Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
    Na tai šioje vietoje būtent gi ir sako, kad pirma planuos, ko tamsta ir norėjai:
    Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
    Tai dabar jau blogai?

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Tai dabar jau blogai?
      Tai jau šaunuoliai, kad DABAR planuoja, o ne RYTOJ planuos. Bet pakalbėsim šia tema 2028 metais, ar ne per vėlai pradėjo planavimą. Tiesa, tikėtina pati vėžė vėluos x metų, tai gal bus "tas ant to"?
      Tik dar kartą man kyla klausimas su strateginiu planavimu - tai 34 metus "rinkos" sąlygomis veikianti įmonė (ir jau 8 metai be Dailydkos) kaip nors sugeba įvertinti, koks yra poreikis / tikslai, kiek metų jiems tarnauja riedmenys, ir kada reikia susiplanuoti periodinį riedmenų atnaujinimą? Ar visgi laukiama, kol visos transporto priemonės sugrius, išsikanibalizuos, o kai nebus kuo važiuoti, tai maršrutus pamažins.
      Ai gal nevystom šitos temos toliau, nes niekur konstruktyviai neveda, nes piarščikų netrūksta, o realių veiksmų mažai. Aišku lieku optimistas, kad pi-ar'ą lydės ir kokie konkretesni veiksmai, bet dar kartą priminsiu, kad 8 metai jau be Dailydkos...

      Comment


        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:

        Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.
        Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
        Na nemanau, kad traukiniai pirkti visiškai be vizijos kur ir kaip bus naudojami. Planai tikriausiai yra, bet kadangi iki traukinių atvykimo dar labai daug laiko, tai šiai dienai kažką konkretizuoti būtų potencialus šaudymas sau į kojas. Juo labiau yra ne senas VIVI pvz., kai daug kas vyksta ne taip, kaip planuota.

        Dėl riedmenų Rail Balticai, sprendžiant iš atsakymo, man susidaro įspūdis, kad nėra visų patnerių (Baltijos šalys ir Lenkija) sutarimo, kas ir kaip aptarnaus maršrutus. Kitas dalykas, kad miglotai atrodo galimybė, jog jau 2028 m. europinė vėžė pilnai funkcionuos link Vilniaus. O LTG Link iš esmės turėtų rūpintis maršrutais iš Vilniaus į šiaurę ir į pietus. Jeigu pradžioje paleidus RB bus važiuojama iš kokios Estijos į Varšuvą, tai tokį maršrutą aptarnaus tikrai ne LTG.
        Bet kokiu atveju, pritarsiu pačiam, kad šioje vietoje dėl riedmenų, kurie būtų naudojami RB šiek tiek mažokai veiksmo.

        Comment


          Taigi, kaip čia kažkas sakė, vežime galės dalyvauti bet kuris pageidaujantis operatorius. Tai jau laukiam laukiam tų "operatorių". Vis dar nesigirdi, kurie čia tie operatoriai taip nekantrautų paleisti savo maršrutus. Bijau, kad gali labai "netikėtai" kokiais 2029 paaiškėti, kad "trūksta riedmenų", jie dar nenupirkti ir kad reiktų gal kažką daryti. Mark my words

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Na tai šioje vietoje būtent gi ir sako, kad pirma planuos, ko tamsta ir norėjai:

            Tai dabar jau blogai?
            Turint omeny, kad 1520 mm riedmenų rinka nėra labai lanksti, vertėjo užsipirkti šiek tiek daugiau traukinių, nes, labai tikėtina, atėjus naujiems traukiniams, senesni bus palikti likimo valiai ir vėl bus ta pati dainelė apie "trūksta riedmenų". Labai norėčiau tikėti, kad taip nebus ir kad esami traukiniai bus tvarkomi ir prižiūrimi, o ne pūdomi patvoriuose. Deja, turim labai prastų precedentų.

            Dar abejotinas sprendimas be električkų pirkti tik traukinius su baterijomis, bet nepirkti dyzelinių. Imho, čia didelė klaida.

            Tai ar blogai? Nu gal blogai nėra tinkamas žodis, nes visgi bus geriau, nei yra, bet nėra ir gerai. Bus matyt average arba meh
            Paskutinis taisė John; 2024.03.04, 17:15.

