Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.
Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.
Comment
-
Tarp 3 ir 6 keleivių gali būti žiemą, viduryje savaitės. Savaitgaliais bei vasaros sezono metu keleivių tikrai pakanka.
Be to reikėtų nepamiršti, kad tie keleiviai, kurie neranda reiso vakare, nevažiuos ir ryte, o pasirinks automobilį ar kitą alternatyvą. Taip karpant reisus galima ir visiškai maršrutą uždaryti.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
- 9 patinka
Comment
-
Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
Tačiau žiūrint per šiuolaikinio transporto prizmę - kvepia paskutiniaja: likęs vienas iš dviejų, senas, gana kreivas kelias (traukinį mėto normaliai), senas, aukštas traukinys, labai liūdnas judėjimo greitis ir tikrai kiek keistas tvarkaraštis. Galiu įsivaizduoti, kad sutvarkius infrą ir paleidus kokį naują Stadlelį, tai turistai klyktų iš malonumo judėdami begaliniais miškais į nuostabių ežerų kraštą.
- 5 patinka
Comment
-
Su infra, palyginus, viskas gerai. Važiuojant Pesa mėtymo nesijaučia, beveik visame ruože greitis 120kmh. Pagrindinė lėtos kelionės priežastis - stoviniavimas prie kiekvieno stulpo, dėl kurio kelionė Ignalina - Vilnius iš 1:15h (laikas galintis laisvai konkuruoti su automobiliu) tampa 1:45h.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąĮdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?
Comment
-
Nežinau, gal kas ir pildėte, bet gal galėtumėte padėti - rašau darbą apie geležinkelių turizmą. Gal galėtumėte užpildyti anketą? Būčiau dėkingas.
https://apklausa.lt/f/35w8bnm.f
- 1 patinka
Comment
-
Keletas įsimintinų citatų iš interviu:
dar norėčiau užtvirtinti ir turėti ilgesnio laiko duomenis, kad būtų padaryti sprendimai.Tikslių skaičių nepasakysiu, bet jie viršija planuotus.Skaičiuojame įvairius variantus, įvairias alternatyvas. Kai tik turėsime žinių, informuosime.Dabar tai yra diskusijų objektas. Negalėčiau šiandien leistis į detales, bet tikrai apie šį maršrutą kalbame.Šiandien didžiausias mūsų akcentas, kaip ruošiamės operuoti, ką norėtume ten turėti – šiandien esame visiškoje planavimo stadijoje.
- 3 patinka
Comment
-
Yra ir normalios info:
2026 metais Lietuvą pasiekus 15 Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ Lenkijoje gaminamiems elektriniams traukiniams šalyje padažnės traukinių reisų, sako naujoji „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.Paskutinis taisė digital; 2024.03.04, 15:15.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKeletas įsimintinų citatų iš interviu:
O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.
– Kaip rodo elektrinių traukinių pirkimo pavyzdys, konkurso paskelbimas, sutarties pasirašymas, gamyba gali trukti ir iki septynerių metų. Ar neatsitiks taip, kad 2028 metais europinė vėžė bus, tačiau jai tinkamų traukinių Lietuva neturės?
– Padarysime viską, kad viskas įvyktų laiku – kai bus vėžė, kad būtų ir traukiniai. Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
- 2 patinka
Comment
Comment