Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kontrolierius prie įlipimo yra vienas puikesnių „kaštų mažinimo“ ir paslaugos optimizavimo simbolių. Kažin, keli „kavos nešiotojai“ yra priskiriami kiekvienam vagonui? Anksčiau būdavo po vieną.
    Ir anksčiau priklausydavo nuo traukinio/maršruto. Gali būti po vieną, du ant 3 vagonų ir pan.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Ir anksčiau priklausydavo nuo traukinio/maršruto. Gali būti po vieną, du ant 3 vagonų ir pan.
      Toks servisas gali dar būti suprantamas “Jantar” traukiniui. Naktinis, sleeper and so on. Ir tai dar kiekvienam vagonui po palydovą yra mano nuomone perdaug.

      O Pesa 4 val. maršrute su palydovu prie kiekvienų durų biški juokinga. Vokietijoje RE 5-8 vagonų traukiniams būna dažniausiai tik vienas palydovas.

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą

        Toks servisas gali dar būti suprantamas “Jantar” traukiniui. Naktinis, sleeper and so on. Ir tai dar kiekvienam vagonui po palydovą yra mano nuomone perdaug.

        O Pesa 4 val. maršrute su palydovu prie kiekvienų durų biški juokinga. Vokietijoje RE 5-8 vagonų traukiniams būna dažniausiai tik vienas palydovas.
        Vilnius-Klaipėda yra ne RE, o IC atitikmuo.

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
          LTG Link pastaruoju metu pozicionuoja traukinius kaip premiuim kelionės opciją, tai būtent dėl to ir yra daromi sprendimai kurie gal ir primažina keleivių skaičių, bet gerina patogumą.
          Beveik niekur kitur tokio lėktuvinio serviso su kavutėmis neteko matyti. Žinoma, tai marketingo strategija, kai nei greičio, nei kursavimo dažnio negali pasiūlyti, bet pripratinus keleivius, gali būti skausminga juos atpratinti.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Beveik niekur kitur tokio lėktuvinio serviso su kavutėmis neteko matyti. Žinoma, tai marketingo strategija, kai nei greičio, nei kursavimo dažnio negali pasiūlyti, bet pripratinus keleivius, gali būti skausminga juos atpratinti.
            Kaip suprasti neteko matyti? Taip yra praktiškai visų Europos šalių visuose tolimų maršrutų tarpmiestiniuose (IC) traukiniuose. Plius daug kur būna dedikuotas vagonas, arba bent jau dalis vagono, restoranui/kavinei. LTG šiaip turi labai basic servisą su kavutėmis ir užkandžiais traukinyje.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Beveik niekur kitur tokio lėktuvinio serviso su kavutėmis neteko matyti. Žinoma, tai marketingo strategija, kai nei greičio, nei kursavimo dažnio negali pasiūlyti, bet pripratinus keleivius, gali būti skausminga juos atpratinti.
              Šiaip tai pilna Europoje tokio serviso pavyzdžių. Ir atpratinti nežada, naujuose IC FLIRT'uose regis planuojamas restorano/kavinės vagonas.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240612_162306.png
Views:	350
Size:	204,0 kB
ID:	2135970

              Comment


                Turbūt net nereikia pradėti apie tokių servisų lygį ÖBB ar Trenitalia, kur reguliariuose kasdieniniuose maršrutuose jau iš tikrųjų nueita link išpindėjimo ribos su tikro restorano lygio maistu, metaliniais stalo įrankiais, brangiais gėrimais ir pasakiškais desertais.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Kaip suprasti neteko matyti? Taip yra praktiškai visų Europos šalių visuose tolimų maršrutų tarpmiestiniuose (IC) traukiniuose. Plius daug kur būna dedikuotas vagonas, arba bent jau dalis vagono, restoranui/kavinei. LTG šiaip turi labai basic servisą su kavutėmis ir užkandžiais traukinyje.
                  Tai restoranas kitas reikalas, jo tikrai reiktų Vilniaus-Klaipėdos maršrute. Aš kalbu apie premium klasės parodiją su kavutę nešiojančiais palydovais. To neteko matyti per pastarojo meto keliones IC ir greitaisiais traukiniais Prancūzijoje, Belgijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Eurostar. Prieš keletą metų važiavau Italijos greituoju traukiniu, berods, iš Florencijos į Boloniją - ten irgi nebuvo. O Lietuvoje, mačiau Orijaus Gasanovo reklamą, palydovai dabar ir pledukus duos pasidėti ant kelių.

                  Viskas gerai, patogumas yra sveikintinas. Bet kartu tai yra ir akių dūmimas keleiviams, kai sudaromas įspūdis, kad LTG yra baisiai modernūs ir patogūs, kai didelėje dalyje maršrutų nėra net bazės - greičio ir dažnumo. Panašiai buvo su Vilnius-Ryga - strategiškai pristatymui pasirinktas laikas (iškart po Kalėdų, kai Lietuvoje daugiau nieko nevyksta), daug kamerų ir politikų, bet po kelių dienų visi suprato, kad 6 ryto kartą per dieną išvykstantis traukinys nėra toks jau baisiai geras.

