Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    galiu patvirtinti, kad apie revizoriaus ilipima budavo zinoma is anksto. Siauliuose sustojus naktiniam Vilnius - Klaipeda, traukinio virsininkas pats asmeniskai ispedavo palydoves, kad Pavenciuose ilips revizoriai. ne kiekvienu reisu jie vaziuodavo, bet kai vaziuodavo, jau visi zinodavo. taip kad vienas kontroliuoja, kitas savo uodega gelbsti, kaip moka... tas pats budavo su dyzeliukais Klaipeda - Radviliskis,zinodavo, kad Plungej ilips revizorius. kitaip kodel iki Kretingos ar Kulupenu bilietu nedalindavo, o toliau vaziuojantiems isduodavo juos kaip nuo Kretingos... vieninteli syki esu mates revizorius dirbancius isvien su konduktoriais - kai vasara gryzau dyzeliuku Silute - Klaipeda is Priekules. nuo Dytuvos traukinys eme "pampti" nuo keleiviu, tai revizorius su 2 konduktorem sedejo ir israsinejo bilietus. dirbo sparciai, bet visu apibilietuot nespejo - Rimkuose puse traukinio islipo
    cia visi prisiminimai iki 2005m. veliau traukiniais retai keliaudavau.
    Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.13, 00:31.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      O tai "vpadlu" Dailydkai ar visam board'ui pareikšt viešų viešiausiai, kad "revizija bus taikoma dar uoliau ir nesąžiningi darbuotojai susilauks nuobaudų, iš kurių aukščiausia - atleidimas"?
      Kelis dėl vaizdo galima ir "nesicackinus" atleist pagavus.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Vasarą teko važiuoti į Pilviškius. Traukinyje buvo kontrolierės - viena karaliavo galinėj "galvoj", o kita - kituose dviejuose vagonuose. Dyzeliukas pajudėjo iš Kauno, mes kadangi sėdėjom pačiam priekyje, tai mus patikrino pirmuosius. Neprivažiavus Garliavos konduktorė sugrįžo į priekį, staiga jai iš paskos atūžė "galinė" rėkdama, kad nelįstų pas ją į vagoną ir dar kažką grąsino. Kai rėksnė išėjo, kontrolierė iš priekio, kadangi sėdėjo netoli mūsų, paaiškino, kad anoji neduoda žmonėms bilietų.
        Atgal pakliuvo važiuoti tuo pačiu dyzeliuku, tai kontrolierė iš priekio paprašė mūsų telefono numerių, kad galėtume paliudyti. Bet taip ir nesužinojome kaip ten viskas baigėsi.

        Comment


          Paprasta kaip du kart du: PASAMDYTI ale kokia tais "Gelvoros sauga" revizorių vieton. Jie privatininkai gauna tik pajamas už pagautą zuikį bei tuo pačiu nesąžininga kontrolierių. Viskas su kaulais suės ir tvarka bus. Kol kontrolė bus iš savų tol niekas nesikeis. Sąnaudos nuo to visiškai nesikeičia, o pajamos patikėkit. PVZ autobusų parkai. Pasamdžius išorės kontrolę pajamos ženkliai pasitaiso. Žiauru bet kažką reikia daryt.

          Comment


            Parašė LinS Rodyti pranešimą
            Paprasta kaip du kart du: PASAMDYTI ale kokia tais "Gelvoros sauga" revizorių vieton. Jie privatininkai gauna tik pajamas už pagautą zuikį bei tuo pačiu nesąžininga kontrolierių. Viskas su kaulais suės ir tvarka bus. Kol kontrolė bus iš savų tol niekas nesikeis. Sąnaudos nuo to visiškai nesikeičia, o pajamos patikėkit. PVZ autobusų parkai. Pasamdžius išorės kontrolę pajamos ženkliai pasitaiso. Žiauru bet kažką reikia daryt.
            Privacios saugos firmos naturi teises bausti. Apsauginiai be bilietu vaziuojancius keleivius ar pagautas kontrolieres gali tik perduoti policijai.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Privacios saugos firmos naturi teises bausti. Apsauginiai be bilietu vaziuojancius keleivius ar pagautas kontrolieres gali tik perduoti policijai.
              O tie nusamdyti apsauginiai tegul ne baudas išrašinėja - nesisavinkime policijos prerogatyvų Tegul jie pamiršusiems laiku nusipirkti bilietus parduoda juos vietoje su antkainiu (kuris būtų, tarkime, 100 lt, ar kokios dabar taikomos baudos zuikiams). Tai būtų ne "bauda" pagal ATPK (kuri vistiek turbūt atitenka ne LG, o valstybės biudžetui?), o "lanksti kainodara" (skatinimas laiku įsigyti bilietus).