            Comment


              Tai kad aš būtent replikavau apie europinės vėžės traukinius, o ne 1520 - kad ten iš pradžių planuoja, o paskui pirks, o prelegentui tas nepatiko, nors apie 1520 rašo - "Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti". T.y. kaip koks Gator, prisiknisau prie Rijiko logikos.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Yra ir normalios info:

                O šiaip tai nieko keisto, kad į daug dalykų dar neturi atsakymų, jei neseniai pradėjo dirbti.
                Jos problemsai. Tugul padirba geležinekliuose bent 20 metų prieš užimant tokias pareigas.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Jos problemsai. Tugul padirba geležinekliuose bent 20 metų prieš užimant tokias pareigas.
                  Tie kurie padirba geležinkeliuose bent 20 metų nematydami išorinio pasaulio yra nučiuožusiais stogais ir nesuvokia to išorinio pasaulio.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Šiaip pagalvojau, ar perkami riedmenys yra tinkami abiejoms vėžėms ar kaip? jei ne, tai šiaip skubėjimas pirkti europinėms vėžėms yra rizikingas nes neaišku kada bus baigtas RB
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Gal apskritai ateis putinas ir europinės vėžės nebereikės
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Tie kurie padirba geležinkeliuose bent 20 metų nematydami išorinio pasaulio yra nučiuožusiais stogais ir nesuvokia to išorinio pasaulio.
                        Užtat kaip tik jie užtikrina traukinių eismą, o "snargliai" moka tik gražiai kalbėti.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Užtat kaip tik jie užtikrina traukinių eismą, o "snargliai" moka tik gražiai kalbėti.
                          Ne CEO tiesioginė atsakomybėje yra užtikrinti eismą. Manyčiau turėjai mintyse saugumo aspektą.
                          p.s. beje yra pasaulinė statistika, kad tik 10% CEO turi ekonominį išsilavinimą. Čia toks BTW.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Ne CEO tiesioginė atsakomybėje yra užtikrinti eismą. Manyčiau turėjai mintyse saugumo aspektą.
                            p.s. beje yra pasaulinė statistika, kad tik 10% CEO turi ekonominį išsilavinimą. Čia toks BTW.
                            Tai ir labai blogai dėl to. Čia kaip pateikt pasaulinę statistiką, kad tik tarkim 50% žmonijos yra finansiškai raštingi ir sakyt, kad norma.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Ne CEO tiesioginė atsakomybėje yra užtikrinti eismą. Manyčiau turėjai mintyse saugumo aspektą.
                              Eismo saugą užtikrina seni darbininkai, o CEO yra balastas.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Eismo saugą užtikrina seni darbininkai, o CEO yra balastas.
                                Kiekviena virėja gali valdyti valstybę. Co Leninas
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kiekviena virėja gali valdyti valstybę. Co Leninas
                                  Šis pareiškimas yra grynas leftizmas, o leftistai palaiko teroristus ir dykaduonius.
                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                  Tai ir labai blogai dėl to. Čia kaip pateikt pasaulinę statistiką, kad tik tarkim 50% žmonijos yra finansiškai raštingi ir sakyt, kad norma.
                                  Humanitarinis išsilavinimas nėra išsilavinimas.

                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2024.03.05, 18:11.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Eismo saugą užtikrina seni darbininkai, o CEO yra balastas.
                                    Eismo saugumą privalo užtikrinti inžinieriai, o ne darbininkai.
                                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.03.06, 07:49.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Kiekviena virėja gali valdyti valstybę. Co Leninas
                                      Leninas ne taip sakė.

                                      Click image for larger version  Name:	image_140966.png Views:	3 Size:	1019,4 kB ID:	2115492

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                        Leninas ne taip sakė.
                                        Esmė ne tame. Esmė tame, kad Aleksio niekina bet kokius CEO, jam suvokiamos tik virėjos.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Esmė ne tame. Esmė tame, kad Aleksio niekina bet kokius CEO, jam suvokiamos tik virėjos.
                                          Man esmė, kad žmonės cituotų tiksliai, o ne iškraipytų ir kurtų urban legends apie tai, ko net nebuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X