Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Ataskaitoje matosi ir gerų naujienų. Subsidija sudaro tik 40% kelionės kainos, kas yra ženklai geriau, nei buvo 2021-ais, kai bilietai padengdavo tik 30% kelionės savikainos.
    Pastebėsiu kad į pajamas įskaičiuojamas ir tranzitas, kuris nėra subsidijuojamas, bet sudaro gana nemažą pardavimo pajamų dalį, (ir kuris gana nemažai augo), tad nemanyčiau jog bilietais padengiamos savikainos dalis žymiai pakito.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Ataskaitoje matosi ir gerų naujienų. Subsidija sudaro tik 40% kelionės kainos, kas yra ženklai geriau, nei buvo 2021-ais, kai bilietai padengdavo tik 30% kelionės savikainos.
      2021 visi sedėjo namuose (ir nemokėjo už bilietus), o traukiniai važinėjo įprastu grafiku.

      Comment


        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

        Informaciniai ekranai pačioje jų atsiradimo pradžioje buvo kritikuojami. Papildomai paminėsiu apie absurdišką situaciją Naujosios Vilnios stotyje. Buvau kartą susidūręs prieš kelias savaites, pamaniau, kad gal laikinas sutrikimas. Deja. Teko ir vėl tai patirti. Virš įėjimo į požeminę perėją kabo informacinis ekranas. Jis rodo ne visų peronų/kelių išvykimą, o tik pirmojo kelio (1 priedas). Vėliau, ties laiptais į kiekvieną peroną ekranuose pateikimi to, kokretaus kelio išvykimai. Bet jei skubi į traukinį, tai norėdamas žinoti išvykimo kelią, turi stabtelti ties stoties durimis ir tikrinti kitą ekraną. Arba bėgioti po požeminę perėją, kol ten surasi informaciją. (2.priedas).

        Tiesa, besitrinant požeminėje perėjoje pastebėjau, jog likus dviems minutėms iki išvykimo pasikeičia informacinio užrašo dydis. Patys lentelės laukų pavdinimai ir pločiai (angl. header) lieka tokie patys. (3 priedas) Tai LTG galėtų laisvai visada rodyti anksčiausią išvykimą padidintu šriftu. Taip, būtų žymiai paprasčiau iš toli matyti ar esi tinkamame kelyje. Nes dabar, bent jau aš Vilniaus stotyje užlipęs laiptais į peroną nesugebu įžiūrėti švieslentėse esančio teksto. Bet tai jau buvo kažkada aptarta forume.


        Update: paragintas digital, parašiau ir atsiliepimą LTG Link.
        Kiek mačiau, pilnas tvarkaraštis rodomas prie stoties durų.

        Comment


          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

          Kiek mačiau, pilnas tvarkaraštis rodomas prie stoties durų.
          Lentvary, be to, tunelyje pirmas ekranas iš stoties pusės su pilnu tvarkaraščiu.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Vertėtų tokius pastebėjimus ir jiems nusiųsti, ne tik forume parašyti.
            Jei jau kalbėti apie nusiskundimus, tai by default, viską, ką rašau čia, jau esu nusiuntęs LTG Link per jų feedbacko formą. Kartais tuo pačiu nusiunčiu ir emailą su ta pačia infromacija prašydamas išsamaus atsakymo. Artimiausiu metu galvoju siųsti naują užklausą dėl praktiškai visuose traukiniuose neveikiančių švieslenčių ir "patvorinės" Pesos, kurią LTG žadėjo tvarkyti "2024" metais.

            Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.
              Gavau atsakymą į siųstą informaciją apie Naujosios Vilnios švieslentes. Turbūt labiau tas, tikėtinas variantas, jog skirtumo ne per daugiausiai.

              Parašė LTGLink
              Laba diena,
              Dėkojame už kreipimąsi. Norime patikinti, kad Jūsų prašymas perduotas atsakingiems asmenims, kurie, esant galimybėms, priima sprendimus, labiausiai atitinkančius keleivių lūkesčius. Grįžtamasis ryšys iš mūsų keleivių yra itin svarbus, siekiant gerinti mūsų vykdomą veiklą ir tobulinant teikiamų paslaugų kokybę.

              Comment


                Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai https://forms.office.com/pages/respo...MwNzQwWDFTOS4u
                -

                Comment


                  Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai
                  Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/

                  Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
                  Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2024-05-09 124049.png
Views:	782
Size:	125,7 kB
ID:	2129093

                  Comment


                    Labai keistas planavimas naują standartinės vėžės lingiją tiesti kažkur šalia A1, primetant kažkokį miestų apjungimą geležinkeliu. Pagal Panevėžio pvz., tai tas prijungimas bus kokia nors stotelė už 2-3 km nuo miesto. O miestuose, kurių dydis toks, kad skersai tėra tie 2-3 km, tai toks atstumas iki geležinkelio yra be galo didelis, bei bus nepatogus ir nepatrauklus gyventojams. Žymiai racionaliau visomis prasmėmis, būtų linija nuo Panevėžio iki Klaipėdos pro Šiaulius. Taip ne tik būtų maksimaliai apjungti didžiausi šalies miestai, Panevėžys turėtų tiesioginį ir patogų susisiekimą su pajūriu, bei tokia trasa Vilnius - Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda būtų galima surinkti tikrai nemažai keleivių. O daug keleivių, reiškia galimybę turėti dažną patogų kursavimą, kas reiškia dar daugiau keleivių.

