Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nėra taip, kad elektrifikuota linija yra pigesnė. Su sąlyga, kad yra pakankama apkrova dėl kurios atsipirktų pradinės investicijos elektrifikacijai. Bet jei srauto mažai - elektrifikacija neatsipirktų suvokiamą laiko tarpą.
    Absoliutus idiotizmas skaičiuoti infrastruktūros statymo "atsipirkimą". Kaip ir gatvių, šaligatvių, parkų, autostradų ir pan. "atsipirkimą".

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
      Naują keleivinių traukinių depo pastatą statysis https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-li...avimo-sutarti/
      Depą išlaikys Naujojoje Vilnioje, tad prisidėjus naujiems elektrifikuotiems maršrutams padaugės oro vežiojimo N. Vilnia - Vilnius atkarpoje. Gal jau pats laikas būtų visais reisais į depą vežti ir keleivius, o ne išvažiuot užrakintomis durimis?

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Depą išlaikys Naujojoje Vilnioje, tad prisidėjus naujiems elektrifikuotiems maršrutams padaugės oro vežiojimo N. Vilnia - Vilnius atkarpoje. Gal jau pats laikas būtų visais reisais į depą vežti ir keleivius, o ne išvažiuot užrakintomis durimis?
        "Nėra paklausos".

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Absoliutus idiotizmas skaičiuoti infrastruktūros statymo "atsipirkimą". Kaip ir gatvių, šaligatvių, parkų, autostradų ir pan. "atsipirkimą".
          Žemyniniam Taivane tokia logika gal ir veikia. Pas mus - ne. Ar statom maglevą ir trijų juostų autostradą į kiekvieną kaimą?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Žemyniniam Taivane tokia logika gal ir veikia. Pas mus - ne. Ar statom maglevą ir trijų juostų autostradą į kiekvieną kaimą?
            Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
            Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.

            Comment




              This is the answer.

              Skaičiuot skaičiuoja, bet tu visiškai teisus.

              Šaltinis: Draugas kuris dirbo Trafikverket.
              Trafikverket labai detaliai skaičiuoja visus atsiperkamumus, socialinį poveikį ir t.t.
              Sudėtingos metodologijos ir t.t. Bet summa summarum, tai yra autoritetingas būrimas iš kavos tirščių.
              Kai akivaizdu ko reikia ir kokių išvadų reikia, pagal jau padarytas išvadas derina dar nepadarytus skaičiavimus.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
                Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
                Tai kartais galim nutiest maglevą į kalabybiškį? Nes nu kodėl ne

                Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Tai kartais galim nutiest maglevą į kalabybiškį? Nes nu kodėl ne

                  Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.
                  Nu kam į absurdus eiti?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Kaip suprantu, nei po elektrifikacijos užbaigimo, nei po Stadlerių užsipirkimo, nei po naujo depo pastatymo, LTG net neplanuoja didinti maksimalaus greičio virš esamų 120km/h, kuris ir taip dar ne visur pasiekiamas
                    Greičio didinimas kaip ir įeina į elektrifikacijos projekto uždavinius.

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240109_145734.png
Views:	835
Size:	39,6 kB
ID:	2102910

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Greičio didinimas kaip ir įeina į elektrifikacijos projekto uždavinius.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240109_145734.png
Views:	835
Size:	39,6 kB
ID:	2102910
                      Good to know. Žiūrėsim tada. Labai labai noriu būti neteisus ir tikėti, kad bent kai kur tas greitis visgi bus padidintas bent iki 140km/h.

                      Comment


                        Įdomu kodėl būtent 160 km/h? Tiesiog iki tokio greičio buvo planuojama dar prieš daugiau nei 25 metus paleidžiant greituosius traukinius į Klaipėdą, tada Baltija ir Pajūris. Ar čia kažkoks techninis standartas yra tie 160 km/h ?

                        Comment


                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                          Įdomu kodėl būtent 160 km/h? Tiesiog iki tokio greičio buvo planuojama dar prieš daugiau nei 25 metus paleidžiant greituosius traukinius į Klaipėdą, tada Baltija ir Pajūris. Ar čia kažkoks techninis standartas yra tie 160 km/h ?
                          Standartas. Bent jau taip dažnai daroma. Turbūt istoriniai dalykai, nes 100mph daugmaž lygu 160km/h. Kadangi britai išrado geležinkelius, tai matyt ir greičio dydžius jie nustatinėjo. 100 mylių per valandą buvo gražus apvalus skaičius labai greitiems traukiniams savo laiku, ir tai gavosi daugmaž 160km/h.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Good to know. Žiūrėsim tada. Labai labai noriu būti neteisus ir tikėti, kad bent kai kur tas greitis visgi bus padidintas bent iki 140km/h.
                            2008 m. straipsnis:

                            Traukiniu Vilnius – Kaunas, 160 km/val.

                            AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vokietijos kompanijos „DB-INTERNATIONAL GmbH“ atstovai pasirašė sutartis dėl „Techninės pagalbos (projektavimo) linijos Vilnius – Kaunas kelio modernizavimo greičiui iki 160 km/val.“
                            | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...km-val-n182559
                            Flickr

                            Comment


                              O čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:

                              2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:
                              • Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
                              • Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
                              • Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
                              • Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
                              • Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
                              • Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
                              • Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
                              • Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
                              • 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
                              https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...5-mln-keleiviu

                              Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.

                              Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis).

                              Comment


                                Detali statistika matosi metinėse ir tarpinėse LTG Link veiklos ataskaitose. Kol kas yra tik už 2023 I pusmetį:

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240109_233121_Adobe Acrobat.jpg
Views:	746
Size:	35,6 kB
ID:	2102990

                                Comment


                                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                  O čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:

                                  2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:
                                  • Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
                                  • Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
                                  • Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
                                  • Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
                                  • Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
                                  • Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
                                  • Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
                                  • Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
                                  • 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
                                  https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...5-mln-keleiviu

                                  Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.

                                  Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis).
                                  Matant visus metinius augimus, LG padarys vieną išvadą - papildomiems traukiniams, poreikio nėra
                                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                  - Rusija su Amerika kariauja.
                                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                  - O amerikiečiai?
                                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                  Comment


                                    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                    Matant visus metinius augimus, LG padarys vieną išvadą - papildomiems traukiniams, poreikio nėra
                                    Ir kad maršrutas į Daugpilį ir toliau nėra nereikalingas, nes Turmantas yra greičiausiai Lietuvoje auganti vietovė ir tuoj, tuoj pasieks 100 tūkst. Praktiškai Paradise, Las Vegas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
                                      Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
                                      Neskaičiuoja tik Jonas, visi kiti skaičiuoja

                                      Comment


                                        Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste

                                        Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                          Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste

                                          Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
                                          Na ir ką keleivis gauna įsigijęs jungtini auto bilietą Šiauliuose. Išlipi ir randi 1 (vienas vnt) maršrutą kuris kursuoja visą dieną ir 3 kastruotus važiuojančius po pora kart dienoje. Visi pagrindiniai autobusai važiuoja pro autobusų stotį iki kurios teks tempti lagaminus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X