Parašė Julius.ste
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAtaskaitoje matosi ir gerų naujienų. Subsidija sudaro tik 40% kelionės kainos, kas yra ženklai geriau, nei buvo 2021-ais, kai bilietai padengdavo tik 30% kelionės savikainos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAtaskaitoje matosi ir gerų naujienų. Subsidija sudaro tik 40% kelionės kainos, kas yra ženklai geriau, nei buvo 2021-ais, kai bilietai padengdavo tik 30% kelionės savikainos.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Informaciniai ekranai pačioje jų atsiradimo pradžioje buvo kritikuojami. Papildomai paminėsiu apie absurdišką situaciją Naujosios Vilnios stotyje. Buvau kartą susidūręs prieš kelias savaites, pamaniau, kad gal laikinas sutrikimas. Deja. Teko ir vėl tai patirti. Virš įėjimo į požeminę perėją kabo informacinis ekranas. Jis rodo ne visų peronų/kelių išvykimą, o tik pirmojo kelio (1 priedas). Vėliau, ties laiptais į kiekvieną peroną ekranuose pateikimi to, kokretaus kelio išvykimai. Bet jei skubi į traukinį, tai norėdamas žinoti išvykimo kelią, turi stabtelti ties stoties durimis ir tikrinti kitą ekraną. Arba bėgioti po požeminę perėją, kol ten surasi informaciją. (2.priedas).
Tiesa, besitrinant požeminėje perėjoje pastebėjau, jog likus dviems minutėms iki išvykimo pasikeičia informacinio užrašo dydis. Patys lentelės laukų pavdinimai ir pločiai (angl. header) lieka tokie patys. (3 priedas) Tai LTG galėtų laisvai visada rodyti anksčiausią išvykimą padidintu šriftu. Taip, būtų žymiai paprasčiau iš toli matyti ar esi tinkamame kelyje. Nes dabar, bent jau aš Vilniaus stotyje užlipęs laiptais į peroną nesugebu įžiūrėti švieslentėse esančio teksto. Bet tai jau buvo kažkada aptarta forume.
Update: paragintas digital, parašiau ir atsiliepimą LTG Link.
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Kiek mačiau, pilnas tvarkaraštis rodomas prie stoties durų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVertėtų tokius pastebėjimus ir jiems nusiųsti, ne tik forume parašyti.
Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Not sure, ar tai daro kažkokį skirtumą, bet net jeigu nedaro (labai tikėtina), rankas nuleisti turbūt būtų baltos vėliavos iškėlimą.
Parašė LTGLinkLaba diena,
Dėkojame už kreipimąsi. Norime patikinti, kad Jūsų prašymas perduotas atsakingiems asmenims, kurie, esant galimybėms, priima sprendimus, labiausiai atitinkančius keleivių lūkesčius. Grįžtamasis ryšys iš mūsų keleivių yra itin svarbus, siekiant gerinti mūsų vykdomą veiklą ir tobulinant teikiamų paslaugų kokybę.
- 2 patinka
Comment
-
Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai https://forms.office.com/pages/respo...MwNzQwWDFTOS4u
-
Comment
-
Dar galima užsiregistruoti į konferenciją Vežimo geležinkeliais iššūkiai
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
- 7 patinka
Comment
-
Labai keistas planavimas naują standartinės vėžės lingiją tiesti kažkur šalia A1, primetant kažkokį miestų apjungimą geležinkeliu. Pagal Panevėžio pvz., tai tas prijungimas bus kokia nors stotelė už 2-3 km nuo miesto. O miestuose, kurių dydis toks, kad skersai tėra tie 2-3 km, tai toks atstumas iki geležinkelio yra be galo didelis, bei bus nepatogus ir nepatrauklus gyventojams. Žymiai racionaliau visomis prasmėmis, būtų linija nuo Panevėžio iki Klaipėdos pro Šiaulius. Taip ne tik būtų maksimaliai apjungti didžiausi šalies miestai, Panevėžys turėtų tiesioginį ir patogų susisiekimą su pajūriu, bei tokia trasa Vilnius - Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda būtų galima surinkti tikrai nemažai keleivių. O daug keleivių, reiškia galimybę turėti dažną patogų kursavimą, kas reiškia dar daugiau keleivių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
Comment
-
Man net įdomesnis maršrutas į Druskininkus, bus daroma trasa nuo Kauno, bet egzistuojančios trasos pratęsimo čia nėra. Įtariu, kad Druskininkuose padarys stotį kokiame užkampyje be galimybės maršrutų pratęsimui vietoje kaip prie Snow arenos (ir tilto nereikia statyti, ir mero bizniukams būtų ką veikti), nes geležinkelio tiltas per Nemuną neturi šansų tokiam puskaimiui.
O Kaunas akivaizdžiai numatomas kaip hub'as, tik stoties net projekto nė kvapo. Realiai ten reikia dar rimtesnės stoties, nei Vilniuje, bet dabartinė neadekvati net dabartiniam srautui ką jau kalbėti apie kažkokias perspektyvas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąLabai džiaugiuosi greitaeigės tiesioginės vėžės į Klaipėdą vizija ir geležinkelio žiedu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Yra jau paskelbtos skaidrės https://www.rrt.lt/pranesimu-skaidres/2024-m/
Paskutinėje prezentacijoje - viena įdomi skaidrė:
Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
Ir įdomu ar kas nors skaičiavo naujos Marijampolės - Kauno atkarpos atsiperkamumą? Nekalbu apie Mockava - Marijampolė, ten vienareikšmiškai būtina tiesinti.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.09, 17:26.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nuardys Pagėgių lanką?
Ar čia specialiai, kad nauja linija per niekur būtų įspūdingenė? Apie šiaurės rytų užžiedinimą net nekalbu, latviai turi kažkaip užsidirbti iš skubaus tranzito.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vaizduojami tik bėgiai kuriais vyksta keleivių vežimas, bėgiai iki Alytaus, Utenos, Daugpilio nuo Panevėžio, Pakruojo egzistuoja, bet jais keleivių vežimas nevyksta, ir regis, šiuo metu nėra planuojamas.
Esamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai yra 02 skaidrėje matomas keleivinis traukinys ant Lyduvėnų tilto yra miražas.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąEsamų bėgių nenaudojam, nes kam to reikia, bet būtinai tiesim naujus, nes tai GELEŽINKELIS!
Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.
- 3 patinka
Comment
Comment