Parašė kotofeich1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVertėtų tokius pastebėjimus ir jiems nusiųsti, ne tik forume parašyti.
Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.
Parašė LTGLinkLaba diena,
Dėkojame už kreipimąsi. Norime patikinti, kad Jūsų prašymas perduotas atsakingiems asmenims, kurie, esant galimybėms, priima sprendimus, labiausiai atitinkančius keleivių lūkesčius. Grįžtamasis ryšys iš mūsų keleivių yra itin svarbus, siekiant gerinti mūsų vykdomą veiklą ir tobulinant teikiamų paslaugų kokybę.
- 2 patinka
Comment
-
Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai https://forms.office.com/pages/respo...MwNzQwWDFTOS4u
-
Comment
-
Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
- 7 patinka
Comment
-
Labai keistas planavimas naują standartinės vėžės lingiją tiesti kažkur šalia A1, primetant kažkokį miestų apjungimą geležinkeliu. Pagal Panevėžio pvz., tai tas prijungimas bus kokia nors stotelė už 2-3 km nuo miesto. O miestuose, kurių dydis toks, kad skersai tėra tie 2-3 km, tai toks atstumas iki geležinkelio yra be galo didelis, bei bus nepatogus ir nepatrauklus gyventojams. Žymiai racionaliau visomis prasmėmis, būtų linija nuo Panevėžio iki Klaipėdos pro Šiaulius. Taip ne tik būtų maksimaliai apjungti didžiausi šalies miestai, Panevėžys turėtų tiesioginį ir patogų susisiekimą su pajūriu, bei tokia trasa Vilnius - Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda būtų galima surinkti tikrai nemažai keleivių. O daug keleivių, reiškia galimybę turėti dažną patogų kursavimą, kas reiškia dar daugiau keleivių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
Comment
-
Man net įdomesnis maršrutas į Druskininkus, bus daroma trasa nuo Kauno, bet egzistuojančios trasos pratęsimo čia nėra. Įtariu, kad Druskininkuose padarys stotį kokiame užkampyje be galimybės maršrutų pratęsimui vietoje kaip prie Snow arenos (ir tilto nereikia statyti, ir mero bizniukams būtų ką veikti), nes geležinkelio tiltas per Nemuną neturi šansų tokiam puskaimiui.
O Kaunas akivaizdžiai numatomas kaip hub'as, tik stoties net projekto nė kvapo. Realiai ten reikia dar rimtesnės stoties, nei Vilniuje, bet dabartinė neadekvati net dabartiniam srautui ką jau kalbėti apie kažkokias perspektyvas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąLabai džiaugiuosi greitaeigės tiesioginės vėžės į Klaipėdą vizija ir geležinkelio žiedu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
Ir įdomu ar kas nors skaičiavo naujos Marijampolės - Kauno atkarpos atsiperkamumą? Nekalbu apie Mockava - Marijampolė, ten vienareikšmiškai būtina tiesinti.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.09, 17:26.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nuardys Pagėgių lanką?
Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vaizduojami tik bėgiai kuriais vyksta keleivių vežimas, bėgiai iki Alytaus, Utenos, Daugpilio nuo Panevėžio, Pakruojo egzistuoja, bet jais keleivių vežimas nevyksta, ir regis, šiuo metu nėra planuojamas.
Esamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai yra 02 skaidrėje matomas keleivinis traukinys ant Lyduvėnų tilto yra miražas.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąEsamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!
Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąJeigu atidžiau pasižiūrėsi, ten vaizduojamas 2026 planuojamas baterinis traukinys - taigi taip, iš tiesų, miražas.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąBent jau su bėgiais iki Pagėgių, tai bent jau šiuo momentu tai gana stipriai užkrautas krovininiais traukiniais dėl vykstančios elektrifikacijos ir dėl to diena uždarytu ruožu tarp Šiaulių ir Klaipėdos. Užbaigus elektrifikacija, ir gavus papildomų traukinių, tikriausiai būtų galima pradėti leisti traukinius, tik nelabai yra ko vežti - važiuojama pagrinde per tuščius laukus, ir be Tauragės ir Pagėgių sustoti galima tik praktiškai kaimuose. Ilgu laiku reikės kad važiuotu keleiviniai traukiniai, bet tikrai ne prioritetas, ir ne su egzistuojančiu pralaidumu (20 traukinių porų per dieną).
Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.
Pvz Tytuvėnų vienuolynas yra už kokių 3 km nuo geležinkelio, ir tai jau šioks toks turistinis regionas. Lyduvėnai == Dubysos regioninis parkas, iki Šiluvos ten keliais nueit. Nematau priežasčių kodėl pvz vienas iš Klaipėda - Radviliškis negalėtų važiuoti per Tauragę. Tarkim pradžioje tik sezono metu.
Dėl A1 linijos: kol Gargždai neturės išėjimo į šiaurę, tol ji neturi perspektyvos. Dabar ten šiek tiek vietos yra, tarp Eurovia ir Elme Metal, bet gamta nemėsta tuštumos. Todėl IMHO ši linija kažkur ties 198 keliu / Lybiškiais susijungtų su esama. Vėlgi, visada klausimas kiek tokios jungtys yra ekonomiškai gyvybingos.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąMano mintis gal kiek kitokia:
Pvz Tytuvėnų vienuolynas yra už kokių 3 km nuo geležinkelio, ir tai jau šioks toks turistinis regionas. Lyduvėnai == Dubysos regioninis parkas, iki Šiluvos ten keliais nueit. Nematau priežasčių kodėl pvz vienas iš Klaipėda - Radviliškis negalėtų važiuoti per Tauragę. Tarkim pradžioje tik sezono metu.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąDėl A1 linijos: kol Gargždai neturės išėjimo į šiaurę, tol ji neturi perspektyvos. Dabar ten šiek tiek vietos yra, tarp Eurovia ir Elme Metal, bet gamta nemėsta tuštumos. Todėl IMHO ši linija kažkur ties 198 keliu / Lybiškiais susijungtų su esama. Vėlgi, visada klausimas kiek tokios jungtys yra ekonomiškai gyvybingos.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kauno - Klaipėdos - Šiaulių - Panevėžio
- 3 patinka
Comment
Comment