              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Dažna kontrolė taip pat atsilieps keleivių vežimo sąnaudų didėjimui. Reiks didinti kontroliuojančių darbuotojų skaičių, kurie taip pat norės atlyginimų. Tad, ar konduktorių darbo kontrolės sugriežtinimas turės teigiamą rezultatą, labai abejotina.
              Jeigu konduktorių kontrolė - toks neįveikiamas uždavinys, tuomet reikia imtis kitokių priemonių. Pvz panaikinti išvis bilietų pardavimą važiuojančiame traukinyje. Su stočių kasininkėm ir automatais tokių kontrolės problemų, berods, nekyla?

              Bet tokios padėties, kai darbuotojai atvirai vagia iš savo įmonės (ir dar klientų akivaizdoje!), o ta įmonė nieko nedaro, tik beviltiškai apeliuoja į "sąmoningumą" ir "metalitetą", būti negali.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Neatsakei į man aktualų klausimą. Kodėl neplanuojama ar nenorima paleist Šiauliai-Kaunas kaip keleivinį. Užprogramuoti nuostoliai? Laukiama krizės pabaigos kai bus įmonės padėtis geresnė? Kelio Palemonas-Gaižiūnai būklė neleidžia išvystyti 100-120 km/h? Nemanu, kad dyzeliukų trūksta.
                Su persėdimu Kaišiadoryse nepigiai išeina.
                Buk ramus: siuo klausimu SPECIALISTAS niekad neatsakinedavio ir neatsakines - yra temos tabu, kurias stengiamsi "nepastebeti" )

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Privacios saugos firmos naturi teises bausti. Apsauginiai be bilietu vaziuojancius keleivius ar pagautas kontrolieres gali tik perduoti policijai.
                  neturi teises... silpnesniu nervu zmogelis tik apsidziaugtu, kad atvaziuotu policija. nes kai pasodina tarp 2 "spintu" savo mikroautobuse ir kokia stora moterite kastruojamo parsiuko veidu ir turgaus oratoriaus balsu pradeda skaityt moralus, pirstai patys pradeda grabin et, kur ta nelemta "dvidesimtine".... pats nesu pakliuves kontrolei, nevazinedavau autobuse be bilieto. bet keletas pazistamu buvo patyre tokius bajerius. tai paskatindavo isigyt nuolatini bilieta...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Nu ir OK lai perduoda. Va kaip greitai išsprendėm sukčiavimo klausimą bet kaip visada musu balsas neišeina už šio forumo rėmų
                    Paskutinis taisė LinS; 2010.01.13, 12:57.

                    Comment


                      Kautra ir TOKS nuleido kai kurių reisų Vilnius-Kaunas ir atgal kainas iki 16.00 Lt Bene išsigando ūmai traukinių konkurencijos, nes dabar greituoju traukiniu važiuoti brangiau, nei autobusu (aišku, ir pusvalandžiu greičiau)

                      Comment


                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        Kautra ir TOKS nuleido kai kurių reisų Vilnius-Kaunas ir atgal kainas iki 16.00 Lt Bene išsigando ūmai traukinių konkurencijos, nes dabar greituoju traukiniu važiuoti brangiau, nei autobusu (aišku, ir pusvalandžiu greičiau)
                        Jau prieš atidarant tunelį Kautra paskelbė apie bilietų atpiginimą, ką ir netrukus padarė.
                        Tuomet LG galėtų padaryt 13 ir 15 LTL. Šioje konkurencinėje kovoje laimėtų vis tiek LG (kaip bebūtų juk valstybinė įmonė), o Kautra būtų priversta visiškai atsisakyti autobusų maršrutų šiame ruože kaip nuostolingų.
                        Dabar gerokai įsitvirtino Šiaulių-Kauno ruože. Savaitgaliais autobusai sausakimši.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 18:08.

                        Comment


                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                          ...
                          Ir žinau, kad konduktoriam pats didžiausias nemalonumas buvo transporto policijos panaikinimas...
                          Nejaugi panaikino????
                          Kauno geležinkelio stotyje vis matau, kelis metus tie patys pareigūnai kaip budėjo, taip ir budi. Tai kas jie tokie, jei ne transporto policija?

