Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
    Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
    Nepamirškime, kad toks transportas taip pat yra ir viešoji paslauga. Man atrodo šitas ypač stipriai galioja būtent šitam maršrutui, kuris aptarnauja daug kaimiškų vietovių, miestelių ir miestų, į kuriuos gali patekti tik traukiniu ar automobiliu. Galiausiai susiveda iki "neturi pinigų automobiliui, nėra ko tau kokybiško laisvalaikio turėti". Pripažinkime, mažuose miesteliuose tikrai beveik nėra jokio laisvalaikio, kokybiškos užklasinės veiklos paaugliams, trūksta didesnės socializacijos. Čia jau kalbu iš savo patirties, nes jei nebūtų 21h traukinio mano paauglystės laikais, labai tikėtina, kad po mokyklos sekčiau daugelio klasiokų pavyzdžiu, kuriems didžiausia pramoga yra alaus ar degtinės butelis.

    Comment


      Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
      Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
        Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
        Neseniai, po daug daug metų pertraukos, važiavau Vilnius - Ignalina - VIlnius. Norint gauti gurkšnį nostalgijos - tai patirtis nuostabi: senas, jaukus DR1A, viduje galima, ar tiksliau įmanoma, būti tik su marškinėliais nes kaitina ojojoi, romantiški 19 a. stočių, stotelių, kelininkų namelių vaizdai. Ir bendrai labai vaizdingas maršrutas su stotelėmis vidur miško.
        Tačiau žiūrint per šiuolaikinio transporto prizmę - kvepia paskutiniaja: likęs vienas iš dviejų, senas, gana kreivas kelias (traukinį mėto normaliai), senas, aukštas traukinys, labai liūdnas judėjimo greitis ir tikrai kiek keistas tvarkaraštis. Galiu įsivaizduoti, kad sutvarkius infrą ir paleidus kokį naują Stadlelį, tai turistai klyktų iš malonumo judėdami begaliniais miškais į nuostabių ežerų kraštą.

        Comment


          Su infra, palyginus, viskas gerai. Važiuojant Pesa mėtymo nesijaučia, beveik visame ruože greitis 120kmh. Pagrindinė lėtos kelionės priežastis - stoviniavimas prie kiekvieno stulpo, dėl kurio kelionė Ignalina - Vilnius iš 1:15h (laikas galintis laisvai konkuruoti su automobiliu) tampa 1:45h.

          Comment


            Tiesiog LTG nėra pinigų išlaikyti nuostolius 100km vežant 10-15 keleivių. Nuostolių kompensavimui skiriama suma turi savo limitus, tai ir sukasi kaip gali.

            Comment


              Įdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Įdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?
                Šitas ne kartą pastebėtas apie pusę 5. Darau prielaidą, jog reguliariai vyksta į Jašiūnus. Jei gerai pamenu, jau sausio pradžioj mačiau pirmą kartą.

                Comment


                  Nežinau, gal kas ir pildėte, bet gal galėtumėte padėti - rašau darbą apie geležinkelių turizmą. Gal galėtumėte užpildyti anketą? Būčiau dėkingas.

                  https://apklausa.lt/f/35w8bnm.f

                  Comment


                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...iu-667-2201054
                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	411
Size:	103,9 kB
ID:	2115107
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Reiktų kelti bilietų kainas, kol nebebus riedmenų trūkumo.

                      Comment


                        Arba sutaisyti patvorinę Pesą

                        Comment


                          K.Meidė į geležinkelius įlindo. Eina kaip koks universalus karys - nuo maksimos iki traukinių.

                          Comment


                            Keletas įsimintinų citatų iš interviu:
                            dar norėčiau užtvirtinti ir turėti ilgesnio laiko duomenis, kad būtų padaryti sprendimai.
                            Tikslių skaičių nepasakysiu, bet jie viršija planuotus.
                            Skaičiuojame įvairius variantus, įvairias alternatyvas. Kai tik turėsime žinių, informuosime.
                            Dabar tai yra diskusijų objektas. Negalėčiau šiandien leistis į detales, bet tikrai apie šį maršrutą kalbame.
                            Šiandien didžiausias mūsų akcentas, kaip ruošiamės operuoti, ką norėtume ten turėti – šiandien esame visiškoje planavimo stadijoje.
                            O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI

                            Comment


                              Yra ir normalios info:
                              2026 metais Lietuvą pasiekus 15 Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ Lenkijoje gaminamiems elektriniams traukiniams šalyje padažnės traukinių reisų, sako naujoji „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
                              O šiaip tai nieko keisto, kad į daug dalykų dar neturi atsakymų, jei neseniai pradėjo dirbti.
                              Paskutinis taisė digital; 2024.03.04, 15:15.

