Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.
    Kalbama būtent apie kupe.

    Comment


      Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.
        3+3 ar tai 3+2 ten būdavo per vagono plotį. Čia iš viso 3, kas reiškia, kad yra nepalyginamai erdviau.

        Comment


          Logiškai galvojant, tai taip. Tik man labiau pasirodė suspausta dėl vietos kojoms, tai arba čia be galo plačios sėdynės (kai tik trys + praėjimas per vagono plotį) arba iš tiesų mažokai vietos kojoms. Tik jeigu plačios sėdynės, tai keista, kad nėra porankių tarp sėdynių, nes bent jau PKP kupė vagonuose (2 klasė) dėl to sėdėti labai patogu ir to niekaip negalėtum pavadinti trečiąja klase.

          Comment


            Na tai dėl to ir bus 3 klasė, nes nėra nei porankių, nei galvos atlošų, ir ergonomika turbūt ne pati geriausia. Visgi į plotį vietos tikrai daug, kas nemaža dalimi kompensuoja mažą legroom.

            Comment


              „LTG LINK“: KELEIVINIS TRAUKINYS IŠ PANEVĖŽIO Į KLAIPĖDĄ GALĖTŲ PRADĖTI KURSUOTI 2026 METAIS

              Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
              https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...metais-1182135


              Vietoje normalių persėdimų suderinimo, geriau palaukim porą metų.

              Comment

              Working...
              X