                          Comment


                            Kaip struktūrinį padalinį panaikino, dabar jie turbūt teritoriniams komisariatams priskirti.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              Buk ramus: siuo klausimu SPECIALISTAS niekad neatsakinedavio ir neatsakines - yra temos tabu, kurias stengiamsi "nepastebeti" )
                              Tabu pas mane nėra, tačiau aš nenoriu aštrinti ir taip labai karštų diskusijų šiuo klausimu. Jeigu būtų įžvelgiama, kad Kauno-Šiaulių maršrutas bent jau padengtų sąnaudas, klausimų dėl jo atnaujinimo nekiltų. . Su autobusais šioje vietoje nelabai pakonkuruosi.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Tabu pas mane nėra, tačiau aš nenoriu aštrinti ir taip labai karštų diskusijų šiuo klausimu. Jeigu būtų įžvelgiama, kad Kauno-Šiaulių maršrutas bent jau padengtų sąnaudas, klausimų dėl jo atnaujinimo nekiltų. . Su autobusais šioje vietoje nelabai pakonkuruosi.
                                Konkurencinis pranašumas - greitis.
                                Kodėl sėkmingai traukiniai konkuruoja ruože Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda? Ruože Šiauliai-Klaipėda autobusų dar apmažėjo.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Konkurencinis pranašumas - greitis.
                                  Kodėl sėkmingai traukiniai konkuruoja ruože Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda? Ruože Šiauliai-Klaipėda autobusų dar apmažėjo.
                                  Vilnius-Klaipėda tai maršrutas, kur įmanoma konkuruoti ir pritraukti keleivių, kadangi LG čia gali pasiūlyti ne tik greitį, bet ir patogią kelionę. Kaunas- Šiauliai kol kas geriausiu atveju galėtų pasiūlyti tik kelionę DR1A dyzeliniu traukiniu, kur kelionės trukmė būtų ketvirtadaliu ilgesnė nei autobusu.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Vilnius-Klaipėda tai maršrutas, kur įmanoma konkuruoti ir pritraukti keleivių, kadangi LG čia gali pasiūlyti ne tik greitį, bet ir patogią kelionę. Kaunas- Šiauliai kol kas geriausiu atveju galėtų pasiūlyti tik kelionę DR1A dyzeliniu traukiniu, kur kelionės trukmė būtų ketvirtadaliu ilgesnė nei autobusu.
                                    Kodėl ilgesnė nei autobusu kai Vilnius-Šeštokai iki Kauno gaunasi greičiau? Kodėl blogi modernizuoti DR1A? Tokie Estijoje (Tallinn-Tartu) ir Latvijoje (Ryga-Liepoja, Ventspilis, Daugpilis, Rėzeknė) važinėja kaip greitieji.
                                    Kalba eina apie greitąjį/ keleivinį DR1A - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai. Priemiestinis traukinys šiame ruože po kol kas pasmerktas ir dabar nėra prasmės tokį leist.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 22:03.

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Kautra ir TOKS nuleido kai kurių reisų Vilnius-Kaunas ir atgal kainas iki 16.00 Lt Bene išsigando ūmai traukinių konkurencijos, nes dabar greituoju traukiniu važiuoti brangiau, nei autobusu (aišku, ir pusvalandžiu greičiau)
                                      Nėra pusvalandžiu greičiau. Nes į autobusą gali įlipti išvykimo minutę, o va į traukinių stotį reikia važiuoti kiek ankščiau, kad dar bilietą kasoje spėti nusipirkti.

                                      Nors aš paskutinį kartą į Vilnių iš Kauno važiavau autobusu, o ne traukiniu, nes man reikalingu laiku buvo traukinys iš Šeštokų, o aš juo nepasitikėjau, kad nevėluos. Nors paskui mačiau tądien laiku atvažiavo.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Jeigu kalbėti apie "tikrai greitąjį" traukinį - tai visi, galbūt išskyrus Šiaulius ir dar Kretingą vasarą (nes ten patogiausia išlipt kad nukaktum į Palangą).
                                        Greitajam traukiniui Vilnius-Klaipėda, kaip jau minėjau, techniškai neišvengiamas dar vienas sustojimas - Radviliškyje. Dar tikriausiai reikalingas Kaišiadoryse, nes šioje stotyje būdingi persėdimai iš Kauno elektrinių tarukinių ir Šeštokų (Varšuvos) dyzeliuko arba į šiuos traukinius.
                                        Taip pat reikia dėmesį atkreipti, kur tarp Kaišiadorių ir Klaipėdos yra vieni bėgiai. Prasilenkti su dyzeliuku arba prekiniam problemų gal nėra, o kai Gaižiūnuose ar Lieplaukėje susitinka du greitieji, vienas kuris nors praranda 7 minutes (tikriausiai sustoja, nors pagal grafiką sustojimų nėra). Gaižiūnuose susitinka 19 ir 18, Lieplaukėje 19 ir 20. Taigi, greitasis Nr 19 dėl dviejų prasilenkimų jau praranda 14 minučių. Pasisekę 17 ir 18 susitikimai (tarp Radviliškio ir Šiaulių) ir 21 su 22 (tarp Baisogalos ir Gimbogalos), - bėgiai šiose atkarpose dveji.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2010.01.13, 23:02.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Kodėl ilgesnė nei autobusu kai Vilnius-Šeštokai iki Kauno gaunasi greičiau? Kodėl blogi tie DR1A? Tokie Estijoje ir Latvijoje važinėja kaip greitieji.
                                          Kalba eina apie greitąjį/ keleivinį DR1A - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai. Priemiestinis traukinys šiame ruože po kol kas pasmerktas ir dabar nėra prasmės tokį leist.
                                          Maršrutas Vilnius-Šeštokai daugiau pagrįstas politiniais motyvais. Šio traukinuko kursavimo tikslas - turėti bent jau simbolinį susisiekimą traukiniu su Vakarų Europa. Nors autobusu Varšuvą gali pasiekti beveik dvigubai greičiau.
                                          Nors ir atidarytum šį maršrutą, tačiau manau, kad į traukinį nepririnktum tiek keleivių, kurie negalėtų tilpti į vieną autobusą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X