Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą

    Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
    Keista, iš kur traukiate tokią klaidinančią informaciją - gal sugedusio telefono? ER20CF naudojami daugiausiai 3 vnt. Vilnius-Šiauliai maršrutui (2 k. per savaitę - penktadieniais ir šeštadieniais) ir max 4 vnt. tranzitiniams pervežimams, kurie bet kokiu atveju niekaip kitaip negali būti vykdomi, kaip be šilumvežių, nes traukiami keleiviniai vagonai.

    Pirmuoju Vilnius-Ryga teko važiuoti ir abu varikliai veikė.
    Paskutinis taisė dtb; 2024.01.27, 13:23.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą

      Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
      Bullshit, veikė varikliai visi. Kam skiesti tokias nesąmones/pačiam kurti anekdotus? Buvo pasiruošta atsarginiam scenarijui jei nutiktų gedimas inauguracijos metu, apie jį jau kažkas rašė anksčiau, bet tai visai kas kitą nei pačio anekdotas sukurtas

      Comment


        Parašė USA Rodyti pranešimą

        Bullshit, veikė varikliai visi. Kam skiesti tokias nesąmones/pačiam kurti anekdotus? Buvo pasiruošta atsarginiam scenarijui jei nutiktų gedimas inauguracijos metu, apie jį jau kažkas rašė anksčiau, bet tai visai kas kitą nei pačio anekdotas sukurtas
        Štai ir anekdotas. Pirmam traukiniui į Rygą važiuojant Radviliškyje specialiai laikė ER20CF, tipo nenumatytam atvejui? Jeigu riedmenis ar kitas transporto priemones tinkamai prižiūri, abejonių, kad tikslo nepasieksi, nebūna.

        Comment


          Parašė dtb Rodyti pranešimą

          Keista, iš kur traukiate tokią klaidinančią informaciją - gal sugedusio telefono? ER20CF naudojami daugiausiai 3 vnt. Vilnius-Šiauliai maršrutui (2 k. per savaitę - penktadieniais ir šeštadieniais) ir max 4 vnt. tranzitiniams pervežimams, kurie bet kokiu atveju niekaip kitaip negali būti vykdomi, kaip be šilumvežių, nes traukiami keleiviniai vagonai.

          Pirmuoju Vilnius-Ryga teko važiuoti ir abu varikliai veikė.
          Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą

            Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.
            Reikėtų dar kartą pabrėžti, kad tranzitinių traukinių vežimo nepakeis jokie dyzeliniai traukiniai, jiems reikalingas lokomotyvas. Keleta metų atgal LTG LINK eksploatavo rusiškus šilumvežius TEP70 ir patys tempė, bet lokomotyvai parduoti ir nebeeksploatuojami, nes nebepirktos detalės iš ex USSR valstybių. Juos pakeitė dėl mažesnio krovinių srauto atsilaisvinę Cargo vakarietiški šilumvežiai ER20CF. Taip, sutaisius patvoryje esantį 730ML vieno klasinių vagonų sąstato per dieną būtų galima atsisakyti - gal taip ir bus padaryta, jei tikėti pažadais 2024 m. atlikti kapitalinį remontą. Apskritai, visame LTG LINK parke (40+ traukinių) 2 kartus per dieną naudojamas šilumvežis iš Cargo tikrai neatrodo kaip katastrofa.

            O šiaip, palinkėjimas mažiau pletkų klausyti ir juos pateikti kaip faktus.

            Comment


              Sėdžiu dabar traukinyje ir galvoju, kada jie pagaliau nebeleis mašinistams su riebiu rusišku akcentu pranešinėti sekančias stoteles ar , kad durys užsidaro ????
              Studentas

              Comment


                Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                Sėdžiu dabar traukinyje ir galvoju, kada jie pagaliau nebeleis mašinistams su riebiu rusišku akcentu pranešinėti sekančias stoteles ar , kad durys užsidaro ????
                Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.
                  Šio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.

                  "Nakama pietura - Buldiri". O nežinau ar galėčiau iš klausos užrašyti kiekvieną pranešimą lietuviškame traukinyje.
                  Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?

                  Comment


                    Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
                      Taigi neveikia Pesų skaitmeninė informavimo sistema. "Perka" naują, kaip jie sako.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                        Šio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.
                        Aš tik sakau, kad nereikia kabinėtis prie akcento.

                        Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?
                        Lėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                          Lėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.
                          Lektuve tai nesvarbu jeigu ir nei 1 žodžio nesuprasi. vis tiek sustojimo nepraleisi. Pritariu kad švieslentės yra geriau, bet garsiniai matyt reikalingi silpnaregiams ir pan.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
                            Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...

                            Comment


                              Informacinės lentelės Vilnius Klaipėda niekada neveikia. Kadangi keliauju visada su ausinukais, tai reikia google maps pasižiūrėti kur randiesi.
                              O akcentai, ne akcentai, tai čia ne tame esmė. Esmė, kad žmogus vis dar tai daro, kai kokia sovietinė relikvija/tradicija, graudu.
                              Studentas

                              Comment


                                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...
                                Jeigu tai padeda: suprasti yra neįmanoma ne tik užsienečiams, bet irvietiniams...

                                Comment


                                  LTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
                                  https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click

                                  Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.

                                  Comment


                                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                    LTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
                                    https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click

                                    Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.
                                    Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.

                                    Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...

                                    Comment


                                      19.50 dar nieko: Vilnius-Šiauliai-Klaipėda 18.35, tiesa dar važiuoja autobusas Vilnius-Klaipėda 18.30 ir kitas tik 23.00

                                      Comment


                                        Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

                                        Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.

                                        Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...
                                        O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
                                        Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
                                          Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
                                          Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X