Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
    Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
    O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą

      Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų
      Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.

      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas
      Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.


        Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.
        Paskutinį kartą, kai juo važiavau, buvo tarp 3 ir 6 keleivių.

        Comment


          Tarp 3 ir 6 keleivių gali būti žiemą, viduryje savaitės. Savaitgaliais bei vasaros sezono metu keleivių tikrai pakanka.
          Be to reikėtų nepamiršti, kad tie keleiviai, kurie neranda reiso vakare, nevažiuos ir ryte, o pasirinks automobilį ar kitą alternatyvą. Taip karpant reisus galima ir visiškai maršrutą uždaryti.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
            Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
            Nepamirškime, kad toks transportas taip pat yra ir viešoji paslauga. Man atrodo šitas ypač stipriai galioja būtent šitam maršrutui, kuris aptarnauja daug kaimiškų vietovių, miestelių ir miestų, į kuriuos gali patekti tik traukiniu ar automobiliu. Galiausiai susiveda iki "neturi pinigų automobiliui, nėra ko tau kokybiško laisvalaikio turėti". Pripažinkime, mažuose miesteliuose tikrai beveik nėra jokio laisvalaikio, kokybiškos užklasinės veiklos paaugliams, trūksta didesnės socializacijos. Čia jau kalbu iš savo patirties, nes jei nebūtų 21h traukinio mano paauglystės laikais, labai tikėtina, kad po mokyklos sekčiau daugelio klasiokų pavyzdžiu, kuriems didžiausia pramoga yra alaus ar degtinės butelis.

            Comment


              Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
              Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
                Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
                Neseniai, po daug daug metų pertraukos, važiavau Vilnius - Ignalina - VIlnius. Norint gauti gurkšnį nostalgijos - tai patirtis nuostabi: senas, jaukus DR1A, viduje galima, ar tiksliau įmanoma, būti tik su marškinėliais nes kaitina ojojoi, romantiški 19 a. stočių, stotelių, kelininkų namelių vaizdai. Ir bendrai labai vaizdingas maršrutas su stotelėmis vidur miško.
                Tačiau žiūrint per šiuolaikinio transporto prizmę - kvepia paskutiniaja: likęs vienas iš dviejų, senas, gana kreivas kelias (traukinį mėto normaliai), senas, aukštas traukinys, labai liūdnas judėjimo greitis ir tikrai kiek keistas tvarkaraštis. Galiu įsivaizduoti, kad sutvarkius infrą ir paleidus kokį naują Stadlelį, tai turistai klyktų iš malonumo judėdami begaliniais miškais į nuostabių ežerų kraštą.

                Comment


                  Su infra, palyginus, viskas gerai. Važiuojant Pesa mėtymo nesijaučia, beveik visame ruože greitis 120kmh. Pagrindinė lėtos kelionės priežastis - stoviniavimas prie kiekvieno stulpo, dėl kurio kelionė Ignalina - Vilnius iš 1:15h (laikas galintis laisvai konkuruoti su automobiliu) tampa 1:45h.

                  Comment


                    Tiesiog LTG nėra pinigų išlaikyti nuostolius 100km vežant 10-15 keleivių. Nuostolių kompensavimui skiriama suma turi savo limitus, tai ir sukasi kaip gali.

                    Comment


                      Įdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Įdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?
                        Šitas ne kartą pastebėtas apie pusę 5. Darau prielaidą, jog reguliariai vyksta į Jašiūnus. Jei gerai pamenu, jau sausio pradžioj mačiau pirmą kartą.

                        Comment


                          Nežinau, gal kas ir pildėte, bet gal galėtumėte padėti - rašau darbą apie geležinkelių turizmą. Gal galėtumėte užpildyti anketą? Būčiau dėkingas.

                          https://apklausa.lt/f/35w8bnm.f

                          Comment


                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...iu-667-2201054
                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	417
Size:	103,9 kB
ID:	2115107
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Reiktų kelti bilietų kainas, kol nebebus riedmenų trūkumo.

                              Comment


                                Arba sutaisyti patvorinę Pesą

                                Comment


                                  K.Meidė į geležinkelius įlindo. Eina kaip koks universalus karys - nuo maksimos iki traukinių.

                                  Comment


                                    Keletas įsimintinų citatų iš interviu:
                                    dar norėčiau užtvirtinti ir turėti ilgesnio laiko duomenis, kad būtų padaryti sprendimai.
                                    Tikslių skaičių nepasakysiu, bet jie viršija planuotus.
                                    Skaičiuojame įvairius variantus, įvairias alternatyvas. Kai tik turėsime žinių, informuosime.
                                    Dabar tai yra diskusijų objektas. Negalėčiau šiandien leistis į detales, bet tikrai apie šį maršrutą kalbame.
                                    Šiandien didžiausias mūsų akcentas, kaip ruošiamės operuoti, ką norėtume ten turėti – šiandien esame visiškoje planavimo stadijoje.
                                    O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI

                                    Comment


                                      Yra ir normalios info:
                                      2026 metais Lietuvą pasiekus 15 Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ Lenkijoje gaminamiems elektriniams traukiniams šalyje padažnės traukinių reisų, sako naujoji „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
                                      O šiaip tai nieko keisto, kad į daug dalykų dar neturi atsakymų, jei neseniai pradėjo dirbti.
                                      Paskutinis taisė digital; 2024.03.04, 15:15.

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Keletas įsimintinų citatų iš interviu:





                                        O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI
                                        Tai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.
                                          Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
                                          – Kaip rodo elektrinių traukinių pirkimo pavyzdys, konkurso paskelbimas, sutarties pasirašymas, gamyba gali trukti ir iki septynerių metų. Ar neatsitiks taip, kad 2028 metais europinė vėžė bus, tačiau jai tinkamų traukinių Lietuva neturės?
                                          – Padarysime viską, kad viskas įvyktų laiku – kai bus vėžė, kad būtų ir traukiniai. Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
                                          Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.
                                          Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X