


                                “Naujieji traukiniai nuo 2026 metų kursuos populiariais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Varėna–Marcinkonys ir Kaunas–Šiauliai maršrutais.”

                                Šitom kryptim bus skirti 9 traukiniai. Dabartiniais grafikais Vln-Klp pakanka kažkur keturių traukinių (bet galima susisukti ir su trim), o kitom dviem kryptim naudoja po vieną. Tai pagal logiką, traukiniai galbūt dalintųsi 5-2-2, ir turėtume maždaug kas valandą vykstančius išvykimus? Kaip ir neblogai.

                                Įdomu, ar kai kurie dabartiniai šitų reisų traukiniai bus perkelti dažninti Vilnius-Kaunas maršrutą.

                                Comment


                                  Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                  “Naujieji traukiniai nuo 2026 metų kursuos populiariais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Varėna–Marcinkonys ir Kaunas–Šiauliai maršrutais.”

                                  Šitom kryptim bus skirti 9 traukiniai. Dabartiniais grafikais Vln-Klp pakanka kažkur keturių traukinių (bet galima susisukti ir su trim), o kitom dviem kryptim naudoja po vieną. Tai pagal logiką, traukiniai galbūt dalintųsi 5-2-2, ir turėtume maždaug kas valandą vykstančius išvykimus? Kaip ir neblogai.

                                  Įdomu, ar kai kurie dabartiniai šitų reisų traukiniai bus perkelti dažninti Vilnius-Kaunas maršrutą.
                                  Klausimas, kiek dabar nenaudojamų/nušrotintų/išardytų EJ575 yra? Juk ir visi Minsko krypčiai skirti traukiniai turėtų būti naudojami Vilnius-Kaunas.
                                  Paskutinis taisė John; 2024.08.20, 12:56.

                                  Comment


                                    Taip ir yra. Užsidarius Minsko mašrutams,.visi 3 elektriniai traukiniai permesti į vidaus maršrutus.

                                    O bet tačiau elektrinių traukinių būklė neteikia daug optimizmo. Mažiausiai vienas traukinys jau n metų nedirba, o tie, kurie iš.gamyklos atkeliavo 3 vagonų, dažniausiai kursuoja dvivagoniai arba apskritai kaip hibridai (vagonai nuo skirtingų sąstatų).

                                    Comment


                                      Parašė vectron Rodyti pranešimą
                                      Taip ir yra. Užsidarius Minsko mašrutams,.visi 3 elektriniai traukiniai permesti į vidaus maršrutus.

                                      O bet tačiau elektrinių traukinių būklė neteikia daug optimizmo. Mažiausiai vienas traukinys jau n metų nedirba, o tie, kurie iš.gamyklos atkeliavo 3 vagonų, dažniausiai kursuoja dvivagoniai arba apskritai kaip hibridai (vagonai nuo skirtingų sąstatų).
                                      O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
                                        Trukdo tai kad gamintojas šiuo metu daro planinį tvarkymą po milijono kilometrų

                                        Kadangi kol tvarko, važiuoti negali, ir tvarko atskirais vagonais, dėl to ir daromi trumpinimai ir hibridai.

                                        Comment


                                          Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                          “Naujieji traukiniai nuo 2026 metų kursuos populiariais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Varėna–Marcinkonys ir Kaunas–Šiauliai maršrutais.”

                                          Šitom kryptim bus skirti 9 traukiniai. Dabartiniais grafikais Vln-Klp pakanka kažkur keturių traukinių (bet galima susisukti ir su trim), o kitom dviem kryptim naudoja po vieną. Tai pagal logiką, traukiniai galbūt dalintųsi 5-2-2, ir turėtume maždaug kas valandą vykstančius išvykimus? Kaip ir neblogai.

                                          Įdomu, ar kai kurie dabartiniai šitų reisų traukiniai bus perkelti dažninti Vilnius-Kaunas maršrutą.
                                          Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X