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                Keletas įsimintinų citatų iš interviu:





                                O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI
                                Tai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.
                                  Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
                                  – Kaip rodo elektrinių traukinių pirkimo pavyzdys, konkurso paskelbimas, sutarties pasirašymas, gamyba gali trukti ir iki septynerių metų. Ar neatsitiks taip, kad 2028 metais europinė vėžė bus, tačiau jai tinkamų traukinių Lietuva neturės?
                                  – Padarysime viską, kad viskas įvyktų laiku – kai bus vėžė, kad būtų ir traukiniai. Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
                                  Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.
                                  Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:
                                    Na tai šioje vietoje būtent gi ir sako, kad pirma planuos, ko tamsta ir norėjai:
                                    Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
                                    Tai dabar jau blogai?

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Tai dabar jau blogai?
                                      Tai jau šaunuoliai, kad DABAR planuoja, o ne RYTOJ planuos. Bet pakalbėsim šia tema 2028 metais, ar ne per vėlai pradėjo planavimą. Tiesa, tikėtina pati vėžė vėluos x metų, tai gal bus "tas ant to"?
                                      Tik dar kartą man kyla klausimas su strateginiu planavimu - tai 34 metus "rinkos" sąlygomis veikianti įmonė (ir jau 8 metai be Dailydkos) kaip nors sugeba įvertinti, koks yra poreikis / tikslai, kiek metų jiems tarnauja riedmenys, ir kada reikia susiplanuoti periodinį riedmenų atnaujinimą? Ar visgi laukiama, kol visos transporto priemonės sugrius, išsikanibalizuos, o kai nebus kuo važiuoti, tai maršrutus pamažins.
                                      Ai gal nevystom šitos temos toliau, nes niekur konstruktyviai neveda, nes piarščikų netrūksta, o realių veiksmų mažai. Aišku lieku optimistas, kad pi-ar'ą lydės ir kokie konkretesni veiksmai, bet dar kartą priminsiu, kad 8 metai jau be Dailydkos...

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:

                                        Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.
                                        Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
                                        Na nemanau, kad traukiniai pirkti visiškai be vizijos kur ir kaip bus naudojami. Planai tikriausiai yra, bet kadangi iki traukinių atvykimo dar labai daug laiko, tai šiai dienai kažką konkretizuoti būtų potencialus šaudymas sau į kojas. Juo labiau yra ne senas VIVI pvz., kai daug kas vyksta ne taip, kaip planuota.

                                        Dėl riedmenų Rail Balticai, sprendžiant iš atsakymo, man susidaro įspūdis, kad nėra visų patnerių (Baltijos šalys ir Lenkija) sutarimo, kas ir kaip aptarnaus maršrutus. Kitas dalykas, kad miglotai atrodo galimybė, jog jau 2028 m. europinė vėžė pilnai funkcionuos link Vilniaus. O LTG Link iš esmės turėtų rūpintis maršrutais iš Vilniaus į šiaurę ir į pietus. Jeigu pradžioje paleidus RB bus važiuojama iš kokios Estijos į Varšuvą, tai tokį maršrutą aptarnaus tikrai ne LTG.
                                        Bet kokiu atveju, pritarsiu pačiam, kad šioje vietoje dėl riedmenų, kurie būtų naudojami RB šiek tiek mažokai veiksmo.

                                        Comment


                                          Taigi, kaip čia kažkas sakė, vežime galės dalyvauti bet kuris pageidaujantis operatorius. Tai jau laukiam laukiam tų "operatorių". Vis dar nesigirdi, kurie čia tie operatoriai taip nekantrautų paleisti savo maršrutus. Bijau, kad gali labai "netikėtai" kokiais 2029 paaiškėti, kad "trūksta riedmenų", jie dar nenupirkti ir kad reiktų gal kažką daryti. Mark my words

                                          Comment

                                          Working...
                                          X