Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNaują keleivinių traukinių depo pastatą statysis https://ltg.lt/naujienos/2024/ltg-li...avimo-sutarti/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Depą išlaikys Naujojoje Vilnioje, tad prisidėjus naujiems elektrifikuotiems maršrutams padaugės oro vežiojimo N. Vilnia - Vilnius atkarpoje. Gal jau pats laikas būtų visais reisais į depą vežti ir keleivius, o ne išvažiuot užrakintomis durimis?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Absoliutus idiotizmas skaičiuoti infrastruktūros statymo "atsipirkimą". Kaip ir gatvių, šaligatvių, parkų, autostradų ir pan. "atsipirkimą".
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Žemyniniam Taivane tokia logika gal ir veikia. Pas mus - ne. Ar statom maglevą ir trijų juostų autostradą į kiekvieną kaimą?
Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
- 7 patinka
Comment
-
This is the answer.
Skaičiuot skaičiuoja, bet tu visiškai teisus.
Šaltinis: Draugas kuris dirbo Trafikverket.
Trafikverket labai detaliai skaičiuoja visus atsiperkamumus, socialinį poveikį ir t.t.
Sudėtingos metodologijos ir t.t. Bet summa summarum, tai yra autoritetingas būrimas iš kavos tirščių.
Kai akivaizdu ko reikia ir kokių išvadų reikia, pagal jau padarytas išvadas derina dar nepadarytus skaičiavimus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai kartais galim nutiest maglevą į kalabybiškį? Nes nu kodėl ne
Akivaizdumas ir yra vienokie ar kitokie paskaičiavimai. Nebent akivaizdumas traukiamas iš šiknos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, nei po elektrifikacijos užbaigimo, nei po Stadlerių užsipirkimo, nei po naujo depo pastatymo, LTG net neplanuoja didinti maksimalaus greičio virš esamų 120km/h, kuris ir taip dar ne visur pasiekiamas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Greičio didinimas kaip ir įeina į elektrifikacijos projekto uždavinius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kodėl būtent 160 km/h? Tiesiog iki tokio greičio buvo planuojama dar prieš daugiau nei 25 metus paleidžiant greituosius traukinius į Klaipėdą, tada Baltija ir Pajūris. Ar čia kažkoks techninis standartas yra tie 160 km/h ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Good to know. Žiūrėsim tada. Labai labai noriu būti neteisus ir tikėti, kad bent kai kur tas greitis visgi bus padidintas bent iki 140km/h.
Traukiniu Vilnius – Kaunas, 160 km/val.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vokietijos kompanijos „DB-INTERNATIONAL GmbH“ atstovai pasirašė sutartis dėl „Techninės pagalbos (projektavimo) linijos Vilnius – Kaunas kelio modernizavimo greičiui iki 160 km/val.“
| Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...km-val-n182559
- 3 patinka
Comment
-
O čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:
2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:- Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
- Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
- Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
- Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
- Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
- Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
- Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
- Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
- 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.
Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO čia visų 2023 metų keleivių pervežimų statistika:
2023 m. pervežta viso 5 mln. keleivių:- Iš jų Lietuvoje 4,7 mln.(94 proc.). 0.22 mln. daugiau nei 2022 m. ir 0.115 mln. daugiau nei 2019 m. (rekordiniais).
- Vilnius-Kaunas: 1.7 mln., metinis augimas 10 proc. (Populiariausias maršrutas)
- Vilnius-Klaipėda: 0.6 mln.
- Vilnius-Ryga: 0.0013 mln. (per paskutines penkias 2023-ų metų dienas)
- Kaunas–Šiauliai: metinis augimas 51 proc.
- Klaipėda–Šilutė: metinis augimas 20 proc.
- Vilnius–Vilniaus oro uostas: metinis augimas 18 proc.
- Vilnius-Varšuva-Krokuva: 0.038 mln. Kiek pamenu metų viduryje buvo minėta, kad pervežta apie 18 tūkst. keleivių, tad atrodo maršruto populiarumas išliko stabilus visus metus.
- 35 tūkstančiai pervežtų dviračių ir 8 tūkst. augintinių.
Man klausimas kyla iš kur galėjo susidaryti 0.3 mln. keleivių ne Lietuvoje, jei į Lenkiją 38 tūkst.? Ar čia įskaičiuojami keleiviai vykstantys tranzitu į rusiją? Taip pat, matant Kaunas-Šiauliai augimą, panašu, kad maršrutas turi dar labai daug potencialo augti toliau.
Ir šiaip, gal kas žino, ar keleivių pervežimo statistika yra įslaptinta informacija ir visuomenei pranešama tik minimaliai, kad patenkinti poreikį? Nes būtų labai įdomu pamatyti kasmetinę visų maršrutų, stotelių statistiką, paanalizuoti, suprasti, kaip maršrutuose skiriasi 1/2 klasių pasirinkimai. Tuo pačiu ir sužinoti, kokia statistika ir kitų maršrutų, kurių populiarumas turbūt mažėja jei nėra minimi (kaip į Turmantą, Marcinkonis).- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąMatant visus metinius augimus, LG padarys vieną išvadą - papildomiems traukiniams, poreikio nėra
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
Comment
-
Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste
Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAtsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste
Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
- 4 patinka
Comment
Comment