                    Comment


                      Parašė DKL Rodyti pranešimą

                      Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/

                      Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
                      Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2024-05-09 124049.png
Views:	782
Size:	125,7 kB
ID:	2129093
                      Į Druskininkus iš Kauno pro Alytų. Vadinasi iš Vilniaus į Druskininkus darant 100 km+ lankstą ))))

                      Comment


                        Man net įdomesnis maršrutas į Druskininkus, bus daroma trasa nuo Kauno, bet egzistuojančios trasos pratęsimo čia nėra. Įtariu, kad Druskininkuose padarys stotį kokiame užkampyje be galimybės maršrutų pratęsimui vietoje kaip prie Snow arenos (ir tilto nereikia statyti, ir mero bizniukams būtų ką veikti), nes geležinkelio tiltas per Nemuną neturi šansų tokiam puskaimiui.

                        O Kaunas akivaizdžiai numatomas kaip hub'as, tik stoties net projekto nė kvapo. Realiai ten reikia dar rimtesnės stoties, nei Vilniuje, bet dabartinė neadekvati net dabartiniam srautui ką jau kalbėti apie kažkokias perspektyvas.

                        Comment


                          Kodėl neadekvati dabartiniam srautui? Ten atrodo, kad ji visad pustuštė.

                          Comment


                            Labai džiaugiuosi greitaeigės tiesioginės vėžės į Klaipėdą vizija ir geležinkelio žiedu.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Labai džiaugiuosi greitaeigės tiesioginės vėžės į Klaipėdą vizija ir geležinkelio žiedu.
                              Kas per žiedas?

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/

                                Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
                                Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija 2024-05-09 124049.png Views:	70 Size:	125,7 kB ID:	2129093
                                Nuardys Pagėgių lanką?
                                Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
                                Ir įdomu ar kas nors skaičiavo naujos Marijampolės - Kauno atkarpos atsiperkamumą? Nekalbu apie Mockava - Marijampolė, ten vienareikšmiškai būtina tiesinti.
                                Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.09, 17:26.

                                Comment


                                  Dar įdomu, kad vaizduojami nauji bėgiai Baltijos jūros pakrante nuo Klaipėdos iki Palangos.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Nuardys Pagėgių lanką?
                                    Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
                                    Vaizduojami tik bėgiai kuriais vyksta keleivių vežimas, bėgiai iki Alytaus, Utenos, Daugpilio nuo Panevėžio, Pakruojo egzistuoja, bet jais keleivių vežimas nevyksta, ir regis, šiuo metu nėra planuojamas.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Vaizduojami tik bėgiai kuriais vyksta keleivių vežimas, bėgiai iki Alytaus, Utenos, Daugpilio nuo Panevėžio, Pakruojo egzistuoja, bet jais keleivių vežimas nevyksta, ir regis, šiuo metu nėra planuojamas.
                                      Tai yra 02 skaidrėje matomas keleivinis traukinys ant Lyduvėnų tilto yra miražas. Kaip ir Klaipėda - Daugpilis, Klaipėda - Tauragė.

                                      Esamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Tai yra 02 skaidrėje matomas keleivinis traukinys ant Lyduvėnų tilto yra miražas.
                                        Jeigu atidžiau pasižiūrėsi, ten vaizduojamas 2026 planuojamas baterinis traukinys - taigi taip, iš tiesų, miražas.

                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        Esamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!
                                        Bent jau su bėgiais iki Pagėgių, tai bent jau šiuo momentu tai gana stipriai užkrautas krovininiais traukiniais dėl vykstančios elektrifikacijos ir dėl to diena uždarytu ruožu tarp Šiaulių ir Klaipėdos. Užbaigus elektrifikacija, ir gavus papildomų traukinių, tikriausiai būtų galima pradėti leisti traukinius, tik nelabai yra ko vežti - važiuojama pagrinde per tuščius laukus, ir be Tauragės ir Pagėgių sustoti galima tik praktiškai kaimuose. Ilgu laiku reikės kad važiuotu keleiviniai traukiniai, bet tikrai ne prioritetas, ir ne su egzistuojančiu pralaidumu (20 traukinių porų per dieną).

                                        Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                          Jeigu atidžiau pasižiūrėsi, ten vaizduojamas 2026 planuojamas baterinis traukinys - taigi taip, iš tiesų, miražas.
                                          Kaip jis važiuos, jei bėgių nebus?


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                          Bent jau su bėgiais iki Pagėgių, tai bent jau šiuo momentu tai gana stipriai užkrautas krovininiais traukiniais dėl vykstančios elektrifikacijos ir dėl to diena uždarytu ruožu tarp Šiaulių ir Klaipėdos. Užbaigus elektrifikacija, ir gavus papildomų traukinių, tikriausiai būtų galima pradėti leisti traukinius, tik nelabai yra ko vežti - važiuojama pagrinde per tuščius laukus, ir be Tauragės ir Pagėgių sustoti galima tik praktiškai kaimuose. Ilgu laiku reikės kad važiuotu keleiviniai traukiniai, bet tikrai ne prioritetas, ir ne su egzistuojančiu pralaidumu (20 traukinių porų per dieną).

                                          Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.
                                          Mano mintis gal kiek kitokia:
                                          Pvz Tytuvėnų vienuolynas yra už kokių 3 km nuo geležinkelio, ir tai jau šioks toks turistinis regionas. Lyduvėnai == Dubysos regioninis parkas, iki Šiluvos ten keliais nueit. Nematau priežasčių kodėl pvz vienas iš Klaipėda - Radviliškis negalėtų važiuoti per Tauragę. Tarkim pradžioje tik sezono metu.

                                          Dėl A1 linijos: kol Gargždai neturės išėjimo į šiaurę, tol ji neturi perspektyvos. Dabar ten šiek tiek vietos yra, tarp Eurovia ir Elme Metal, bet gamta nemėsta tuštumos. Todėl IMHO ši linija kažkur ties 198 keliu / Lybiškiais susijungtų su esama. Vėlgi, visada klausimas kiek tokios jungtys yra ekonomiškai gyvybingos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X