Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.
O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.
P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.
P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
Comment