Mano nuomone tegu tiesia naujus geležinkelius ir juos pabaigus, palaipsniui naujinti ir senas vėžes į europietiškas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Man dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąMan dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNepabaigtas. Laidų po truputi daugėja, bet pats pagrindinis kontaktinis laidas dar net nepakabintas.
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąMan dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto„Šiuo metu du trijų vagonų traukiniai yra planiniuose remontuose, kurie privalomi pagal patvirtintą traukinių priežiūros metodiką bei gamintojo rekomendacijas, todėl juos maršrutu Vilnius–Kaunas pakeitė dviejų vagonų traukiniai iš kito maršruto.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu, ar gali būti, kad išvertus iš LTG atmazkalbės planinis remontas=kanibalizavimas? T.y. kokie trys EJ575 stovi elektrodepe ir yra išrinkinėjami ant detalių, nes "jau greit" bus nauji Stadleriai ir bus galima viską pradėti nuo nulio t.y. nudrožinėti naują techniką, o senesnius traukinius tiesiog priduoti į metalo laužą? LTG dar šiemet žadėjo taisyti ir patvorinę pesą, bet kol kas ji stovi nejudinama ir į remontą tikrai nepanašu.
- 2 patinka
Comment
-
Gal bus kam aktualu: gegužės 30 d. visi vietiniai traukinių bilietai su 90 proc. nuolaida.
https://ltglink.lt/traukiniautoju-di...SCZ7Iz_mCkBlym
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal bus kam aktualu: gegužės 30 d. visi vietiniai traukinių bilietai su 90 proc. nuolaida.
https://ltglink.lt/traukiniautoju-di...SCZ7Iz_mCkBlym
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
DEJA, tie bilietai turės būti perkami internetu arba pagal kažkokią programėlę Tik ne kasose ir ne pas traukinių konduktorius.
- 10 patinka
Comment
-
Pasidalinsiu savo patirtimi kelaujant iš Naujosios Vilnios į Vilniaus stotį praėjusį Sekmadienį. Kaip maždaug atrodo nuoširdus bandymas pabandyti keliauti traukiniu Vilniaus ribose 2024 metais.
Pradžiai reikia praeiti pro klaikiai atrodančią požeminę perėją su atsilupusiais dažais ir visomis įsivaizduojamomis blogybėmis. Prirašyta visokių random skaičių Peronas 5,7,2,3,1,4,5, keliai 2,1,4,5,2,3,6,5,4,1,2 maždaug antroko lygio kokių 1995 metų MS Word gebėjimais.
Jeigu pavyks nusigauti iki perono, tai ten prikabinta kažkokių tokių ženklų, kurie rodo bbž ką, kam ir, kodėl. Vienoje perono pusėję yra pėsčiųjų takas, o kitoje draudžiama eiti pėstiems? Nu kažkaip taip. Matant tokį šūdą, tiesiog kyla klausimas: kodėl?
Vienintelis pliusas, kad traukinyje iš Kenos parduodami tik 3-os klasės bilietai, kas reiškia, kad galima važiuoti pirma klase už 3-os klasės kainą. Traukinys, savaime suprantama, tuščias, nes kai jis važiuoja kažkokiais atsitiktiniais laikais - tai su 40 minučių, tai su 3 valandų ilgio tarpais - naudotis tokiu servisu gali nebent visiški nerdai, entuziastai arba tokie, kurie dėl socialinių ir gyvenimo priežasčių neišgali ar neturi sveikatos naudotis jokia kita transporto priemone
Atvažiavęs į Vilnių, traukinys toliau važiuos į destinaciją, kuri vadinasi maždaug taip:
LTG Link atsiuntė emailą su apklausa. Vienas iš klausimų buvo "ar rekomenduotumėte keliauti LTG Link traukiniais?" ar kažkaip panašiai. Ką galima atsakyti į tokį klausimą? Jeigu būčiau Premjerė, tai turbūt sakyčiau, kad tokiu traukiniu gali važiuoti tik visiškas durniusPaskutinis taisė John; 2024.05.22, 00:33.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAtvažiavęs į Vilnių, traukinys toliau važiuos į destinaciją, kuri vadinasi maždaug taip:
(
- 6 patinka
Comment
-
Parašė .Tomas Rodyti pranešimą
Tokią švieslentę taip pat mačiau prieš geras porą savaičių maršrute Vilnius-Trakai. Parašiau atsiliepimą į LTG Link, kartu su papildomais pastebėjimais apie klaikų peronų/kelių (???) žymėjimą Vilniaus stotyje. Pasidalinau keliais vaizdais iš NL kaip siektinu pavyzdžiu. Gavau automatinį pranešimą patvirtinantį, kad mano pranešimas perduotas atsakingiems asmenims. Tikriausiai persiųsta tiesiai į jų junk folderį matant, kad švieslentės toliau rodo kringelius. Bendrai turiu pilnai pritarti John: man po NL, krypčių žymėjimas (ir ne tik traukinių stotyse!) LT atrodo tragiškai prastas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąŠiaip pastebėsiu kad dėl stočių atsiliepimus naudinga būtų nukreipti į LTG Infra, nes būtent jie, ne LTG Link jas valdo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimątraukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.
- 2 patinka
Comment
Comment