Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
Tačiau žiūrint per šiuolaikinio transporto prizmę - kvepia paskutiniaja: likęs vienas iš dviejų, senas, gana kreivas kelias (traukinį mėto normaliai), senas, aukštas traukinys, labai liūdnas judėjimo greitis ir tikrai kiek keistas tvarkaraštis. Galiu įsivaizduoti, kad sutvarkius infrą ir paleidus kokį naują Stadlelį, tai turistai klyktų iš malonumo judėdami begaliniais miškais į nuostabių ežerų kraštą.
- 5 patinka
Comment
-
Su infra, palyginus, viskas gerai. Važiuojant Pesa mėtymo nesijaučia, beveik visame ruože greitis 120kmh. Pagrindinė lėtos kelionės priežastis - stoviniavimas prie kiekvieno stulpo, dėl kurio kelionė Ignalina - Vilnius iš 1:15h (laikas galintis laisvai konkuruoti su automobiliu) tampa 1:45h.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąĮdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?
Comment
-
Nežinau, gal kas ir pildėte, bet gal galėtumėte padėti - rašau darbą apie geležinkelių turizmą. Gal galėtumėte užpildyti anketą? Būčiau dėkingas.
https://apklausa.lt/f/35w8bnm.f
- 1 patinka
Comment
-
Keletas įsimintinų citatų iš interviu:
dar norėčiau užtvirtinti ir turėti ilgesnio laiko duomenis, kad būtų padaryti sprendimai.Tikslių skaičių nepasakysiu, bet jie viršija planuotus.Skaičiuojame įvairius variantus, įvairias alternatyvas. Kai tik turėsime žinių, informuosime.Dabar tai yra diskusijų objektas. Negalėčiau šiandien leistis į detales, bet tikrai apie šį maršrutą kalbame.Šiandien didžiausias mūsų akcentas, kaip ruošiamės operuoti, ką norėtume ten turėti – šiandien esame visiškoje planavimo stadijoje.
- 3 patinka
Comment
-
Yra ir normalios info:
2026 metais Lietuvą pasiekus 15 Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ Lenkijoje gaminamiems elektriniams traukiniams šalyje padažnės traukinių reisų, sako naujoji „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.Paskutinis taisė digital; 2024.03.04, 15:15.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKeletas įsimintinų citatų iš interviu:
O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.
– Kaip rodo elektrinių traukinių pirkimo pavyzdys, konkurso paskelbimas, sutarties pasirašymas, gamyba gali trukti ir iki septynerių metų. Ar neatsitiks taip, kad 2028 metais europinė vėžė bus, tačiau jai tinkamų traukinių Lietuva neturės?
– Padarysime viską, kad viskas įvyktų laiku – kai bus vėžė, kad būtų ir traukiniai. Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPaoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai dabar jau blogai?
Tik dar kartą man kyla klausimas su strateginiu planavimu - tai 34 metus "rinkos" sąlygomis veikianti įmonė (ir jau 8 metai be Dailydkos) kaip nors sugeba įvertinti, koks yra poreikis / tikslai, kiek metų jiems tarnauja riedmenys, ir kada reikia susiplanuoti periodinį riedmenų atnaujinimą? Ar visgi laukiama, kol visos transporto priemonės sugrius, išsikanibalizuos, o kai nebus kuo važiuoti, tai maršrutus pamažins.
Ai gal nevystom šitos temos toliau, nes niekur konstruktyviai neveda, nes piarščikų netrūksta, o realių veiksmų mažai. Aišku lieku optimistas, kad pi-ar'ą lydės ir kokie konkretesni veiksmai, bet dar kartą priminsiu, kad 8 metai jau be Dailydkos...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPaoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.
Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
Dėl riedmenų Rail Balticai, sprendžiant iš atsakymo, man susidaro įspūdis, kad nėra visų patnerių (Baltijos šalys ir Lenkija) sutarimo, kas ir kaip aptarnaus maršrutus. Kitas dalykas, kad miglotai atrodo galimybė, jog jau 2028 m. europinė vėžė pilnai funkcionuos link Vilniaus. O LTG Link iš esmės turėtų rūpintis maršrutais iš Vilniaus į šiaurę ir į pietus. Jeigu pradžioje paleidus RB bus važiuojama iš kokios Estijos į Varšuvą, tai tokį maršrutą aptarnaus tikrai ne LTG.
Bet kokiu atveju, pritarsiu pačiam, kad šioje vietoje dėl riedmenų, kurie būtų naudojami RB šiek tiek mažokai veiksmo.
Comment
-
Taigi, kaip čia kažkas sakė, vežime galės dalyvauti bet kuris pageidaujantis operatorius. Tai jau laukiam laukiam tų "operatorių". Vis dar nesigirdi, kurie čia tie operatoriai taip nekantrautų paleisti savo maršrutus. Bijau, kad gali labai "netikėtai" kokiais 2029 paaiškėti, kad "trūksta riedmenų", jie dar nenupirkti ir kad reiktų gal kažką daryti. Mark my words
- 1 patinka
Comment
Comment