Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    traukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą
      traukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.
      Warszawa Centralna:

      Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_115500.jpg
Views:	475
Size:	2,04 MB
ID:	2132070

      Comment


        Pats nenufotkinau, bet yra Street View N. Vilniaus "peronų" ir "kelių" informacija prie įėjimo į podzemkę. Peronai 1,2,3,4 (be tarpų), keliai 1,21,2,4,5,6 (be tarpų). Nebūdamas girtas, nesuprasi, kas čia per skaičiai ir informacija
        Paskutinis taisė John; 2024.05.22, 23:42.

        Comment


          Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.

          O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.

          P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
          Paskutinis taisė eigh; 2024.05.23, 00:16.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą
            .

            P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
            Važiuot šaut gali man, kuris po to iš tos pačios stoties traukiniu į Kauną.
            Arba kas netoli stoties gyvena.
            Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Warszawa Centralna:

              Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_115500.jpg
Views:	475
Size:	2,04 MB
ID:	2132070
              Kur 7 kelias?
              Mane iškart klaidina toks

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kur 7 kelias?
                Mane iškart klaidina toks
                Įtariu, keliai sunumeruoti, kad būtų patogu geležinkeliečiams, o ne keleiviui.

                Comment


                  Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.

                  Comment


                    Jo, Warszawa Centralna ir man yra buvę, kad neiškart pavykdavo suprasti, kur yra reikiamas kelias. Nors ten nėra labai gerai viskas, bet visgi kur kas geriau, nei Vilniuje su savo atsitiktinių skaičių kratiniu be tarpų

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
                      Perono žymėjimas, kai yra pateikiamas ir konkretus kelias, ir taip neturi prasmės.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Jo, Warszawa Centralna ir man yra buvę, kad neiškart pavykdavo suprasti, kur yra reikiamas kelias.
                        Pirmą kartą atėjus turbūt jokioje stotyje nepavyko iš kart nueiti nesiblaškant prie reikiamo traukinio, visur tos pačios problemos. Nebent stotis Marcinkonių.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pirmą kartą atėjus turbūt jokioje stotyje nepavyko iš kart nueiti nesiblaškant prie reikiamo traukinio, visur tos pačios problemos. Nebent stotis Marcinkonių.
                          Nu kad šiaip dažniausiai pavyksta. Bent jau civilizuotose Vakarų Europos šalyse. Viskas priklauso nuo žymėjimo/ženklinimo kokybės. Jeigu tie dalykai yra tik afterthought, tada tikrai būna sunku, bet jeigu jie įgyvendinti tinkamai ir daromi profesionalų, tuomet ir būnant aklam nekiltų didelių problemų surasti reikiamą kelią. Viena geriausių šalių tuo požiūriu yra UK, bet ir kitos Vakarų Europos šalys dažniausiai viską daro labai gerai. O mes darom panašiai kaip šitas bičas antrame plane iš šito memu tapusio video:



                          Nors aš, tiesą sakant, galėčiau lažintis, kad tas bičas turbūt padarytų stočių ženklinimą geriau, nei yra dabar.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą
                            Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
                            Tik kam reikalinga perono informacija, jeigu traukinys vis vien bus kažkuriame kelyje. Yra peronų su vienu keliu, kaip ir kelių be perono (pravažiuojamieji). Tačiau stotyje vis vien keliai bus numeruoti iš eilės. Man visiškai neįdomu kuriame ten perone reik būti, jei man aiškiai bus nurodytas kelias ir pvz. iš požeminės perėjos aš pakilsiu prie tam tikro kelio.
                            Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Nu kad šiaip dažniausiai pavyksta. Bent jau civilizuotose Vakarų Europos šalyse. Viskas priklauso nuo žymėjimo/ženklinimo kokybės. Jeigu tie dalykai yra tik afterthought, tada tikrai būna sunku, bet jeigu jie įgyvendinti tinkamai ir daromi profesionalų, tuomet ir būnant aklam nekiltų didelių problemų surasti reikiamą kelią. Viena geriausių šalių tuo požiūriu yra UK, bet ir kitos Vakarų Europos šalys dažniausiai viską daro labai gerai. O mes darom panašiai kaip šitas bičas antrame plane iš šito memu tapusio video
                              UK taip, viskas paprasta ir aišku, bet teko pagrybauti ne tik pietų šalyse, bet ir Austrijoje, Prancūzijoje. Ir ne tik surandant traukinį, bet kartais ir išėjimą.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Tik kam reikalinga perono informacija, jeigu traukinys vis vien bus kažkuriame kelyje. Yra peronų su vienu keliu, kaip ir kelių be perono (pravažiuojamieji). Tačiau stotyje vis vien keliai bus numeruoti iš eilės. Man visiškai neįdomu kuriame ten perone reik būti, jei man aiškiai bus nurodytas kelias ir pvz. iš požeminės perėjos aš pakilsiu prie tam tikro kelio.
                                Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.
                                Atsakymas, kam yra reikalinga perono informacija, kai nurodomas kelias, yra gana paprastas ir trumpas: niekam. Šitą kvailą sistemą paveldėjom iš sovietmečio. Tikriausiai kažkas kažkur kažkada seniai sugalvojo, kad taip bus geriau ir tiksliau. Nebūtinai pačioame sovietyne, nes visai gali būti, kad sovietai šitą praktiką nuo kažko tiesiog nukopijavo, kaip ir daug kitų dalykų. Dabar yra visiškai aišku, kad tokia sistema yra bloga, perteklinė, ir ne pagerina tikslumą ir supratimą, o jį objektyviai pablogina. Dabar turim puikių pavyzdžių (jau minėta UK, bet ir NL, ir daug kitų) su daugybe patirties ir puikios informacijos, kaip daryti teisingai. Tas faktas, kad yra ginančių ir puoselėjančių šitą absurdišką sistemą yra gana pritrenkiantis.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Važiuot šaut gali man, kuris po to iš tos pačios stoties traukiniu į Kauną.
                                  Arba kas netoli stoties gyvena.
                                  Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.
                                  Na nebent, bet tada ir turi oro uosto maršrutas būti pritaikytas prie Vilniaus reisų ir kursuoti dažniau, o ne kaip dabar - atsitiktiniu grafiku. Dar geriau būtų tiesioginiai maršrutai Oro uostas-Vilnius-Kaunas, Oro uostas-Vilnius-Klaipėda. Juk Lietuvos geležinkelių turimi traukiniai leidžia greitai pakeisti važiavimo kryptį? Būtų daug geriau nei šis nesusipratimas:

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-05-23 120921.png
Views:	185
Size:	13,8 kB
ID:	2132221
                                  Bet problema, spėju, oro uosto vienkelis?

                                  Comment


                                    Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
                                    O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
                                    Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                      Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.

                                      O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.

                                      P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
                                      vaziavau sausi apie 18 valanda - puikus sprendimas buvo, per traukinio langa matesi kamsciai, kuriuose tie patys autobusai sedi, jau nekalbant kapie tai, kad vien pagalvojus apie tai kaip su visom striukem ir lagaminu grustis visada pergrustame vilniaus autobuse nupurte net. Tik traukinys turetu zymiai daznesnis but, kad atejus i stoti zinotum kad jis atvaziuos per artimiausia pusvalandi, o ne planuot kelione is anksto ir keist planus jei skrydis veluoja.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
                                        O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
                                        Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.
                                        Aš irgi taip sakau. Nes užknisa, kai vadovauja ne specialistas su savo idiotiškais sprendimais. Man sistema yra ok, kai išlaikomas perono - kelio sąryšis. Primena oro uostą su terminalas X, jame takai Y - Z.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis".
                                          Čia tiesos yra. Man kaip keleiviui iš tiesų nesvarbu ar kelias A, B,.. X, ar kelias 1, 2,..6. Man patogiausia būtų, kad požeminėje perėjoje ties kiekvienais laiptais būtų lentelės su rodykle kurie keliai pasiekiami tais laiptais. Pvz. A,B -> ar 4,5 ->. Ir tokios lentelės turėtų būti matomos iš toli, kad skubėdamas bent vizualiai galėčiau įvertinti ar jau bėgti, ar dar galiu sparčiai eiti iki reikiamo kelio.

                                          Bet mane tikrai glumina, kai keliai sunumeruoti ne iš eilės. Praeitame psl buvo nuotrauka iš Naujosios Vilnius: kelias 1,21, 2. Jei švieslenteje pamatyčiau, kelias 21 tai psichologiškai jau nusiteikčiau eiti bent pusę kilometro iki jo. Todėl manau keliai iš kurių laipinami keleiviai turėtų būti numeruojami iš eilės. Ir nesvarbu ar skaičiais ar raidėmis. Peronai - perteklinė informacija.


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          <..> Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.
                                          Šiuo metu švieslentėse rodomas ir peronas.
                                          Click image for larger version

Name:	fetch?photoid=2127301.jpg
Views:	207
Size:	162,2 kB
ID:	2132236

                                          Comment

                                          Working...
                                          X