Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ir anksčiau priklausydavo nuo traukinio/maršruto. Gali būti po vieną, du ant 3 vagonų ir pan.
O Pesa 4 val. maršrute su palydovu prie kiekvienų durų biški juokinga. Vokietijoje RE 5-8 vagonų traukiniams būna dažniausiai tik vienas palydovas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Toks servisas gali dar būti suprantamas “Jantar” traukiniui. Naktinis, sleeper and so on. Ir tai dar kiekvienam vagonui po palydovą yra mano nuomone perdaug.
O Pesa 4 val. maršrute su palydovu prie kiekvienų durų biški juokinga. Vokietijoje RE 5-8 vagonų traukiniams būna dažniausiai tik vienas palydovas.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLTG Link pastaruoju metu pozicionuoja traukinius kaip premiuim kelionės opciją, tai būtent dėl to ir yra daromi sprendimai kurie gal ir primažina keleivių skaičių, bet gerina patogumą.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Beveik niekur kitur tokio lėktuvinio serviso su kavutėmis neteko matyti. Žinoma, tai marketingo strategija, kai nei greičio, nei kursavimo dažnio negali pasiūlyti, bet pripratinus keleivius, gali būti skausminga juos atpratinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Beveik niekur kitur tokio lėktuvinio serviso su kavutėmis neteko matyti. Žinoma, tai marketingo strategija, kai nei greičio, nei kursavimo dažnio negali pasiūlyti, bet pripratinus keleivius, gali būti skausminga juos atpratinti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip suprasti neteko matyti? Taip yra praktiškai visų Europos šalių visuose tolimų maršrutų tarpmiestiniuose (IC) traukiniuose. Plius daug kur būna dedikuotas vagonas, arba bent jau dalis vagono, restoranui/kavinei. LTG šiaip turi labai basic servisą su kavutėmis ir užkandžiais traukinyje.
Viskas gerai, patogumas yra sveikintinas. Bet kartu tai yra ir akių dūmimas keleiviams, kai sudaromas įspūdis, kad LTG yra baisiai modernūs ir patogūs, kai didelėje dalyje maršrutų nėra net bazės - greičio ir dažnumo. Panašiai buvo su Vilnius-Ryga - strategiškai pristatymui pasirinktas laikas (iškart po Kalėdų, kai Lietuvoje daugiau nieko nevyksta), daug kamerų ir politikų, bet po kelių dienų visi suprato, kad 6 ryto kartą per dieną išvykstantis traukinys nėra toks jau baisiai geras.
Kaip palyginimą galiu paimti Vilniaus valdžios pagyras, esą VT mieste patogus ir linksmas, nes perkami nauji troleibusai ir autobusai, netrukus bus nuimtas kontaktinis tinklas centre, o per Euroviziją švieslentės šviečia palaikydamos Silvester Belt. Bet kas iš tų naujų troleibusų, kontaktinio tinklo nuėmimo ar palaikymo Eurovizijos atstovui, jeigu pati esmė yra šūdina. Analogiška situacija ir su gatvių asfaltavimu - geriau nei nieko, bet sisteminių problemų nesprendžia.Paskutinis taisė eigh; 2024.06.12, 16:39.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai restoranas kitas reikalas, jo tikrai reiktų Vilniaus-Klaipėdos maršrute. Aš kalbu apie premium klasės parodiją su kavutę nešiojančiais palydovais. To neteko matyti per pastarojo meto keliones IC ir greitaisiais traukiniais Prancūzijoje, Belgijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Eurostar. Prieš keletą metų važiavau Italijos greituoju traukiniu, berods, iš Florencijos į Boloniją - ten irgi nebuvo. O Lietuvoje, mačiau Orijaus Gasanovo reklamą, palydovai dabar ir pledukus duos pasidėti ant kelių.
Viskas gerai, patogumas yra sveikintinas. Bet kartu tai yra ir akių dūmimas keleiviams, kai sudaromas įspūdis, kad LTG yra baisiai modernūs ir patogūs, kai didelėje dalyje maršrutų nėra net bazės - greičio ir dažnumo. Panašiai buvo su Vilnius-Ryga - strategiškai pasirinktas laikas (iškart po Kalėdų, kai Lietuvoje daugiau nieko neveikia), daug kamerų ir politikų, bet po kelių dienų visi suprato, kad 6 ryto kartą per dieną išvykstantis traukinys nėra toks jau baisiai geras.
Kad LTG kartais atrodo biškutį juokingai su savo reklamos kampanijomis ir gendančiais traukiniais, sutinku, bet taip pat reikia pastebėti, kad visgi keleivių aptarnavimas yra neblogas, darbuotojai neblogai apmokyti ir visos tos kavutės/užkandukai yra svarbi to dalis ir tikrai reikalingas dalykas. Galima kritikuoti nebent dėl to, kad patys sumuštiniai labai prastos kokybės (Mantinga) ir kad nesiūlo kokių nors skanesnių karštų valgių ir alkoholinių gėrimų, bet visgi reiktų pagirti bent jau už tokias pastangas, o ne peikti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Blogai teko matyti tada, nes toks servisas traukiniuose yra visiškai įprastas visur Europoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLTG Link pastaruoju metu pozicionuoja traukinius kaip premiuim kelionės opciją, tai būtent dėl to ir yra daromi sprendimai kurie gal ir primažina keleivių skaičių, bet gerina patogumą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Klaipėda yra ne RE, o IC atitikmuo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nei viename NL vidinio maršruto traukinyje nemačiau galimybės nusipirkti kavos. Nes turbūt tik pižonai sutinka mokėti algas kavos išnešiotojams ir gerti kavą traukinyje, kai gali tiesiog išlipti bet kurioje stotyje, atsigerti kavos norimoje kavinėje ir toliau tęsti kelionę. Traukiniai juk tipiškai važiuoja kas 15 minučių, o maksimum – kas pusvalandį.
- 3 patinka
Comment
Comment