                  Kaip palyginimą galiu paimti Vilniaus valdžios pagyras, esą VT mieste patogus ir linksmas, nes perkami nauji troleibusai ir autobusai, netrukus bus nuimtas kontaktinis tinklas centre, o per Euroviziją švieslentės šviečia palaikydamos Silvester Belt. Bet kas iš tų naujų troleibusų, kontaktinio tinklo nuėmimo ar palaikymo Eurovizijos atstovui, jeigu pati esmė yra šūdina. Analogiška situacija ir su gatvių asfaltavimu - geriau nei nieko, bet sisteminių problemų nesprendžia.
                  Paskutinis taisė eigh; 2024.06.12, 16:39.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Tai restoranas kitas reikalas, jo tikrai reiktų Vilniaus-Klaipėdos maršrute. Aš kalbu apie premium klasės parodiją su kavutę nešiojančiais palydovais. To neteko matyti per pastarojo meto keliones IC ir greitaisiais traukiniais Prancūzijoje, Belgijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Eurostar. Prieš keletą metų važiavau Italijos greituoju traukiniu, berods, iš Florencijos į Boloniją - ten irgi nebuvo. O Lietuvoje, mačiau Orijaus Gasanovo reklamą, palydovai dabar ir pledukus duos pasidėti ant kelių.

                    Viskas gerai, patogumas yra sveikintinas. Bet kartu tai yra ir akių dūmimas keleiviams, kai sudaromas įspūdis, kad LTG yra baisiai modernūs ir patogūs, kai didelėje dalyje maršrutų nėra net bazės - greičio ir dažnumo. Panašiai buvo su Vilnius-Ryga - strategiškai pasirinktas laikas (iškart po Kalėdų, kai Lietuvoje daugiau nieko neveikia), daug kamerų ir politikų, bet po kelių dienų visi suprato, kad 6 ryto kartą per dieną išvykstantis traukinys nėra toks jau baisiai geras.
                    Blogai teko matyti tada, nes toks servisas traukiniuose yra visiškai įprastas visur Europoje.

                    Kad LTG kartais atrodo biškutį juokingai su savo reklamos kampanijomis ir gendančiais traukiniais, sutinku, bet taip pat reikia pastebėti, kad visgi keleivių aptarnavimas yra neblogas, darbuotojai neblogai apmokyti ir visos tos kavutės/užkandukai yra svarbi to dalis ir tikrai reikalingas dalykas. Galima kritikuoti nebent dėl to, kad patys sumuštiniai labai prastos kokybės (Mantinga) ir kad nesiūlo kokių nors skanesnių karštų valgių ir alkoholinių gėrimų, bet visgi reiktų pagirti bent jau už tokias pastangas, o ne peikti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Blogai teko matyti tada, nes toks servisas traukiniuose yra visiškai įprastas visur Europoje.
                      Supratau, galbūt tikrai per 20+ kelionių praleidau palydovo pasiūlymą duoti pleduką ar kavos. Iš manęs visada tik bilieto prašydavo

                      Comment


                        Offtop: autobuse London - Birmingham (190 km) vežiodavo vežimėlį su gėrimais ir užkandžiais (mokamais).
                        -

                        Comment


                          Man įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                            LTG Link pastaruoju metu pozicionuoja traukinius kaip premiuim kelionės opciją, tai būtent dėl to ir yra daromi sprendimai kurie gal ir primažina keleivių skaičių, bet gerina patogumą.
                            Kad tik skraidyti nepradėtų su tokiu servisų.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Man įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
                              Ko gero beveik kiekviename LTG maršrute.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Vilnius-Klaipėda yra ne RE, o IC atitikmuo.
                                Vilnius - Klaipėda, net ir ekspresas yra IC wannabee. Panašiai kaip 3D kinoteatras kaimo daržinėje.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Man įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
                                  PKP IC Podlasiak Suwałki–Świnoujście kai važiavau užpraeitą vasarą nebuvo galimybės nieko nusipirkt.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Man įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
                                    Nei viename NL vidinio maršruto traukinyje nemačiau galimybės nusipirkti kavos. Nes turbūt tik pižonai sutinka mokėti algas kavos išnešiotojams ir gerti kavą traukinyje, kai gali tiesiog išlipti bet kurioje stotyje, atsigerti kavos norimoje kavinėje ir toliau tęsti kelionę. Traukiniai juk tipiškai važiuoja kas 15 minučių, o maksimum – kas pusvalandį.

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                      Nei viename NL vidinio maršruto traukinyje nemačiau galimybės nusipirkti kavos. Nes turbūt tik pižonai sutinka mokėti algas kavos išnešiotojams ir gerti kavą traukinyje, kai gali tiesiog išlipti bet kurioje stotyje, atsigerti kavos norimoje kavinėje ir toliau tęsti kelionę. Traukiniai juk tipiškai važiuoja kas 15 minučių, o maksimum – kas pusvalandį.
                                      Tiesa, NL negalima. Nes, kaip ir sakai, nėra poreikio. Visgi NL yra išimtis, o ne taisyklė Europoje.

                                      Comment


                                        Turbūt 90 proc žmonių sutiktų nemokėt algos (keliems ?!) kavos pardavėjam traukinyje (skaičius kyla iki 95+ proc jei pastatoms kavos aparatas), kad būtų nešvaistomi pinigai tam ir būtų pigesni bilietai.

                                        Comment


                                          Egzistuoja automatiniai kavos aparatai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X